Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vargynja, onneksi se hedari tosiaan lähti, olo on nyt niin loistava. Ja lapsikin nukkui viime yön heräilemättä joten kaikki hyvin. :) Vertaistuki on tosiaan kultaakin kalliimpi. Kyllä mäkin miehelle juttelen kaikenlaista mutta eihän se näitä naisten juttuja ja tuntemuksia voi ymmärtää samalla lailla kun toinen nainen voi. Toivottavasti saisit sen plussan. Se on kyllä ärsyttävää kun raskausoireet ja menkkaoireet sekottuu ja sitten on itekin ihan pihalla. Tee kohta testi. :)

Helmiäippä, ihanaa odotusaikaa! Ei tuo verivuoto välttämättä tosiaan mitään pahaa meinannut. Noi on alkuvaiheessa niin yleisiä. Oisko toi voinu olla sellasta aikaa jollon sulla olis ehkä ollu menkat? Siihen aikaa noita vuotoja saattaa olla.

Elrei, mäkään en ihan hirveesti luottais noihin ovistesteihin. Mä luulen että nyt pystyn paremmin ite bongaamaan oviksen kropan antamista merkeistä. Ennen synnytystä tuskin olis onnistunu. Pupuilua vaan niin tulee varmasti hyödynnettyä. :)

Täällä on meneillään kp9, ties vaikka ovis olis kohta lähestymässä. Eilen oli vähän sellasta tunnetta jo että alkais pupuiluttaa. Mulla tuo on nyt ollu sellanen varma merkki oviksen lähestymisestä. Sain siihen kans kerran varmistuksen gyneltä kun ultran perusteella ovis ja himotus kävi yksiin. :smiley-ashamed008 Mutta jos ovis olis kohta käsillä niin se olis ilouutinen koska sitten olis vielä muutama päivä aikaa pupuilla ennen kun lähen reissuun ja saatais se hyödynnettyä. Jos vaikka tänä iltana jo pupuiltais. Mieskin vähän vihjaili siihen suuntaan. :)

Mukava kuulla sinusta taas helmiäippä. Hienoa että raskaus on sujunut hyvin, etkä oksentelemaankaan ole joutunut. :> Toivottavasti se vuoto oli tosiaan jotain normaalia ja vaaratonta.

Pitäkää Elrei kivaa, jos ovis on nyt lähistöllä. ;)

Gatusa, toivottavasti kiertosi ei pitene ainakaan hirveästi.

Aamu, pidän peukut pystyssä että oviksesi on pian niin saatte hyödynnettyä sen. :>

Sorruin sitten testaamaan tänään ja negahan sieltä tuli. :( Ei auta kuin odottaa tädin saapumista ja jatkaa kohti uusia pettymyksiä. Okei, onhan tässä vielä mahdollisuus, että ovulaatio oli tässä kierrossa vähän myöhemmin jolloin raskaus ei vielä välttämättä näy. Pakko yrittää uskoa, että toivoa on niin kauan kun täti pysyy poissa. En kyllä enää suostu kuvittelemaan olevani raskaana vaikka olisi kaikki mahdolliset oireet. En testaa enää ennen kuin täti ihan oikeasti on myöhässä kunnolla.

itellä sama mentaliteetti vargynja. toivottavasti saat plussan ja täti pysyy poissa nyt vihdoinkin.

Hei kaikille!
Pikaisesti tulin piipahtamaan, kun puhelimella en ole päässyt kirjautumaan ja jää siis lukemisen asteelle. Jospa pian saapuvalla uudella luurilla onnistuis paremmin :)

Elmiinalle jättimäiset onnentoivotukset! Ihan mahtavaa :) Olen niin onnellinen puolestasi :)

Musicboxille taasen valtaisat pahoittelut! Toivottavasti toivut pian ja pääsette uuteen yritykseen♥

Me käytiin eilen np-ultrassa ja kaikki oli hyvin :)
Vauva vastasi paria päivää isompaa kuin LA:n mukaan, mutta ei lähdetty sitä muuttamaan.
Työnimenkin vauva vihdoin sai kun yhdessä ultrakuvassa näkyy selkeä sydän päässä, hih =)
Nyt vaan masun kasvattelua ja ens kuun lopulla olevan rakenneultran odottelua.
Hyviä vointeja kaikille ja paljon plussatuulia!

