Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
elmiina & vargynja en tiä miten ne petti ei mitää outoi oloi eikä varotuksii vaan yhtäkkiä vaa petti alta ja sit ku nousin ni uudestaa ja sama toistu yht 5krt pesulla jossa satutin vasemman käden pikkusormen on kyl niin kipee et koskeminen sattuu sillai et melkei huudan. käytäväs kerran petti pesun jälkee ja keittiös kans. mies ihmetteli vähä ja sit jatko unia ei tehny mitää auttaaksee, lisäks mun piti laittaa ruoka ja pestä astioi, lakaista jne.

Täällä jälleen lomareissulta palattu. Luin kaikki päivitykset, huh, mikä homma, mutta nyt olen taas suurinpiirtein kartalla, missä kukakin menee ja sen mukaan lähettelen voimia tai onnea! Kaikki tietävät itse, kumpaan ryhmään kuuluvat. :) Ihanaa, kun on näin aktiivista porukkaa täällä.

ON: Joo, täytyy sanoa, että jos tästä kierrosta raskaus lähti, niin se on suoranainen ihme. Meni ajotus niin persiilleen kuin vain voi mennä. Juuri, kun piti touhuilla, niin lapset valvoivat pitkälle keskiyöhön, jonka jälkeen oltiin itse jo niin poikki, että jo heitettiin hanskat tiskiin. Touhuttiin kuitenkin se mikä jaksettiin tarkoituksena aamulla tehdä "varmistuslaukaus"; mutta yövalvominen kostautui, joten se jäi sitten hienosti tekemättä. Aamupäiväll yritettiin, kun lapset olivat isovanhempien kanssa mökkirannassa leikkimässä, mutta ei siitä mitään tullut... Ihan suolesta loppujen lopuksi tää "kellon kanssa" hommaileminen... Menee maku koko touhusta :angry1 Nyt siis vain odotellaan... Tiistaina kyllä tuli yllättäin metallin maku suuhun, mutta se varmasti johtui jostain muusta, koska eihän se nyt niin nopsasti voisi oirehtia, koska su-ma-yönä vasta touhuttiin... Mutta ootellaan nyt sitä tätiä taasen...

Aamu toivottavasti päänsärky on rauhaantunut. Onko niska/hartiaseutu jumissa jos vaikka sieltä heijastelee päähän? Minulla ainakin kun on oikein niska juntturassa niin sitten päänuppiakin kivistää. Toivottavasti saatte tulevan oviksen hyödynnettyä.

Elrei nyt ei muuta kuin vällyjen väliin. :)

musicbox olen niin pahoillani. :sad001 Paljon voimia sinne!

Cupcake hyvä, että täti jätti sinut rauhaan. Toivottavasti tajuaa pysyä poissa. :)

Gatusa jestas miten ne nyt noin vain jalat lähtee alta? Eihän verenpaineissa ollut häikkää. Kyllä varmasti huolestutti tuollainen kaatuileminen. Toivottavasti ei enää tuollaisia kaatumisia enää tule tai jos tulee niin lääkäriin kipin kapin.

Vargynja toivottavasti täti ei ilmaannu ja saat plussan sunnuntaina. :)

Mia82 toivottavasti muuten lomareissu meni mainiosti, vaikka petipuuhat jäikin vähäisiksi. Toivotaan kuitenkin, että edes se yksi simppa on uinut perille. :)

elmiina ihanaa, kun plussa vahvistuu!!! :cheers :happy093 Tarrasukkia ja vauvaliimaa rekkalastillinen nyt matkaan mukaan. :)

elmiina ONNEA!!!! <3<3 Mulla tuli melkein itku kun luin, että oot saanu plussan!!!!!!! oon niin herkällä päällä taas :D

musicbox Olen niin pahoillani :( paljon haleja teille ja koittakaa jaksaa <3 kukaan ei ois toivonut,että noin käy:/

Tää akka ei oo ku haaveita täynnä...haaveilen kaikenlaisesta turhasta ja vähemmän turhast...mua on jotenki masentanu viime päivät..näen painajaisia ja en oo mihinkää tyytyväinen..valitan kaikesta!! Oma naamaki ärsyttää kun peiliin kattoo, tulee ruma olo :D ja hiukset on kamalas kunnossa (onneks huomenna parturiin!!jipii :) ) ja alitajunnas mä vähä ressaan ovistakin taas...tärppääköhän tälläkään kertaa :( huoh... miks tää elämä on välillä niin vaikeaa!?!?!Ovis on alkuviikosta mitä luultavimmin ja pelkään,että mies ei jaksa pupuilla tarpeeksi ku se on aina nii väsyny töiden jälkeen... no ei auta mä pakotan sen..teippaan sänkyyn kiinni ja hypin vaikka väkiste päällä!!! no joo nyt muaki alko naurattaa... :D:D hehe...

