Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jekiira, ihanaa varmasti alkaa järjestämään häitä ja tervetuloa takaisin, kun ne ovat ohitse :)

Chipmunk86, tervetuloa :)
Toivottavasti miehen työt nyt ei kovasti häiritsis yrittämistä ja saisitte pian plussan :)

Silkki, varmasti hyvä nyt keskittyä itseesi ja uusi yritys päälle sitten kun se on turvallista sinulle :)

Ainut, pahoittelut endodiagnoosista, mutta hyvä tosiaan että on lievä! Oli ehdottomasti oikea ratkaisu mennä yksityiselle niin sait heti vastauksen kipuilun syyhyn.
Mulla on lähipiirissä eräs, jolla aika pahakin endo. Mutta raskaus tosiaan auttaa endovaivoihin, tsemppiä sinne :)

Hes_su, toivottavasti kiertosi tuosta vähän pitenisi, on varmasti kurjaa!

Helmiäippä, kiitos, toivotaan :)
Jaksua sinne piinaviikkoon!

Korppi, hienoa että kierto lyheni =)

ON: kp25 ja dpo13. Eilen jo säikähdin että täti tuli ennen aikojaan, pupuillessa nimittäin tuli verta (ja sattuikin vähän, mitä yleensä ei tee). Mutta se verenvuoto loppuikin siihen! Mitään ei ole tuon jälkeen tullut. Alavatsa on ollut vähän jännän tuntuinen kyllä, odotellaan ja katsellaan.Googlailemassa kävin ja monessakin paikassa oli juttua, kuinka alkuraskaudessa yhdynnän aikana voi tulla vuotoa, kun limakalvot on niin herkillä, että tulee herkästi nirhaumia. Tämä nosti siis vähän toiveita, vaikka eilen olin jo ihan maani myynyt.
Huomenna ois 14vrk oviksesta, mutta mulla tuo luteaalivaihe ollu vähän normia pidempi molemmissa aiemmissa kierroissa, että odottelen kyllä ihan rauhassa. En edes odotellu tätiä ennen loppuviikkoa, siksikin tuo eilinen lyhyt ja pieni vuoto oli niin omituinen.
Jokakerta vessassa käydessä pelottaa kyllä että joko vuotaa, mutta ei ainakaan vielä :)
Täällä kans mies syö foolihappoa, monivitamiinia ja deetä :)
Voi kun tää flunssa jo helpottais, mä niiiin vihaan kipeenä olemista!

Kp2 perhana. Olipa tädin tulo pettymys, jopa isompi mitä uskoin. Tuli itkettyä jonkin verran eilen. 9 päivän aikana ehti jo nousta aikamoinen määrä toivoa ja uskoa, vaikka kuinka koitin sitä välttää. Kierto venähti siis 42 pituiseksi. Ärsyttää, että kierrot on niin pitkiä. Yritykset on siis aika harvassa.  

Tsemppailen teitä kaikkia ja koitan taas palata maanpinnalle arkeen näistä tunteista.

Pakko taas kommentoida muiden kuulumisia, vaikka tänne ei kuulu mitään ihmeempiä. :) Iät kun oli puheenaiheena niin loppuvuodesta täytin 21 ja mies täyttää piakkoin 25.

Paljon onnea JeKiira! Ja voimia häävalmistelujen keskellä. Ne on toisinaan rasittavia, mutta ehdottomasti vaivan arvoisia. ^^ Tervetuloa takaisin rouvana (jos ei satu iloista vahinkoa).

MJ, toivottavasti nyt selviää ja toivottavasti ei ole mitään vakavaa. Milloin tulosten pitäisi tulla?

Tervetuloa Hes_su. Toivottavasti et täällä kauaa viihdy, vaan siirryt odottajiin. :) Kuulostaa kamalilta nuo kuukautisesi. :/

Tervetuloa Chipmunk86 myös. :> Plussatuulia paljon sinne päin. Toivottavasti mies ei reissuhommien kanssa ole paljoa tärppipäivinä poissa.

