Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kizu; seksin harrastamisen tiheys vaihtelee tosi paljon. Ennen esikoista, varmaankin useampia kertoja viikossa. Lapsen syntymän jälkeen, joskus voi mennä parikin viikkoa ihan ilman puuhailuja. Siksi onkin hyvä, että vähän tietää tota ovulaatioajankohtaa........ ;)

Kyfi4488720 ja S1N1 TERVETULOA!!! :)

Ella84 Voi paska!! :( jotenki koko tää lastenteko juttu on niin masentavaa välillä kun tulee noita negoja...

Mirelyn varovaiset onnittelut sinulle <3

Gatusa Ihanaa, että miehesi on noin hyvällä tuulella ollut ja antanut sinun levätä rauhassa :) Aika kummallista, että pienelle tytölle ei anneta ruokaa jos rahaa kerran on :o ?? hyvä, että edes joku antaa :)

kizu Meillä on seksiä melko harvoin ja vääntämällä ja kääntämällä pitää mies yleensä oviksenki aikoihin saada makkariin... en tiiä sitte onko tää meidän seksi vaan niin samalla kaavalla meininkiä, että miestä ei huvita...lapsia se kyllä haluaa! no ei sen puoleen..ei muakaan enää aina innosta, kun tiiän, että se on aina ''ei jaksa, ei nyt, illalla sitten....'' -.-

Täällä kp 19..ovis on varmaan ollu ja menny jo ja nännitkää ei oo enää nii arat ollenkaan...toivon vaan, että jotain tehtiin ees oikein täs kierros, mutta pelkään pahinta...Vuosi sitten mulle muuten iski tää vauvakuume...siis VUOSI SITTEN!!! yritystä on vasta toukokuusta asti,mut mä niin muistan kun ekan kerran aloin haaveilemaan pienestä tallustajasta...ja edelleen vain haaveilen.... no on täs elämäs vähä positiivistakin,mä oon saanu ostettua paljon kaikkee kivaa mitä oon halunnutkin ja vähä kalliimpaakin. Oon saanu säästettyä :) pakko yrittää piristää itteensä ees jotenkin, kun ei kerran vauvaakaan näy.... :smiley-ashamed008 Jos tästä kierrosta ei tärppää niin ostan taas ovistikkuja!!

kizu niin usein kuin mahdollista :D Tietty meillä on tuore suhde (vasta vuosi yhdessä) eikä miehen lapsia asu meillä. Tuntuu myös vaihtelevan jaksottain - esim. yhteinen kesäloma oli sellaista 3-5 kertaa päivässä touhua, voi apua!

Nyt taas kun on miehellä työt venyny ja miulla opiskelut alkanu ja alkuraskaus väsyttää ni voi mennä kaksikin päivää ennen kuin tulee pupuiltua, melkein olosuhteiden pakosta. Jos mies selviää töistä kotiin 22.30 ja miun pitää herätä 06.00 ni ei onnistu. :/

Ennen plussaa mie usein tein aloitetta vaikka väsyttikin mut nyt kun plussa on eli sen kummempia tavoitteita ei ole kuin se että hyvältä tuntuis. Ei sit kauhean väsyneenä tuu aloitettua vaikka kivaahan se on sit kun siihen lähtee. Ehkä se tekee miehellekin ihan hyvää, saa raasu vähän lepoa. Ja ennemmin tai myöhemminhän sen alkuhuuman jälkeen se seksuaalisuus asettuu aloilleen, tuskin se tollaisena 2-3 kertaa päivässä touhuna voi enää lapsiarjessa jatkua...

juu no sellasta elämä on ollaa sit vara äiti :) tsemppiä piinailuun täälläki alkoi piinaviikko näköjään ku eile oli ovis mitä todennäköisimminki.

on: kp 17/29 näköjään ja ovis oli eilen. tulipa sentää jotenki hyödynnettyä ja nyt odotellaan malttamattomana mitä tuleman pitää, inshaallah tulis plussa vihdoinki. ihmeen väsy olo kokoajan, ei jaksais tehä mitää no kait se keltarahanen alko sit toimimaa ku olokaa ei ol mikää hyvä, inshaallah ei tulis niitä samoja pms oireita mitä tähä mennessä. saapi nähä missä vaihees sitä korvaa 5päivää menetetystä paastosta, varmaanki aika pian ramadanin jälkee tai syksyl koska nyt on niin kuuma että ei ol tosikaan. siis tuuletin melkei täysil ja tääl paahtuu, oispa mul sellai ilmastointilaite mikä on miehen tädillä pääkaupungis, se viilentää sisäilmaa tehokkaast, vuosia sitte istanbulis käydes hotellis oli samanlaine ja se oli kyl auki jatkuvast ku lämmöt oli päivisin siel 42 astees ja yöt oli yli 30. huoh pääsispä käymää joskus taas istanbulissa se on niin ihana kaupunki.

