Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nonna-: Heh mukava kuulla että että höpöttelyni piristi :) Juu en mä valita ollenkaaan! :rolleyes: meillä tulee ihan muutaman päivän päästä 5 vuota täyteen <3

S1N1: Tervetuloa joukkooon!! tuosta nesteen vuotamisesta.... mulla tuli joskus 17 vuotiaana ihan maitoa rinnoista ei nyt litra tolkulla mut ihan sillee ilman puristeluja tuli maitoo ja sitä sit tutkittiiin ja syy oli hormoonihäiriö... enään en muista mistä tuo tarkalleen johtu, mutta jälki käteen epäilen sen johtuneen tästä "taudista" PCOS:stä mikä mulla on. Kun siinäkin oireena voi olla toisilla tuo. Siihen käsitykseen olen jäänyt että nesteen ja aidon vuotaminen rinnoista muutoin kun raskaana ollessa johtuuu (aina?) jostain hormoonihäiriö -tilasta kehossa...? sinuna ottaisin yhetyttä lääkäriin... mua ainakin tutkivat oikein mielenkiinnoolla, kun ihmettelivät mistä johtu.

Cupcake: Mullakin davidin ovis testejä ja plussa on silloin kun molemmat viivat ovat yhtä vahvat... haalea ei tarkoita mitään..oon siis kans pelannu noiden kanssa jo monta monta kuukautta, siinä paketissakin taitaa olla kuva et haalea viiva = negatiivinen ja vahva viiva= positiivinen.

on: limat lisääntyyy vaan, kohdun suu noussut ylemmäs... oikealle puolelle vatsaa särkee ei pysty tekeen vatsalihastreeniä ja nauraminen /äkkinäiset liikkeet tuntuu ikävältä... kp16/? ei ovista näkyvissä mutta luultavasti tuloillaan....?

josko sitä jotain itestäänkin kertois kun lueskelee näitä täällä. eli siis meillä just 1v täyttänyt tyttö entuudestaan, menkat alko ku tyttö oli 4 kk eikä o sen jälkeen ollu ehkäsyä käytössä. ei tosin myöskään olla kateltu millon vois raskautua vaan annettu palaa vaan fiilispohjalta :) mut nyt ollaan alettu ihan keskittyy tähän raskautumistouhuun :) kp 15/27-33 eikä o ovulaatiotestit ollu käytössä siis, vaan ihan laskeskelin vähä sinne päin, mut vähä kurja fiilis että mahdettiinko olla myöhässä tältä kuulta, kun eilen kyykistellessä mahakipua ja tänään vasta innostuttiin aiheesta tosissaan. en o yleensä huomannu itelläni muita ovis oireita muutaku huomannu valkovuodon vaihtelun eri kiertovaiheissa. onnea kaikille yrittämiseen, toteutukoon toiveemme! :)

josko sitä jotain itestäänkin kertois kun lueskelee näitä täällä. eli siis meillä just 1v täyttänyt tyttö entuudestaan, menkat alko ku tyttö oli 4 kk eikä o sen jälkeen ollu ehkäsyä käytössä. ei tosin myöskään olla kateltu millon vois raskautua vaan annettu palaa vaan fiilispohjalta :) mut nyt ollaan alettu ihan keskittyy tähän raskautumistouhuun :) kp 15/27-33 eikä o ovulaatiotestit ollu käytössä siis, vaan ihan laskeskelin vähä sinne päin, mut vähä kurja fiilis että mahdettiinko olla myöhässä tältä kuulta, kun eilen kyykistellessä mahakipua ja tänään vasta innostuttiin aiheesta tosissaan. en o yleensä huomannu itelläni muita ovis oireita muutaku huomannu valkovuodon vaihtelun eri kiertovaiheissa. onnea kaikille yrittämiseen, toteutukoon toiveemme! :)

Tervetuloa s1n1! Tännehän mahtuu :)

Cupcake, noi ovistestien viivojen tihruilu on sitten vallan "mukavaa" touhua. Milloin se sitten on yhtä vahva tai vahvempi?? Ekaa yrittäessä käytin precheckin testejä, en muista että oli milloinkaan ihan yhtä vahva viiva kuin kontrolli, mutta tuloksena on 2 vee neiti elikkäs pupuilua nyt kehiin!!!

