Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
minkas tiedän tunteen...kiitos pahoitteluista.

tsemppiä piinailijoille, pahoittelut pettyneille...

on: mies veti illal raivarit ja oli iha hirvee mua kohtaa, tänää esikoinen koetteli hermoi heti aamust. tutut juilinnat tuli paikalle joten kyllä nää nyt menkat on. no uuteen yritykseen sit jossai vaihees ja tärppää jos tärppää. ovis on varmaanki ramadanin vikal viikolla joten saapi nähä sit miten menee pupuilun kans...nyt tuli pakollinen tauko paastossa kunnes vuoto loppuu ja sit jatketaan, Eidin jälkeen korvataan vuotopäivät... eli viikon paasto tiedossa ens kuun puoles välis.

no näin oli tarkoitettu bene joten josko joskus tärppäis eihä täs ol ku reilu 2v yrityst ja epäonnistumist takana.

No, siltä se nyt vaikuttais että mulla sama homma kun Gatusalla ja Cupcakella. Taitaa täti olla saapunut, tänään alkoi tulemaan punertavaa joten ehkäpä se nyt tästä yltyy. Ei ihme, että eilen otti kaikki pannuun! Mutta täydellä innolla kohti seuraavaa ovista.

Toi blondivitsi oli hyvä! :laughing025

Siitä lähdetään! Eikun yritystä kehiin vaan taas, kyllä se palkinto sieltä vielä tulee. Just tässä mietin seuraavan oviksen
ajankohtaa ja nyt iski pieni paniikki päälle. Näinköhän oon mökillä just sillon ja mies ei tietenkään tuu mukaan. Ei viittis hukata yhtään ovista kun ei tiedä kauanko yritykseen tällä kertaa menee.

Tein juuri äsken testin ja tuloksena oli: Ei aivan yhtä tumma kuin kontrolliviiva, mutta viiva kuitenkin! :love7
Minä kun olin jo heittänyt hanskat tiskiin tästä kierrosta ja elelin tuhrujen vuoksi jo seuraavaa kiertoa.. Toivottavasti ovat olleet kiinnittymisvuotoa ja muuta harmitonta.

Haen tänään digin ja teen sen huomenna. :) Ei tarvinnut soittaa neuvolaan kysyäkseni apua niihin outoihin vuotoihin. Tai tarvitsee soittaa, mutta paljon paljon miellyttävämmästä asiasta. Ja näköjään voi tulla raskaaksi vaikka normaaleja menkkoja ei ole ollut sitten toukokuun.

Hei neidit, ihanaiset!

Seuraillut olen teidän eloanne taustalla, mutta en ole itsestäni ilmoitellut, kun olen aika lahjakkaasti pudonnut kärryiltä. Eli en ole jaksanut pelkästään omanapailla :smiley-ashamed008 Mutta nyt tarvitsisin teidän viisauttanne!
Kp 37(/69, viime kierto) ja nyt ollut parina päivänä vihlaisuja oikealla puolella alavatsaa. Aamulla venyteltäessä, töissä kun nousin vauvan kanssa ylös tuolilta jne. Mutta ei kuitenkaan tule aina, kun teen äkkinäisiä liikkeitä. Alkukierrossa oli jotain tuntemuksia vasemmalla puolella, jonka ajattelin johtuvan oviksesta. Tästä on nyt yli 22 päivää ja viikko takaperin testasin negan. Mutta kuulostaako tämä tämänhetkinen kipuilu enemmän ovikselta tai joltain muulta epämääräiseltä. Huomenna olisi tarkoitus testata, pettymystä en kyllä haluaisi enää kokea :sad001 mutta pakko testata, jotta tietää varmaksi. Muita oireita on hieman, vain hieman, aristavat rinnat. Ei mitään sen suurempaa.

Niin ja suuret onnittelut Minkasille! Jee!! :hug007 Toivottavasti digi antaa varman tuloksen uudesta tulokkaasta!

Minkas ihanaa! Toivottavasti siellä on kaikki hyvin ja tuhruttelu harmitonta.

