Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huh, kun on taas tekstiä tänne tullut. Ihan kaikille en pysty nyt erikseen vastaamaan, Ensinnäkin onnittelut plussista Kyfi ja Rachel! Ihanaa! Hienoa että plussia tulee. Kyllä ne toisten plussauutiset piristää vaikka ite täällä riutuu tädin kourissa. Odotan kyllä seuraavaa ovista innolla kun nyt toivottavasti päästään se hyödyntämään kunnolla. :)
Gatusa, sun tilanne on kyllä niin jännittävä. Kyllä sieltä taitaa tällä kertaa plussa tulla. Toivottavasti saat sen testin ja pääset testaamaan. Tuu sit heti kertomaan miten kävi. Täällä suurella jännityksellä odotetaan. :)

Mulla ei mitään ihmeitä täällä, kp4 menossa ja odotan vaan että täti suvaitsisi häipyä maisemista. Onneksi on jo hiipumaan päin.

kiva etten jännitä yksin aamu, toivottavast siel jotai nyt tapahtuis, kohdus on ollu jotai outoi tuntemuksii kyl tänää mut oireetont on, mieski iha ihmettelee ku ees rinnat ei ol kasvan.
toivottavast saat tässä kierrossa plusan aamu. :)

plussatuulia kaikille täällä.

Iiiiiiiiiiikkkk!!! Huhtikuisten facebookryhmässä joku kyseli, että ootteko löytäny kotidopplerilla sykettä. Minä siihen että en oo ees kokeillu ku tossa dopplerin paketissa lukee että syke löytyy viikoilla 12-14 ja ei neuvolakaan usein löydä näin aikaisin ni ajattelin etten haluu huolestua... Tiedän kyl et siel pitäis sykkiä jo mut ei välttämättä kuulu enkä halunnu lisätä huolta.

No tänää kattelin telkkaria sohvalla maaten ja aattelin sit vilkaista sitä doppleria. Piruuttani rinnan päältä kaivoin eka oman sydämen miltä kuulostaa. Sit löysin alavatsalta jotain omia suonia, jotka kohisi. Sit löytyi joku etäinen kohina, mikä oli nopeampi. Ja kun siinä vielä hetken siirtelin, niin löytyi ihan selkeä syke, vähän reilu 110 lyöntiä minuutissa (oma syke reilu 80). Vastais 7. viikkoa (joilla menkkojen mukaan kyl oisin) ja mä oon omien laskujen mukaan jo kahdeksannella joten en oo havainnostani ihan varma, mut kyl mie epäilen et taisin pikkuisen sykkeen kuulla just ensimmäistä kertaa. Ehkä siel on oikeesti joku... :angel4

Elmiina: ihanaa <3 meni ihan kylmät väreet ja silmät kostu kun luin sun kommentin!

Gatusa: miltä näyttää lääkäriin pääsy?
Catsie: voi räkä! Toivottavasti se plussa tulis kumminkin!

ONNEA PLUSSANNEILLE!

On: täällä puhdas negatiivinen r-testi tehnynä, menkka oireet nostavat päätään. Itkukin jo pääsi. No oma vika kun testasin liian aikaisin!! Ens kierrossa jätän kyl r-testin tekemisen aivan viime tippaan... 2 yötyötä vielä jäljellä... Palaan taas kun täti tullut ja ymmärtänyt lähteä! >:|

elmiina ihanaa onnea sydänäänten kuulemisesta. nyt sit voitki kuunnella sillo ku haluut ja ainaki tiedät et pikku nuppusi siellä kasvaa ja kehittyy kun kuulet sydänäänet :)

ei kai kizu no katopa uudestaan jos ne menkat ei ala älä vielä luovu toivosta. mullaki on olot sillai et olen en ole olen en ole olen... no toivottavast ees ovis oli varmuudel sillo 16.8 tai 17.8 ni ois nyt 31/29-30. kunpa sais testin ni vois katsoa mitä se sit näyttää. mun kroppaan ei ol luottamista ni kokoajan saa miettiä vähä et olikoha varmast ovis sillo 16-17.8 ku limoi oli kuitenki useamman päivän mut ei ollu iha sitä kananmunanvalkuaislimaa ja välil nippaili tuntuvastikin ni täs miettii et miten käy. oon alkanu ite epäilee sitä testitulostaki hiljallee et oliko varmast plussa vai toivoinko vaa niin kovast et viiva näky siel. no uusintatesti kiitos ja sit katotaa et miten kehittyy näin sanoin miehellekin. mies ei ol viel kysyn veljeltää et onko mahollist et se veis mut lääkärii maanantaina enkä mä hirveen optimistinen ole hänen veljen suhteen asiassa. ainoo missä hänee voi luottaa on se et hän kysyy meilt aina et lainataako rahaa.

