Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi olla et on mennyt ohi tai voi olla vasta tulossa jos ei kierron pituus selvä. Miulla esim on niin lyhyt kierto et tikutus pitäis aloittaa jo kp 3 et voi olla varma kun joskus on ovis jo kp 7. Silloin jos kp 5 aloittaa voi olla jo myöhäistä näkyä.

Toiset ovistestit tehdään aamulla, osa iltapäivällä. Kannattaa lukea ne ohjeet.

Gatusa:Pakko kyllä kyssä että miten sä oikeesti jaksat ? kuullostaa melkosen rankalta elämälät :O
Bene ja vargynja: Juu en ihan vie tie mikä on tän fiiliksen aiheuttanu.. epätoivo kai? kaikki tuttavat ja ystävät vaan ympärillä sikiää.... nyt näistä fiiliksistä oo ittekki vähän yllättyny miten voin olla näin rauhallinen?

on: Ei mitään uttaa,, himot heräilleet... limat lisäntyyy joka pvä :) huomenna ultrataan munasarjat josko siellä näkyis onko sitä ovista oikeesti tulossa tässä kierrossa or not :)
kp 14/28-29? oon "aina töissä" joten siks käyn täällä harvaksesltaan! :)

cupcake: vielä ei ole ovis testi plussaa tuonut, enkä ole hulluna testannutkaan luotan tässä kierrossa tuntemuksiin + että huomenna on ultra missä varmaankin näkyy koska ovis tulossa ellei sitten ens yönä tapahdu :) nyt kp 14/ 28-29?
Tervetuloa Freyja86!

kizu se on hyvä kysymys, iteki mietin sitä joskus etenki tänään ku miehelläni on dementikko norsun muisti... mutta ei siitä sen enempää, tsemppiä yritykseen :)

uudet tervetuloa minunkin puolestani :)

Meni muutama päivä niin töissä, että johan putos täältä kärryiltä:dance018

Elmiina: Onnea vahvistuneesta viivasta! Ihanaa!

Ja onnea kaikille muillekin plussaneille tai oviksen plussanneille, joilla jännät päivät lähellä. Mulla alkoi nyt ne kauan odotetut menkat, että vajaan parin viikon päästä taas yritellään kovasti. Ei jaksaisi odottaa taas..

Ja tervetuloa uudet munkin puolesta, vaikka uusi olen itsekin:)

kizu: Tuntuu olevan tuo pcos hyvin yleistä loppujen lopuksi. Onko sulla sellaista lievää oirehdintaa vai enemmänkin? Jäikö sulla menkat tulematta kun jätitte ehkäisyn?

En oikeastaaan tiedä siis, onko mulla se vai ei. Kun ei ollut silloin vauva ajankohtainen, niin lyötiin vaan terot ja sitten e-pillerit. Olenkin päättänyt, että menen tässä ihan lähiaikoina gynelle vähän ottamaan selvää tämänhetkisestä tilanteesta.

elmiina Onkos siellä mitään uusia tuntemuksia? :)

Kp 16 menossa..en tiiä ei oo oikein kunnon ovis oireita vieläkään..vau.fi sivuston mukaan mun ovis oliski vasta huomenna ja niin se varmaan onki ku ei juuri muita oireita oo kun haluttaa... ;) viime kierrossa mun ovis tuliki vasta kp 19 ja menkat alko kp32... Saa ny nähä kuinka käy! Tää kuulostaa tosi tyhmältä, mutta oon jo luovuttanut koko kierron suhteen..mun päässä pyörii vaan ajatus, että ei mulla tärppää koskaan ku ei oo tähänkää asti tärpänny vaik onki vasta 4 kerta menos... ihan tyhmää mä tiiän, mut en tiiä...jotenki on nii luovuttanu olo koko asian suhteen...kai mä pelkään niin pettyä...TAAS. voi kun ei tarttis.

Tervetuloa Freyja. Toivottavasti sinulla käy yhtä hyvin kuin äidilläsi. :>

Cupcake, joo pettymystä pettymyksen perään. Päähän tässä hajoaisi, jos ei välissä aina olisi iloisempi ja toiveikkaampi olo.