Omaa: ei uutta auringon alla, piinailut jatkuu! Meidän tytär on nyt nukkunut parisen viikkoa sängyssä, josta pääsee itse pois ja tänä aamuna se sitten tapahtui. Puoli 6 aamulla kuuluu pientä tepsuttelua ja siellähän hän seisoi meidän sängyn vieressä ja totesi AAMU! Minkähänlaista rumbaa nää meidän yöt rupee nyt olemaan? Aikaisemmin kun hän on nukkunut (sen jälkeen kun on nukahtanut...joskus tunninkin nukutuksen jälkeen) omassa sängyssä kertaakaan heräilemättä....... jospa tää oli vain poikkeusaamu! No toivoa saattaa!

Hauskaa päivää kaikille :)

elrei varmast ihana herätys, mä muistan ku esikoinen oli pieni kun oppi seisoo hetken pääst kiipes pois pinnasängyst joka oli mein sängyn vieres ja voit arvata mitä yllärei oli välillä. sit ku sai normaalin sängyn ni kerran ootti tulva vessassa ja kananmunat keittiön lattialla aamulla.
toivottavast tämä aamu oli teille poikkeus ja neiti nukkuis pitempään.

on: jee ovis oli vissii eilen kivuist päätellen ja limat illal oli kyl niin supervenyvät että purkakaa ei veny niin paljoo, tänää viel limat suht kirkkaat ja venyy vähän eli pupuilua nyt tänää ja ehkä huomenna sit jännätään miten käy. inshaallah täs kierros tärppäis, esikoinen niin kovast toivoo leikkikaveria vaikka ikäeroa tulisikin 8v 2kk näillä näkymin. naapurin lapsenlapsi lähetteli esikoiselle eile lentosuukon ku lähti meilt, hän seuraa mein esikoista kaikkialle, sano eile äidillensä et hän haluu olla mein kans ei hein kans. must näköjää tuli sit vara äiti eilen. hän aina tulee tänne pyytämää jos sais ruokaa ja juotavaa. ikää on n. 3-4v. sääliks käy ku likka selittää että on nälkä ja jano ku isovanhemmil kukaa ei anna mitää ei ees oma äiti ni täällä ramadanina ja eilenki kävi syömäs hedelmiä ja juomassa, perheel on kyl rahaa mut ovat niin kitsaita ku on tulos tyttären häät että eivät ees pikku lapselle ruokaa anna mut uusia vaatteita ostelevat ja näyttävät että rahaa löytyy. tänää tulee oleen sama juttu varmasti eli likka tulee tänne pyytää vettä ja syötävää. hän oikeest kohtelee mua melkei ku äitiä ja kuuntelee mua paremmin ku omaa äitiänsä kun sanon tule tänne arabiaks ni hän tulee alhamdulillah. että sellaista täällä.

mun mies on muuten tänää ihmeen ihana autteli heti aamusta, siivos pöydän ja lakas jonki verran, laitto teetä jne. mä sain lähinnä aamusta asti levätä, tehdas tunki fosforinhajut tänne aamusta heti ni kävi mun silmii ja kurkkuun. mies päätti että mä saan levätä ja lähtiessää esikoisen kans töihi siis otti esikoisen merelle mukaan ni sano että nautihan aamusta. eilen sano että inshaallah hän ostaa mulle joku päivä kukkia tai jotai kivaa ku viimeks hän osti mulle kukkia suomessa aikoinaan, kyllä tällä naisella tuli tippa linssii siinä vaiheessa, vihdoin hän avas suunsa hyvällä tavalla <3

Cupcake+muut: mä tein tänä aamuna davidin liuskatestin ja toin viiva oli n.80% yhtä vahva kuin se "malliviiva" siitä tuskastuneena ajelin äskön apteekkiin ja ostin sikakalliit clearblue digitaaliovistestin ja siihen tuli HYMYNAAMA!!!!!! OUJEEEE <3 :excited001 eli mitä tästä voi päätellä, jos se viiva ei ole ihan 100% vahva mutta hipoo hyvin lähellä merkitsee se todennnäköisesti OVULAATIOTA(tai ainakin kohonnuttta LH pitoisuutta vai miksi sitä kutsutaan)? näin ainakin täällä... :cool05 p.s nyt hälläväliä -fiilis tipotiessään ja toiveet todella korkealla... kääk mitähän tästä tulee... :confused013 :confused2 :confused1

