Heissan ladies!
Taas on tullut niin paljon tekstiä, sitten viime käynnin että olen ihan pihalla!
Kaikille en millään pysty vastaamaan, mutta kaikki olen taas kyllä lukenut.
Yhteisesti kaikille paljon plussatuulia!!!
kizu Onnittelut cb:n hymynaamasta! Mä en suostu käyttään muita ovistikkuja kuin niitä, muihin menee hermot täysin.
Meillä harrastetaan seksiä joskus joka päivä, joskus monesti päivässä ja joskus parin päivän viiveellä. Mutta eiköhän keskiarvo mene johonkin joka toisen päivän seuduille. Nyt on lomalla ollut semmoista joka päivä meininkiä enimmäkseen :)
Gatusa, ihanaa että miehesi on ollut noin huomaavainen, toivottavasti sama trendi jatkuu. Mä olen myös aina haaveillut pääseväni Istanbuliin.
Nonna tsemppiä ja voimia! Toivottavasti pupuilut osuivat kohdilleen. Tää yrittäminen on kyllä joskus niiiiin persiistä! Itellä otti tämän kierron täti kaikista eniten hermoille tähän mennessä.
Maicylle tsemppiä piinapäiville!
Mirelynille varovaiset mutta sitäkin lämpimämmät onnittelut haamusta. Paljon tarrasukkia matkalle mukaan!
S1N1lle ja muille uusille tervetuloa mukaan!
ON: Kuten tuossa Nonnalle jo mainitsinkin, niin maanataina paikalle kurvannut täti otti jotenkin todella pattiin. Ei ole aiemmin ottanut näin paljon, vaikka nyt en periaatteessa edes kuvitellut olevani raskaana. Luultavasti tilannetta on myös korostanut se, että miehen tytär on ollut meillä lomalla nyt loppuviikon ja olen kamppaillut tässä "äitipuolen" roolissani. Miettinyt, että saanko koskaan omaa lasta, vai tässäkö tämä nyt on. Ja kun on hermot mennyt tytön uhmaillessa, niin olen miettinyt, että onko minusta edes äidiksi, kun ei hermot kestä. Onneksi nuo ahdistukset näyttää nyt menneen ja meillä on mennyt nyt pari päivää tosi hyvin tämmöistä uusperhe-elämää.
Maanantaina, kun täti tuli paikalle, niin mies oli vielä reissussa ja mesosin hänelle puhelimessa, että kun mikään ei koskaan voi mennä kerralla putkeen vaan kaiken pitää tapahtua aina hankalimman kautta. Taisi mieskin jälleen muistaa, kuinka iso asia tämä lapsenhankinta meille molemmille on. Hän on ollut vähän vähemmän aktiivisena tässä asiassa mukana, tai oikeastaan enemmän realistina, kun on toppuutellut, että kyllä se sieltä vielä tulee etc. Puhelun jälkeen tuli tekstari vähän ajan kuluttua, että hän googlaili siellä parhaita lapsentekoasentoja ensi viikon maratonia varten
. Pikkasen nauratti. Myöhemmin vielä pyyteli anteeksi, kun ei ole välttämättä ollut niin aktiivinen asian suhteen. Ihan kiva saada vahvistusta sille, että hänkin todella tätä haluaa ja on täysillä mukana, vaikkei mulla aiemminkaan ole mitään valittamista asian suhteen kauheasti ollut.On se vaan niin lutuna