Heissan ladies!

Taas on tullut niin paljon tekstiä, sitten viime käynnin että olen ihan pihalla!
Kaikille en millään pysty vastaamaan, mutta kaikki olen taas kyllä lukenut.
Yhteisesti kaikille paljon plussatuulia!!!

kizu Onnittelut cb:n hymynaamasta! Mä en suostu käyttään muita ovistikkuja kuin niitä, muihin menee hermot täysin.
Meillä harrastetaan seksiä joskus joka päivä, joskus monesti päivässä ja joskus parin päivän viiveellä. Mutta eiköhän keskiarvo mene johonkin joka toisen päivän seuduille. Nyt on lomalla ollut semmoista joka päivä meininkiä enimmäkseen :)

Gatusa, ihanaa että miehesi on ollut noin huomaavainen, toivottavasti sama trendi jatkuu. Mä olen myös aina haaveillut pääseväni Istanbuliin.

Nonna tsemppiä ja voimia! Toivottavasti pupuilut osuivat kohdilleen. Tää yrittäminen on kyllä joskus niiiiin persiistä! Itellä otti tämän kierron täti kaikista eniten hermoille tähän mennessä.

Maicylle tsemppiä piinapäiville!

Mirelynille varovaiset mutta sitäkin lämpimämmät onnittelut haamusta. Paljon tarrasukkia matkalle mukaan!

S1N1lle ja muille uusille tervetuloa mukaan!

ON: Kuten tuossa Nonnalle jo mainitsinkin, niin maanataina paikalle kurvannut täti otti jotenkin todella pattiin. Ei ole aiemmin ottanut näin paljon, vaikka nyt en periaatteessa edes kuvitellut olevani raskaana. Luultavasti tilannetta on myös korostanut se, että miehen tytär on ollut meillä lomalla nyt loppuviikon ja olen kamppaillut tässä "äitipuolen" roolissani. Miettinyt, että saanko koskaan omaa lasta, vai tässäkö tämä nyt on. Ja kun on hermot mennyt tytön uhmaillessa, niin olen miettinyt, että onko minusta edes äidiksi, kun ei hermot kestä. Onneksi nuo ahdistukset näyttää nyt menneen ja meillä on mennyt nyt pari päivää tosi hyvin tämmöistä uusperhe-elämää.
Maanantaina, kun täti tuli paikalle, niin mies oli vielä reissussa ja mesosin hänelle puhelimessa, että kun mikään ei koskaan voi mennä kerralla putkeen vaan kaiken pitää tapahtua aina hankalimman kautta. Taisi mieskin jälleen muistaa, kuinka iso asia tämä lapsenhankinta meille molemmille on. Hän on ollut vähän vähemmän aktiivisena tässä asiassa mukana, tai oikeastaan enemmän realistina, kun on toppuutellut, että kyllä se sieltä vielä tulee etc. Puhelun jälkeen tuli tekstari vähän ajan kuluttua, että hän googlaili siellä parhaita lapsentekoasentoja ensi viikon maratonia varten :laughing005 . Pikkasen nauratti. Myöhemmin vielä pyyteli anteeksi, kun ei ole välttämättä ollut niin aktiivinen asian suhteen. Ihan kiva saada vahvistusta sille, että hänkin todella tätä haluaa ja on täysillä mukana, vaikkei mulla aiemminkaan ole mitään valittamista asian suhteen kauheasti ollut.On se vaan niin lutuna :love7

Nonna: Tää on oikeesti ihan paskaa koko touhu. :D Ihan liian vaikeata ja seksi ovispäivinä on pakkopullaa. Sen verran oli traumatisoivaa koko touhu, että oviksen aikaisen pakko-rynkytyksen jälkeen oli 1,5vkoa selibaattia. :D Yleensä ollaan se 2-6krt/vko.. Mä en tiedä miten saisin ens kuussa touhun rennommaksi ja ajoitettua sen ihanan eipaineitanormiseksin just ovikseen.. Ei kyllä yhtään auttanut se, että makoilin jalat seinää vasten aina seksin jälkeen. Yritä nyt siinä nauttia jälkitunnelmista..

