Raskaaksi 2013

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja memmu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei minäkin uutena nyt tuppaan mukaan kuumeilemaan!! Elikkäs 25-vuotias olen ja ekaa yritetään. E-pillerit jätin jo lokakuussa mutta tammikuuhun saakka muulla ehkäisyllä ja nyt ensimmäinen kokeilukuukausi menossa! Jännittää :)

4 päivän päästä voin tehdä testin, mutta pahasti kyllä on sellanen "menkkamainen" olo, jotta koitan olla pettymättä pahasti :/.

Miten muuten tuollaisen palkin saa omiin tietoihin?? Jossa on siis yhdessäolot ja vauvanodotukset yms?? :D

Kiitos onnitteluista, toivotaan että tämä matkalainen pysyisi terveenä ja mukana loppuun asti <3

etk Ihan tollasella mitä ruokakaupoissakin myydään, olikos se pregcheck tms?! Mies toi mukanaan kauppareissulta kun ei jaksanut kuunnella mun pähkäilyä enää :D

VOII IHANAA! Onneksi olkoon PePa! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja kyytiläinen pysyy mukana <3 :)
Äh, itsellä pitäisi vielä monta päivää odottaa, tänään kp 25/35-36, ei vaan malttais :) Tänään taas ihania vauvauutisia kuulin ja tuli niin hyvä mieli <3 :) Hassua miten mieskin on niin innoissaan kaikesta, eilenkin juteltiin nukkumaan mennessä nimistä!! Ja hän vielä aloitti keskustelun :) Voitteko kuvitella! Nimistä kenelle ? :D  Ihana kun toinen on niin innoissaan.. Tulee vaan itselle olo, jos täti tuleekin että minussa on joku vika.. Tiedän, turhaa höpinää, mutta mielessä käypi..

Pakko muuten kysyä, oletteko kertoneet yrityksestä kenelle kaikille? Tietääkö lähipiiri, kaverit, sukulaisia, vai pidättekö ihan omana tietona? Itseäni nimittäin ottaa päähän oma isosiskoni jolta tulee muutaman päivän välein viestiä ja puheluita että "NOH ?noh? Noh? Jokojoko? Olettehan muistaneet"..jne jne... Ihan harmittaa välillä kun menin sanomaan :/

Ps: voisin vaihtaa nimimerkiksi vaikka: "tissit tulessa" :D

Tervehdys,

Onneks olkoon PePa!!! Ihanaa kun tulee koko ajan uusia plussa uutisia. Tulee tunne että kyllä me jokainen se plussa saadaan jossain vaiheessa. :)

Toivotaan etk ja hehel että teillekkin plussat tulisi. Ja toki kaikille muillekkin.

Omaa: täällä täti löysi perille viimein 1,5vko myöhässä. :( Nyt kylläkin jo menossa kp 14 eli uudet yritykset päällänsä. Greippi mehua aloin juomaan tässä kierrossa joten toivotaan sen auttavan. Tää koko alku kierto on ollut tosi kiireistä, joten en ole kerinnyt asiaa miettimään. Ovis tikkuja kokeilin viime kierrossa, mutta päätin jättää ne pois kun viimeksi tikkuun tuli kaksi viivaa kp12 kohdalla mutta täti tuli vasta kp38 eli en usko että kiero voi noin paljoa venyä ovulaation jälkeen.. Nyt sovittiin miehen kanssa että heilutellaan peittoja 2-3pv välein koko kierron ajan ja tärppää jos tärppää. Juuri tuossa mietiskelin että jos olisin tullut raskaaksi heti kun aloimme yrittämään, niin meille olisi toinen syntymässä nyt lähi viikkoina. :( Toisaalta hyvä näin kun ton ykkösen kanssa on aikasmoista menoa täällä kotona :)

Mä oon kertonu läheisimmille kavereille ja äidille tästä yrittelystä. Helpottaa kyllä kun voi asiasta jutella, eikä kokoajan joku kysele että milloin meille tulee toinen.

Hyvää loppuviikkoa kaikille! :)

Täällä turvottaa!! mutta se nyt varppina johtuu ihan eilisistä ja tämänpäiväisistä viinirypleiden syömisestä :D :D :D ei meinaa maha niitä kestää....

ONNEA PLUSSANNEILLE <3

Täällä sais aikasintaan testailla puolentoista viikon päästä... kyllä se aika matelee, ja samalla jo ajatukset siintää siellä että pettyy myös jos se yksi viiva sieltä ajan kanssa vain ilmenee... Vaikka ei todellakaan ole yritystä kauaa takana.

