Gatusa
Seurustelun sensei
kiitos bene inshaallah hän paranee, en toivo hänelle pahaa vaikka meitä kohtaan hän onkin aivan hirveä. ne haukkumasanat joita en ollut eläessäni kuullut käytettävän minua kohtaan sain juurikin häneltä. hän elää suoraansanottuna laina-ajalla, monta leikkausta ollut, kieltäytyi kun poika tarjosi itseään luovuttajaksi kun hän tarvitsee munuaisen mutta mistään ei löydy. hän vaan ei opi mistään että hänen pitäisi olla kiitollinen hän on sanonut että ennen kuin kuolee hän haluaa tuhota meidät kaikki, kukaan ei saisi olla onnellinen eikä kenelläkään saisi olla rahaa penniäkään. no hän saa ansionsa mukaan kuitenkin lopulta.
juu iteki toivon että tilanne saatas rauhottumaan mutta kun joku saakelin fransmanni haluaa tämän maan samaan tilaan ku egypti, libya ja syyria. onneks ihmiset kuuntelee viel järjen ääntä jossain määrin etenki siinä että ovat armeijan puolella eivätkä vastaan.
on: kp 13 menossa eikä hajuakaan millo ovis on tulossa vai tuleeko ees. tärppiä tuskin tulee olen näin jo asennoitunut ettei tulis hirveetä pettymystä.
juu iteki toivon että tilanne saatas rauhottumaan mutta kun joku saakelin fransmanni haluaa tämän maan samaan tilaan ku egypti, libya ja syyria. onneks ihmiset kuuntelee viel järjen ääntä jossain määrin etenki siinä että ovat armeijan puolella eivätkä vastaan.
on: kp 13 menossa eikä hajuakaan millo ovis on tulossa vai tuleeko ees. tärppiä tuskin tulee olen näin jo asennoitunut ettei tulis hirveetä pettymystä.