Hola hola! ^^

Nonna-, Mia82 ja elmiina, voi teitä härskihartikaisia! laughing6 Mun mies on alkanut nyt kiusallaan tekemään semmosta "no katotaan jos on fiilistä" -inkutusta nyt kun oon muistutellut lähestyvästä oviksesta.. :D Minä ilmeisesti olen joskus turvautunut tuohon "ei ole fiilistä" -selitykseen laughing7

Jippiinalle tsempit (loppu)kierron kanssa! Samaten tsemppejä Vargynjallekin, valittelut negasta - toivottavasti täti saapuis pian! :)

helmiäippä Minulla oli myös ekalla kolmanneksella niukkaa verenvuotoa parina päivänä, mutta ei kai se mitään vakavaa ollut. Ihanaa raskausaikaa sinulle! :)

Elrei Hyödyntäkäähän ovis kunnolla! :) Toivokaamme tärppiä!

Aamu Oispa mullakin noin selkeät ovis-oireet. Mä oon nyt koittanut lukea itteäni, mut ei ainakaan vielä mitään "oireita". Mut joka toinen päivä -tahdilla on mentävä tämäkin kierto siis! :) Tsemppejä siis meille! Ja Nonna-lle, kiertolaiskaverille :signs003

Ihania uutisia Nyytti! Ihanaa raskausaikaa myöskin sinulle :)

ON: Kp 12, vielä ollut hiljaiseloa petipuuhien suhteen kun oon kärsinyt julmetuista yläselän kivuista. Mulla oli viime- ja toissaviikolla kauhea tuska toisessa olkapäässä (kannan tyttöä sillä olalla lähes aina, tadaa...), ja nyt sit tuntuu koko yläselkä olevan juntturassa! Oon venytellyt ja koittanut mahdollisimman vähän kannella tyttöä, onneks mun pikkusisko tuli kylään ni se on isona apuna ku mies on päivät töissä. :) Tänään tivoloimaan ja illalla lämpee sauna, jee! Ihanaa vkl:a kanssakuumeilijoille, +++ plussatuulia !! +++ :smiley-bounce012

Hei kaikki ihanaiset!!

Nyytti: Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista, suurimmat riskiviikot ovat nyt takanapäin!! <3 Jee! Meinaatteko ottaa rakenneultrassa sukupuolen selville? Ja joko esikoiselle on kerrottu? :)

Elmiina: Sydämelliset onnittelut plussasta!! :)

Musicbox: Voimahalauksia ja pikaista toipumista!! :( Tule linjoille takaisin kun pystyt. <3

Gatusa: Jaksamista paastoon, oot sä kyllä sissi. Vielä tuollaisessa kuumuudessa. Huh! :D

Jippiina: Toivottavasti plussa pärähtää testiin, vaikka ovista et ole bongannut. Kuinka pitkiä sun kierrot yleensä olikaan?

Vargynja: Mä pidän peukut ja varpaat täällä pystyssä, että muuttuisi vielä plussaksi sinulla!! :)

Olen niin kova selailemaan useita ketjuja täällä, vaikka vain tähän kirjoitan, että en muista oliko missä nyt puhetta raudanmausta suussa oireena..? No kuitenkin, mulla on tuosta aika ällö kokemus esikoisen kohdalta. Olin tuolloin yhtenä aamuna töissä ja ihan yhtäkkiä tuli sellainen lämmin aalto koko kroppaan joka ikäänkuin humahti päästä alaspäin. Samalla tuntui kun suuhun olisi holahtanut ruokalusikallinen verta. Se oli ihan järkky tunne. Mä juoksin vessaan sylkemään lavuaariin, mutta eihän sieltä muuta tullut kuin sylkeä. Sitten plussattuani tajusin, että se liittyi raskauteen ja todennäköisesti kiinnittymiseen..

ON ja vähän valitusta: Viime sunnuntaina tuli siis plussa ovistestiin ja pupuiltiinkin sitten su ja ma. MUTTA tiistaina tunsin selvästi ovulaation. Ti sattui olemaan mun synttärit, ja viimeinen vieras lähti niin myöhään ettei mies jaksanut enää ryhtyä mihinkään. Eli varsinainen ovispäivä meni ihan hukkaan. :( Annoin tietty miehen kuulla kunniansa tästä ja vuodatin siitä kuinka mä otan etikkaa ja kaikkea, mutta se ei tee hommaansa. Huoh. Ei ole paljoa tehnyt sen jälkeen mieli, että ehkä tässä ollaan selibaatissa loppukierto. Toinen ärsytys tuli siitä, kun mä omalle äidille paljastin juhlissa, että aloitettiin yritys ja se lupasi olla siitä hiljaa, niin EI. Johan se oli siitä sitten ehtinyt kertoa.. Kohta saa sitten vastailla jokojoko-kysymyksiin. Argh. Täällä menossa siis kp21, ei mitään odotuksia raskautumisesta. :P