Silkki, pahoittelut tädistä. Mutta taitaa tosiaan olla parempi, että hoidat ensin itsesi kuntoon ja sitten uusin voimin, terveenä jatkat vauvan tekoa. :)

ainut, tosiaan törkeitä ne siellä terveyskeskuksessa. Näin siinä taas kävi, pitäisi olla pääkainalossa että ymmärtäisivät edes tutkia. :( Kurjaa, että tuli tommonen diagnoosi, mutta onneksi on sentään lievä.

etk:lla on kyllä hyvin koulutettu mies. :D Omani ei syö kuin magnesiumia ja sitäkin vain koska se auttaa suonenvetoihin.

Korppi, toivottavasti kiertosi pysyy nyt sopivan lyhyenä. Tai mieluummin tietysti jää kokonaan pois. ;)

Pahoittelut Frida tädin tulemisesta. :( Ikävä tuo kiertokin, kun on noin pitkä. Saa vaan turhaan odotella seuraavaa yritystä aina ikuisuuden. :/

Hes_su tervetuloa vaan :) Ikävän kuulonen toi sun kuukautiskiertosi :/ Toivottavasti raskaudutte nopeesti, niin pääsee menkoistakin hetkeksi eroon ;)

Chipmunk86 tervetuloa! Oman aikansa voi viedä, että kierrot tasoittuu, joillain nopeammin ja joillain vähän hitaammin :) 

ainut törkeää toimintaa terkkarista! Onneksi pääsit kuitenkin yksityiselle ja asiat selvisi. Hyvä juttu myös, että endometrioosi on lievä! Plussatuulia sinne kovasti ;)

Helmiäippä verikokeiden tulokset on varmaan jo tullukki, mutta otan niistä varmaan selvää vasta sitten kun lääkäri soittaa elikkä tiistaina :) 

etk joo on tota foolihappoa hyvä myös miehen syödä, mäki samantien pakotin alkaa niitä popsimaan :D

ON täällä ei kummempia, samaa vanhaa :) I'istä oli täällä nähtävästi puhetta, elikkä täällä täyttää minä ja puoliso 22v tänä vuonna :p

Kommentoinpa minäkin taas. Kyllä huomaa, että mies on pois, tulee kirjoteltua tosi paljon :D.

Tervetuloa Hes_su! Ei todellakaan oo kadehdittava toi sun kierto. Huhhuh. Ja kivut siihen päälle vielä... Toivottavasti jossain vaiheessa pitenee! Tai sitten tulee se toivottu pidempi tauko ihan pian. Peukut pystyssä, että plussaat vielä, jos ei tätiä kerran kuulu.
Mulla ei oo kokemusta lyhyestä kierrosta. Niin kauan kun muistan, eli 16 vuotta pillereitä, kierto on ollut 30 päivää ja pillereitten jälkeen oli samoin. 

Chipmunk86 tervetuloa myös sulle! Niin ne miehet yllättää :). Omanikin jatkuvasti <3. Reissuhommat ei oo kivoja, mutta niiden kanssa on vaan yritettävä elää... =P

ainut joo, russeli ei ollut vielä virallinen rotu, kun aloin sellasta hankkia. Toi uros tuli mulle 6.1.2001 ja rotu virallistettiin saman vuoden alussa. Nykyään suosio on ikävä kyllä räjähtänyt... Seuraavaks meille tulee isompi koira... Mut ensin pitää noitten vanhusten "pudota pois"...
Hyvä, että kävit gynellä. Kurjia uutisia, mutta toisaalta hyvä tietää, mistä kivut johtuu! Onneks on vaan lievä endo. Mun kivut ei selity sillä.

helmiäippä no joo, todella... Nyt just tuntuu siltä, että voisin luopua esimieshommista, ihan vaan oman hyvinvointini takia. Mutta viihdyn työssäni tosi hyvin. Pomo vaan hengittää vähän turhan paljon niskaan, vaikka ei ole edes läsnä!