Hah nyt oon sit seuraavaks huolissani ku hidas syke voi olla huono juttu :D Pitikin mennä googlettamaan. No, ei se kaukana ole noista annetuista arvoista ja kun ei hedelmöittymisestäkään voi olla aivan 100% varma niin turha kai huolestua nyt. Mikähän vahtaamisen määrä tästä tulee ja kuinka sitä huolestuu jos joku päivä ei sykettä löydäkään.

ONNEA OIKEIN PALJON PLUSSANNEILLE!!! <3 Toivottavasti kaikki menee loppuun asti hyvin.

Kizu voi itku sentään !! Mikään ei ole niin inhottavaa, kun toiveikkaana ja odottaen plussaa tehdä testi ja saada Nega! Sen kurjuuden jouduin minäkin toteamaan taas :( Mutta onhan tosi monet tehneet nega testejä ja muutaman päivän päästä testi onkin näyttänyt plussaa..toivoa on niin kauan kun täti pysyy poissa! Haleja kuitenkin sinulle <3 Et ole yksin ajatuksiesi kanssa ja koitahan jaksaa yövuoroissa!

Gatusa Sulla on kyllä tosi jännät paikat siellä. Toivottavasit sieltä tulee myös plussa! Oot niin kauan kans jo yrittänyt, että yhtään pettymystä ei sinnekkään tarvis enään tulla.

Elmiina Onnen kyyneleet tulivat silmiini <3 olet onnekas! Aivan ihanaa varmaan kuulla pieni jumpsutus :)

Aamu Tsempit sinne tädin kans. Täällä kans taas ootellaan,että täti lähtis vaikka tiiän kyllä, että täi ei poistu vielä ainakaan 5 päivään kunnolla!

Catsie vielä on siis toivoa!! toivotaan, että menkat ei ala maanantaina! Testasit ehkä liian aikasin vain :)

Tiiä tuosta vaikka oma syke vaa heijastuis hassusti ja nousee just sille hetkelle ku yrittää tota kuulostella/laskea ku jännittää... :D No tulevina viikkoinahan se selviää onko siellä ketään. Ei vaa millään malttais vaan eipä sitä varmuutta näillä viikoilla saa vielä mihinkään, vaikka joku näkyiskin ni ei tarkota ettei vois vielä mennä kesken jne. No eipä sitä mahda varmuutta olla ikinä eikä se huoli lakkaa edes ku laps on 20-vuotias. :D

kiitos nonna toivotaan että se plussaviiva tulis iha siihe kohtaa minne se kuuluu ja inshaallah tulis viel selvä plussa. mä hiljaa mielessä toivon et oisin pidemmäl vaikka mahotonta onkin.

totta elmiina, laitoit just niin ku mä ajattelin ku itellä ne sydänäänetkää ei ol ollu tae vaikka 90% mene hyvin ku sydänäänet kuuluu, mä kuulun siihe 10%.

Löysin youtubesta tällaisen videon missä on 8+5 ja kotidopplerilla syke näytöllä: http://www.youtube.com/watch?v=ZJ5AwmIpMl8 Vielä oli pakko tuon katselun jälkeen kaivella ja kyllä siinä pari milliä nitkauttamalla oli hitaampi syke voimakkaana ja nopeampi taustalla. Kerran sain ton kuulumaan jopa niin että oma syke kuului vahvana päällimmäisenä ja nopeampi, hiljaisempi syke kuului taustalla samaan aikaan.

Ja niin eihän se syke mitään takaa. Myöhäisiä keskenmenoja ja kuolleena syntyviäkin kuitenkin on, ei oo mikään ikinä varmaa... No, itse en turhia ajatellut murehtia, asiat menee niin kuin menee ja siunaus on ollut päästä edes tähän asti.

niinpä elmiina mutta alhamdulillah sait sen sykkeen esiin jo nyt ainakin rauhoittaa kun kuulee sykkeen jo nyt ja aina kun haluaa kuunnella voi kuunnella ja tietää missä mennään :) kyllä se jotenkin rauhoittaa mieltä kun voi kuunnella sydänääniä, mulla rajottuu ultrakäynteihin joita toivottavast on useampia tuon mun lääkärin toimesta koska mulla ollu jo ne 4 km ni mua kuulemma tehotarkkaillaan jos plussa on pysyvä mulla nyt.

ois kyl iha asiaa saada ne odotetut postit tänne, piristäis päivää ku poltin kädet kiehuval vedel tänää ku kanan keitinvedet piti heittää pois ku meil ei niitä käytetä.

