Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mirelyn tuhannesti onnea sinulle aivan mahtavaa mashaallah!!! inshaallah nyt pienokainen pysyy kyydissä ja saat hänet huhtikuussa syliin :) tonnikaupalla tarrasukkia sinne.

mitäpä latelle kuuluu? onko millainen olo näin kesällä ollu tähä mennessä joko pikkune ilmoittelee itestään? anteeksi utelu oon vaan niin iloinen ja innoissani sun puolesta :)

Elrei Jep, siitä todella tulee vaan ja ainoostaan stressiä! Pitää koittaa ottaa nyt vaan löysin rantein ainakin muutama kierto, ja jos rupee näyttää ettei tärppää, niin panostaa sit vaikka siihen clearbluen ovistestiin. Nuo davidit on taidettu jo nähdä..

kizu Mä oon kans kerennyt tässä jo miettimään monet, monet eri teoriat, et mikä se "viiva" sillon toissapäivänä oli, vai oliko se ees viiva, harittiko mun silmät.. :confused: Tässä rupee epäilemään jo omaa päätään, omia silmiään. Ja voisko testissäkin olla jotain vikaa sit..? En tiedä. Kp 19 menossa ja mä luulen et ovis on mennyt jo. Mut ihanaa kuulla, et siellä vois olla tuplatärppikin mahdollinen! Tsemppejä! <3 +++

Ella84 JEP, tuo on niiin totta, et toisia osaa neuvoa ja rauhoitella, ja ajatella asiat järjellä. Vaan ootappas se sama tilanne omalle kohdalle! laughing7 Sit ei tiedä onko kissa vai kala.. Ikävää kun täti tuli kylään, vaan suklaa pelastaa! Jospa tää olisi viimeinen täti tähän palaan. :)

Maicylle voimia piinapäiviin! :)

Nonna- Haluaisitko ostaa minulta nuo davidit? :) Päiväystä on jäljellä, mut mulle piisas noitten kans leikkiminen! Täällä myös ovis varmaan ohitettu, saattoi mennä sivu suun mut katotaan nyt, jospa edes toista meistä tärppäisi! Mukavahan tuo ois kyllä jos kummatkin plussattaisiin! +++

BeNe Valittelut tädistä! Jospa olisi viimeinen visiitti tähän palaan :) Kyllä nuo miehet osaa välillä yllättääkin! <3 Mun miehellä on myös tytär edellisestä suhteestaan, syksyllä 8-vuotta täyttävä. Minkäs ikäinen tyllerö siellä? :)

Minen kyllä elmiina kauaa katsois tuommosta meininkiä! En ainakaan sitten enää, kun oma yhteinen muksukin maailmassa ois! Oiskohan sen miehesi exän aika kasvaa aikuiseksi tai jotain?! Onks heillä minkä ikänen poika? Mä kyllä toisaalta ymmärrän, jos kyseessä on joku vauva (siis alle vuosikas), mut joku tolkkuhan tuohon on saatava aikaan! :confused: Inhottava, kun nuo tapaamisoikeus-jutut sun muut ei aina mene kovin helposti.. Ja kyllähän se etävanhempi monesti jää vähän altavastaajaksi näissä hommissa. Koitahan jaksella siellä, liika stressikään ei ole hyvästä. :)

_mirelyn_ Onnea ihan hitsin paljon, tarrasukkasia kilotolkulla! :love7 Nuita fiiliksiä itsekin odotellessa.

ON: Kp 19. Ovislaskurin mukaan ovulaatio ohitettu jo, mikäli kierto olisi nyt 28-30 päivää. Pupuilufiiliksiä minulla kuitenkin olisi kovasti edelleen.. Odottelen miekkosta eiliseltä rälläilyreissultaan, pitänee kellistää tämä sitten tytön nukkuessa päiväuniaan.. :love022 Ja mitä seksin harrastamiseen tulee, niin meillä peitto heiluu nyt vähän aktiivisemmin, mitä yleensä, kun on vauvapuuhat menossa! Kerran viikkoon on ollut semmonen aika normi tahti, mut nyt joka toinen päivä on ollut ok meille! Kyllähän se tuppaa (valitettavasti) menemään vähän suorittamiseksi etenkin ovulaation aikaan, mut kuitenkin se hyvältä tuntuu silti - ei se pakkopullaa ole :) Eikä se sellaiseksi saa mennäkään - sillon on syytä pitää taukoa koko hommasta jos pitää väkisin alkaa puuhaamaan!