Korppi pidetään peukkuja normikierrolle!

Nyytti Vessakäynnit on tosi jännittäviä! Pyyhkiminen varsinkin =P. Toivottavasti sun vuotos oli tällä erää siinä.

Frida_ Kyllä on täälläkin itkua tuherrettu, kun menkat on alkanu. Sitä niiiin toivoo, vaikka ajatteleekin, että ei oo kuitenkaan raskaana... Ärrrrsyttävän pitkä kierto sulla!

Hmmm... mun mieheni syö ties mitä lisäravinteita ja vitamiineja. Muistaakseni puhui ennen lähtöä, että sinkki ei oikein sovi. Täytyykin kysyä, että mitä kaikkee se siellä maailmalla nyt popsii ;). 
Mulla ei tänäänkään ihmeempää. Armoton väsymys. Pari edellistä yötä on olleet jotenkin levottomia. Jäitä poltellessa ja loppuviikkoa (pelolla) odotellessa...

Mie tuputan miehelle kanssa omega kolmosia ja monivitamiineja. Sais vaan luopua noista vitamiiniporeistaan niin voisin syöttää sille noita pirkan multivitamiineja missä ois foolihappoa sille sopiva määrä ku mie en niitä uskalla ku a-vitamiini niissä kanssa. Nyt ei voi syöttää ku ties mitä vitamiineja tulee liikaa jos syö useampaa samaan aikaan.

Ikä ja sijainti: Kiva nähdä että täällä on muillakin ikäeroja mieheen myös. Meillä siis minä 28 ja mies 42 vaikka kohtapa tuossa tulee mulle vuosia lisää.

Kauhee kun ei millään hermo kestä nimiä kirjoitella viimeisen kolmen sivun ajalta Ihanaa kun teillä joillain kestää, teidän juttuja on kiva lukea...

ON: Nenä on tukossa ja kuumeinen olo, alavatsa turvonnu, tissit yhä arat ja heikottaa. Jalat sattuu ku ois käyny juoksulenkillä. Menkat tuli pari päivää etuajassa ja kierto oli 22 päivää, mut ei ennenkuulumattoman lyhyt (21-26). Niukat oli mut niin mulla yleensäkin, hyvä et siteeseen asti mitään, päivän lyhyemmät (3 päivää). Haluaisin niin uskotella itselleni jotain valemenkkoja mut raskaustesteissä ei kyllä näy mitään paitsi haalea viivan paikka, ei viivaa.

No ens maanantaina pitäis taas olla ovis et enköhän mä viimeistään silloin usko että en ole raskaana ku ovisnipistelyt alkaa. Ja sittenpä taas saa jännittää 2 viikkoa, aaargh. Paree ajatella että hyvä vaan et näytti yhä testi negaa koska kun tuo vuoto alkoi olin matkalla Tallinnaan ja tuli siinä sitten vähän "juhlittua" menkkojen alkamista. Äh ku vitutti. No menkat tuli ajoissa ni uus yrityskin taas aiemmin, jotain hyvää lyhyessä kierrossa ei tartte tuskailla niin paljon. Vois lopettaa ton testien tuhlaamisen ja ees yrittää odottaa et ois menkat myöhässä eikä vaan sattumanvaraisesti pissiä tikkuun ku yliajattelee taas asiaa.

joo meillä mies vaihto ton pore-c:n pore monivitamiiniin ja toisinaan beroccakin menee ja nehän sisältää myös sinkkiä :)
Frida_ heitteleekö sulla nuo kierto päivät aina? täälä kans kp2 ja kierroksi tuli 47... lyhin kieto mitä nyt yrityksen aikaan on ollu niin 33 ja sekin oli eka luomukierto.. tää on niin P*******Ä kun saa myös ovista odotella... oon yrittäny nettiä selata että mikä aine olis sellanen mikä tasais kiertoa mut en oo oikeen löytäny.. helokkiäljykapseleita syön jotka voi tasaannuttaa kiertoa mutta voi myös pistää sekasin. en malta ainakaan luopua kun sisältää tota e-vitamiinia :)

Tietääkö kukaan tampereelta hyvää vyöhyketerapeuttia joka tuntee lapsettomuus jutut ?