Noista ovistikuista, mie kanssa pääin nyt, etten yritä tikuttaa niitä enempää sitten kun vuo loppuu. en mä niihin mitään saa. Voihan toki olla että ne tottakin puhuu, enkä tällä hekellä ovuloi.... Nyt lapsi nukkumaan että saa itekkin hetken rauhan ennen pehkuihin painumista!

Täällä on jännää.. Sain tänään clear bluen digitaaliseen ovistedtiin hymynaaman :) tänään siis luvassa peittojen heiluttelua ;) niitä onkin jo tässä kaksi iltaa heilutettu. Aikamoiset ovistuntemukset kyl.. kipuilee.. tää on kyllä niin jännää. Tänään kp 13. Pitkät pari vkoa tulee kyllä. Tämä on siis yk1 vasta, mutta käytössä ollut koko kierron mammavitskut, ovistestit ja greippimehu :)

Onnea PePa!! Ihanaa ja paljon tarrasukkia :)

Late, mä olen kertonu vaan muutamalle ystävälle. Perheelle sitten kun tärppää vasta.

Piia, täällä sama homma, viikko-puolitoista pitäisi jaksaa odotella.. Blaah. Tsemppiä sinne!
Mä painelen nyt ompeluhommiin hetkeks, saa ajatukset muualle matelevasta ajasta :)

No helkkari! Hurjasti ONNEA Pepa ja paljon tarrasukkia matkaan <3!

Tsempitykset ja mukavat viikon jatkot taas kaikille :).

*Muoks. Niin ja tervetuloa uusille kuumeilijoille :)!

Voi vitsit PePa kuinka ihanaa, onnea kovasti ja nyt sit pysyttelet siel lokakuisissa tiukasti <3
Toivottavasti tästä avautui nyt sellanen plussaputki :)
Itsellä on ollut alavatsakipuja, ja kp 22/28 alkoi kummallista tuhruvuotoa tulemaan ja nyt kun on 25/28 se vaan jatkuu kera näiden kipujen...

Kiitos kaikille <3
Tän aamunen testi vahvisti etten kuvittele omiani, tuli jo astetta vahvempi viiva.
Alkaa tuo todellisuus koputtelee takaraivossa, eilinen kun meni jossain vauvantuoksuisissa haavekuvissa leijuen. Alkaa pieni pelko nousemaan. En ole vieläkään saanut tuloksia naistenklinikalla lokakuussa otetuista verikokeista joissa selviäis että voisko tuo viime kesäinen tapahtua uudestaan. Täytyy tässä varmaan soitella jossain kohtaa neuvolaan ja vaikka sinne naistenklinikalle, vaikka vaan oman mielenrauhan takia :)

Täällä aamulla täti taisi lähettää postikortin.... tulee sellaista rusehtavaa vuotoa.. voi V***U! Jospa se nyt tajuaisi pysyä pois... mutta jos ei niin sittenpähän tuli pisin kierto minulle plakkarin.. 33 pv ja päästää uuteen kiertoon. On se kumma.. :(

*muoks* 
Verenpaineet aamulla .. yläpaine 92  / alapaine 55...
Vähän on heikko olo ja vähän heikottaa ja on huono olo... 

*muoks* myöhemmin aamulla...
ei enää näy merkkejä vuodosta...

Jumankeuta että osaa olla sekavaa...

täälä olis nyt kp43 dpo11 testi aamulla kait nega..(kuvitteluviivoja kyllä löyty kun käänteli ja väänteli tikkua) lämmöt viel 37 joten menkat tulee sit vissiin lauantaina :(

Heippa kaikille! Mahtaako täällä tuttuja enää ollakaan, vai joko kaikki on plussanneet (toivottavasti niin!). Meillähän oli tosiaan kova yritys päällä, joka alkoi vajaa vuosi sitten ja päättyi loppukesästä alkuraskauden keskenmenoon. Sen jälkeen mun työkuviot muuttuivat ja päätettiin lykätä yrittämistä. 

Pillereitä ei enää takaisin otettu, vaan kondomeilla ollaan yritetty pitää vauvat poissa ja hyvin on onnistuttukin, vaikka lipsuttu on ns. "varmoina päivinä". 1,5 viikkoa sitten kävi taas tällänen lipsahtus ja kun jälkeenpäin sitä sitten vähän hätäsenä laskin, niin miten sopivasti voikaan olla juuri sitten oletettua ovispäivää edellisenä päivänä se... Eka olin hirveen pettyny, että ollaan oltu niin huolimattomia, mutta kun päivät on kulunu niin se pirskatin kuume on vaan nostanut päätään. Toisaalta mies kyllä totes, että oishan se nyt kumma, jos reilu puol vuotta yrittää ja yrittää kaikkien ovistikkujen yms. kanssa eikä onnaa ja lopulta kun onnaa niin tulee keskenmeno ja sitten yhdestä pienestä "vahingosta" tulisikin sitten raskaaksi.. Ja niin se varmaan onkin, mutta ei se estä omaa mielikuvitusta laukkaamasta!