Mä oon pyrkiny välttämään sitä oviksen ajattelua sellaisena että olis pakko. Pikemminkin niin et jos 2-3 päivän välein saa satsit sisään niin pitäis siellä olla sankareita hengissä. Sit vaan lähennelly fiiliksen mukaan. Miul ainaki käy helposti nii et mitä pidempi väli sen vaikeempi on aloittaa uudestaan. Kun sitä paria kolmea päivää yrittää pitää ni ei mene maku hommasta liian vuoksi eikä ehdi selibaattiinkaan tottua.

Ekan yrityskerran miun oli todella vaikea nauttia, kun koko ajan pyöri lapset mielessä. Siitä se sit hiljalleen alkoi onneksi unohtua seksin aikana ja osas nauttia niin kuin ennenkin. Niin ja sen jälkeen käperryn viereen kainaloon, meillä mies yleensä nukahtaa lähes saman tien ni sitten vasta käänsin persiin tyynylle ja jalat sängynpäätyä vasten joskus.

bene todella mukavaa ja kun tuli kotiin kaikki niin rauhallista ja kaikki hyvin. ihanaa...nyt oon vaa jo näköjää siinä piinaviikko modessa eli parin viikon pääst näkee tuliko tulosta vai ei. koht varmaa käydää kyselees tuloksia sairaalast ja sit lääkärii kysyy mitä seuraavaks tutkitaa vai mitä tehää.

elmiina mitenkäs sinun voinnit siellä? inshaallah kaikki hyvin :)

on: piinaviikko alkoi nyt sitten.

Gatusa hyvin on kaikki :) Ei mitään ihmeempiä oloja. Mies on viikonlopun poissa poikansa luona ja mie yritän keksii jotai tekemistä, koulu alkoi tällä viikolla mut opetus vasta ens viikolla eli aikamoista peukalonpyörittelyä ollu tää viikko, paperiasioita kuntoon. Miehel ois ny kahden viikon loma mut sen exä on näemmä suunnitellut sen niin että mies on seuraavat 2 viikkoo hänen luonaan hoitamassa poikaa kun kerta puolet lomista on tapaamissopimuksessa. Ainoo vaa että exä ei anna poikaa tuoda tänne ja meil o menojaki sovittuna ku lomat piti olla eri aikaan vaan työnantaja niitä siirsi. Että vähän ny epävarmuutta ilmassa noin muuten. Tuskin se siellä täyttä kahta viikkoa on mut harmittaa kyl ku ei mitää varmuutta millo seuraavaks näkee ja oma oleskelu tällästä ajantappoa nyt vaan.

Ihanaa et siullaki mies oli heltyny oikee romanttisia puhumaan, toivottavasti tuo niitä kukkia kans. Piristi miun koulupäivää lukea. Tsemppiä piinaviikoille...

Dodiiin, kyllä ahkerasti sielläkin peittoja heilutellaan... ;)

Elmiina: Vaikuttaa aika kiusanteolta tuommoinen...eikö sitä tapaamissopimukseen voi tarkentaa ehtoja että missä hoito tapahtuu jne... onhan isälläkin päätös valtaa... !
Gatusa: Voimia piina viikoille, ehkä on meidänkin aika saada se kauan odotettu plussa <3

ON: kyllä täälläkin taas lapsen tekeminen on vähän latistanut haluja, mutta onneksi ovulaation aikaan haluttaa iha hulluna :excited001 ainakin minnuuu :rolleyes: mut onhan se siltikin vähän semmosta suorittamista, nytkin kun mies ties tasan et ovuloin ja on "pakko" onnistua niin toi se vähän hänellekkin paineita... :D täällä varpaat ja sormet ristissä sekä parit "rukoukset" lähetetty suuremmille voimille että molemmat munasolut hedelmöittys ja lähtis kasvamaan tai edes se toinen <3

Kizu itse asiassa sopimukseen on nimenomaan tarkennettu että äidin luona kun ei äiti olis suostunut tapaamisiin muuten ollenkaan. Eikä miun mies jaksa tapella asiasta tai penätä oikeuksiaan, ja tokihan se on tärkein että saa edes lapsen kans viettää aikaa vaan ei se pitäis mennä suoraan äidin armoilla. Täs on kuitenki kuultu tää "ikinä et näe lastas" uhoaminen varmaan sata kertaa.