Vargynja, harmi kun sait negan nyt sieltä. Pidetään nyt kuitenkin vielä toivoa yllä. Niinkun itekin sanoit että jos se ovis oliskin ollut vähän myöhemmin. Mulla kävi noin kans esikoista yrittäessä. Olin niin varma että oon raskaana ja kyllä putosin sitten korkealta kun se perhanan täti tuli sittenkin.

Nyytti, onnea hyvistä ultrakuulumisista! :)

Cupcake, mulla on kans selkä ihan jumissa. Ja oudosti kiristää tosta selkärangan ympäriltä keskiselästä, ihan kun olis liian kiree nahka. Lihakset on tosi arat. Sitten se tuntuu tuolla lonkankoukistajan tienoilla ja säteilee nivuseen ja vähän alavattaankin. Oon miettiny kans että johtuuko ton esikoisen kanniskelusta. Hän kun ei itse vielä kävele ja meillä on kotona portaitakin. Välillä tuntuu että koko kroppa jumittaa ylhäältä alas asti. :sad001

Ella84, hankalaahan se on kun nuo halut ei mee yksiin. Musta tuntuu että meilläkin aina halutaan eri aikaan. Jos mua haluttais niin sitten mies on väsynyt ja päinvastoin. Ehkä ratkaisen tämän niin että tosiaan vaan hyppään sen päälle ja rupean hommiin niin kyllä se innostuu.

Täällä menossa kp10, oliskohan ovis kohta tuloillaan?Vielä ei kauheesti vaikuttais siltä.

tsemppiä ella, toivottavasti tuottaa tulosta tuo maanantainen pupuilu.

muillekin täällä tsemppiä kiertoon ja plussatuulia.

on: kp11/24? ei ovismerkkei viel mut edelleen ku takamukseen ammuttu karhu. naapuri tuli aamusta valittaa esikoisest et esikoinen kuulemma on päästän hein kanat ulos. kuulemma monta kertaa tapahtunu, ihme kylläse ovi ei pysy muutenkaa kiinni ja miten ne kanat ja muut on ollu ulkona jo siihe aikaa ku me ollaa oltu viel untenmailla tai no mähä täällä heräilen ekana yleensä ja oon noita elikoita ulkona nähnyki. huoh pääsispä muuttaa paikkaan missä kukaa ei häiritse, nyt kokoajan jonku pitää tulla meille ku me yritetää elää rauhallista hiljaiseloa. naapurin lapsenlapsi tulee meille syömää ja pitää tätä sekä ravintolana että päiväkotina näköjään. eilen ois halunnu et mä pesen sen jne vaikka äiti oli vanhempiensa kotona jotka on mein naapurei ja vuokranantajia. siis mulla alkaa HIUKKA menee hermot naapureihin jo. ei hetken rauhaa ja ramadanin jälkee heil on häät ku yks tytär menee naimisii ni eipä saada lepoa ku musiikki tulee pauhaa varmaan aamuun asti ja ulinaa yms. pitänee pyytää et mennää ettii toinen asuinpaikka joka ois rauhallisempi koska mä tartten oikeestiki lepoa yöllä ja ramadanin aikaa mä en ol nukkun melkei ollenkaa. terveyshä täs menee kohta.

Joku täällä sanoi mulle, ettei ovisajankohtaa varmaksi voi tietää. Ei voikaan, jos normaalisti tulee menkat, mutta mulla kun on nuo hoidot, niin sen ovulaation tietää tarkalleen, koska se "aiheutetaan" lääkkeiden avulla. Eli mulla ovulaatio on ollut viime sunnuntai-illasta maanantaiaamuun... Periaatteessa se hyödynnettiin, koska su-ma yöllä pupuiltiin, mutta ei enää aamulla, vaikka olisi pitänyt.. Mutta ootellaan nyt.. Pari kertaa ollut raudanmakua suussa, muita oireita ei sitten olekaan... Tissit ehkä aavistuksen arat joskus, mutta ei mitenkään hirmusti.

mia temppiä ja toivottavasti teillä nyt tärppäis tässä kierrossa kun ovis oli varmistettu noin tarkasti. plussauutiset on aina tervetulleita.

