Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kiitos bene inshaallah hän paranee, en toivo hänelle pahaa vaikka meitä kohtaan hän onkin aivan hirveä. ne haukkumasanat joita en ollut eläessäni kuullut käytettävän minua kohtaan sain juurikin häneltä. hän elää suoraansanottuna laina-ajalla, monta leikkausta ollut, kieltäytyi kun poika tarjosi itseään luovuttajaksi kun hän tarvitsee munuaisen mutta mistään ei löydy. hän vaan ei opi mistään että hänen pitäisi olla kiitollinen hän on sanonut että ennen kuin kuolee hän haluaa tuhota meidät kaikki, kukaan ei saisi olla onnellinen eikä kenelläkään saisi olla rahaa penniäkään. no hän saa ansionsa mukaan kuitenkin lopulta.
juu iteki toivon että tilanne saatas rauhottumaan mutta kun joku saakelin fransmanni haluaa tämän maan samaan tilaan ku egypti, libya ja syyria. onneks ihmiset kuuntelee viel järjen ääntä jossain määrin etenki siinä että ovat armeijan puolella eivätkä vastaan.

on: kp 13 menossa eikä hajuakaan millo ovis on tulossa vai tuleeko ees. tärppiä tuskin tulee olen näin jo asennoitunut ettei tulis hirveetä pettymystä.

Pidä lippu korkealla Gatusa! Jos sen plussan vaikka kumminkin saisit. Aika pelottavalta kuulostaa noi levottomuudet. Toivottavasti tilanne ei pahene.
BeNe, jos se täti ei tulisikaan? Pysyis vaan poissa.

Aamu, täti tuli, kellon tarkkuudella tänään :)
Sekoilin vähän päivissä ja jotenkin ajattelin että sen piti tulla jo eilen, mutta tänäänhän sen vasta piti tulla.
Positiivista on se, että kierto oli nyt saman pituinen kuin edelliskerrallakin, eli jos se tähän nyt tasaantuisi.
Vähän kyllä suoraan sanottuna v*itutti ja ostin suklaalevyn lohdutukseksi.
Noh, eikun greippimehua naamaan ja uuteen yritykseen, ehkä se tämmöisellä mummullakin vielä joskus tärpää...jos universumi suo.

aamu tässä on 2011 asti yritetty huonol tuloksel parempi olla realistinen ja odottaa tuloksia ja sit kattoo mitä tutkitaa seuraavaks. tääl on täl hetkel ainoastaa välil pääkaupungis rauhallisia mielenosoituksia mut tosiaa joku aseiden välittäjä joka etitää interpolin voiminki yrittää lietsoa levottomuuksia, sehä tietäs rahaa hänelle jos ihmiset ostelis aseita. onneks ihmiset ei tääl ol sentää iha niin tyhmiä että menis hänen ansaansa.

me ku asutaa kaupungin ulkopuolella suht etelässä ni tääl on rauhallist, jos asuttas kaupungissa ni en tiä millaset oltavat mulla olis ku mä kuitenki peitän itteni päästä varpaisiin, kasvot näkyy ainoastaa eli niqabia en käytä ja täällä ihmiset yrittää leikkii eurooppalaista ja ovat melkei alasti kadulla ja ne jotka peittää ittensä ei ole kovinkaa suosiossa.

aamu tässä on 2011 asti yritetty huonol tuloksel parempi olla realistinen ja odottaa tuloksia ja sit kattoo mitä tutkitaa seuraavaks. tääl on täl hetkel ainoastaa välil pääkaupungis rauhallisia mielenosoituksia mut tosiaa joku aseiden välittäjä joka etitää interpolin voiminki yrittää lietsoa levottomuuksia, sehä tietäs rahaa hänelle jos ihmiset ostelis aseita. onneks ihmiset ei tääl ol sentää iha niin tyhmiä että menis hänen ansaansa.

me ku asutaa kaupungin ulkopuolella suht etelässä ni tääl on rauhallist, jos asuttas kaupungissa ni en tiä millaset oltavat mulla olis ku mä kuitenki peitän itteni päästä varpaisiin, kasvot näkyy ainoastaa eli niqabia en käytä ja täällä ihmiset yrittää leikkii eurooppalaista ja ovat melkei alasti kadulla ja ne jotka peittää ittensä ei ole kovinkaa suosiossa.

