Moikkulis!
Mä nyt kirjoitan taas, kun olen näköjään ihan koukussa tähän keskusteluun! :-)
Aluksi tervetuloa joukkoon tummaan kizu, Hes_su ja Chipmunk86! Ja toivotan teille heti myös huikeasti plussatuulia!
Hes_su, nuo sinun kuukautiset kyllä kuulostaa ihan kuukautisilta from hell! Ja sitten kun kiertokin on noin lyhyt... Minkälaiset kuukautiset sinulla oli ennen lapsen saantia? Meinaan minun siskollani kävi kanssa noin ensimmäisen lapsen jälkeen, että kuukautiset muuttuivat hurjiksi, mutta tilanne tasoittui sitten toisen lapsen jälkeen.
Reipuli, tsemppiä miehen vokotteluun! ;-)
Voi Nennnä, osanotto keskenmenosta... Paljon onnea uuteen yritykseen!!!
ainut, jösses, mitä "palvelua" tk:ssa! Siis mitä hittoa?!?! Mä oon kyllä ymmärtänyt, että oudot vatsakivut (ja ennen kaikkea jos kovatkin) on aina selvitettävä lääkärissä. Tekee sinunkin varmaan nyt mieli kiitellä tätä upeaa terveydenhuoltojärjestelmää! HUH HUH!
Nyytti, tsemppiä sinulle noiden nukkumisasioiden kanssa ja toivotaan kuitenkin vielä, että se täti jättäisi teidän oven rauhaan ja menis vaikka naapuriin! ;-)
etk, voi harmi, että niin sitten kävi kuitenkin... :-( No tsemppiä kuitenkin uuteen kiertoon! Muuten, olet tosi hienosti saanut miehesi "koulutettua" ottamaan noita vitamiineja. meidän isäntä ei suostu edes D-vitamiinia syömään...
JeKiira, ihanaa, häät!!! :-) Meillä oli viime kesänä häät ja täytyy kyllä myöntää, että oli maailman ihanin päivä kyllä! Tsemppiä suunnitteluun ja sitten voit taas rouvana palata tänne kuumeilemaan!
-MJ, hieno juttu, että vähän edes edistystä asioissa. Milloin saat kuulla tuloksista?
JMH, mä yritän kanssa olla ottamatta stressiä töissä, kun tiedän, ettei se ainakaan edistä näitä lapsensaantiyrityksiä... Mutta vaikeaahan se on, jos on yhtään sellaiseen taipuvainen.
Omaan napaan ei muutoksia eilisen jälkeen. Ajattelin, että teen testin sunnuntaina. Vähän eilen vihloi tissejä ja masua, mutta en tiedä, että kuvittelenko vaan.