Kiitos kaikille ihanille onnentoivottajille! <3 Rachel ONNEA plussasta! :) siirryn muille foorumeille kattelemaan :) pitäkää mielet virkeinä ja antakaa yrityksessä sijaa tunteille, oli ne sitte mitä vaan. :) hyvää syksyä kaikille! :)

älä unoha meit ja tuleha moikkailee ees välil ja kertoo kuulumisia kyfi4488720 :)

tääl on paruttu urakal ja purettu tuntoi miehelle, hän sano et hän ymmärtää ja tietää milt must tuntuu...

tuhruttelee viäläkin, niin että just ja just tarvii pikkarisuojaakaan pitää. Mutta saa tuhrutella kunhan vaan menkat ei ala ja r-testi näyttää plussaa maanantaina tai tiistaina. :)

oikein catsie :) jos ois valemenkat ku ne on niukat kuulemma.

on: ei merkkiäkää mistää, herkkä ku mikä, vatsalihakset kipeet ja oon ku ilmapallo. 4+2 eli dpo 16. kohdunsuu pehmeähkö ja ylhäällä sekä kiinni. kait täs vois alkaa oikeestiki vähä rentoutuu enemmän.

Aurinkoista lauantaita ladies!

Elmiina, varmaan ihana tunne kun kuulee pikkuisen sykkeen! Ei malta odottaa, että itekin pääsee siihen vaiheeseen asti :)

Gatusa, kuulostaa aina vain paremmalta ja paremmalta. Mä niin toivon että kaikki menee sulla hyvin. Toivottavasti pääset maanantaina sinne lääkäriin saamaan varmistuksen plussalle!

Catsie, pidetään peukkuja että on valemenkat kyseessä. Toivoa ei ole menetetty, ennen kuin täti tulee paikalle, muista se! Ja silloinkin se Toivo menee vaan hetkeksi pois ja tulee pian taas takaisin :)

kizulle tsemppiä, jospa se täti kuitenkin jättäisi sut väliin?

Onnea plussista Kyfi ja Rachel!

ON: tänne ei mitään ihmeellistä uutta. Odottavan aika on pitkä. Rinnat kipeyty eilen tuolta sivuista kainaloista, vähän niinku ois rintalihaksia reeannu liikaa. Nyt aamulla ei millään mienaa päästä hereille, vaikka nukuttiin 11h. (ja pupuilun jälkeen oli voimat ihan lopussa :) ) . Ihan ku ois kipeeksi tulossa, toivottavasti ei oo mikään pöpö. Eilen oli mahassa semmoinen kova pistoskipu, mutta laitoin sen kyllä närästyksen piikkiin. Viikko pitää vielä odottaa, sitten tietää miten kävi. Nyt on vähän semmoinen olo, että ei se kuitenkaan tärpänny ja nää kaikki on vaan pms-oireita ja alkavaa flunssaa. On tää vaan aikamoista tunteiden vuoristorataa, mutta silti ihanaa tavallaan. Saa olla kiitollinen, että yleensä on tämmöisessä elämäntilanteessa, että voi edes yrittää lapsentekoa :)

Tsemppiä, voimia ja plussatuulia meille kaikille!!!

bene joko ois joku tarrautunu siel!!! mä teen du'aa että saat plussan. naapurit lähetti taas pikkulikan tänne joten ei nukuta sitten, likka ei kuuntele ja esikoiseni kinuaa että likka sais jäädä, kukaa EI YMMÄRRÄ että mua väsyttää. pätkissä nukutaa yöt, sit kalat piti paistaa ja siivota vihanneshylly. mä oisin niin valmis lepää mut noihi kahtee ei voi luottaa et asiat menis hyvin jos mä lepään. ei ol ennenkää menny.

bene joko ois joku tarrautunu siel!!! mä teen du'aa että saat plussan. naapurit lähetti taas pikkulikan tänne joten ei nukuta sitten, likka ei kuuntele ja esikoiseni kinuaa että likka sais jäädä, kukaa EI YMMÄRRÄ että mua väsyttää. pätkissä nukutaa yöt, sit kalat piti paistaa ja siivota vihanneshylly. mä oisin niin valmis lepää mut noihi kahtee ei voi luottaa et asiat menis hyvin jos mä lepään. ei ol ennenkää menny.

Takaisin