Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä kans mies oli yli sata kilonen ennen mun raskautta ja meillä yli 30kg eroa. No nyt mies laihtunu ja mä tietty lihonnu niin eroa enää reilu 20kg... onneks ei varmaan 0kg ero ehi mennä :)Mun mies painaa vähän päälle satkun tällä hetkellä, mut ei tuossa juur läskiä ole vaan lihasta. Musta on kiva et meillä on suuri painero, paitsi tällä hetkellä se on kyl pienempi kun koskaan :D

. Sille kun on toi saliharrastus niin tärkee, että neljänä päivänä sinne on päästävä joka viikko ja tietysti aina töiden jälkeen, ja siitä ei yhtään voi joustaa. Kyllähän nyt periaatteessa ymmärrän, että vähän on vaikeeta ymmärtää toista joka vaan istuu kaiket päivät kotona "tekemättä mitään", ja toinen joutui vielä töiden ja salin päälle lähtee käyttämään koiria pitkällä. Mutta ku mä en vaan pysty
, ja poden siitä itekki ihan järkyn huonoo omatuntoo. Ensin riideltiin asiasta tovi, ja vasta ku purskahdin hysteeriseen itkuun, ni se vissiin ymmärsi, etten laske leikkiä tai yritä vaan laiskotella raskauden kustannuksella, ja tuli halaamaan, ja sano että kyllä tästä selvitään, että pitää sitte vissiin vaan asennoitua niin, että hommat hoituu... (huoooh!)