Puoliso (ja raskaus)

Joo, on se kumma, että mä oon nykyään näin paksu, vaikka käytän tollasta kevytversiota... :grin

Se on vaan sitä mallia, johon ei mikään ylimääräinen tartu, vaikka kuinka paljon söis - ja se syö PALJON. Tosin se ei syö juuri mitään herkkuja; ei vaan maistu. On se silti jonkin verran massaa viime vuosina kerännyt. Kun tyttö oli pieni, meidän perheessä oli pelkästään alle 60-kiloisia.
 
Mun mies on myös mallia kukkakeppi. Kyllähän se ottaa itsetunnon päälle olla normaalitilassakin painavampi kun mies vaikka en mäkään mikään läski ollut, saati nyt kun on vähän tullut kerättyä tuota massaa...
 
Munkin mies painaa suunnilleen saman verran kun minä (ennen raskautta) vaikka on pidempikin. Ja se syö kans kun hevonen, ja niin epäterveellisestikin, mutta ei vaan liho :eek: en ymmärrä.
 
Mun mies painaa vähän päälle satkun tällä hetkellä, mut ei tuossa juur läskiä ole vaan lihasta. Musta on kiva et meillä on suuri painero, paitsi tällä hetkellä se on kyl pienempi kun koskaan :D
 
Mun miehellä on niin outo vartalon muoto kun koivet ja lantio on hoikat mutta kaikki ylipaino kertyy vatsaan. Ja paino voi oikeesti heitellä kymmenen kiloa muutamassa viikossa!
 
Mä oon ohittanu parilla kilolla miehen painon, hehe... Hieman outo tilanne. Mies siis jotain 85-kiloinen ja itse viimeksi neuvolassa abouttirallaa 88 kiloa. Oho!
 
Tuo onneksi vielä painaa enemmän ja syö enemmän kuin minä. Masentuisin varmaan muuten eikä kiukutuksesta ja itkusta tulis loppua! En oo turhamainen en...
 
Janna, eikös tuollanen ole ihan perus miesvartalo, niille kun tuppaa yleensä vatsaan se läski tulemaan, vähän harvemmin näkee leveeperseistä miestä! :D
 
Eriika: Sama täällä! :oops: Mies jotain 85kg, ite viime viikol neuvolas jo 92(!!) kg, jaiks!o_O No, sit ku pääsee vaunuilemaan ja treenaamaan niin kiloille kyytiä! :smug:
 
Kyllä mulla silloin meinas taju lähteä ku puntarilukema alkoi ekaa kertaa elämässä kaheksikolla, mutta ei enää mietitytä. Tottapa nuo kilot on tarpeeseen tulleet, en nyt mitenkään isommin oo ees herkutellu. Miehen kanssa vaan naureskellaan, kun "pikkumamma" haluaa isännän syliin :D haha! Äidillä tullu kans aina 20-23 kiloa joka raskaudessa, joten osasin tämmösiä lukemia odottaakin.
 
Mäkin oikeesti pelkäsin alkuraskaudesta sitä et mä menisin miehen ohi painossa! Hän yritti just sillon pudottaa painoa ja meillä tais olla alle 10 kiloa painoeroa kun ite olen ylipainoinen. No, sit miehen kuntokuuri lopahti ja mulla paino pysähtykin paikoilleen. Mut en kyllä tiedä mitä olisin tehnyt jos olisin ohittanut hänet painossa... :sad001
 
Meidän (fyysinenkin) epäsuhta on onneksi säilynyt kun lähtötilanne oli 187 cm ja 90 kg + 155 cm 52.4 kg mutta kaventunut se on nyt oli 65.4 kg. Äiti on saanut sen 10-15 kg per raskaus ja vikalta lapselta 40 v oli tullut vaan 8 kg oli tarkkailtu polilla kun ei paino nouse ja vanhempi mieslääkäri oli viimeisellä kontrollikerralla todennut että kun ei ole läskiä grammaakaan niin ei ole läskiä ja normaalikokoinen 3 kg vauva syntyi terveenä :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mun miehellä paino laskee ja mulla nousee niin että korvissa humisee! :woot: Viime viikolla pystyin oikein parina päivänä vastustaa herkkuja. Tänään oli PAKKO käydä hakemassa Makuunista karkkia kun meinas muuten masentaa :rolleyes:
 
Pitääkö tuo sit muka lähtee kauppaan... Ei, menee se tääki päivä ilman nameja. Pitää syödä jotain muuta makeeta :)
 
Juu-u, Pikku myy, siitä se johtuu! :happy119 Karkkikaupoille vain, se piristää kummasti mieltä :dance008
 
Takaisin
Top