Sääli Tuulia, että jouduit laittamaan vauvanteon syrjään. Mut terveys tietenkin ennen kaikkea. Toivottavasti saat pian asiat kuntoon. Varmaan tekee ihan hyvää olla vähän aikaa ajattelematta yritystä.

Nonna, käy kimppuun vaan, kyllä miehet yleensä lämpenee kun vähän lämmittelee. ;) Onnea oviksen hyödyntämiseen.

Onnea oviksen pongailuun Aamu.

Kizu, eiköhän stressittömyys ole vaan hyväksi tässä puuhassa. Pitäkäähän kivaa ja hyödyntäkää ovis kunnolla.

Pahoittelut tädistä BeNe. Me mentiin sitten tämä kierto loppuun asti samoissa, mullakin tuli täti tänään kylään. Onnea sinne uuteen kiertoon.

Gatusa, hienoa että miehesi silmät taisivat aueta. :> Toivottavasti nyt muistaa ettei kohtele sua huonosti. Ja toivottavasti appesi selviää eikä levottomuudet pahene. On se ihmismieli sairas, kun pitää tappaa ja yllyttää toisia sotimaan. :(

ON, kuten tuossa BeNelle jo sanoin, täti tuli tänään käymään. :( Suklaata löytyi onneksi kotoa. Ei tässä voi olla miettimättä, että onko mussa jotain vikaa kun ei meille vieläkään suotu onnea. Vaikka onhan monet yrittäneet paljon kauemminkin ennen kuin on tärpännyt. Masentaa silti, mut eiköhän tää mieliala tästä taas nouse kohti ovista mentäessä.

Liityn myös tähän keskusteluun uutena. Vauvajutut on vielä meillä kovin alussa, mutta syyskuun lopulla olisi tarkoitus pillerit lopettaa. Katsellaan nyt sitten että kauanko menee plussaan ;) Äitini kertoi että hänellä on tärpännyt heti ekasta kierrosta, että jos olen samaa sarjaa niin kesällä vauva olis enemmän kuin toivottu :)

Koko kesän oon jo katsellut vaunuja et millaiset haluaisin. Tuntuu että tuo on loputon suo, kun merkkejä ja malleja on ainakin miljoona :D Onneks tässä vielä on aikaa muuttaa mieltään useasti.

Tervetuloa kuumeilemaan Freyja86! Jospa plussa tulisi helposti, sitten kunhan aloitatte yrityksen! :thumleft

Aamu Mulla ei muualla kipuja tunnu ku vaan yläselässä, jotka nekin onneksi helpottamaan päin. Jotain häikkää minulla tuossa hartian/solisluun/olkanivelen seudussa kuitenkin on, koskapa siihen tikaisee välillä _ERITTÄIN_ kipeästi. Vaan josko tämä tästä ohi menisi.. Nyt tosin tikustelee ristiselkää, enteilisikö sitten ovista? Mene ja tiedä sitten! :)

Gatusa Mun on kans kyl nostettava hattua! Uskomaton sissi oot, mitä noista sun jutuista, tekemisistä ja kokemisista nyt käsityksen saanut! Kuten moni aiemmin maininnut, niin mäkään en kyllä kauaa kuuntelisi tuommosia juttuja, mitä miekkosesi sulle laukoo, mut enpä minä toisaalta ole mitään siitä kommentoimaan. Hirmuisesti mä tahdon sulle kuitenkin voimia suoda, ja toivon että se oviskin sieltä tulisi.

BeNe Suklaa auttaa aina! Pahoittelut tädistä.