Täältäkin liitytään nyt teidän joukkoon mukaan, oon lueskellut jo sen verran pitkään taustalta ja huomannut keskustelun hyväksi vertaistueksi.

Itse olen 26-vuotias ja mieheni on pari vuotta vanhempi. Olemme olleet pari vuotta yhdessä. Meille syntyi enkelitytär elokuussa rv 39+1. Loppuvuodesta aloimme yrittämään uudelleen raskautumista, nyt menossa yk 5, kiertopäivä 4. Tähän mennessä ei ole vielä tärpännyt, mutta kovasti pientä tahdottaisiin.

Anhe, tervetuloa minunkin puolestani ja valtaisat pahoittelout!
Inala, tsemppiä uuteen kiertoon :)
JMH, Niin on ;)

Täällä kp26 ja dpo14. Viime kierto oli 29pvää ja ovis päivää myöhemmin kuin nyt. Todelliset piinapäivät menossa ja siihen sairastelu päälle niin nice. Oksensin eilen illalla ja tänään aamulla, nokka on ihan tukossa ja yskä+kurkkukipu, korvia kutittaa ja pää tuntuu ihan hötöltä. Joka kerta vessassa käydessä jännittää, mutta vielä ainakaan ei vuotoa näy. Voi tätä olemisen reimua taas ;)

Täällähän on näppäilty oikein urakalla, hyvä kun perässä pysyy ;)

Anhe: Osanottoni suruista suurimpaan. Hienoa, että olette lähteneet yrittämään uudelleen! Ja toivottavasti olette saaneet vertaistukea saman kokeneilta. Tervetuloa! Ja ennen kaikkea plussatuulia sinne teille :)

Hes-su & Chipmunk86: Tervetuloa!

Nennnä: Pahoitteluni keskenmenosta! Meilläkin takana yksi km viikolla 8+6. Tsemppiä uuteen yritykseen ja plussan metsästykseen!

etk,Frida_ : No voihan täti! Mulle varsinkin viime kierron menkat oli sellanen takaisku, että muutaman päivän olin kuin maani myynyt. Yritettiin sata lasissa, eikä tärpännyt. Tää kierto menikin rennommin, joten saa nähdä kuin käy..
JeKiira: Oi ihanaa! Häät on kyllä sellanen juhla, joista haluaa nauttia täysin rinnoin! Sen verran itsekäs ainakin itse olin.  Itse vietimme häitämme syyskuun alussa, ja oli kyllä meidän näköiset juhlat.

Ainut: Mulla olis kp1 10.2.2013 eli sunnuntaina. Ja onpa tylyä "palvelua" TK:ssa. Onneksi sait asianmukaista hoitoa ja syykin löytyi, vaikkei mukavin mahdollinen.

Nyytti: Tsemppiä sinne sairastuvalle!

Eetula: Mä kävin vaihdittamassa esikoisen syntymää Tampellassa, siellä on useampikin terapeutti ja voin suositella. Ja uskoisin että löytyy myös asiantuntemusta myös lapsettomuudesta. MedikaNova siis kyseessä.

Omia höpinöitä:
Pirkanmaalta ollaan myös, molemmat 28v ja koiruus löytyy täältäkin. Collie uros pitää kotimme villakoiralauman stabiilina ;)

Pissatulehdus lähti ilman antibiootteja, karpalomehua ryystin litra tolkulla ja lisäsin maitohappojen annostusta.  Itse siis syön maitohappoja d-vitskan kera sekä raskaus- ja imetysajan vitamiinia. Mies syö omega 3:sta ja jotain monivitamiinia, en oo kauheesti sen syömisiin perehtynyt.