Niin ja uusille tervetuloa mukaan!!!:)

Onnnea Gatusa oviksen todennäköisestä bongauksesta :)

Hei taas kaikille :)

Siitä onkin todella pitkä aika, kun olen viimeksi tänne kirjoittanut, melkein kuukausi. Viimeisimmässä kirjoituksessani meillä oli menossa yk4 ja piti päästä parin päivän päästä testaamaan... Noh, niinhän siinä sitten taas kävi, että täti tuli vierailulle... Tästä masentuneena ja kaikki maailman negatiiviset tunteet läpi (taas) käyneenä minusta tuntui etten jaksa nyt panostaa tänne kirjoittamiseen.
En aluksi käynyt edes lukemassa teidän muiden kuulumisia :smiley-ashamed008 mutta jo noin viikon "tauon" jälkeen (tädin häivyttyä) minun oli pakko pikkuhiljaa palata lukemaan kuulumisianne :) Ja olenkin lukenut niitä koko tämän ajan aktiivisesti. Kommentoimaan en kuitenkaan ole omasta mielestäni kerennyt tai jostain selittämättömästä syystä kyennyt. Jännittänyt olen kuitenkin piinailijoiden mukana ja olen pettynyt kun täti on joillekkin tullut vieraaksi.
Olen iloinnut jokaisesta uudesta plussasta, joka tänä aikana on täällä tullut :)

Haluan sanoa pahoitteluni niille, jotka ovat pienen matkustajan km takia menettäneet, elämä ei ole aina reilua, mutta toivon teille jatkossa onnistunutta raskautta ja pienokaista ihan syliin asti <3

Nyt piinaileville tsemppiä odotteluun ja sormet ristissä täällä toivon teille plussia.

Iloisia kuulumisia on myös tullut niiltä jotka ovat jo raskaana ja päivittävät kuulumisiaan rohkaistakseen ja luodakseen toivoa myös meille muille. Meidänkin vuoromme koittaa kyllä, vaikka aina ei siltä tunnukkaan.

Siksi haluankin kertoa kuiskaamalla, että tänä aamuna (vihdoin) yk5 tuotti meille "toisen" haamun/plussan? Ensimmäinen plussahan tuli yk2 mutta se raskaus meni pian kesken :(
Nyt olenkin ihan hissuksiin, enkä huutele kovaan ääneen että haamu/plussa tuli...
Toivon parasta ja pelkään uutta keskenmenoa :( Huomenna aion tehdä kuitenkin sen digitestin asian varmistamiseksi.
Menossa nyt siis kp 27/28 ja aamulla tein puikkotestin johon ilmestyi melko yllättäen kaksi viivaa, toinen hieman haaleampi, mutta selvä viiva kuitenkin... Testata oli tarkoitus vasta huomenna digitestillä, mutta tuolla kaapissa oli muutama puikkotesti jäljellä, niin ajattelin kokeilla ajatuksella, negahan se kuitenkin on... mutta jospa kuitenkin... :) Oireina kuvotus/närästys ja jatkuva pissahätä. Mahaan nippailee, välillä vähemmän, välillä enemmän...
Pelottaa siis ihan sikana...
Joten nyt jos saan pyytää, niin kaikki kynnelle kykenevät pitäkää peukkuja meille ja sille että tämä matkustaja pysyy mukana ihan loppuun asti :love2

Voi _mirely_ KIITOS STEMPEISTÄ!! :) <3 täällä pidetään sormet ja varpaat ristissä että nyt pikkuinen jaksaisi pysyä matkassa <3 varovaiset onnittelut <3

mashaallah mirelyn onnea tuhannesti, inshaallah nyt kaikki menee hyvin ja saat keväällä pienokaisen syliisi :) tonnikaupalla tarrasukkia sinulle :)