Nonna: Hehehe... Isäntä tuumas mulle kans, että jos hän nukahtaa/ei jaksa pupuilla, niin senkus hyppäät päälle vaan... Mä sit vaa totesin, että paljonko se hyödyttää, jos ei veijari ole toimintakunnossa vaan makaa letkeänä kuten kantajansakin xD

Nonna ja Mia82: Meillä on isännältä lupa, että aina jos se seisoo sitä saa käyttää. Jos on isäntää väsyttänyt ja minua haluttanut ni oon sitten herätellyt sen pikkuveikan ensin, kyllä se siinä vaiheessa herää mieskin. :laughing005 Sit se nukahtaa heti perään uudestaan. Aamulla välillä kiittää mukavasta herätyksestä sit.

Tohon kesti kyllä hetken aikaa tottua, alussa oli aina sellainen olo, että nyt teen jotain väärin / vasten tahtoa. Vaan se kyllä oikeesti tykkää ja aina on ollu tyytyväinen vaan, että naisellakin on haluja... Outo tyyppi.

Hihi! Täällä on kyllä piristäviä juttuja! Nauratti toi Nonnan juttu. :laughing025 Meillä on vähän sama juttu että mies on aika väsyny aina iltasin ja aamusin sitä taas haluttais. Valitettavasti mä taas en ole niin aamuihmisiä nickistä huolimatta. Mutta kun vaan käyn päälle ja alan lämmittelemään niin saan sen aina käyntiin vaikka se valittais väsymystä. Eikä se aamuseksikään hullumpaa ole, oikeastaan ihan kiva tapa aloittaa päivä. Siihen vaan tulee huonosti mahkuja kun esikoinen on meidän välissä.
Onnea Elmiina! Raskaana siis olet. Ihanaa! :)
Mia82, ei se kellon kanssa pupuilu oo kivaa. Ei ihmistä oo tarkotettu toimimaan niin. Ite päätin jo kun ekaa yritettiin että mitään ovistikkuja en käytä enkä mittaile lämpöjä enkä tee mitään muutakaan ylimääräistä. Pupuiltiin kun huvittaa, en halunnut siitä miehellekään pakkopullaa. Nyt synnytyksen jälkeen ovikset on ollu paljon helpommin havaittavissa joten ehkä se ajoituskin saattaa joskus mennä kohdalleen. :)
Voisko Gatusa toi jalkojen alta meno olla joku hermojuttu? Jos sulla on selässä joku hermo jumissa tai välilevyongelmaa? Kannattais tutkituttaa.
Chipmunk, päänsärky on vihdoin poissa! Siihen tarvittiin kaksi Buranaa, melkein kaksi vuorokautta, kahvia ja vettä sekä ulkoilua. Itekin epäilen että on niskaperäistä, vaikuttaa sellaselta tensio-päänsäryltä. Se pistää suoraan sanoen vituttamaan kun se vaan jatkuu ja jatkuu. En ole kiva ihminen päänsärkyisenä. Tän takia olis syytä raskautua nopeesti koska sillon ei varmaan kertaakaaan särkeny päätä mulla.

elmiina tuhannesti onnea viivan vahvistumisesta tonnikaupalla tarrasukkia sinne :)

on: ois nyt 7-8pvä paastoa enää ku Eid al Fitr on 9.8. itellä menossa kp 9/24? ovisoireit en ol bongannu viel. no onha täs viel muutama päivä oletettuun ovikseen tai saa nähä miten pitkä kierto nyt on. odotan mielenkiinnolla miten tän kierron kans menee mut asenteella menkat kuitenki tulee olen nyt etten pety liiemmin. Väsy vaa on tajuton ku eipä tullu nukuttua liiemmin taaskaan meni vähä myöhäseks ja pääsin puolilta öin nukkumaan ja heräilin vähä väliä jostain syystä eli se reilu 2h tuli nukuttua pätkissä. onneks sai torkuttua vähä tuon fajrin jälkeen.

mitäpä muille kuuluu anteeksi pitkä omanapailu...

aamu en tiä mistä johtui mut alhamdulillah nyt ei ole ollu mitään ongelmia. kyllähä sitä pitäs venytellä ja treenata mut näis n 40 asteen lämmöis ei paastotessa ol liiemmin energiaa tehä mitää ylimääräistä. kyllähä tuo selkä tuntuu olevan vähä jumissa, verenpainetta en ol aikoihi mittauttan mut normaaleis se on ollu, korkeempi ku suomes aikoinaa jossa lääkäri tapas sanoo että on aikas matala.