Tervetuloa Maicy mukaan. :> Eiköhän se ovis ala löytyä jos ei nyt niin myöhemmissä kierroissa. Eka kierto taitaa olla aina vähän epävarmaa, eikä se välttämättä edes ole saman mittainen heti ehkäisyn lopettamisen jälkeen.

Nonna, totta muuten tuo ettei koulussa opetettu ettei tämä ole niin helppoa. Aukko taas peruskoulussa... :D Ala-asteella vaan opettivat, että näin niitä lapsia tulee. Yläasteella sitten kertoivat, mitä pitää tehdä ettei niitä vahingossakaan tule. Tsemppiä, tiedän ton tunteen. Yritä olla heittämättä kirvestä kaivoon, ei sitä vielä tiedä vaikka tärppäisikin. Ootte päässeet hyödyntämäänkin ovista. Koita saada vielä tänään/huomenna mies peiton alle, niin on hyödynnetty vielä paremmin, jos ovis huomenna on.

Toivottavasti löydätte pian mukavan asuinpaikan Gatusa. Kurja, ettei tuokaan sitten ollut sellainen. Onnea oviksen hyödyntämiseen, jos se on nyt tulossa. Toivottavasti pääset huonosta olosta ja muusta ikävästä eroon.

Mukava kuulla taas sinusta Liinu. Ja hienoa, ettei kaikki toive olekaan mennyttä. Pidän sormet ristissä, että se munanjohdin onkin auki. Toki voit täällä olla, jos siltä tuntuu. Onhan sinulla joka tapauksessa mahdollisuus raskautua, jos ei muuten niin hoitojen avulla.

Aamu, joo, oon kans huomannut että suklaa auttaa kaikkeen. En tie onko se hyvä vai huono asia, mutta se on myös suunnilleen ainoa asia, mitä tekee mieli jos kuukautiskivut ja pahoinvointi on voimakkaita. Tulee tosin silloinkin muutakin syötyä. Onnea oviksen hyödyntämiseen. Cupcakea komppailen, se on jännää, kun voi pupuilla ilman kumeja ja viedä homman loppuun asti. Nauti siitä. ;)

Kizu, toivottavasti ovis sentään tapahtuu. Ehkä se on jonkinlainen turtumus. Kun on yrittänyt tarpeeksi monta kertaa, ei enää jaksa stressata. Toivottavasti sillä on joka tapauksessa hyvä eikä huono vaikutus lapsen yritykseen.

Pahoittelut Ninnukka menkoista. Onnea uuteen yritykseen, se odottaminen tuntuu olevan kaikkein vaikeinta.

Mieliala on täällä kummasti parempi kuin eilen. Ehkä osasyynä liikunta (pyöräily) ja se että ole muutenkin mukava päivä. Ei ees ehtinyt miettiä kummemmin näitä. Toivoa elätellen suuntaan uuteen yritykseen. Joskus se on pakko tärpätä, ehkä se on jo tämä kierto. Ehkä ei, mut sit taas uusiksi. Oon mä sen verran jääräpää, ettei yksi tai edes kymmenen tätiä mua nujerra.

kiitti vargynja toivottavast löytys parempi paikka ja asiat paranis sen myötä. oli kyl kunnon kärhämä tänää ku mies avas suunsa taas eikä miettin mitä kaikkee oon joutun elämäni aikan kokemaan. hyvä et sulla mieliala parempi. :)

Tervetuloa vaan kaikki uudet! Kiva, että saadaan uusiakin tänne jännittämään ja purkamaan tuntojaan. :)

Täällä ei ole oireita mihinkään suuntaan, joten piinailu jatkuu. Sunnuntain paikkeilla pitäs taas tädin tulla jos on tullakseen. Viimeksi tosin oli pari päivää myöhässä, joten saa nähdä tuleeko nyt ajallaan, vai jättääkö kokonaan tulematta. Se olisi se toivotumpi tulos. Hermot ollu aika loppu taas, mutta ehkä se kuuluu asiaan meillä naisilla ;D