Tekasin nyt sit uuden ovistestin ja se näytti aivan puhtaasti yhtä viivaa. Ei edes mitään tuhrunuhrua! En nyt tiiä sit oliks se eilinen "viiva" joku virhe vai oliko se vaan sit jotain muuta.. Tää on niin hirveän ärsyttävää, et nyt mä annan todella olla noitten testien ja mä vien ne roskiin, ellei joku halua niitä ostaa? Eroon niistä kuitenkin haluan, kun nyt ne vaan huutelee mulle tuolta veskin laatikostosta.. :bootyshake

kizu Onnea hymynaamasta! :) Mun ovulaatio on nyt sit ihan herran hallussa, en halua enää sitä ajatella edes. Tulkoon tai älköön tulko! Tärppäsi se viimeksiki ilman kaiken maailman tikkuja ni miksei se nyt tärppäis. Mut tsempitykset :thumleft

kiitos kizu tsemppiä oviksen hyödyntämisee, jos itellä oli eile ni se tuli hyödynnettyä, jos tulos 24-48h sisää ni tulee hyödynnettyä inshaallah. onnea oviksen bongaamisesta sinulle :) nyt ku saatais sit kierron lopus plussat viel...

Onnea Mirelyn :) toivotaan parasta lopputulosta ja peukut on pystyssä!

Kizu, onnittelut hymynaamasta, minä sitä en ole milloinkaan onnistunut saamaan. Tosin lopetin keväällä ovistestien käytön kokonaan.

Cupcake, hyvä valinta! Siitä tulee helposti stressi, onkohan nyt ollut vai vasta tulossa jne jne

Mun puolesta myös onnittelut plussasta ja toivotaan et kaikki sujuisi hyvin :)

Mä oon kans miettinyt että en rupea testailemaan oviksia, tulee jos on tullakseen. Muutenkin kun meillä on vilkasta makuuhuoneen puolella niin eiköhän se joskus tärppää :) Ainakin toivon niin!

Onnea matkaan Mirelyn ja toivottavasti tuut/pääset tonne huhtikuisiin mukaan :)

Kiitos stempeistä kaikille!! :happy112

Cupcake: mulla tuli mielee et , jos se eilinen viiva viittas vaikka siihe et munasolu on yrittäny irrota eikä ole jostain syystä irronnutkaa aikomuksesta huolimatta..? olen käsittänyt että viivan hailakka mutta "vahva" ilmestyminen voisi sitä merkitä, kun seuraava testi olikin se nega? vaikka nyt testit pänniikin älä luovu toivosta ja heitä testejä roskiin mutta pistä ne jäähylle ja keskity kehosi tuntemuksiin ja niihin limoihin. Mäkin tein niin jossain kohtia kun meni "vähävaan" hermo testeihin.. :smiley-angry016 :angry7 :)

Mirelyn: Onnea plussasta!! Täältä tulee myös peukkuja, että kyytiläinen pysyisi matkassa!! <3

S1N1: Tervetuloa mukaan! :) Mulla tulee joskus "maitoa" rinnoista ennen menkkoja. Ei joka kuukausi, mutta silloin tällöin. Pillerien lopetuksen jälkeen sitä tuli useammin, mutta nyt kun siitä on jo yli 1,5v, on se harvinaisempaa. Ota ja tiedä sitten miksi. Ei sitä koskaan valu, mutta jos puristaa rintaa/nänniä, saattaa tulla pieni pisara.

Tervetuloa myös kaikille muillekin uusille!! :)

Gatusa: Mukava kuulla, että miehesi oli tänään mukavalla tuulella. Helpottaa tuota ovulaation hyödyntämistäkin.. ;)

Kizu: Onnittelut hymiöstä!! :) Nyt vaan hyödyntämään sitä. ;) Ne on niin kalliita nuo clearbluet, mutta mulla ei riittäisi hermot tikuttamaan sellaisilla testeillä, joista ei voi olla varma. Saa nähdä tuleeko teille tuplat. ;) Ja niin, täälläkin ollaan kadena seksin määrästä.. ;)

Cupcake: Heitä tikut pois ja ota rennosti!! :) En mäkään esikon kohdalla tikutellut (tosin tärppäsi ekasta), ja oon miettinyt että ehkä on nytkin turhaa kun kuitenkin tuntee sen ovulaation. Hyvä sanoa kun itse just stressasin hymynaaman myöhästymisestä. :D Muita on niiiiiin hyvä neuvoa. :D :D

On: Täällä kp27 ja täti tekee tuloaan. :( Testasin eilen aamulla negan ja illalla alkoikin tutut fiilikset tuolla alakerrassa. Tuntemukset ovat vahvistuneet päivän mittaan, eli huomenna ilkiö kurvaa paikalle. Tai jopa tänään. Huokaus. Tää onkin masentava lomanlopetus. Taidan laittaa super-rasvaista pastaa sen kunniaksi ja ostaa suklaata kaapin täyteen..