Onneksi mieliala kohoaa vähän aina oviksen lähestyessä Vargynja, eihän tätä kai muuten jaksaisi.

kizu Tuolla stressittömällä asenteella kun vois itsekin jatkaa.. Mut kyl se stressi tuolla taka-alalla kummittelee, vaikkei mulla kummosta yk-määrää olekaan takanani! Joko ovis bongattu?

ON: Ihan sitä samaa, mitä aina ovista odottaessa.. Kp 14.

Laitetaanpa vielä tännekin infoa minusta

Täällä uusi tyyppi kuvioihin mukaan. Lueskellut muutaman sivun taaksepäin ja kovasti toivotan onnea kaikille että sitä plussaa saataisiin kehiin ! :)

Mulla tilanne tämä:

Ukon kans oltu yhdessä reilu 2v, ei kihloissa eikä varmaan heti olla menossakaan jos vauvarumba lähtee hyvin käyntiin. Unelmien ukko ja nyt saatu sen kanssa keskusteltua asiat sille mallille, että lapsi olisi tervetullut meidän perheeseen. Koira hommattu viime kesänä, joten sekään ei enää niin pieni ole. :)
Minä oon käyttänyt Nuvaringia viimeiset 7 vuotta, joten nyt sitäkään ei enää ole. Rengas otettu pois 18pv heinäkuuta ja ensimmäinen vuotopäivä oli 22päivä. Nyt siis kp15/28?, yk1 (eka yrityskerta vai miten tuo menee), siksi epäilynä tuo jälkimmäinen koska ensimmäinen kierto kun rengas poistettu, joten saa nähä pitääkö enää täsmällinen kierto paikkaansa.

Laskujen mukaan ovulaatio tapahtuisi huomenna (tai tänään joillakin testeillä) ja epämääräisiä nippailuja on toki ollut. Ovistestin kyllä tein tänään, mutta se oli negatiivinen. Huomenna teen toisen testin iltapäivästä kunhan pääsen töistä. En tiedä onko mulla ollu nyt sitten jo aiemmin ovis, tuleeko myöhemmin vai tuleeko ollenkaan.. Kova toive ois raskautua jo nyt ekasta kierrosta, mutta en uskalla toivoa.
Täällä pitäs tädin tulla käymään 19.8 jos kierron mukkaan mennään. Suapi nähä.. :/

Tsempit kaikille! :dance008

Gatusa Oot tosi rohkea, kun asut sellaisessa maassa missä kaikki on niin erilaista kun täällä suomessa ja joudut paljon kaikenlaista tekemään kotona. Tsemppiä pajon sun elämääs! :)

Maicy Tervetuloa joukkoomme!! :) eiköhän se plussa sinnekkin tule ajallansa toivotaan, että mahdollisimman pian niin ei sun tartte sitten odotella kauaa :)

cupcake Täällä vähän sama juttu :D kp 15 menossa..jotai vatsakipuja ollut tänään mutta eiköhän ne vatsakivut tässä huomenna tai parin päivän sisällä tunnu kunnolla :D Jännittää vaan oisko TÄMÄ KIERTO nyt SE kierto. Voi...toivottavasti ei jouduta pettymään!!! TSEMPPIÄ!!!

Freyja86 Tervetuloa! :) Voi mä niin tiiä ton tunteen oon ite kattonut sänkyjä,turvakaukaloita,vaunuja jne. miljoona kertaa, mutta nyt oon jättäny niiden katselun ja lakannut kiusaamasta itteeni..kattelen sitte vasta taas kun plussan saan :) Toivottavasti sinulla ei mene plussaan kauaa :)

Vargynja Voi itku!! :( Tiedän tunteen jos se edes helpottaa...itsekkin tulee mietittyä onko mussa jotain vikaa ku ei tärppää jne. Miksei koulussa jo opetettu,että ei niitä lapsia niin vaan tehdä! Välillä suututtaa...