Tosin uutta sopimusta tarvii kohta kait tehdä ja miulla ois pieni toivo että jatkossa ei olis noin älytöntä tuo touhu, kyllä siellä viimeksikin jo virkailija sanoi, että isän oikeuksia edes miettimättä niin POJALLA on oikeus ja on lapselle tärkeää olla isänsä luona isän kotona ja arjessa mukana. Ja että tapaamiset ei voi olla vain äidin luona, kunhan poika kasvaa. Saa nähdä onko äiti sit puukon kans ovella siitä huolimatta mitä virkailijat sanoo tai suosittelee jos näin käy.

elmiina jaksamista sinulle, yritähän rentoutua ja nauttia olostas ja raskaudesta. muista että stressi ei ole missää vaiheessa hyväksi pienokaiselle. :)
kizu tsemppiä ja toivottavast molemmat plussataa kierron lopussa. :)
kaikille muillekin tasapuolisesti tsemppiä ja plussatuulia :)

kizu: Meillä on seksiä n. 3-7 kertaa viikossa :) Ihan sopivasti! :)

elmiina: Inhottava exä miehelläsi! Kyllä pitäisi lapsen päästä isänsäkin luokse! Voimia! <3

Huh, jännittää kun eka ultra 30.8.!!! :eek:

kizu: Meillä on seksiä n. 3-7 kertaa viikossa :) Ihan sopivasti! :)

elmiina: Inhottava exä miehelläsi! Kyllä pitäisi lapsen päästä isänsäkin luokse! Voimia! <3

Huh, jännittää kun eka ultra 30.8.!!! :eek:

Kiitos tsempeistä Gatusa + muut toivotaan parasta <3!

Elmiina: tuo oon niin väärin että kiristetään lapsella, mutta niin YLEISTÄ! toivottavasti onni kääntyisi teille silläkin saralla :)

kolmassittenkin: varmasti jänskättää, mahdanko itsekkäään pysyä housuissa kun tuon odottelu tulee eteen toivon mukaan joskus :D

kolmassittenkin tsemppiä ultran odotteluun, kuten sanonta menee odottavan aika on pitkä ja ultran kohal vajaa kuukausiki tuntuu pitkält ajalt muistan todella hyvin. onnellista odotusta :)

kizu meil on vissii molemmilla ne piinaviikot alkanu/alkamas. itellä kuten epäilinki ni ovis oli näköjään toissapäivänä.

on: kp 18/29? piinaviikot alkan ja nyt odotellaan tuleeko toivottu tulos, eile mies oli iha ihmeissää ku totesin et mitäs jos pidettäs hauskaa iha huvin vuoksi ku ovis oli jo näköjää. mut eipä se pistän pahaksi, illal nukahti ja myöhää heräs mut ite olin viel hereil, esikoinen nukku ku tukki ni päätin et nyt vois herätellä ukon ja vinkata et mennääs toisee huoneesee. nyt sit jännitetää tuleeko plussa vai täti 12 päivän päästä.

Jep jep... Raskaana 2-3 sanoo clearbluen digitesti... :love017 :)

Tänään siis kp 28/28. Ilmeisesti ovulaatio on ollut luultua aiemmin tai jotain?
Mut pakko se on uskoa, että raskaana sitä ollaan, ainakin toistaiseksi...
Mies on ihan innoissaan <3
Joskopa tällä kertaa saataisiin pitää tämä pikkuinen.

kizu kyseli seksin määrästä. Meillä mennään melkolailla fiilispohjalla. Ollaan oltu yhdessä siis 10 vuotta ja meillä on 3 lasta. Olen elmiinan kanssa samaa mieltä, että myös meillä toimii tuo 2-3 päivän välein. Silloin ei mene maku hommasta, mutta ei myöskään ole mielestäni liian vähän :) Ja meillä tehdään aloitteita aika tasapuolisesti.
Nyt ollaan oltu ehkä hieman aktiivisempia häiden jälkeen :wink

Tsemppiä kaikille muillekkin tilanteesta riippumatta. :love2

Voi Mirelyn ! <3 <3 varovaiset onnittelut täältä jälleen.. <3 :) Ihanaa että näinkin pian tapahtui uuden rakkauden hedelmän hedelmöittyminen <3 :) Kerro ihmeessä kuulumisia lisää... Minäkään täältä mihkää oo päässy kun joka päivä miltei käyn lukemassa kuulumiset :D

mirelyn tuhannesti onnea aivan mahtavaa mashaallah!!! tonnikaupalla tarrasukkia sinulle, inshaallah kaikki menee nyt hyvin ja saat huhtikuussa pienokaisen syliin :)

mitäpä latelle kuuluu?

Takaisin