Cupcake en mä ihmeemmin tästä enää stressaa, lähinnä tulee silmiään pyöriteltyä ja naureskeltua koko tilanteelle. Aiemmin joskus keitti hermo ku siltä exältä tuli miulleki tekstiviestejä AINA ku ois tarkotus olla miehen kanssa kahdestaan jotain kivaa. Vaihdoin lopulta numeron ni nykyää ku toi skitsoilu ei ulotu enää minuun asti eikä sillä oo mitään tapaa minulle suoraan raivota ni en stressaa.

Mies sen sijaan on ihan loppu, välillä noita juttelee kyllä mut kai yrittää kans pitää päänsä kiinni ku minuu harmittaa melkein enemmän sen puolesta ku sitä itseänsä. Ja jotenki se tuntuu asian ajattelevan niin että nyt ku näin on tullu tehtyä ni sen kanssa on vaan elettävä ja kannettava vastuunsa vaikka kuin rankkaa oliskin (ei ollu miehen puolelta suunniteltu lapsi). Poika on 1v 4kk nyt, eli aika pikkuinen vielä. Edellinen sopimus tapaamisista on tehty viime lokakuussa, eli kohtahan sitä tartteis tarkistaa.

Onnea hurjasti _mirelyn_!!!! :):smiley-angelic003Tarrasukkia matkaan mukaan!!!

Omanapaa kun ajatukset ei oikein kulje nyt. Ruokakaupassa käynnin jälkeen ajattelin testailla noita herkkiä kaupanpäällis raskaustestejä ihan huvin vuoksi. Nyt on menossa siis kp 26/26-27. Heti dippaamisen ja kontrolliviivan ilmestymisen jälkeen testiin alkoi piirtymään toinenkin viiva. :) Piti oikein tarkistaa testin pakkauksesta, että olinko vahingossa ottanut ovistestin, koska ei mulla ole ikinä raskaustestiin mitään tullut. Nyt jännittää ihan kamalasti, että näenkö oikein ja olenko ihan tosissaan raskaana. Miehelle ajattelin jättää testin tuohon pesukoneen päälle odottamaan. :) Se yleensä murmuttaa kun pissaovistestit hilluu vessassa. :) Kauankohan menee, että hoksaa sen olevan raskaustesti. :)

Liitteet

• IMG_0315.JPG
    IMG_0315.JPG
    313.8 KB · Katsottu: 42
Ihan hirrween hirrrween paljon onnea Mirely ja Chipmunk!!! Lähteeköhän tästä taas uus plussa-aalto liikkeelle!!!

Cupcake, meillä tuo tyllerö on 7-vuotias :)

Kymysys: osaatteko kertoa kuinka kauan tuota greippimehua pitää juoda? Koko kierron ajan, vai ovikseen asti?

Toiset juo vaan ovikseen asti. Toiset juo joka päivä, ainakin monilla jenkkisivustoilla sanotaan, että voi mennä pari kuukautta, ennen kuin tosissaan vaikuttaa. :)

enpä ol ikinä viel kokeillu juoda greippimehua, pyytelin tuossa menkkojen aikaa et saisin mut eipä kertaakaa näkyny, kait sitä pitäs ite ettiä mikäli ei tärppiä kuulu. tosin en kyl liiemmi usko mehujen voimaan.

mitäpä elmiinan viikonloppun kuuluu?

Mirelyn: oih onnea <3
Cucake: onse noiden testien tulkkaaminen ihme temppuilua! mäkin tein tänä aamuna ihan piruuttani viel ovis testin siis ton davidin liuska testin ja se oli neg. Jotenkin tulee semmonen olo et ne on ihan huuhaata! cb testiä en tehnyt kun ei tässä kierrossa oikeesti enään tarvetta...
Chipmunk: mitä mies sano kun näki testin? ONNEA ONNEA <3
ON: KP 18/29-30? viiime yönä töissä rupes sattuu ihan hulluna vatsaa lähinnä tonne oikealle puolelle, jotenkin tuntu et kohdun suutakin olis vähän niin supistellu saman tyyppisesti kun kukautiset olis alkamassa. Kipu säteili koko oikealle puolelle selkä,kohdunkaula,vatsa. Piti ihan istua sellaselle satula tuolille tekemään töitä, kun ei kävelystäkään tullut mitään :O Kuinka pian oviksen jälkee munasolu kiinnittyy? eikai se nyt näin pian? :confused: :anyone

kizu pitäis mennä 6-10 päivää mut kaikki on yksilöitä...