BeNe Vai eksyi se täti sinnekkin..voihan kurjuus :/ no toivotaan, että ei eksy enää hetkeen vaan haikara lentäis sinne!:)

Kp 15 menossa. Pupuiltua tuli tänään, mutta en usko oviksen vielä olevan vaan vasta tuloillansa. Yleensä jumalattomat vatsakivut kun ovis ovella joten ootellaan..mun taktiikka on nyt saada mies puuhailemaan joka toinen päivä! Ainakin niin jostai luin joskus, että se on parempi vaihtoehto ku se, että joka päivä hommailis! Ja eläähän ne simpat ainaki sen 3pv joten miks turhaa väsyttää miestä ;) Ei tarvittu muuten teippiä :D Ihan suostui vapaaehtosesti ku otin puheeksi, että ei ne vauvat puussa kasva..niitä pitää tehdä :) Vai menikös se niin,että ei niitä tehdä..niitä saadaan :) Mulla haaveilut jatkuu...nyt haaveilen kameraan saavani yhden lisäosan ja uusista matoista. Mä oon ihan pimee välillä näiden mun ostos halujen kans..huomenna mä varmaan haluan taas jotai muuta :D

kiitos tsempistä kaikki, voin vaan todeta että olen todella kiitollinen että te tuette mua ja jaksatte katella mua täällä. elämä tosiaa on tavallaa tosi erilaista ku suomes se on totta mut jokaisella on kohtalonsa ja tämä on mun kohtalo näköjään.
tsemppiä kaikille kiertoon ja plussatuulia kaikille tasapuolisesti täältä. :)

me taidetaa alkaa kohta ettiin taas uutta kotia ku naapurit vie hermot jo totaalisesti ja me ei haluta että naapurit joka harvase päivä jostai syystä tulee ovelle tai mein puolelle. hirveetä utelua millo mistäkin ni parempi yrittää löytää paikka jossa saa olla rauhassa. ja kumpikaa ei perusta siitä että joutuu oleen tekemisis liskojen ja käärmeiden kans ku taloa ei ol rakennettu kunnolla, minäki tekisin paremman talon ku tää missä asutaan.

Hei kaikki vanhat ja uudet <3

Täällä taustaillut olen. Ymmärrettävistä syistä hiljaisena, mutta ajatuksissani olette olleet niin positiivisien kuin negatiivisien uutisienne kanssa!

Musicbox, mulla myös kohdunulkoinen todettiin 5.7. En tiedä luitko täällä siitä, mutta ehdin kahden viikon ajan kulkea lääkäreissä kovien kipujen sekä vuodon vuoksi. Ultrattiinkin useampaan kertaan ja vasta viimeisin lääkäri löysi silloin jo 3x6cm kokoiseksi kasvaneen raskauden munatorvestani ja koko torvi jouduttiin poistamaan. Toinen torvi tukossa. Joten tulevaisuus auki.

Onko täällä muita jotka muuten kamppailevat painonsa kanssa?? Itse liityin nyt kiloklubiin (ilmainen!) ja loin sinne foorumiin kyselyn olisko muita jotka tarttis vertaistukea niin vauvakuumeilun kuin laihduttamisen kanssa. VINKVINK..sinne mun seuraksi vaan <3 Aion myös osallistua fitfarmin 6vkon startille nyt 12.8 alkaen. Mutta en jatka 6vkon jälkeen siellä, siksi loin kiloklubille profiilin jotta saa jatkossakin seurata omaa edistymistä..

Gatusa, itse olen elänyt kahdesti parisuhteessa joissa mies on ollut henkisesti väkivaltainen. Olen niiiiiin elänyt hetkiäsi henkisesti sun kanssasi. Ahdistuneena kun tiedän mitä se pelko on. Vaikka toivon todellakin että miehesi on nyt ymmärtänyt että muutosta on tapahduttava <3

Kaikille tasapuolisesti onnea piinailuihin ja oviksen bongailuihin =) plussista tarrasukkia matkaan ja tädeille potkut perssiille.. =)