Huomenia ihanaiset!
Tervetuloa Maicy ja Freyja! Paljon on tullut tekstiä, tämä työnteko haittaa näitä "omia juttuja" :D
Gatusa, täytyy sanoa, että paljon kestät ja ei kuulosta sinun elämä siellä hirvittävän helpolta. Kuten moni muukin on kommentoinut, itse en jaksaisi!! Tsempit!
Liinulle jaksamista ja toivoa aina on :)
Ovistesteistä mäkin kommentoin aikaisemmin... eivät ole lainkaan 100%, joillain toimii ja joillain on taas niin lyhyt se LH-huippu, että testi on vaikea saada kohdallaan tehtyä. Itselläni bongasin silloin kun pystyin tekemään kaks kertaa päivässä (en ollut silloin vielä töissä vaan meidän neidin kans kotona). Nyt kun olen yrittänyt, en ole kertaakaan saanut positiivista tulosta, kun en pysty tekemään kaks krt päivässä. Ja siitä huolimatta ovuloin, ultralla vahvistettu viimeks toukokuussa.

Omaa: Ovis oli ehkä toissapäivänä tai eilen... nyt on ollu vähän vaikee arvioida..limat loppui eli ohi varmasti on mutta ... tää kierto on ollut tuntemusten perusteella vähän "outo". No pupuiltu on sillai, että jos on tärpätäkseen niin pitäisi simpat riittää.... nythän se piina sitten alkaa :laughing002

Hauskaa päivää kaikille!!

(Pikahuomautus/kysymys: Miten ihmeessä ootte saanu tuon allekirjoituksen tuonne? Oon yrittänyt vaikka millä keinolla, mutta en vaan saa sitä sinne. En ees löydä kohtaa "allekirjoitus")

Jos oviksen puolesta lima lisääntyy, niin täällä sitä kyllä on ollut. Valkovuoto hurjasti lisääntynyt melkeinpä siitä lähtien kun on renkaat lopettanut. Johtunee varmaan vaan siitä. Muutoinkin nää oireet mitä on, niin koko ajan takaraivossa fiilis et renkaan lopetuksesta johtuu, eikä mistään oviksesta tai raskaudesta. :/ Nyt siis nännit aristaa, ei niin että jos rintsikat hiertää, vaan jos ite koskee hellästi nänninpäähän niin ai että on ilikiä tunne :O Lisäksi tuo valkovuoto, ajoittaiset nippailut, hieman ehkä tihentynyt virtsaamisen tarve, herkästi hikoiluttaa, palele ei.. Ovista en oo saanu tikuttelulla vielä näkyviin. Puputeltu on kyllä aika mukavasti, melkolailla kahden päivän välein.. Että saa nähdä nyt sitten.. :/

Gatusalle minunkin puolesta jaksamisia! Vieraassa maassa ei ole helppoa. :) Missäpäin Afrikkaa te asutte? Näin ainakin jostain ymmärsin, että sielläpäin ootta. :) Mä kävin tuossa jokuaika sitten kans Afrikassa, 3kk pätkä. Olihan mahtava reissu :)

Elrei: Toivotaan plussahetkiä teille! :) Täällä odotellaan yhtälailla kuumeisesti mahdollisia menkkoja/ei menkkoja. Epäilen kyllä vahvasti että ei sitä raskaana ite olla :/

Mia82: Pidän peukkuja sulle!!! Toivotaan että täti jättää käynnin välistä! ;)

Vargynja: Tsemppiä tulevaan kiertoon! :) Jospa se plussa tulla tupsahtais tässä kierrossa! Toivotaan ainakiii :)

Varoitus! Vain omaNapa.

ÄRSYTTÄÄ!! Tuli sitten pitkästä aikaa pieni riita illalla miehen kanssa... KUN oli TAAS NIIN VÄSYNYT...... Mua masentaa tää vauva projekti.Musta tuntuu, että sen takia en raskaudu koska me ollaan petipuuhissa aivan liian vähän! Välillä jopa ajattelen, että se tulis helpommin jonku toisen kans ja oon tämän tolle Väsyneelle ukollekkin sanonut!!! :violent001 boxing :argue ärsyttää varsinki senki takia, kun mies muka oikeesti haluaa vauvaa ja aina ku joku kysyy, että koskas me niin mies menee aukasemaan turpansa ja vihjailee...joten mun on aina pakko vetää siihen läpällä jotai korjatakseni vähän tilannetta, että ei ihan kaikille mee kuuluttamaan...... mutta sitte todellisuudessa tuo ei ees oikeesti kunnolla yritä :blob8 :smiley-angry017

Varoitus! Vain omaNapa.