Gatusa ei ihmeitä, piti siivota viikonloppuna mut miehen serkku tuli eilen käymää ni hirveellä hädällä imuroin eilen ja nyt ei oo juurikaan tekemistä. Katellu telkkaria, laitellu ruokaa, syöny hyvin ja nukkunu päikkärit. Lepoa ja rentoutumista tää viikonloppu. Jos huomenna vähän puunais tai järjestelis kaappeja uudestaan ja saunois ihan itekseen illalla. Lenkille jos ei ois tällane kauhee kaatosade.

no ssulla on sit riittän tekemist jonki verran ku tuli vieras. hyvä että saat levätä kunnolla nyt kuitenkin. tuo sade kuulostaa kieltämättä kivalta siis mun korviin ei välttämättä muiden korvii, tääl sellast 40 astetta ja hiekkamyrsky ei voi nokkaasa ulos pistää et veis ees pyyhkeen kuivumaa ku se ois samantien hiekassa. itellä ihme väsy iskeny nyt ettei jaksais tehä mitää. äipälle annoin ohjeet miten pääsee katsomaan sukupuussa pidemmälle ja annoin tietoa mein suvusta jota ei liiemmin ol tutkittu. isoäitini sukua kyl porukka tutkii mut sit vaarin sukua ei ni ite oon tutkin molempia ja onneks löytän tietoakin.
nyt oottelen miestä ja esikoista kotiin ja toivon et mies on löytän kaupan joka ois auki et sais jotai ruokatarpeita kotiin. oispa tarjotin ni vois leipoa kisraa (pannulla paistettua leipää joka muistuttaa vähä pita leipää mut on isompi) ku ennen paistamist pitää tehä taikinapallosta litteä ja pyöreä että saa paistettua.

elmiina: juu ei nää kipuilut kyllä voinut mitenkään olla sitä kiinnittymisestä johtuvaa.... netissäkin luki "Alkio kulkeutuu kohtuun noin viiden vuorokauden kuluttua hedelmöityksestä. Alkio on kohdussa vielä noin kaksi vuorokautta ennen kiinnittymistään (implantaatio) kohdun limakalvoon. Alkio siis kiinnittyy kohtuun noin viikon kuluttua hedelmöityshetkestä. Tämän jälkeen alkaa asteittainen istukan muodostus ja sikiön kehittyminen." tais olla vaan jotain muuta häiriö... :D

Iltavuorojen takia en nyt ole ehtinyt kirjoittelemaan. Kaikki viestit on kuitenkin luettu. Niitä on vaan kertynyt taas sen verran paljon, että ei pysty kaikille yksityisesti mitään sanomaan.

Kaikille yhteisesti lähetän plussatuulia ja tsemppejä. Tädin tai muuta ikävää kohdanneille pahoittelut.

Onnea mirelyn ja Chipmunk! Ihanaa, että sentään joillain taas onnistaa. ^^ Pidän sormet ristissä, että kummallakin menee kaikki hyvin loppuun asti.

Täällä ei kuulu mitään kummempia. Täti pakkaili loputkin tavaransa, joten ovista odottelen. Tässä kohtaa kiertoa turhauttaa, kun kierto ei voi olla siinä "keskiarvopituudessa", vaikka ei tämä sentään mikään megakiertoaika ole. Mut olisi se kiva, jos ovulaatio tulisi vähän nopeammin. Mistäköhän ne sen 28 päivänkin on keksineet, kun tuntuu ettei kenelläkään ole sen pituinen. :D

erittäin hyvä kysymys vargynja iteki oon miettin samaa etenki ku ollu raskaana ja selittän lääkärille että ei mun kierto EI ole se 28pvä joten mietitäänpä kuinka pitkäl vois olla.

tsemppiä ja plussatuulia sinne :)

Takaisin