ON: Mulla on nyt 19.7 varattu aika siihen munatorven aukiolotutkimukseen. Leikannut lääkäri oli sitä mieltä (soitin hänelle), että munatorvi oli niin äärettömän hyvän näköinen ja siisti ettei tahdo uskoa että olisi tukossa vaikka leikkauksen aikana ei läpikulkua saanutkaan, että tahtoo tutkia sen uudelleen. Lokakuussa on sitten aika hyperoskopiaan(?) eli kohdun tähystykseen. Tarkistetaan mahdolliset myoomat tai onko munatorven ja kohdun välissä väliseinämää tms joka estäisi läpikulun. Eli toivoa onkin!!! Ja ellei nämä tutkimukset tuo positiivisia uutisia, päädymme ivf-jonoon. Mutta kuitenkin, silloinkin voidaan saada vielä nyytti kainaloon <3 En siis tunne itseäni lapsettomuuspuolen foorumille, joten saisinkohan vielä pyöriä täällä? Vaikka tällä hetkellä kyllä henkisiä romahduksia tuleekin vähän väliä ja toivottomuuden tunteita siitä että voinko ikinä enää raskautua.

Ihanaa kuulla susta Liinu, olenkin miettinyt monesti mitä sulle kuuluu.
Ihanaa myös kuulla, että toivoa on vielä, ja pääset tutkimuksiin!! Elämä toimii joskus
oudolla tavalla, mutta kyllä se yleensä järjestyy parhain päin. Tsemppiä ja voimia sulle
tosi paljon!

Ps. olen kanssa joskus käyttänyt tuota kiloklubia ja se oli tosi kätevä, joten kiitti vinkistä laitetaan korvan taakse. Muutama kilo saisi kyllä tippua :)

Vargynja, suklaa auttaa kyllä aina kaikkeen mielipahaan. Itsekin käytän kyseistä keinoa. :) Pahoittelut tädin saapumisesta.

Freyja86, tervetuloa kuumeilemaan!

Cupcake, mulla helpotti olo eilisen jumpan ja venyttelyn ansiosta. Taisi olla mulla kokovartalojumitus päällä.

Maicy, mulla meni hetki ennen kun kroppa normalisoitui renkaan lopettamisen jälkeen. Mulla oli se kans käytössä monta vuotta,

Nonna, on totta ettei kannata pupuilla joka päivä, joka toinen on hyvä. Sillon pysyy sperman laatu parempana. :)

Gatusa, sitä varten täällä ollaan, tukena toinen toisillemme. Tää palsta on kyllä kultaakin arvokkaampi kun ei tosiaan miestäkään viitti näillä naisten jutuilla koko ajan kuormittaa.

Liinu, pyöri ihmeessä täällä jos tää on tuttu paikka. Kyllähän meitä tänne sopii. Eihän sitä tiedä miten tässä kukin raskautuu vai raskautuuko ollenkaan. Toivottavasti saatte vielä sen oman vauvan. :)

Täällä päästiin eilen pupuilun makuun, se oli ensimmäinen kerta kun oltiin nyt ilman kumia. Nyt alko jännittää, oikeesti tässä voi kohta olla taas raskaana. Kp 13 on menossa joten ovis voi olla nurkan takana. Jänskää!

Liinu2013 : Toivon sulle todella paljon onnea tulevaan koitokseen! Pidetään peukut pystyssä että tutkimuksessa sais positiivisia uutisia! :)

Aamu: Saa tosiaan nähä miten kauan menee et oma kierto rupee palautumaan. Kovasti jo odotan ensimmäisiä luomumenkkoja, vaikka toki toivon että niitä ei tulisi nyt ollenkaan. Tänään ajattelin tikuttaa oviksen, jos siis ois kohillaan. Sitten ilta pupuilua, oli tulos mikä tahansa. Me ollaan nyt aika hyvin joka toinen päivä saatu touhuttua, mäki teen vuorotyötä niin ei edes joka päivä pysty. Eka tikutus oli siis eilen aamusta, sain t viivaksi tyhjän ja c viivaksi tumman viivan. Eli negatiivinen. Nyt eilen illalla töitten jälkeen tein uuden testin, jossa oli t viivana haalea viiva ja c:ssä taas tumma. Kertoisko tuo nyt sitä että ovis ois lähestymässä jos jo hiukan erittynyt sitä LH-hormonia? :) :) Tänään kunhan töistä pääsen niin käyn tikuttaan taas. Saa nähä mitä tulee!