Kylläpä on taas kehnolla mallilla minun visiitit täällä, edellisestä käynnistä onkin jo monta päivää.. :oops: Tervetuloa kaikille uusille kanssakuumeilijoille! :)

Elmiinalle suuren suuret onnittelut! Ihanaa, että tekin vihdoin onnistuitte! :love7

Gatusa: Hui kamalaa, toivottavasti oli vain ohimenevää eikä tule toistumaan. Varmasti paastokin vaatii veronsa, toivottavasti vointisi paranee paaston loputtua.

mia82: Toivottavasti olisitte saaneet aikaiseksi kuitenkin just sen verran kuin tarvii. Pidetään peukkuja pystyssä! :)

Nonna: Ihan niinkuin olisin omia ajatuksiani lukenu tuosta sinun tekstistä. Tällä hetkellä just samanlaiset mietteet. Vituttaa, väsyttää, tuntuu että mikään ei oo hyvin (ainakaan itsessä). Mutta toisaalta koittaa positiivisena haaveilla kaikesta ihanasta.. Ja haaveillahan kannattaa aina. :)

musicbox: Eikä.. :( Voimia teille, toivottavasti toivut tapahtuneesta pian niin henkisesti kuin fyysisestikin. <3

Chipmunk: Tsemppiä piinailuun! Toivotaan, että plussaa tulee. :)

Vargynja: Jännät päivät siellä. :O Tulehan päivittämään tuntemuksia, ja etenkin sitten se testitulos. ;)

ON: kp 28 (nyt jo!). Oviksesta ei kuitenkaan vieläkään ole tietoa, eikä nännit ole edelleenkään kipeät. Ovistikkuja on turha alkaa enää käyttämäänkään, mutta rentous alkaa olla tipotiessään. Voihan helvetti. :BangHead Yhden negatestinkin olen jo ehtinyt tehdä alkuviikosta, ihan päähänpistona. Jospa vielä huomenna tai ylihuomenna tekisi testin, kun viimeksikin kierto oli sen 29 (vai oliko se 28) päivää. Ja jos/kun ensi viikon loppuun mennessä täti ei ole saapunut, vetelen ihan oma-aloitteisesti loput terot tuolta kaapista naamariin. piste.

jippiina kyllä se vointi on parantunu mutta nyt vaa vaivaa väsymys ku ei saa nukuttua ku pätkissä pieniä määriä. harmi että siellä ei plussaa tullu vielä mutta inshaallah sieltä muuttuu tulos plussaks tai sit terojen avulla kierto taas normaalimmaks.

Aamu, toivottavasti pääsette kumminkin hyödyntämään oviksen. Hienoa että sait sentään päänsäryn pois. Niskahartiajumi ja siitä tuleva päänsärky on inhaa. Joo, eiköhän tää ole melkein tehty omanapailua varten. Eikä näitä voi höpöttää muuallakaan. Miehelle höpötän vähän, mutta ei se sillai ymmärrä ja osaa tukea samalla tavalla kuin te.

Gatusa, höh sitä miestäsi. Toivottavasti tommonen hölmö käytös johtu vaan puoliunessa olemisesta. Toivottavasti kätesi paranee pian. Sit menet heti lääkäriin, jos tuntuu että jostain katoaa tunto/ei toimi. En halua pelotella, mutta tosta jalkojen kantamattomuudesta tuli mieleen aivoinfarkti. Toisaalta jos nyt tuntuu ihan normaalilta, tuskin simmosista on kyse.

Mia, kellon kanssa puuhailu on ikävää. Ei se vaan toimi samalla tavalla. Kurjaa jos ovis meni nyt kokonaan ohi hyödyntämättä. Toivottavasti niin ei käynyt.

Onnea elmiina! :love017 Paljon tarrasukkia pienelle.

Onnea Nonna miehen pakottamiseen. Ehkä se siitä piristyy, kun alkaa herätellä veijaria. ;) Naureskelen täällä teidän jutuille. Meillä on myös mies sitä mieltä, että aina saa hipelöidä, jos tekee mieli. Yleensä sekin siitä innostuu.

Jippiina, toivottavasti nega vielä muuttuukin plussaksi. Jos ei, toivottavasti saat edes kierron kuntoon.

ON: Jahkailen täällä, että josko kuitenkin testaisi jo huomenna (perjantaina) vaikka tädinkin pitäisi tulla aikasintaan sillon jos on tulossa. Ei millään malttaisi odottaa sunnuntaihin asti. Oireetkin on niin lupaavia että. Tulen kyllä putoamaan kovaa ja korkealta, jos nyt ei ole tärpännyt. Musta tuntuu et oon nykysin tavallista väsyneempi, janoisempi ja nälkäisempi. Tai sit vaan oon nukkunu, syöny ja juonu huonosti.

kiitos vargynja, inshaallah saat plussan testiin kun testaat mutta kyllä nuo raskausoireilt kuulostaa ku itellä ollu sama juttu ku raskaana ollu :)

Huomenia vaan kaikille!