Mirelyn: Onnea plussasta!! Täältä tulee myös peukkuja, että kyytiläinen pysyisi matkassa!! <3

S1N1: Tervetuloa mukaan! :) Mulla tulee joskus "maitoa" rinnoista ennen menkkoja. Ei joka kuukausi, mutta silloin tällöin. Pillerien lopetuksen jälkeen sitä tuli useammin, mutta nyt kun siitä on jo yli 1,5v, on se harvinaisempaa. Ota ja tiedä sitten miksi. Ei sitä koskaan valu, mutta jos puristaa rintaa/nänniä, saattaa tulla pieni pisara.

Tervetuloa myös kaikille muillekin uusille!! :)

Gatusa: Mukava kuulla, että miehesi oli tänään mukavalla tuulella. Helpottaa tuota ovulaation hyödyntämistäkin.. ;)

Kizu: Onnittelut hymiöstä!! :) Nyt vaan hyödyntämään sitä. ;) Ne on niin kalliita nuo clearbluet, mutta mulla ei riittäisi hermot tikuttamaan sellaisilla testeillä, joista ei voi olla varma. Saa nähdä tuleeko teille tuplat. ;) Ja niin, täälläkin ollaan kadena seksin määrästä.. ;)

Cupcake: Heitä tikut pois ja ota rennosti!! :) En mäkään esikon kohdalla tikutellut (tosin tärppäsi ekasta), ja oon miettinyt että ehkä on nytkin turhaa kun kuitenkin tuntee sen ovulaation. Hyvä sanoa kun itse just stressasin hymynaaman myöhästymisestä. :D Muita on niiiiiin hyvä neuvoa. :D :D

On: Täällä kp27 ja täti tekee tuloaan. :( Testasin eilen aamulla negan ja illalla alkoikin tutut fiilikset tuolla alakerrassa. Tuntemukset ovat vahvistuneet päivän mittaan, eli huomenna ilkiö kurvaa paikalle. Tai jopa tänään. Huokaus. Tää onkin masentava lomanlopetus. Taidan laittaa super-rasvaista pastaa sen kunniaksi ja ostaa suklaata kaapin täyteen..

tosta maidon tulosta, mulle sanoi gyne, että maidon tulo hyvin tehokkaasti saattaa estää ovulaation!!
Eli kannattais käydä mittauttamassa semmoinen kun prolaktiini-arvo...siitä sen näkee.

Ella84: kiitos stempeistä ! meidän molempien suurin haave olis saada kaksoset <3 mutta tulis nyt edes se yksi <3 juu kyllä sitä eilen taas talletuksia tehtiin ja tänäänkin varmaan tossa kun vieraat häipyy :love022.

kysymys kaikille: kuinka usein/paljon teillä harrastetaan seksiä?

Meillä kyllä mennään vähintään 3-4x viikko. :) Riippuen mun työvuoroista. Teen itte kolmivuorotyötä, mies arkivuoroja, joten jos menee tarpeeksi monta päivää ristiin niin venähtää sekstailut.
Nyt viime päivät ollu kyllä jo joka toinen päivä. Mielestäni siis ihan tarpeeksi tällä hetkellä ^^

Tsemppiä kaikille! En ehdi nyt vastailla jokkaiselle erikseen. :)
Pupuiluja niille keillä ovis lähellä! Ja tuimat ilmeet niille, keillä täti tulossa kyllään!

ON: Mulla nyt kp 19/28-30, ovis oli kp17, tai sillemaille... Nyt ootellaan sitten ainakin viikko että meinaako tätsy tulla kyllään vai ei..

Takaisin