ON: kp16/28?, yk1. Menkat ois tulossa aikaisintaan "normikierron" mukaan 19.8. Jaiks!

liinu toivottavasti saat hyviä uutisia tutkimuksista ja mukava kuulla sinusta taas :)
aamu totta miehet ei ymmärrä eikä jaksa kuunnella. toivottavasti teillä tärppäis nyt.

on: näyttää siltä et ovis alkaa hiipiä varmaa paikalle hiljalleen. kierto näyttää venyvän varmaa entisii mittoihin taas. en vaa ymmärrä et mikä vikana ku menkoist huoliatta pahoinvointia ja vessas joutuu ravaamaa usein. ei mul tulehuksii tms ainakaan ole.

Sen vielä tahdon kysästä teiltä, että jos ootte ovistestejä tehneet niin ootteko tikuttanu joka päivä aina arvioidusta ovispäivästä vai mistä asti ja kuin pitkään?
Nyt itellä siis kolmas päivä eikä näy testin mukaan että ois ovista tulosa vielä. . Eka testissä pelkkä c-viiva näky, tokassa haalea t-viiva ja tumma c-viiva ja nyt tänään taas pelkkä c-viiva.. :( pettymys on kova vaikka näinkin alussa vielä ollaan..

Ovistestipaketissahan tulee yleensä ohjeet mukana, milloin tikutus kannattaa aloittaa. Yleensähän se on jotain 5-7 päivää ennen arvioitua ovispäivää, sillä tikussa näkyy plussa suunnilleen 2 päivää ennen ovista. Eli jos aloittaa arvioituna ovispäivänä tikutuksen ei näy enää mitään, LH-huippu on menny jo kaks päivää aiemmin.

Mulla ois pitäny ovis olla siis laskujen mukaan tänään.. Ekan testin tehnyt eilen aikaisin aamulla. Virheellisesti tuosa aiemmasa et ois kolmas päivä, mut kolmas testi siis.. Voiko nyt siis olla niin että mulla on jo ovis menny eikä sitä nyt sit kuulukaan... ? Eikö sen eilen aamulla ois pitäny kuitenni näyttää? On tämä vaikiaa... Eka kierto niin ei ees tiijä mihin luottaa, kierron pituuteen, oviksen ajankohtaan vai mihin hittoon.. :p Pahoillani kun jo nyt tällanen hirviö täällä.

Maicy Ainakin noissa David -ovistesteissä on sielä takana semmonen kuva, missä kerrotaan tuhruisten T-viivojen olevan negoja. Positiivinen on vaan tunnistettava viiva molemmissa, sekä C:n että T:n kohdalla. Niin, ja tervetuloa joukkoon! :)

Liinu2013 Täällä yksi kilojensa kanssa kamppaileva. Mä noudatin keväällä sitä GFG:ta hyvin tuloksin! Kiloklubiin oon minäkin muistaakseni rekannut itteni, vaan en jotenkin kokenut sitä omaksi paikakseni.. Ja onpa mukava kuulla, että ottavat tosissaan ja tutkivat nyt. Ihanan kuuloinen lääkäri, kun itsekin haluaa selvyyden asialle. :)

Nonna- Joka toinen päivä! :thumright Mäki tosin tänään luin sit jostain, et se oiski hyvä jos touhuaiski päivittäin, mut näääh.. :D Täällä kolottelee edelleen ristiselkää, ei ehken niin kovasti mitä eilen mut silti..

Aamu Se on muuten jännää päästä puuhastelemaan ilman ehkäisyä ja viedä homma vieläpä ihan loppuun saakka. ;) Hassut fiilikset, sit sitä miettii kaikenlaisia vauvajuttuja ja ja ja ... Tai niin mä ainakin mietin! laughing1

Takaisin