No palaan se vihdoin minäkin tänne foorumille heinäkuun loman jälkeen. Ei tosiaan tullut heinäkuussa juuri konetta avattua, joten on muuten jäänyt aika paljon tätä keskustelua nyt väliin mulla. Ja tehän ootte sentään edelleen niin hirmu aktiivisia. Se on kiva! :-)

Kiva lukea hyvistä uutisista (onnea esim. elmiina!) ja surettaa lukea vastoinkäymisistä (voimia musicbox ja muutkin). Itsellä ei kummempaa, loma meni ihan kivasti. Pieni pahoinvointi on välillä vaivannut, mutta kertaakaan ei vielä ole oksennus yllättänyt. Edellisyönä tuli kauhun paikka, kun kävin vessassa ja pyyhkiessä ihan reilusti kirkasti verta paperiin! No olin tietty sit ihan varma, että kesken meni (ja todella surkeana, kun vasta ke aamuna oli neuvolalääkäri saanut sydänäänet kuuluviin dopplerilla), mutta sen jälkeen ei sitten enää ole verta tullut ja kun kipuja ei kuitenkaan ole, niin alan nyt pikkuhiljaa taas rauhoittua. Ja itse asiassa muistin sitten myöhemmin, että kävihän mulle yhden kerran näin poikienkin raskausaikana, just tällä ekalla kolmanneksellla ja niistä ihan normaali raskaus kuitenkin.

Ens viikon keskiviikkona sitten np-ultra ja veriseerumitesti. Oon ihan kauhusta kankeena!

Mutta nyt mä alan taas lukea aktiivisemmin näitä juttuja. Tsemppiä kovasti kaikille loppukesään! :smiley-bounce015

Onnea Elmiina :) nyt tarrasukkia mukaan!!

Helmiäippä; eikös ekan kolmanneksen aikana tuo vuoto ole melko yleistä, kaikki on varmasti hyvin.

Vargynja, nyt testiä kehiin ja täällä pidetään peukkuja, että tulee toivotut kaks viivaa.

Gatusa, sun vointi ei kuulosta hyvälle, onko syynä sit kuumuus ja paasto. Täältä ajatellen on varmaan rankka yhdistelmä, tsemppiä!

Nonna, kuulostaa tosi tutulle. Töitten jälkeen tulee helposti ei jaksa.... mä en oo tuota vielä yrittänyt, että ottaisin ohjat käteen ja eikun hommiin. Jotenkin kuitenkin oikeeseen aikaan oon saanut hänet peiton alle. Tämä yrityksen kanssa pupuilu menee joskus vähän "väkinäiseksi", varsinkin kun meidän 2 vee neito on NIIN uhmissaan monena iltana viikossa, että voimat menee ihan siihen. Ja taitaa olla vasta alkutekijöissään tämä uhmaikä.

Miia82 eihän sitä ikinä oviksen paikkaa niin varmasti tiedä, jospa vaikka oiskin tärpännyt.

Omaa; ovista varmaankin vielä odotellessa, nyt täytyy vaan varmuuden vuoksi pupuilla joka toinen päivä. Mulla kun se ovistesti on niin lyhyen aikaa positiivinen eikä töissä ollessa ehdi kahta krt päivässä testaamaan. Sitä paitsi tiedättekö, kävin keväällä gynellä ja juuri sattui ovulaatio olemaan käsillä, gyne sanoi, että parin päivän sisällä. Tänä aikana ei kertaakaan tullut hymynaamaa testiin elikkäs ei nekään oo satavarmoja. Ultralla kuitenkin asia silloin varmistettiin. Meillä on vessaremppa kesken onneksi loppusuoralla, niin mieskin jaksaisi hoitaa oman osuutensa tästä ... :) pitää vielä kertoa, tämä gyne oli varsin mukava naisihminen, sanoi sitten vielä, että nyt joka toinen päivä yhdyntää... eihän sitä joka päivä jaksa hinkata, meneehän siitä maku ;) Hyvin häneltä todettu!
Nyt mukavaa päivää kaikille kuumeilijoille

kiva kuulla sinustakin helmiäippä, inshaallah pikkunen on kunnossa ja vuoto oli jotai harmitonta kuten poikien kohdalla. tulehan kertomaan kuulumisia tännekin missä osa meistä vielä kuumeilee ja yrittää... :)

on: kp 10/24? ja ei merkkiäkään oviksesta eli kierto taitaa pidentyä vaihteeks, saapi nähä kuinka paljon pitenee. tänää yritetää korjata moottori että pääsee taas liikenteesee, saa nähä onnistuuko mutta toivottavasti onnistuu.

Takaisin