ÄRSYTTÄÄ!! Tuli sitten pitkästä aikaa pieni riita illalla miehen kanssa... KUN oli TAAS NIIN VÄSYNYT...... Mua masentaa tää vauva projekti.Musta tuntuu, että sen takia en raskaudu koska me ollaan petipuuhissa aivan liian vähän! Välillä jopa ajattelen, että se tulis helpommin jonku toisen kans ja oon tämän tolle Väsyneelle ukollekkin sanonut!!! :violent001 boxing :argue ärsyttää varsinki senki takia, kun mies muka oikeesti haluaa vauvaa ja aina ku joku kysyy, että koskas me niin mies menee aukasemaan turpansa ja vihjailee...joten mun on aina pakko vetää siihen läpällä jotai korjatakseni vähän tilannetta, että ei ihan kaikille mee kuuluttamaan...... mutta sitte todellisuudessa tuo ei ees oikeesti kunnolla yritä :blob8 :smiley-angry017

Nonna kiitos kysymästä :) Ei miul oo oikee mitää tuntemuksia paitsi välillä (yleensä iltaisin) menkkamaisia kramppeja ja lievää kuvotuksen tunnetta jos en syö. Eli tulee syötyä ja juotua vähän enemmän ja usemmin. Juuri mistään ei tietäisi et on raskaana ellei ois kahta viivaa testissä ja täti poissa. Joka kerta ku vessas käy tulee kateltua onko verta ja viä ei oo onneks näkyny.

Nonna- : Ymmärrän yskäsi meillä vähän sama tilanna mutta seksiä meillä on harvasen päivä joskus useampikin kerta päivässä (2-3krt). Joskus olen miettiyt että ehkä sekin on osa syy ettei ole raskautunut kun seksiä on liian usein..? :love017 Mutta ongelmani on se että tuntuu kans ettei mies tue tarpeeksi tän asian (vauvahaaveen) kanssa, hän uskoo vakaasti että "kyllä se sieltä tulee kun on tullakseen" ei siis paljon ressaile...HUOH MIEHET :confused:

Ninnukka84: onhan tuo melko "yleinen" (esiintyy 5–10 %:lla naisista) vaiva ainakin lapsettomuutta aiheuttavista. Mulla jäi menkat pois, kierrot veny millai sattu, oviksen huomasin ja sain tikutettua 1 kerran. olen laiha, syön terveellisesti ja elän muutenkin terveellisesti. mutta kuten "tautiin" kuuluu (kai) naama täynnä hormoni näppyä ja finniä sekä rinta että selkä. karvojen liika kasvu löytyy.

Mä oon tosiaan vielä ihan pihalla näistä ovisjutuista ja kiertoni pituudesta kun syön vielä noita pillereitä. Yksi liuska olisi vielä jäljellä ja sit voikin ruveta hieman jo toivomaan :)

Menikö teillä pitkään ennen kuin kierto palautui normaaliksi pillereiden jälkeen?

Kesävauva kun olisi toiveissa, niin oman opiskelun voisi katkaista silleen sopivasti :D Vaikka samapa tuo milloin se nyytti käytännössä tulee, kunhan tulee. Hieman myös mietityttää että rupeanko stressaamaan ja jännittämään et milloin tärppää. Sen kun oon lukenut että sit ei ainakaan tärppää :D

Mä oon tosiaan vielä ihan pihalla näistä ovisjutuista ja kiertoni pituudesta kun syön vielä noita pillereitä. Yksi liuska olisi vielä jäljellä ja sit voikin ruveta hieman jo toivomaan :)

Menikö teillä pitkään ennen kuin kierto palautui normaaliksi pillereiden jälkeen?

Kesävauva kun olisi toiveissa, niin oman opiskelun voisi katkaista silleen sopivasti :D Vaikka samapa tuo milloin se nyytti käytännössä tulee, kunhan tulee. Hieman myös mietityttää että rupeanko stressaamaan ja jännittämään et milloin tärppää. Sen kun oon lukenut että sit ei ainakaan tärppää :D

Takaisin