Meillä oli eilen rakenneultra. Vauvalla oli rakenteet kunnossa.
Meille kerrottiin, että tyttö siellä kasvaa. <3 :))
Hän oli hyvin rauhallinen, taisi unille juuri käydä, kun oltais kuvia otettu. Haukotteli paristi ja käänsi meille sitten selän ja asetti kädenkin vielä kasvojen peitoksi.:D kätilö koitti 15 min herätellä ja käännellä, mutta kirppu oli sitä mieltä että nyt ei filmata.
saatiin kuitenki 1 hyvin onnistunu kuva.
Pieni vastasi hyvin viikkoja.
Siinä makoillessa ja ultraruutua katsellessa alkoi mulla vaan kyyneleet vierimään pitkin poskia. Ei itkettäny, mutta en kyllä voinu lopettaakaan. Onnen kyyneleet. <3:)
+ varmistui myös että istukka on edessä niinkuin itse olin jo pohtinutkin.:)
Meille kerrottiin, että tyttö siellä kasvaa. <3 :))
Hän oli hyvin rauhallinen, taisi unille juuri käydä, kun oltais kuvia otettu. Haukotteli paristi ja käänsi meille sitten selän ja asetti kädenkin vielä kasvojen peitoksi.:D kätilö koitti 15 min herätellä ja käännellä, mutta kirppu oli sitä mieltä että nyt ei filmata.
Pieni vastasi hyvin viikkoja.
Siinä makoillessa ja ultraruutua katsellessa alkoi mulla vaan kyyneleet vierimään pitkin poskia. Ei itkettäny, mutta en kyllä voinu lopettaakaan. Onnen kyyneleet. <3:)
+ varmistui myös että istukka on edessä niinkuin itse olin jo pohtinutkin.:)

Ja masuasukki oli erittäin vilkkaalla päällä. Piti napanuoraa jalkovälissä kiusallaan :D Mutta lopulta ei sieltä mitään esille saatu, joten tyttöä lupailtu tännekin