on: kp 12/24?eikä ovista näy vielä, tosin väsy ja stressi voi sitäkin viivästyttää ja enhä mä tiedä varmuudella mun kierron pituuttakaa enää ku vissii toka tai kolmas lääkkeetön kierto menossa. inshaallah ei venyis hirveest. huoh miksi miehet ovat kiittämättömiä? eile sain kuulla kunniani ruuasta, riisi oli kuulemma hirveetä koska ei ollu täydellistä, kastikkeessa liikaa vettä ni oli keittomaista ku ei ollu hirveest kykyä keskittyä yhteen asiaan kerralla ku oli taas naapurin lapsenlapsi meillä ilman kutsua ja piti sitä vahtia ja leikkiä tarjoilijaa jne. no ruoka oli kuulemma paskaa. että näin, totesin että sano vaa hamdulillah ja syö. sais olla kiitollinen että saa ruuan valmiina. hän totes että jos ei olis ramadan ni hän ei söis sitä paskaa ja hänen isä esimerkiks heittäs lautasen mun naamalle. en sit koko iltana puhunu hänelle vaan rukoilin, tein du'aa ja luin koraania. annoin hänen kattoo typeryyksiä telkkarist kuten yleensä ja pilata oman ramadaninsa kuten hän tekee joka päivä.

Ei perse mulla menee hermot sun puolesta Gatusa! :smiley-angry007 Minä en kattelis tollasta ukkoa sekuntiakaan! Mielestäni ansaitsisit parempaa, mutta jos olet päättänyt hänen kanssaan olla, niin toivotan paljon voimia ja tsemppiä! :schocked028

Onnea Nyytti hyvistä ultrakuulumisista. :> Ihanaa että kaikki oli hyvin.

Cupcake, toivottavasti selkäkivut on helpottaneet. Toivottavasti eivät sitten ainakaan oviksen hyödyntämistä häiritse, kun on sen aika. Laita mies hieromaan, josko se auttaisi jumitukseen. ;)

Ella, pidän peukut pystyssä että su-ma puuhailu riitti ja teillä tärppäsi. Ei ne sentään hirveän etuajassa olleet. Äitisi oli kyllä kamalan epäreilut, kun meni heti kertomaan eteenpäin. Kyllä oman äidin nyt pitäisi olla luotettava. :( Täällä ainakin on ollut puhetta metallinmausta. Mulla ainakin sitä on tässä kierrossa ollut ja senkin takia epäilin niin vahvasti raskautta. Melkeen kun olisi joku raudanpala suussa välillä.

Mia, toivottavasti su-ma pupuilut riitti hedelmöitykseen. Ehkä sinulla se raudanmaku on todellinen oire, toisin kun mulla (paitsi jos negasta huolimatta oonkin raskaana.)

Voimia Gatusa ukon kanssa. En kans kattelis tommosta käytöstä. Tulee ihan paha mieli puolestasi. :( Sano sille että oo sit syömättä ja tee ite ruokas, jos ei sun tekemä kelpaa. Tai niin mä tekisin.

Täällä menossa kp 33/30-33. Huomenna pitäisi siis viimeistään tädin kurvata paikalle, jos ei kierto venähdä tavallista enempää. Jos se ei kuitenkaan tule, aattelin testata taas tiistaina. Vähän tässä on ollut menkkamaisia oloja eilen ja tänään, että eiköhän se tule.

Heipat taas pitkästä aikaa! Hyppään summanmutikassa sekaan vain päivittääkseni, että se viivästynyt täti todellakin tuli ja meni jo silloin aikapäivää sitten, jonka lisäksi jouduttiin muista, terveydellisistä syistä laittamaan hetkeksi vauvahaaveet hyllylle. Käyn harvakseltaan lukemassa teidän kuulumiset, ja itsekin palaan aktiiviseksi sitten jossain vaiheessa. Tekee varmasti ihan hyvää keskittyä välillä perusasioihin, jotka ovat kaiken muun elämän tärkeimmät kulmakivet.

Onnittelut plussan testanneille, niin oviksessa kuin raskaudessakin! Molempia suotakoon jatkossakin lisää.

Hirmuisesti tullut tekstiä! Joten en ihan kaikille jaksa erikseen vastailla..

Gatusa voihan ukkoa.. :/ ei oma mies sais olla noin julma! Sun elämä kuulostaa välillä tosi raskaalta, kun teet niin paljon kotona kaikkea etkä nuku juurikaan. Koitahan jaksella siellä..paljon voimia sulle!

