Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
freyja mlla kierto meni sillai et kroppa sekos kokonaa ku 03/11 lopetin piti syödä terolut kuuri et sai takas normikierron mut it tulin raskaaks ja meni kesken, sen jälkee kierrot sellast 33-34 kun oli menkat keskenmenojen välissä. nyt alkuvuodest km sekotti kropan ja vedin colprone kuurin et sain menkat ja nyt kierto venymäs siit 23-26 jonnekin. ovista oottelen ja tärppiä toivon.

Tsemppiä loppupiinailuun Mia. Pidän peukut pystyssä, että täti jättää tulematta.

Elreille myös tsemppiä piinailuun. Toivottavasti tärppäsi. Hienoa että ainakin on homma hoidettu. :>

Maicy, onhan se ovis saattanu jäädä huomaamatta tikuista huolimatta. Tai olla ollut jo aiemmin. Onneksi tärppi on voinut tulla ilman oviksen huomaamista, kun kerran olette pupuilleet. ;)

Cupcake, tommonen ois kyllä kätevä. Se voisi myös kertoa, jos on tärpännyt.

Voi möh sitä miestäsi Nonna. :( Kurjaa jos ovis jäi ihan hyödyntämättä sen väsymyksen takia.

Kizu, musta tuntuu että miehet ei vaan osaa tukea tässä asiassa. Mun ainakin tuntuu yrittävän, mut ei se oikein osaa. Onneksi se sentään osaa kuunnella ja onneksi on tämä foorumi.

!!OMANAPA VAROITUSS!!

Mulla tosiaan oli tänään se gynekologi jajaja mulla on kypsymässä KAKSI munasolua, ja ovat sen kokoisia että voivat irrota koska tahansa ! Kääk minä olen nyt iloinen! :happy093 toivottavasti irtoavat omine nokkineen ettei mene liian pitkäksi... :cool: miehellekkin äskön kerroin uutiset että meille voi hyvällä tuurilla tulla tupla onni <3 mieskin piristy heti uutisista <3 Maanantaiksi varattii aika taas, katsotaan onko irronneet jos ei annetaa ilmeisesti jokin irrotus piikki? en ihan 100% ymmärtänyt kun oli hieman hoono soomi mutta muuten kyllä ihana ja asiantunteva tohtori!! :) Tänäänei enään jassa tehdä talletuksia, mutta huomenissa sitten taas :love022

Kizu ihana kuulla!! Sun kommentti piristi kummasti :) noin ihanat uutiset sai munki mielen vähän pirteämmälle. Ja oo onnellinen jos noin paljon päivässä saat seksiä!!! Ihan uteliaisuutta! Kauanko ootte seurustelleet?? :D

Vargynja no ku en mä tiiä onko peliä vielä menetetty...aamulla oli jotai kipuja vatsassa, mut ei läheskää sellasia ku viime kierros tai edellisis oli! Joten ovis voi olla viel eess päin! Ja mies lupas tänään pupuilla.. saan kuulemma herättää sen kun meen nukkumaan (se ite nukkuu jo....saarnasin sille hieman.. :smiley-ashamed008)

Kp 17..onko ovis ollut vai ei? kas siinä pulma. Elän toivossa, että vielä ei oo myöhästä eikä ovis oireita edelleenkää oo kunnolla ollut niinku edellisis kierroissa..vähän on nännit arat... Pidin tosiaan miehelle saarnan. Mua on itkettänyt koko illan. Oon hoitanut tänään kahta vajaa kuukauden ikästä vauvaa, kaipuu omaan nyyttiin vain kasvoi ja kun ainakin 3 ihmistä kysy KOSKAS TE!! :sad001 Voi kun ne tietäis...oon niin hyvä peittelemään tätä juttua, että ei kukaa läheinen oikeesti osaa ees arvata..vedän kaiken niin läpällä jne. Mua painaa liian moni asia tällä hetkellä... täällä mä salaa valutan kyyneleitä poskelle kun mies jo nukkuu. En osaa sen edes kunnolla itkeä. Elämä on välillä niin julmaa.... Mutta joskus pitää vain itkeä paha olo pois ja antaa mielen purkautua.

hienoa kizu toivottavast tärppää :)

nonna toivottavast ovis tulossa, plussatuulia :)

on: ovis on ovella mutta kipui ei ole, huomasinpa limoista et on niin venyvää että vaikkei olekaa kirkasta. josko se parin päivän sisää sit olis vihdoin. eid on huomenna eli tänään oli viimeinen päivä paastoa.

