Elrei Jep, siitä todella tulee vaan ja ainoostaan stressiä! Pitää koittaa ottaa nyt vaan löysin rantein ainakin muutama kierto, ja jos rupee näyttää ettei tärppää, niin panostaa sit vaikka siihen clearbluen ovistestiin. Nuo davidit on taidettu jo nähdä..
kizu Mä oon kans kerennyt tässä jo miettimään monet, monet eri teoriat, et mikä se "viiva" sillon toissapäivänä oli, vai oliko se ees viiva, harittiko mun silmät..
Tässä rupee epäilemään jo omaa päätään, omia silmiään. Ja voisko testissäkin olla jotain vikaa sit..? En tiedä. Kp 19 menossa ja mä luulen et ovis on mennyt jo. Mut ihanaa kuulla, et siellä vois olla tuplatärppikin mahdollinen! Tsemppejä!
+++
Ella84 JEP, tuo on niiin totta, et toisia osaa neuvoa ja rauhoitella, ja ajatella asiat järjellä. Vaan ootappas se sama tilanne omalle kohdalle!
Sit ei tiedä onko kissa vai kala.. Ikävää kun täti tuli kylään, vaan suklaa pelastaa! Jospa tää olisi viimeinen täti tähän palaan. :)
Maicylle voimia piinapäiviin! :)
Nonna- Haluaisitko ostaa minulta nuo davidit? :) Päiväystä on jäljellä, mut mulle piisas noitten kans leikkiminen! Täällä myös ovis varmaan ohitettu, saattoi mennä sivu suun mut katotaan nyt, jospa edes toista meistä tärppäisi! Mukavahan tuo ois kyllä jos kummatkin plussattaisiin! +++
BeNe Valittelut tädistä! Jospa olisi viimeinen visiitti tähän palaan :) Kyllä nuo miehet osaa välillä yllättääkin!
Mun miehellä on myös tytär edellisestä suhteestaan, syksyllä 8-vuotta täyttävä. Minkäs ikäinen tyllerö siellä? :)
Minen kyllä
elmiina kauaa katsois tuommosta meininkiä! En ainakaan sitten enää, kun oma yhteinen muksukin maailmassa ois! Oiskohan sen miehesi exän aika kasvaa aikuiseksi tai jotain?! Onks heillä minkä ikänen poika? Mä kyllä toisaalta ymmärrän, jos kyseessä on joku vauva (siis alle vuosikas), mut joku tolkkuhan tuohon on saatava aikaan!
Inhottava, kun nuo tapaamisoikeus-jutut sun muut ei aina mene kovin helposti.. Ja kyllähän se etävanhempi monesti jää vähän altavastaajaksi näissä hommissa. Koitahan jaksella siellä, liika stressikään ei ole hyvästä. :)
_mirelyn_ Onnea ihan hitsin paljon, tarrasukkasia kilotolkulla!
Nuita fiiliksiä itsekin odotellessa.
ON: Kp 19. Ovislaskurin mukaan ovulaatio ohitettu jo, mikäli kierto olisi nyt 28-30 päivää. Pupuilufiiliksiä minulla kuitenkin olisi kovasti edelleen.. Odottelen miekkosta eiliseltä rälläilyreissultaan, pitänee kellistää tämä sitten tytön nukkuessa päiväuniaan..
Ja mitä seksin harrastamiseen tulee, niin meillä peitto heiluu nyt vähän aktiivisemmin, mitä yleensä, kun on vauvapuuhat menossa! Kerran viikkoon on ollut semmonen aika normi tahti, mut nyt joka toinen päivä on ollut ok meille! Kyllähän se tuppaa (valitettavasti) menemään vähän suorittamiseksi etenkin ovulaation aikaan, mut kuitenkin se hyvältä tuntuu silti - ei se pakkopullaa ole :) Eikä se sellaiseksi saa mennäkään - sillon on syytä pitää taukoa koko hommasta jos pitää väkisin alkaa puuhaamaan!