Arvatkaapa vaan kuinka paljon on nipistelly ja nännit ollu kipeenä yms. "oireita" tässä viikon sisään. Ja oon laskenu la:n ja kattellu vauvajuttuja yms. Ihan kamalaa. Näin helposti se kuume näköjään tulee takaisin, kun sille antaa pikkusormen! 

Aika nyt ei oo mitä parhain, lähinnä siis kun itse oon alottanu uudessa työpaikassa vasta kesän lopussa. Muuten kaikki oiski täydellistä. Miehen kanssa kun on juteltu niin mies totes, että kait me toivotaan, että ei ois vahinkoa käynyt, mutta toisaalta onhan se hienoa jos lapsi saadaan. Minä siihen et juu niin... ja samalla mietin, että totta hemmetissä toivon, että me raskaana oltais :D

Tossa viikon päästä pitäis kuukautisten sitten alkaa, joten piinallista odotusta sinne saakka. Saa nähdä..!

IHANAA PePa!!!!!! Ihan mieletöntä! Toivottavasti täällä alkais nyt sit domino-efekti, et kaikki vuorotellen plussais.

Neiti on nyt onneks nukkunut yöt ilman heräilyjä, mutta herää aamuisin kuudelta. Ihan tuskaa mulla, joka vois kölliä sängyssä helposti kymmeneen asti. No onneks hetken malttaa nukkua kainalossa, niin seiskan jälkeen alkaa sit heräileen. Kai sitä vois opetella ite menemään aikasemmin nukkuun.

*muoks*

Täti tuli.. :(
kierron pituudeksi ehti tulla tällä kertaa siis se 32 päivää....

Ja ei kun uutta yritystä vaan putkeen.. ja viimeinen Tero-lista käyttöön.

Sattuipa kummasti, kun tänään tuli työpaikkakysely, haluaisinko hakea uuteen työpaikkaan... eipähän tarvitse miettiä haittaisiko jos olisin raskaana kun en ole...

Voihan täti :(.
Ei etk toi sunkaan tilanne kiva oo. Harmillista.

Itellä tänään jomotellut alamahaa välillä oikein kunnolla. Mistä lie johtuu, vähän mietityttää tämmönen. Muutenkin töissä oli pirun huono päivä. Nyt oon ihan rikkipoikkiväsy... Eikä tilannetta/mielialaa paranna yhtään se, että mies lähtee huomenna kuukaudeks pois :'(.

Frida_ Tiedän tunteen... Mulla kanssa kiero vaihtelee 30-42 pvää ja aina kun venyy niin toivoo parasta ja pettymys on suuri kun se täti sitten tuleekin :/ Toivottavasti se täti ei nyt tällä kertaa teillä poikkea ja jättää vierailut vähän pidemmäksikin aikaa väliin :)

tepa25 Onnea yritykseen! :) Toivottavasti tärppää pian!

pepa Onne todella paljon! Aivan ihanaa<3 Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti! :)

late- Me ollaan kerrottu mun vanhemmille ja sisaruksille, miehen sisaruksille ja muutamille lähimmille ystäville. Meillä ei onneksi kukaan mitään ihmemmin kysele, äiti joksus lähinnä et onko lääkitys kohdallaan Kaikki tietää että meen ei mitenkään helppoa ole raskautua tän pcon vuoksi joten ovat antaneet meidän olla rauhassa ja hössöttämättä turhia.

vehnä Mie aloin kanssa greippimehun tästä kierrosta, toivottavasti siitä on meille apua :)

susuna Kivaa, jännityksessäsi mukana! :D

hehel Voiei! Nyt vaan tukka putkella kohti uutta yritystä! :)

ainut  niin se vaan vie koko käden, ei auta pistää vastaan.

JMH Kamala kuukaudeksi, voimahaleja!

Jestas olipa tänne tulllu juttuja ja kaikkille haluisi aina jotain sanoa! :) Kaikille kuitenkin paljon plussa tuulia ja tätien karkottimia :)

Itsellä ei mitään hajua kuinka mones kiertopvä enkä edes laske! Nyt antaa mennä vaan, ilman ressiä. Vähän oon jotenkin herkällä tuulella ollut, itku herkässä ja nännit kans :)

Oikein hyvää iltaa teille kaikille :)

Harmittelut tädin kohdanneille :(

Onnea paljon PePa :)

Nyt ei oikein voi muuta sanoa kun voihan plussa! Sain juuri r-testiin plussan!
Ihmekkös tänään olikin hyvin pahaolo. Mitään ei oikein oo tullu syötyä kun luulin mahataudin tulevan.
Mutta olen ihan sanaton.

Takaisin