Eetulalle harmit Tallinnan reissun peruuntumisesta, mutta toivottavasti Helsingissä ois yhtä kivaa, ainakin siellä messuilla!
late- Me ei tosiaan nyt olla yritetty, mutta viime vuonna kun tehtiin, niin en oikeestaan kertonut kenellekään. Keskenmenon jälkeen olin tosi tyytyväinen siihen, kun en ois siitä jaksanut sitten kertoo. Nyt jälkikäteen oon muutamille kertonut siitä keskenmenosta sitten ja on ollut mukavaa, kun on voinut kertoa "omaehtoisesti".
Toivottavasti siellä alkaa valeoireet, jotka muuttuvat niiksi oikeeksi oireiksi! Sama juttu hobby hallin kuvaston kanssa. Toinen mitä oon puuhaillu mieheltä salaa, oon katellu että minkälainen on äitiyspakkaus ja miettinyt että haluisinko sen vai en, jos raskaana olisin. Pimeetä :D
Nannannaa Toivottavasti tulehdus lähtee äkkiä pois! Toivottavasti ilman antibiootteja! Täälläkin saa vielä viikon verran jännätä.. Millon sulla olikaan dp1?
Frida_ Toivotaan, että sun tästä kierrosta tulee pitkä, 9 kk mittainen ;)
Nyytti Toivottavasti väsymys helpottaa ja pääset lepäämään välillä! Täällä on samanlaisia "oireita" kun sulla. Vihlasuja ja semmosta outoa tunnetta. Ja ehkä vielä enemmän selän puolella. Kaipa sitä tietty oireita onkin kun koko ajan ihan tarkkanana tuntemuksia raportoimassa, kun jännittää niin paljon :D En tiiä onko oire, mutta eilen mua pupuilutti koko päivän ihan hulluna. Tunnin välein heiluteltiin illalla peittoa ja mies toteski, että oon kuulemma aivan varmana raskaana, kun hän oli lukenut, että sillon kuulemma tekee mieli. Tosin lähes samaan hengenvetoon totes, että oli myös lukenut, että imuroivat miehet saa vähemmän seksiä ja totes, että hänen ei ehkä pidäkään imuroida enää :D Mies siis on meillä se, joka imuroi lähes aina.
ON: Jännittää! Niin pirusti. Tänään saattas olla dpo9-10. Laskut on vähän epävarmoja, kun en oo niin tarkkaan seurannu kiertoja nyt viime aikoina. En tiiä lähenkö siihen testausrumpaan vai odottelenko kiltisti menkkoja. Ei taida onneks olla yhtään testiä ainakaan kotona. Pitänee ehkä kattoa alkuviikosta, jos testais. Toisaalta ois vaan hyvä malttaa kun negakin masentaa, vaikkei se mikään varma ole ennen kuukautisten alkamispäiviä. Viime kerralla davidin testit ei antanu oikee mitää tulosta meille, vaikka piti olla tosi herkkiä. Clearblue anto plussan ja sitten digimittarilla vahvistettiin se. Saa nähdä nyt miten tehdään, pitäskö suoraan ottaa se digi. Toisaalta se on niin masentava se testi, kun ilmottaa "ei raskaana, inte gravid" paljon ystävällisempää on itse todeta se plussa-tikusta, että miinus tuli.