Täällä kp 14! Ovis on varmaan huomenna tai ylihuomenna..veikkaan jälkimmäistä..yleensä tunnen sen tosi hyvin :) Mutta pitää tänään yrittää kellistää tuo ukko kulta ettei tartte teipin voimalla sänkyyn kii sitoa :'DD !! Kyllä se varmaan ihan suostuu,ettei pakottaa tartte :)

Hui kauhee kun oli monta sivua juttua tullu... :D noh kaikki sain luettua!!! Onnea plussanneille,piinailijoille ja pahoittelut keskenmenneistä... :'( <3
Ninnukka84: Täällä 23.v N ja 28.v M meillä oli ehkäisynä kapseli n6kk nyt yritystä takana 8 yk. mulla diagnosoitiin nyt kesällä PCOS ja mulla nyt käytössä terolutit ja clomifemit. Kyllä se vaan niin on et oli sitten yrittänyt 2 kuukautta tai 12 kuukautta niin se negatiivinen tulos ottaa koville... tavalllaan kun tulee toistumiseen negoja siihen tietyllä tasolla asennoituu/kovettuu, ei tunnu yhtään niin pahalta kun se eka neg ja samalla sit taas pahemmalta kun ikinä... nääh en osaa selittää...

Meillä kans käy usein noin et mies ei jostain syystä jaksa tai huvita, niin mä odottelen hetken et se on nukahtanut tai nukahtamassa ja herättelen veijarin hereille ja kyllä se mieskin sieltä yleensä on herännyt eikä ollenkaan valita.. ;) miehet on niiin "helppoja" ton asian suhteen... ja hyvä niiin!

ON: Kierto meni sit 29 pvä.. Nyt kiertopvä 12/28-29 limoja havaittavissa ja halut alkaneet heräillä... Eilen särki vasemmalta puolelta... täällä nyt tikutellaan ovista... Nyt on taas toiveet niin korkeella ettei tie miten päin olis :) mut jotenkin tää kierto on mennyt niiin sellasella ihan sama/en jaksa ressata -asenteella.

Höh, Gatusa, sun mies osaa olla todella idiootti! Mulla kun on kauheesti temperamenttia niin oisin varmaan jättäny tommosen ukkelin jo ajat sitten. Sais tehä ite ruokansa jos ei miellytä. :smiley-angry002

Vargynja, toivottavasti täti älyää pysyä poissa.

Nonna, hyppäät vaan ukon päälle niin eiköhän se innostu. Onneks miehet on tosiaan aika helppo saada vauhtiin vaikka ne aluks vähän valittelis väsymystä. Vähän hellyyttä veijarille niin kyllä se siitä. :)

Kp11 menossa täällä, ei vielä kovin varteenotettavia ovismerkkejä ilmassa. Seksi ei oikein huvita nyt mutta johtuu varmaan tosta kuumuudesta. Pupuilut siis jääneet vähiin mutta jos huomenna innostuis. Tänään on niin veto veks.

Onnea oviksen bongailuun Aamu! Ite olen huomannut että mun kohdalla tämä kuumuus toimii vähän toisin päin :)

Voi Gatusa sitä sun miestä! Mulla myös on niin paljon kyllä temperamenttiä, että olisi varmaan mies löytänyt lautasensa omasta naamastaan jos mulle olisi noin sanonut. Mutta tsemppiä ja jaksamisia sinne!

Energiaa oviksen hyödyntämiseen kizu ;) Aina ne toiveet nousee korkealle kun oviksen bongaa ja se on kyllä ihanaa. Mutta tuo "ei jaksa ressata" -asenne kuulostaa kyllä erittäin terveeltä myös :) Niin sen pitäisi ollakin.

Nonna, eikun miehen kimppuun vain, kyllä se siitä riehaantuu myös ;)

Toivottavasti Mia pupuilut tehosivat, nyt vain sitten rauhassa odottelua loppu kierto. Helpommin sanottu kuin tehty, nimim. terveisiä kierron loppupäästä :)

Ella, toivottavasti pupuilut riittivät ja kyllähän tuon pitäisi ihan jees olla, jos ovis oli tiistaina ja pupuilitte ma. Mulla kävi äidin kanssa vähän samalla tavalla kuin sulla. Toisaalta ärsyttää, mutta toisaalta ymmärrän kyllä hänen innostuksensa kun hän on vähintäänkin yhtä malttamattomana ryhtymässä mummiksi kuin mitä itse olen äidiksi :)

Ihana kuulla ultra-kuulumisia Nyytti. Hienoa että kaikki on hyvin. Onnea odotukseen!

