Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jee soitto tuli klinikalta, mennään nyt allekirjoittamaan suostumukset ja mies tekee sit meidän vauvat pakkaseen syyskuun alussa luovuttajan kanssa. Mulle siirretään baby sitten vasta, kun kohtu täydellisesti palautunut. Ainakin seuraavat menkat katsotaan. Eli Passilla mennään. Vihdoin jotain tapahtuu!![]()

.Kiitos!Onnea negatesteistä Alcyone, Peppipupu ja KatMa. Yksi askel eteenpäin. Ymmärrän kyllä Alcyone, että tuntuu raskaalta. Teillä on tosi vaikea kokemus takana ja vie varmasti aikaa asian työstäminen. Voimia.
Omat ajatukset pyörii edelleen vauva-ajatusten ympärillä. Miehen uupumus on osaltaan tietysti vaikuttaa näihin pohdintoihin. Hän sanoi, että ei edelleekään erityisesti hingu vauvaa, mutta hänelle on ihan Ok. Tietenkin sitten mietin, että onko järkeä jos vain yksi haluaa vauvan. Toisaalta uupumus tekee, ettei mies innostu oikein mistään muutenkaan. Juttelin kaverin kanssa, jolla on pieni vauva ja hänenkin miehellä työuupumus . Kaveri sanoi, että vauva on yksi niitä harvoja asioita, jotka tuovat hymyn miehen huulille. Toki vauvan hoito jää enemmän äidille. Tämä kaveri ei tiedä, että mulla olisi vauva toiveissa. Niin, että kaikkien pohdintojen jälleen yhä edelleen olen kiikun kaakun sen suhteen mikä on järkevää. Sydän edelleen sanoo vahvasti, että yksi lapsi vielä ja järki pistää vastaan. Välillä tulee oikein vahvoja fiiliksiä siitä, että oikea suunta on vauvaa kohti ja välillä sitten tuntuu, että pitäisi vaan luovuttaa ja jatkaa elämää isojen lasten kanssa. Olisi helpompaa jos mieskin olisi täysin samaa mieltä tai sitten täysin sitä mieltä että ei yritetä. Hän ei kuitenkaan ollenkaan ehdota ehkäisyä ja enemmänkin kyselee koska on ovulaatio jne. Ja kun pohdin tuon viime kuussa keskenmenneen raskauden plussattuani, että äitiyslomalla voisin viettää kuukauden jossain lämpimässä, niin mies sanoi, että hän kyllä tulee myös, koska haluaa elää sen vauva-ajan mukana mahdollisimman paljon. Oma vauvakuume ei ole siis haihtunut mihinkään, vaikka koko ajan pohdin yrittämisen järkevyyttä. Kaupungilla bongaan kaikki vaunut ja vauvat. Sori, tällaista ajatuksenvirtaa taas. En ole kenellekään kertonut yrityksestä, niin ei ole ketään kenen kanssa pohtia näitä.

Hienoo et homma etenee!!Jee soitto tuli klinikalta, mennään nyt allekirjoittamaan suostumukset ja mies tekee sit meidän vauvat pakkaseen syyskuun alussa luovuttajan kanssa. Mulle siirretään baby sitten vasta, kun kohtu täydellisesti palautunut. Ainakin seuraavat menkat katsotaan. Eli Passilla mennään. Vihdoin jotain tapahtuu!![]()
Mä kans jouduin 3 kuuria Selexidiä vetää vti:in heti ekoilla viikoilla. Nyt kauhulla odotan et koska tällä on joku allergia. Ainakin mahaoireinen vauva tämä on.. :SKomppaan Yölentoa, sano lääkärille, että yritätte raskautta, jotta hän kirjoittaa sellaisen reseptin joka sopii myös raskaana oleville. Ei lääkäri määrää antibiootteja, jos sen haitat ovat suuremmat kuin hyödyt.
Minulle ei esikoisen raskaudessa kirjoitettu poskiontelontulehdukseen antibiootteja, kysyin niitä ja lääkäri sanoi vain, että yritä pärjätä ilman ja onkos sinulla nenäkannu. Ostin nenäkannun ja pärjäsin ilman antibiootteja.
Tämän toisen raskaudessa piti syödä antibiootit virtsatietulehdukseen alkuraskaudessa (syytän virtsatietulehduksesta lutinuksia, niitä laittaessa 3 kertaa päivässä pitäisi tehdä aina alapesu, mutta ei se ollut mahdolĺista esim. töissä), ja epäilen jossain määrin, että tälle lapselle puhkesi allergiat tuon antibioottikuurin seurauksena. Varma en tietenkään ole. Allergioidenkin kanssa pärjää, ja jos raskauden aikainen virtsatietulehdus jätetään hoitamatta, se voi mennä munuaisiin ja sitten saakin antibioottia jo vahvempana suoraan suoneen, ja pahimmillaan raskaus loppuu siihen. Joskus pitää vain valita se vähiten huono vaihtoehto.
Jos kovasti mahakipua huutaa, tee parin viikon kokeilu. Jos imetät, vältä maitotuotteita pari viikkoa, jos käytät korviketta, kokeile Prismoista ja Cittareista löytyvää Nutrilon Peptiä... meillä tämä kokeilu muutti vauvan kokonaan, oli täyttä hymyä aamusta iltaan, kun oli aikaisemmin ollut tyytymätön ja itkuinen monta tuntia päivässä. Ja sitten kun annettiin altistuksessa taas tavallista korviketta, huusi taas aamusta iltaan vaikka kuinka helliteltiin ja lohduteltiin.Mä kans jouduin 3 kuuria Selexidiä vetää vti:in heti ekoilla viikoilla. Nyt kauhulla odotan et koska tällä on joku allergia. Ainakin mahaoireinen vauva tämä on.. :S
Juu meillä on yks maitoproteiiniallergikkorefluksikko perheessä niin tuttujuttu :S Alina on täysimetyksellä ja oon maidon karsinut lähes olemattomiin. Nyt tuli viikonloppuna syötyä juustokakkua ristiäisissä ja voileipäkakkua jossa on normi Creme fraiche kauran tilaltaJos kovasti mahakipua huutaa, tee parin viikon kokeilu. Jos imetät, vältä maitotuotteita pari viikkoa, jos käytät korviketta, kokeile Prismoista ja Cittareista löytyvää Nutrilon Peptiä... meillä tämä kokeilu muutti vauvan kokonaan, oli täyttä hymyä aamusta iltaan, kun oli aikaisemmin ollut tyytymätön ja itkuinen monta tuntia päivässä. Ja sitten kun annettiin altistuksessa taas tavallista korviketta, huusi taas aamusta iltaan vaikka kuinka helliteltiin ja lohduteltiin.
Lehmänmaitoproteiini on yleisin allergeeni vauvoille, siksi maitoa kannattaa kokeilla välttää ensimmäisenä.
ja kun sitten tulee se kunnon huutopäivä niin mun aivokapasiteetti on nollan tuntumassa enkä tiedä oonko syönyt mitään :arghh:
Minulle noilla tulee aina haamu, olin raskaana tai en, ja silloinkin tulee tuolla testillä haamu kun Pregcheck jo näyttää räikeitä leffaviivoja.Eli tän mukaan punaiseen haamuun voisi luottaa tässä testissä. Luulin, että haamu tulisi alle 25 arvolla..