Pahoittelut tädeistä, niitähän on tullut oikein urakalla käymään.:/

Miulla on taas pitkästä aikaa ees vähän piinailut, edellinen kierto oli eka ihan normaali moneen kuukauteen ja nyt on oletetun oviksen jälkeen ollu taas kaikennäköistä kremppaa ja pistelyä. Peittojen heiluttelu sattui oikein urakalla tossa toissapäivänä ja nyt mies on patistamassa lääkäriin senkin takia. Että jos ei nyt tärpänny ni osaisinkohan tällä kertaa varata sen lääkäriajan. Jotenkin vaan se aiempi päättäväisyys "selvitän mikä on vikana" on vaihtunu siihen että "pää puskaan en haluu tietää laa laa laa." En tahtois.

anhe liian paljon olette joutuneet kokemaan. Hirmuisesti voimahaleja sinne :hug013Toivottavasti saisitte plussan pian ja kaikki menisi onnellisesti loppuun asti. :)

Cupcake ei ainakaan minua ällötä nuo limajutut. Eiköhän kaikki täällä tiedä limat sun muut niin ei haittaa vaikka kuinka härskejä puhuu. laughing1 Miehelle taas kun tuollaisia yrittää höpöttää niin se peittää korvat ja lallattelee vain. :laughing014 Eillen illalla kun lipitin pillillä sitä etikkavesilitkua siinä samalla sohvalla, niin se kysyi et mitä tuo on, niin ei minun tarvinnut kun kerran vilkaista sitä sillä ilmeellä et kysyitkö ihan toisissaan, niin heti tuli vastaus et "unohda, en taida haluta tietää" laughing7 Harmi kun se täti noin yhtäkkiä päätti tulla vierailuille. :angry1 Onnea kuitenkin seuraavaan kiertoon. :)

Elrei pahoittelut menkoista. :sad001

Vargynja ei se omenaviinietikka loppujen lopuksi niin pahaa ole etteikö sitä juomaan pystyisi. Ihme ja kumma siihenkin makuun tottuu. :) Onnittelut 2-vuotis hääpäivän johdosta. :)

JIppiina onneksi hiiva jätti sinut rauhaan. :) Toivottavasti kierto ei venyisi ihan mahdottomaksi tai jos venyy niin sitten hyvästä syystä. :rolleyes:

Gatusa voi ei sinullakin alkoi menkat. :sad001 Mies kyllä saisi olla raivoamatta, kun varmasti muutenkin jo ne menkat harmittaa. :sad001 Täältä mahdottomasti onnea uuteen kiertoon, että pikkukakkonen teille suotaisiin. :)

elmiina hauska vitsi!!! :laughing001 Kyllähän sitä kannattaisi käydä lääkärin luona juttelemassa niin saa selvyyden asiaan. Tiedän kyllä tuon pään puskaan-tunteen... itsekin venytän aina lääkärireissuja sun muita kun ei haluaisi kaikkia tietää. :sad001 Loppujen lopuksi kun on rohkaistunut käymään niin se on helpottanut oloa. :)

BeNe Hyvä, että reissu maittoi. :) Tsemppiä piinaviikoille. :)

Aamu Sielläkin menkat. Onnea kuitenkin seuraavaan kiertoon. :) Toivottavasti saisitte peitonheilutukset osumaan yksiin oviksen kanssa mökkeilystä huolimatta. :)

Rosebud hyvä kuitenkin, että kierto ei enää venynyt mahdottoman pitkälle vaan nyt pääset uuteen kiertoon. Toivottavasti saisitte plussan seuraavassa! :)

Catsie toivottavasti kuitenkin menkat jättäisi sinulta tulematta. :)

Minkas onnea!!! :) Toivottavasti plussa vahvistuisi ja epämääräinen vuoto rauhoittuisi. Täällä peukut pystyssä, että digi antaa hyvän tuloksen!! :)

Allison voihan nuo vihlaisut ovista olla, mutta kait sen parhaiten tietää kun kokeilet testata.

omaa: kp 10/26-28 menossa ja taitaa ovis olla ihan kulman takana. Olisi kiva laittaa esikoinen aluille syntymäpäivän kunniaksi. :rolleyes: No olipas romanttista haihattelua. :laughing002 No taidan iltapäivästä kaivaa ne ovistikut esiin. :)

Chipmunk86 Onnea jo syntymäpäivän johdosta koska se sitten lieneekään :)

elmiina jaahas vai on siellä piinailut käynnissä :) voi toivottavasti siellä ois plussa oireita nuo kipuilut ym.