Täällä syödään kuin hevonen, ja varsinkin hiilareita ja kaikkea rasvasta ja suolasta tekee mieli. Osittain on sellasta touhottamista ilmassa, tänään ajattelin leipasta pullaa ja alkuviikosta alotin keksien tekemisen ja koristelun neidin nimipäiviä varten. Eilen nukuin päikyt, joita en oo nukkunut hetkeen, eli väsymystä ja osittaista saamattomuutta havaittavissa, toki poislukien noi harvinaiset virtapiikit. Nyt menossa kp 26/28-29. Vau:n laskurin mukaan tädin pitäs tulla sunnuntaina, jos on tullakseen. Toki täälläkin toivotaan, ettei täti tänne pöllähdä! Kaverin kanssa tilattiin testejä nettikaupasta, joten tikkuja on millä testata.

Seuraavaan kiertoon erikoisliukkarit yms keinot kehiin, jos ei tästä nyt tärppää.

Nyytti: Täällä jännätään sun puolesta, toivottavasti tuo kipeytyminenkin on vaan hyvä merkki, kaikki peukut pystyyn!
Ahne: Osannotto suureen suruun täältäkin, ja tervetuloa palstailemaan!
Nannannaa: Siellä lanssa jännät hetket menossa, toivotaan parasta ettet niitä liuskoja ehdi käytellä :)

Ihanaa kun täällä on myös koira ihmisiä, kiva välillä lukea turreistakin juttuja, itsellä tällä erää kaksi koiraa...ja kieltämättä haaveissa taas yksi lisää :D
Kp 9 eli vielä hiljaiseloa sillä polulla.

Ihanaa keskiviikkoa kaikille!

Heps! 
Mukaan ilmottautuu yksi kuumelija lisää :P
Olen siis 21v. ja miesystäväni myös samanikäinen.
Mulla on siis entuudestaan yksi lapsi (1v2kk) ja olin odotusajan yksin.
Tyttäreni oli 7kk ikäinen kun löysin nykyisen mieheni. :)
Jätin vasta pari päivää sitten pillerit pois ja nyt siis jäädään vain jännäämään koska tässä sattuis raskaantumaan :)

Hei kaikille uusille ja tervetuloa jutskailemaan :) Pahoittelut teille, joilla uusi kierto lähti käyntiin :(

Täällähän on todella aktiivista juttelua. Oon käyny joka päivä lukemassa, mutta en siltikään meinaa keretä pysyä vauhdissa mukana.. :)

Oli mukavaa, että tuo mun viime viestini oli piristänyt teitä joitakin. En edes ajatellut sitä kirjoitteassani, että se olisi jotenkin erityisen rohkaiseva, mutta kai tämä toiveikkuus vain paistoi läpi :)

Nyt on jotenkin niin jännät paikat itellä. Meillä on nyt 4. yrityskierto menossa, eikä millään kierrolla missään vaiheessa oo aiemmin ollu rinnat kipeänä. Nyt sitten nännit tuli kipeeksi jo dpo 4! Outoa. Ja sitten dpo 6 tuntui sellanen viisi sekuntia kestänyt kipu, jonka selvästi huomasin. Ekaa kertaa on sellanen olo, että voisin olla raskaana :) Ja eka kerta kun "kuvittelen" itselleni raskausoireita, joten jännittävää nähdä miten käy. Muissa kierroissa ei oo tällästä fiilistä ollut, paitsi ekassa yrityskierrossa olin hämmentynyt, kun tuli vuotoa miten sattuu. Luultavasti kierto venyy parilla päivällä, koska ovulaatio oli myöhemmin kuin normaalisti. "Odottelen" menkkoja alkavaksi tuossa sunnuntaina kuten sinäkin Nannannaa. Sovitaanko että kummallekkaan ei täti ainakaan yhdeksään kuukauteen? ;)

kp 22/22-23 
DPO 9
YK 4

Tervetuloa anhe mukaan ja pahoittelut suureen suruun. Toivottavasti pian tärppää eikä tule enempää suruja.

