Tervetuloa
Freyja. Toivottavasti sinulla käy yhtä hyvin kuin äidilläsi. :>
Cupcake, joo pettymystä pettymyksen perään. Päähän tässä hajoaisi, jos ei välissä aina olisi iloisempi ja toiveikkaampi olo.
Tervetuloa
Maicy mukaan. :> Eiköhän se ovis ala löytyä jos ei nyt niin myöhemmissä kierroissa. Eka kierto taitaa olla aina vähän epävarmaa, eikä se välttämättä edes ole saman mittainen heti ehkäisyn lopettamisen jälkeen.
Nonna, totta muuten tuo ettei koulussa opetettu ettei tämä ole niin helppoa. Aukko taas peruskoulussa... :D Ala-asteella vaan opettivat, että näin niitä lapsia tulee. Yläasteella sitten kertoivat, mitä pitää tehdä ettei niitä vahingossakaan tule. Tsemppiä, tiedän ton tunteen. Yritä olla heittämättä kirvestä kaivoon, ei sitä vielä tiedä vaikka tärppäisikin. Ootte päässeet hyödyntämäänkin ovista. Koita saada vielä tänään/huomenna mies peiton alle, niin on hyödynnetty vielä paremmin, jos ovis huomenna on.
Toivottavasti löydätte pian mukavan asuinpaikan
Gatusa. Kurja, ettei tuokaan sitten ollut sellainen. Onnea oviksen hyödyntämiseen, jos se on nyt tulossa. Toivottavasti pääset huonosta olosta ja muusta ikävästä eroon.
Mukava kuulla taas sinusta
Liinu. Ja hienoa, ettei kaikki toive olekaan mennyttä. Pidän sormet ristissä, että se munanjohdin onkin auki. Toki voit täällä olla, jos siltä tuntuu. Onhan sinulla joka tapauksessa mahdollisuus raskautua, jos ei muuten niin hoitojen avulla.
Aamu, joo, oon kans huomannut että suklaa auttaa kaikkeen. En tie onko se hyvä vai huono asia, mutta se on myös suunnilleen ainoa asia, mitä tekee mieli jos kuukautiskivut ja pahoinvointi on voimakkaita. Tulee tosin silloinkin muutakin syötyä. Onnea oviksen hyödyntämiseen. Cupcakea komppailen, se on jännää, kun voi pupuilla ilman kumeja ja viedä homman loppuun asti. Nauti siitä.
Kizu, toivottavasti ovis sentään tapahtuu. Ehkä se on jonkinlainen turtumus. Kun on yrittänyt tarpeeksi monta kertaa, ei enää jaksa stressata. Toivottavasti sillä on joka tapauksessa hyvä eikä huono vaikutus lapsen yritykseen.
Pahoittelut
Ninnukka menkoista. Onnea uuteen yritykseen, se odottaminen tuntuu olevan kaikkein vaikeinta.
Mieliala on täällä kummasti parempi kuin eilen. Ehkä osasyynä liikunta (pyöräily) ja se että ole muutenkin mukava päivä. Ei ees ehtinyt miettiä kummemmin näitä. Toivoa elätellen suuntaan uuteen yritykseen. Joskus se on pakko tärpätä, ehkä se on jo tämä kierto. Ehkä ei, mut sit taas uusiksi. Oon mä sen verran jääräpää, ettei yksi tai edes kymmenen tätiä mua nujerra.