Allison vaikea sanoa mistä johtuvat,mutta toivotaan, että ois siitä plussasta johtuvaa!! Multa on menny toivo jo kaikkiin nippailuihin joten vaikka tuntisin mitä nii en usko enää yhtää mitää :D

Minkas sielläpäs on jännää! Kerro heti sitten kaikki kun tiedät enemmän :)

Rosebud onneksi sentään täti tuli,että ei tarvinnut sitä ikuisuuksia metsästää!

ON Mulla on varmaan joku ressi päällä.. en oo oikein saanu unen päästä kiinni kahteen yöhön. oon nukahtanut vasta joskus 2-3 aikaa yöllä.. viimeyönä näin unta, että eräs tuttu ilmoitti olevansa raskaana ja itkin salaa kaikilta tätä asiaa unessa ja mietin kuinka epäonnistunut ite oon. Mua harmittaa seki, että oisin halunnu talvivauvan..ei täs ny enää paljo talvivauvoja saa nyt jos tärppäis nii laskettu aika menis jo huhtikuulle eli keväälle.. mut loppujenlopuks mua ei kiinnosta koska syntyis kunhan vaan sais sen plussan ja syntyis ees joskus! Viime kierron olin kokonaan ressaamatta, mutta tätä kiertoa en lupaa enää olla :whacky011..ihan sama ressaako vai ei. Onneks mulla on elokuu lomaa niin jos se veis ajatuksia muualle, mutta jotenki enää ei jaksa vaan oottaa. Vihaan odotusta!!!! Sori tää oli tämmönen angsti kirjotus nyt mutta tänne on niin hyvä purkaa ajatuksiaan.. miehelle en jotenki osaa näitä tunteita samalla tavalla ilmasta toki oon sanonu et harmittaa jne ja se tietääki sen mut jotenki tänne on vaan helppo kirjottaa ku on samas venees moni muuki....

Hei muuten mikä yritys kierto kelläki menos? En muista... itellä 4 yritys alussa. Kp 4 menossa.

kiitos chipmunk tsempistä no miehellä on stressiä ku vespa rikki ja veli lainas rahaa kysymättä voiko lainata mun mieheltä. hän sitte purkaa sen muhun ja esikoinen ei taho ottaa opiksee millää ku hänelle sanoo jotain ni miehel alkaa hermot mennä.

onnea minkas inshaallah siellä kaikki hyvin loppuun asti :)
dellalle tsemppiä.
elmiina tsemppiä piinailuun inshaallah tulee plussa tässä kierrossa :)

on: kp 2/24 menossa. stressiä löytyy enemmän ku laki sallii, mies kysyy miks en tee bisnestä ja tuo kunnolla rahaa meille. hän ei näytä tajuavan että ei se niin helppoa ole mitä hän kuvittelee. duunipuolella on niin hiljasta ettei pahemmast väliä. kyllähä sitä mielellää tekis projektei joista sais kunnol rahaa jne mutta kun niitä ei ole tarjolla mulle. haluun muuttaa mahollisimman kauas täst paikast mut pysyä meren lähellä koska mulla menee hermot siihe ettei ole yksityisyyttä ku naapurit kävelee mein puolel, niiden eläimet kävelee kans tääl jne...

Paljon onnea minkas! :) :)

meilläpä onkin tänään merkkipäivä. Tasan vuosi sitten alkoi yk 1. Vois vaikka leipasta kakun sen kunniaksi.. :D

Onnea Minkas! Pidetään peukkuja että on kunnon plussa kyseessä!

Nonna, täällä on myöskin yk4 menossa, tavallaan..pari ekaa kertaa oli sellasia harjotuskierroksia :) Kp taitaa olla nyt 16 tänään. Ja angstaile vaan ihan rauhassa täällä, sitä vartenhan tämä on olemassa :)

Täällä piinailut jatkuu. Parissa ekassa kierrossa on ollut kaikki mahdolliset "oireet" muka, jotka on osottautunu vaan menkkaoireiksi ja harhaluuloiksi, joten nyt en suostu kuuntelemaan kroppaani olleskaan ja laitan kaikki tulevien menkkojen piikkiin. Kuten nyt tämän sietämättömän tissikivun, jota on jatkunut oviksesta saakka :)

Nonna meillä on yk 9 menossa, mutta kuin monessa noita on ollu edes se tärppimahdollisuus kun on ollu superlyhyitä ja -pitkiä kiertoja niin en tiedä.

Takaisin