Kizu, hienoa, että tuli hyviä uutisia.... nyt vaan käytätte hyväksi tämän ajan ja pupuilua kehiin!
Nonna, tiedän tunteen...joskus minäkin olen itkuja itkenyt yksikseni, mies ei oikein ymmärrä, miten voi jotain haluta noin. Hän vaan aina toteaa, että onhan meillä jo yksi. Tietysti on siinä oikeassa, mutta...
Gatusa, pupuilua, pupuilua.... ja tärppionnea!!

omaa: ovis siis meni (kai), mietin tässä aloittaisko luget vai ei. Yks lääkäri sanoi, että syöt noin puolivuotta, siinä ajassa oma hormonituotanto palautuu normaaliksi. Viime kierrossa en ottanut, kauheet pms-oireet oli, mistä lie johtui, koska ei oo mulle kauheen tyypillistä. Se voi tosiaan johtua siitä, että oma toiminta on normalisoitunut. Hauskaa torstai-päivää kaikille kuumeilijoille!

kizu: Ihana kuulla että siellä on peräti kaks munasolua nyt hollilla! Nyt pupuilemaan ja usein :) :) Toivotaan parasta!
Gatuza: Nyt paljon pupuilua niin toivottavasti tärppää :)
Nonna-: Älä huoli, se ovis voi vielä tulla. :D Itekin tuskailin jo kun ei tikut näyttäneet kuin negatiivista, mutta eilen se pamahti sitten kp17 plussa testiin! Ootko sä testaillut vai meettekö "summassa"..? Mulla eka kierto ehkäisyn lopettamisen jälkeen vasta ja nyt ainakin ovuloin testin mukaan. Toivottavasti jatkuu kierto samanlaisena, ettei venähdä...

Monillahan on eka kierto ollu samanlainen ku ehkäisynkin aikana, mut sit venähtänyt.. :/ Ei sitä kyllä kaivattais yhtään..

Taas vierähtänyt melkein viikko kun viimeksi kirjoittelin. Juttua on tullut taas monta sivua sen jälkeen, joten en millään pysty vastailemaan henkilökohtaisesti. :sad001 Onnea kuitenkin oviksen bongaajille, pahoittelut tädin saaneille ja tsemppiä piinaviikoille. Kaikki viestit olen kyllä lukenut. :) Jestas kun tuo talonrakennusprojekti on kiireistä puuhaa, varsinkin kun samaan aikaan käy töissä. :) No eipä tule hirveästi mietittyä piinaviikkoa. :) Sen verran olen seurannut kiertoani, että lämmöt olen mitannut aina aamusta että tiedän milloin aloitan odottelemaan menkkoja. Nyt on siis 24/27-28 menossa ja menkkojen pitäisi pärähtää paikalle viikonlopun aikana tai viimeistään ensiviikon alussa. Eilen lämmöt tippuivat jonkun verran ja koko päivän oli menkkamaisia juilintoja alavatsassa ja selässä. Olin aivan varma, että täti sieltä pamahtaa paikalle ja vielä etuajassa. Nyt maha on hieman rauhoittunut ainakin näin aamusta ja lämmötkin palautui sinne korkeammalle asteelle. Mikähän kropan sekoilupäivä eilen mahtoi olla?? :confused004

kiito elrei ja maicy samoin teille tsemppiä ja tärppionnea :)

tänään alkoi Eid al-Fitr joka kestää 3 päivää :) sitten alkaaki menkkojen korvaus 5 päivää paastoa. tulipahan eile pupiltua lähinnä pupuilun ilosta mutta oviski hiipii paikalle lähipäivinä joten sopiva ajoituskin mut kyl täs muinaki päivinä jatketaa inshaallah...

kiito elrei ja maicy samoin teille tsemppiä ja tärppionnea :)

tänään alkoi Eid al-Fitr joka kestää 3 päivää :) sitten alkaaki menkkojen korvaus 5 päivää paastoa. tulipahan eile pupiltua lähinnä pupuilun ilosta mutta oviski hiipii paikalle lähipäivinä joten sopiva ajoituskin mut kyl täs muinaki päivinä jatketaa inshaallah...

