Puoliso (ja raskaus)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mippu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pihlajanmarjat, mua naurattaa ajatus miehestä kitaran kanssa synnärillä.
Tyksin synnytyssaliin esittelyvideolla oli jotain aivan jäätävää pling-ping-pojoing -kitaramusiikkia, toivottavasti kukaan teistä ei tunne ko. videon musiikintekijää. Mä mietin vaan sitä, kun puhutaan samassa lauseessa kitarasta ja synnytysosastosta.

Mä olin osastolla tipassa ennen synnytyssaliin pääsyä, ja mies lähetettiin yöksi kotiin. Avautumisvaihe tapahtui aamuyöstä ja aamusta, enkä kivuiltani olisi pystynyt soittamaan tai tekstaamaan miehelle että tulee paikalle, mikä oli ok, koska olen sitä mieltä, ettei miehestä olisi ollut mitään iloa siinä kohtaa. Enkä itse olisi ollut sosiaalinen.
Jos siihen joku olisi täräyttänyt kitaran esiin, olisin varmaan karjunut kirosanoja niin kovaan ääneen kuin olisin pystynyt.

Mulle kans tulee mieleen semmonen surkuhupaisa trubaduuri ketä kukaan ei arvosta... Ehkä aika, paikka ja kohdeyleisö ei ole loppuun asti harkittu...

Pakko kehua kun mulla on niin ihana perhe! <3
Mies on ylihoivaava (mut ei vielä ainakaan ärsyttävästi) ja lapset niin huomaavaisia. Teineistä kun ei oikeen aina tiedä mitä ne vanhemmistaan ajattelee... :/ Tänään tytär ei meinannut päästää mua hakemaan poikaa treeneistä kun hän olis halunnut jatkaa palapelin tekoa mun kanssa, ei kuulemma oo kivaa tehdä yksin. :) Siinä ehditään aina samalla jutella ummet ja lammet kun tuijotellaan niitä 2000 palaa.
Hain sit pojan treeneistä ja mentiin Cittariin. Kun tultiin kaupasta ulos hän EI ANTANUT mun kantaa mitään vaikka meillä oli 4 kassia täynnä tavaraa (mm paljon juotavia) vaan hän kanto yksin kaiken. :)
Feeling blessed! <3

Ihan kivaa viettää ton murun kanssa vkonloppuja, mutta se pirulainen unohtaa aina ruokkia mut... Nyt se on toimistolla ja minä odotan nälkäisenä autossa :smiley-angry017

Täällä ei taas osata päättää mitä halutaan syödä ja mitä uskallan syödä ettei vaan taas tuu kohtausta. :eek: Riisipuuron ryynit oottaa ittiään tossa pöydällä ku tuntuu olevan nii iso homma alkaa keittää... :shifty: vissii jotaki nyt laiskotuttaa :sorry:

Mies alko tänään jännittää että meille tulee ihan oikeesti kohta ihan oikea vauva! :D Jotenkin nuo mun veljen tuomat lastenvaunut sai miehen heräämään todellisuuteen. Se että makkarin nurkassa odottaa pedattu kehto tai valmiiksi sisustettu vauvan huone ei ole saanut samaa aikaseks. Hän siis odottaa kyllä innolla vauvaa mutta on jotenkin ajatellut että se on sit joskus hamassa tulevaisuudessa... Nyt vasta tajus että se voi tapahtua minä päivänä hyvänsä! :) Käy melkeen sääliks reppanaa kun näkee päältä päin miten hermona on ollut koko päivän. <3

Mulle tuli pienimuotoinen ahdistus pinnasängystä kun se tuli sängyn viereen vaunut eikä turvakaukalo aiheuttaneet mitään reaktiota mutta sänky herätti taas todellisuuteen ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

meillä mies joo on innoissaan.. :D .. sillä tullut kans tämmönen pakko olla joku projekti xD joten nyt sit ravataan autokaupoissa.. tottakai muaki kiinnostaa autot, mutta mä valitettavasti präläilen täällä, ostelen vaatteita, kattelen vaunuja, sänkyjä yms. Mies kokee nyt tosi tärkeäksi että hänellä on joku vastuullinen tehtävä.. eli se auto, jonka pitää olla tilava(kaksi isoa koiraa) ja vauva kun tulossa jaja sit se ptää olla turvallinen ja semmonen että lapissa voidaan ajaa yms. Saas nähä kui kallista se oikein hamuilee..Ni ja läppärin taustakuvakin on vaihtunu farmarin kuvaks

Tuolla muutaman päivän takaisissa jutuissa oli kritisoitu sitä, kun kätilö tms. oli kertonut epäonnistuneista epiduraaleista tms. Oli sitten kyse pelkopolista tai ihan normaalista äitiyspolista, neuvolasta jne. niin kyllä minusta vain on asiaankuuluvaa, että eri hoitomuotojen riskitkin selvitetään. Niitähän sisältyy kaikkeen terveydenhoitoon ja vaikka kuinka pelkäisi alatiesynnytystä tai sektiota tai mitä vaan, niin jos haluaa oikeasti vertailla eri hoitomuotoja tai kivunlievitystä, niin kyllä siinä pitää silloin saada tietoon sekä hyvät että huonot puolet.

Damn! Mies laitto tekstarin, selässä napsahti taas! Muutama viikko sitten hän oli viikon saikulla noidannuolen takia ja nyt taitaa olla sama edessä. Käskin varata ajan lääkärille heti (viimeks vitkutteli kunnes ei enää päässyt sängystä ylös ite). Hitto, mä tarviin tuota vahvaa miestä synnytyksessä!

No voihan rähmä Janna :shifty: toivottavasti miehesi selkä paranee h-hetkeen mennessä :thumleft

Mies ostanu tänään meille uuden auton, saadaan se huomenna :smiley-bounce013 pitää vielä käydä illan päälle ajelee tolla mikä nyt on, vähä niinku viimeiset kyydit ottamassa :p
Taitaa isukilla olla kans jonkulainen pesänrakennus vietti menossa ku autoja vaihtelee, hyysää mun oloja ja tekemisiä ja vähä väliä käy neitin huoneessa muka salaa hiplaamassa tavaroita ja vaatteita. Eilen illalla se lykki vaunuja sisällä :laughing021
Ihana mies :love7:Heartbigred

Mörri-Möykky, minä siitä kirjoitin. Tottakai on asiaankuluvaa että KAIKESSA on riskinsä ja komplikaatiomahdollisuutensa jne., mutta minä sanoin nimenomaan kätilölle suoraan että en halua kuulla mitään yksityiskohtasempaa selvitystä.

Ja minähän en sen kummemmin avannut syytä pelkopolilla käyntiin, joten siitä on turha vetää johtopäätöstä oliko kätilöltä "oikein vai väärin" toimittu, ja oliko minun kommenttini kyseisestä käynnistä turhaa kritisointia.

Takaisin