Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Taitaa isukilla olla kans jonkulainen pesänrakennus vietti menossa ku autoja vaihtelee, hyysää mun oloja ja tekemisiä ja vähä väliä käy neitin huoneessa muka salaa hiplaamassa tavaroita ja vaatteita. Eilen illalla se lykki vaunuja sisällä
Ihana mies![]()
.. Kyllä sen kaveri vielä yritti kääntää sen päätä että lähtis mukaan johonki juhliin mihin ne oli kutsuttu mut mies sano heti jyrkäsit ei että laskettu aika on nii "lähellä" et ei enään viitti hirveesti mitään juoda.. Ja hyvä niin.. Oon tosi ilonen että se ite ymmärtää asian vakavuuden ja että lähtö voi tulla minä hetkenä hyvänsä.. Tänä aamuna sanoin mun miehelle että en kauheesti saanu viime yönä nukutuu kun supisteli aika paljon 00.00-04.00 välillä mutta että ei supistellu kun 4-5 kertaa sillei oikeen kunolla että sattu.. Vähän se kyllä tais säikähtää että alkaako se nyt antaa jo merkkejä ittestään että synnytys alkais lähestymään pikku hiljaa 
ei ees yhtä sauna kaljaa eilen kelpuuttanu vaikka oisin sille sellasen kaapista tuonu