Chipnmunk86 Ei ainakaan ole tekemisen puutetta jos taloa siinä sivussa rakentaa :) Ja on varmaan tosi ihanaa rakentaa ihan oma talo ja sisustaa alusta asti! Me ostettiin parivuotta sitten valmis talo ja tykkään kyllä tosi paljon enkä pois muuttaisi jos ei sitte lotto voittoa tuu :D Mutta vaikka koti ei ookkaan ihan uusimmasta päästä niin omilla huonekaluilla siitä sai kuitenkin kodin <3 ja on tähän remppa tehty ennen kuin muutettiin.

Kp 18..nännit arat..ei vatsakipuja niinkuin yleensä oviksessa..ehkä vasta tulossa, mutta mites se luteaalivaihe? vai mikä lie? viimeks tais olla vain 11pv..riittääkö? mikä sen idea kunnolla edes on? menin tyhmänä tämmösiäki netistä löytämään....

Maicy Meillä siis menos sama kiertopäivä? :) ekan yrityskierron mä tikutin ovista ja löysinki sen heti ku tunsin vatsakivut joten jätin tikut ostamatta kun niin selvästi itsekkin oviksen tunsin..nyt en oo ihan varma menikö jo..tunsin yks päivä kyllä vähä kipua..toki onhan kierrot erilaisia..toisaalta ei haittaa jos olisi sillo ollut kun tunsin koska tuli sillonki pupuiltua..ja kaikki muut ovis oireet on nyt tullu, nännit vähän arat (yleensä paljon),tisseissä turvotusta,yöllä jos herään niin oksettaa....palelu puuttuu ja tosiaan ne vatsakivut..hmm... saa ny nähä :D

:dance011OMANAPA-ALARM !!!

Mä tein juuuurikin äsken jotain sellaista, mistä jokunen viesti takaperin kieltäydyin kokonaan tässä kierrossa. Aivan oikein, mä tein ovulaatiotestin. Noh, sehän näytti viivoja. Kahta viivaa. Kontrolliviiva oli tietty räikeänpunainen, testiviiva hieman hailumpi, mut viivaksi tunnistettavissa ilman kääntelyä, vääntelyä, kuvan ottamista ja sen muokkaamista, eri valossa tsiigailua etc. Eka tunne oli et "HEI HITTO, MÄÄ OVULOIN SITTENKI!". Sit tuli tunne et "HEI, NYT PITÄÄ PUPUILLA ÄLYTTÖMÄSTI VIIKONLOPUN AIKANA!".. Sit tuli se viimenen tunne.. "VOI V****, mies on menossa Teatrialle kattoon keikkaa perjantaina ja se sairastaa krapulaa lauantaina.." :violent001

No mut, näillä me nyt mennään! :) On vaan niin hyvä mieli tuosta pienestä, hallukasta viivasta. Viime kierrossa kun en niihin tikkuihin saanu mitään elämää (joo tiiän, mä teinki ne ihan loppukierrosta ko en tienny et se kierto on niin lyhyt) ni nyt tuntuu niinku ois plussan saanut! :whacky011

+++ Plussapuhuria kaikille +++

Cupcake tarkoitukseni ei nyt ole olla ilkeä tai pilata iloasi tai mitään muutakaan negatiivista vaan nimenomaan auttaa välttämään mahdollinen pettymys. Yhden ovistestin tekeminen ei ole vielä kovin luotettava tulos, vaikka hailakka selkeä testiviiva näkyisikin.. Siis periaatteessahan ovistesti on negatiivinen mikäli siinä testiviiva ei ole vähintään yhtä vahva kuin kontrolliviiva... Eli olipa testiviivan paikalla täysin tyhjää tai siten selkeä mutta kontrolliviivaa vaaleampi viiva, niin se on negatiivinen... :(
MUTTA, jotta asia olisi mahdollisimman monimutkaista, niin Davidin liuskatestit olivat kyllä niin p*skoja, etten itse (eikä lukemani mukaan monet muutaan) saanu siihen missään vaiheessa kontrolliviivan vahvuista viivaa. Kuitenkin siinä testissä, jolla (todistetusti) oviksen bongasin, oli selkeästi siihen nähden vahvin viiva joka jo seuraavana päivänä oli paljon paljon haaleampi...
Joten suosittelen että teet vielä ainakin parina päivänä uudet testit, mielellään suht samaan aikaan, kuin tämänkin testin, niin saat varmemman tuloksen.
Ja painotan vielä, että todellakaan kirjoitukseni tarkoitus ei ole loukata sinua, vaan päinvastoin auttaa.
Toivon sinulle, ja tietysti teille kaikille muillekin todella paljon tsemppiä ja onnea ja runsain mitoin plussatuulia!!!