Voimia Nyytille flunssan pois ajamiseen.

Nannannaa, toivotaan ettei täti tule. Oireilu kuulostaa kyllä hyvältä. ;)

Tervetuloa joukkoon musicbox. :)

Eea, meitähän on monta odottamassa että täti ei tule sunnuntaina. :D Minulla pitäisi myös laskurin mukaan alkaa tuolloin. Toivottavasti nuo oireesi on juuri sitä miltä vaikuttaakin. Pidetään porukalla täti poissa.

Täällä alkaa omakin toivo ja odotus kohota. Mitään oireita ei ole ilmennyt. Ainakaan mitään mitä en pistäisi hampaiden poiston piikkiin. Mutta ei sitä voi silti olla toivomatta, että jos se täti ei tällä kertaa tulisikaan. :>

noniin vitamiinivarastoja taas täydennetty :D pre speed liukkari tilattu ja apteekista haettu primaspan, mutta tosta en nyt enää tiedä että uskallanko aloittaa sen oviksen aikaan kun ei sitä tohtori ole mulle erikseen määrännyt.. mutta haettu nyt kumminki on :D tota liukkarin käyttöö kyllä odotan XD toivottavasti antaa toivotun tuloksen :) tänään kp 3 ja onneksi menkat tekee jo loppuaan.

No ihan pakko taas kommentoida! :-)

Tervetuloa musicbox!

ainut, hienoa, että kivut selvisivät. Hyvä, että endo on lievä. Minullakin yksi kaveri, jolla tosi vaikea endo, mutta heilläkin kaksi lasta jo (tosin ymmärsin, että oli vaikea saada). Mutta sinun tapauksessa siis lääkäri juurikin oikeassa, että tilanne on kuitenkin hyvin valoisa, kun olet jo onnistunut raskautumaan aikaisemmin. :-)

Hes_su, minulla on nyt tällä kertaa pillereiden jälkeen ollut kierrot 19, 22 ja 26 pvää, mutta muistelisin, ettei normaalikierto olisi koskaan ollut noin lyhyt. Kommentoin Reipulille tuolla aiemmin, että muistan jostain lukeneeni, että jos kierto on 20 pvää tai alle säännöllisesti, niin tällaisessa kierrossa ei todennäköisesti tapahdu ovista ollenkaan. Toivottavasti sun tapauksessa ei oo kyse siitä. Toisaalta, jos vauva antaa pitkään odottaa itseään, kannattaa tämäkin asia varmaan tsekata.

etk, minullakin mies yrittäjä, mutta on kylläkin tosi tervekin, et tosi harvoin sairaana. Ja näin ollen hänelle onkin tosi vaikea perustella vitamiinilisien käyttöä... :-(  Tosi rasittavaa varmasti tuo odottelu, ensin odottelet ovista ja sen jälkeen plussaa/tätiä. Pisteet sinulle kärsivällisyydestä! :-)

Korppi, hienoa, että kierto on normalisoitunut ja tsemppiä oviksen odotteluun! :-)

Nyytti, toivotaan, toivotaan edelleen ja uskotaan, että pääset testaushommiin viikon lopulla! :-)

Voi Frida_, ja voi prkl sitä tätiä! Aina väärässä paikassa väärään aikaan! Tsemppiä odotteluun, jota joudut harrastamaan suurinta osaa meistä enemmän. ARGH!

JMH, milloin ajattelit testata? Mä ajattelin ensin sunnuntaita, mut taidan siirtää jo lauantai-aamuun.