Kiva kuulla sinustakin helmiäippä! Onnea np-ultraan ja kyllä kaikki varmastikin on hyvin :)

ON: 26/ 24-26-?. Tätiä ei vielä näy, mutta tuntemukset ovat kyllä semmoset että eiköhän se sieltä viimeistään huomenna tule paikalle. Testin tein kyllä varuiksi, mutta nega siitä tuli, ihan niinkuin arvelinkin.

Ihanaa elokuuta kaikille ja plussatuulia!

kiitos tsempistä ja tuesta kaikki pyydän jo alussa anteeksi omanapaisuutta tässä viestissä.
tsemppiä kaikille joilla ovis käsillä, inshaallah saatte tässä kierrossa toivotun tuloksen eli plussan testiin :)
no kyllähä mä sanoin eilen miehelle et jos ei kelpaa ni ei ol pakko syödä, kyllä mullaki temperamenttia jonki verra löytyy mut yritän vaa pitää sen mahollisimman matalalla tasolla. tänää sit itkin ja selitin miltä must oikei tuntuu ja mies vaa totes et voi parkaa ja illal piti sit pupuillakin ku ukkoa halutti. selitin sit miehelle et mä tartten hellyyttä en tylyyttä ja mä ite ansaitsen parempaa ku se mitä mä tähä mennes oon saanu, sanoin suoraa et mä en jaksa enää tuota käytöstä et sen pitää miettiä miten kohtelee mua. kyl se meni hiljaseks vähäks aikaa ja me sovittii kyl tässä illanmittaan sitte asiat. huomenna pääsen kaupunkii, sanoin et tulepa sit oikeest klo 11 mennes kotii ku mä haluun käydä pankis, postis ja ostaas itelleni jotai mitä tartten ja pitää ostaa Eidiks lammas, no siihe meneeki varmaa sit mun rahat mut hyvään tarkotukseen kuitenkin joten eipä se mua sureta, sit pyydetää miestä ostaa mulle mitä tartten ku en mä yleensäkää pyydä ees mitää, korkeintaa jotai välttämätöntä.
niin juu ja mun mies laitto tänää ruuan ni sain lepopäivän. toi kalaa ja kanaa ja valmisti molemmat itse :) nyt ei tartte enää ramadanin aikaa laittaa ruokaa ku on valmiina, korkeintaa keittää riisiä :) tais mun miehen silmät avautua vihdoinki.
mut nyt pari päivää mul on ollu jostai syystä myös levoton olo, yleensä se tulee ennen ku jotai pahaa tapahtuu ja se ei ol kivaa. no appiukko näköjää on tosi huonos kunnos, laite joka laitettii hänen rintaa kierrättää verta viilsi lihaksen ja aiheutti tulehduksen, algerian rajal 8 sotilast on tapettu ja joku saamarin asekauppias jota etitää kansainvälisest on tapattan/tappan 2 poliitikkoa pääkaupungis ja nyt ilmeisest hänen porukkansa yrittää aiheuttaa täällä kunnon levottomuudet ellei sisällissodan. alhamdulillah ihmisiä jotka kuuluu joihinki aseistettuihi järjestöihi on pidätetty. armeija partio etenki merialueita aktiivisesti kuten myös raja-alueita. inshaallah tilanne rauhottus pian. joku yritti tuoda ilmatorjuntakalustoa libyasta salaa mutta jäi onneksi kiinni.
että näin täällä missä minä asun. mitä kiertoon tulee ni ovista odotellessa näyttää pitenevän edellisistä kierroista eli ollaankoha täs palaamas sinne 34 mikä oli aikoinaa vai jäiskö peräti 28-30 pituseks.
anteeksi omanapaisuus tänään...

Anna tulla Gatusa vaan niin paljon omanapailua kuin vain piisaa :) Sitä vartenhan tämä on!
Hyvä juttu että miehesi tuntu ymmärtävän pointtisi vihdoin ja jopa kokkasi ja pääasia että sait vapaapäivän.
Toivottavasti levoton olosi ei tällä kertaa enteilisi mitään pahaa, että appesi paranisi ja paikalliset levottomuudet saataisiin heti ensialkuunsa taltutettua.
Jaksuja :)

Takaisin