Ja laitellaan tähän samaan nyt omia kuulumisia.
Viimeviikolla oli virallinen ar-ultra, mutta kun olinkin viikon lyhyemmällä, mitä neuvolassa oltiin arvioitu, ehdotti ultraaja että varataan parin viikon päähän uusi aika. Eli ens viikolla sitten taas ultraan. Kiva kiva :) Ja huomenna on eka lääkäri.. Jänskää. Ja lauantaina tulee täyteen se maaginen 12 viikko, uskomatonta!

En enää juurikaan ole tänne jaksanut kuulumisia kirjoitella, mutta seurailen teidän kuulumisia aktiivisesti ja jännäilen ja toivon parasta teidän puolesta.

Ai siis sen pitää olla yhtä tumma/tummempi ku kontrolliviivan? Siis, mä oon käsittäny et kunhan se vaan on selkeästi viivaksi tunnistettavissa, niin se on positiivinen?! Ettei siis mikään tuhrunuhru.. o_O David-liuskat on minulla käytössä joo ja tähän mennessä en oo kuullu niistä yhtään mitään hyvää.. Mulla kun laskureiden mukaan pitäis oviksen tulla näinä päivinä, niin siksipä mä nyt ajattelin et kai tuo testi jotain meinaa, mut ei kai sitten.

Pitänee tehdä sit uusiksi vielä huomenissa, josko viiva siitä vahvuisi. Perseestä nämä tämmöset testit, ko aina löytyy joku mutta.

älä luovu toivosta, vaan pupuile nyt ahkerasti, ja jos sulla testejä on niin tee ainakin huomenna ja ylihuomenna vielä testejä, ja katso haaleneeko viiva (sillon mahdollisesti tuo testi on ollut positiivinen) vai pysyykö samana vai vahvistuuko se viiva... Ite seurasin myös lämpöjä, joka sitten tuki sitä oletusta, että ovis on tapahtunu.

Voi, mulla on niitä liuskoja vielä varmaan kolmekymmentä kappaletta, innostuin niitä sillon pari vuotta sit tilailemaan yritystuskissani.. :laughing002 Mut kokeillaan ja katsotaan nyt.

Hei kaikille,

Olen jonkun aikaa lueskellut jo teidän juttuja ja päätin liittyä joukkoon jännittämään.

Olemme miehen kanssa olleet 9 vuotta yhdessä ja 3 naimisissa, meillä on 1v10kk vanha esikoispoika ja nyt pikkukakkonen saisi tulla.

Meillä siis yk1 ja kp 23/24-26. Aamulla tein digitestin ja negaa näytti. "Raskausoireita" on kyllä ollut, mutta tosin en yleensä seuraile kroppaani näin tarkkaa kuin nyt :) ainut mikä ihmetyttää on se, että nänneistä tuli eilen kirkasta nestettä, maitoa? Onko kenelläkään muulla tullut vaikka ei olisi raskaana?

-S

Ja onnittelut jo kaikille plussanneille, en ole vielä ihan ehtinyt kaikkia viimeaikaisia kirjoituksia lukemaan.

Hei kaikille,

Olen jonkun aikaa lueskellut jo teidän juttuja ja päätin liittyä joukkoon jännittämään.

Olemme miehen kanssa olleet 9 vuotta yhdessä ja 3 naimisissa, meillä on 1v10kk vanha esikoispoika ja nyt pikkukakkonen saisi tulla.

Meillä siis yk1 ja kp 23/24-26. Aamulla tein digitestin ja negaa näytti. "Raskausoireita" on kyllä ollut, mutta tosin en yleensä seuraile kroppaani näin tarkkaa kuin nyt :) ainut mikä ihmetyttää on se, että nänneistä tuli eilen kirkasta nestettä, maitoa? Onko kenelläkään muulla tullut vaikka ei olisi raskaana?

-S

Ja onnittelut jo kaikille plussanneille, en ole vielä ihan ehtinyt kaikkia viimeaikaisia kirjoituksia lukemaan.

teretuloa s1n1 joukkoon, itelläki tullu mut kerran aikoina ku kysyin lääkärilt ni sano et voi johtuu hormoneist. toivotaan et sulla tarkottas plussaa kuitenkin :)

tervetuloa s1n1 joukkoon, itelläki tullu mut kerran aikoinaa ku kysyin lääkärilt ni sano et voi johtuu hormoneist. toivotaan et sulla tarkottas plussaa kuitenkin :)

Takaisin