Inala, mäkin ajattelin, että jos testaisin la-aamuna ja jos nega, voisi sitten "hyvillä" mielin ottaa yhden saunasiiderin illalla putouksen lomassa.

Voi anhe, osanotto suureen suruunne. Tuo on varmasti ihan kauheaa, kun on jo käynyt NIIN lähellä sitä suurinta onnea ja sitten tapahtuu jotain tuollaista. Vetää sanattomaksi... Voimia hirmusti ja nyt ihan kaikki onni teille uuteen yritykseen. Mä nostan pottuvarpaatkin ylös tediän puolesta! :-)

Nannannaa, hienoa, että sait selätettyä pissavaivat ilman antibiootteja! Sinullakin jännä viikonloppu tulossa, plussatuulia sinne! :-)

Eea ja Vargynja, no jopas on monelle tulossa huikean jännä viikonloppu. Teille myös hurjasti plussatuulia!!! Toivottavasti saadaan mahdollisimman moni aihetta hehkuttaa maanantaina!

Omaa napaa ihan sen verran, et päätin nyt kuitenkin testata jo la-aamuna. Jännää! :-)  Ala-vatsa tuntuu omituiselta, niin kuin siellä olis joku pallo?! Olispa se nyt sitä itteään... :-)

Ai niin, minä oon siis 32-vee ja mies 28. En oo tainnut ainakaan tuota miehen ikää laittaa mihinkään aiemmin...

Voi ei Nyytti. Sulla on ihan kunnon tauti, toivottavasti jo helpottaa?

Nannannaa täällähän on aika monta pirkanmaalaista ja koirallista! :) Hyvä että selvisit ilman antibiootteja. Mulle kans noi epäterveelliset ruuat maistuu vähän turhan hyvin nyt. 

Korppi juu, koirat on olleet mun lapsia tähän asti. Niitä oli neljä, mutta yks oli exän harrastuskoira ja jäi sille. Olisin mäkin sen kyllä huolinut...

Tervetuloa musicbox!

Eea toivottavasti noi oireet on "oikeita" :)

helmiäippä nyt pistit pahan... en todellakaan tiedä! Yritän olla testaamatta ainakin maanantaihin asti. Jos ei siis menkat ala ajallaan tai viikonlopun aikana.

Tosi monella on jännät paikat nyt loppuviikosta :). Plussatuulia!!!

Ja minä itte sitten taas... kp28/30 menossa. Tai ei tosta 30:stä voi olla niin varma, kun katsoo tapahtumia taaksepäin :/. Oireita on, mutta lievempiä kun parissa edellisessä kierrossa. Toisaalta ne sit päättykin huonosti. Oon koittanut olla ajattelematta sen enempää. Eiköhän tää tässä viikon sisään selviä. Tossa touhuillessa tuli kyllä semmonenkin mieleen, että testaan tänään! En kestä odottaa! Mutta se ajatus meni ohi nopeesti :D. Onneks on jo keskiviikko. Työviikko paremmalla puolella ja viikonloppuna aion todellakin levätä ja rentoutua!

JMH, vielä ei helpotusta näy, mutta toivottavasti pian.. Mies lähti just pojan kanssa leikkipuistoon, niin saan hetken hiljaisuutta ja huilia.

Täällä on tosiaan monella jännät paikat loppuviikosta/viikonloppuna! :)
Itse ajattelin odotella maanantaihin testailun kanssa eli sit ois dpo19, ellei täti tietty saavu sitä ennen. Katotaan nyt maltanko =)
Tosi ristiriitaiset tuntemukset kyllä on. Välillä toiveet on korkeallakin, koska en mä ennen ole pupuilun aikana verta vuotanut, saati et ruoka ois näin hyvin maistanut(oon aika pieniruokainen  yleensä), mut toisaalta tuntuu/epäilyttää, että täti saapuu minä päivänä hyvänsä ja eikun uuteen kiertoon.
Piinaviikko on sanansa mukaisesti piinaava!

Takaisin