Minä näin tämän saman. Jollain risulla kaapi lapsesta pahimmat ja omaan reiteen viimeisteli. Jep jep.Muistan joskus nähneeni jonkun ohjelman ulkomaiden vauvoista. Afrikan mammat pitää lapset vaipattomina ja kakkahädän iskiessä nostavat nassikan ilmaan ja kakat läjähtivät maahan. Ja sitten pyllyn pyyhkiminen tapahtui äidin jalkaan. Uuh.
Mutta se varsinainen asia, Huraa! Vihdoinkin verta näkyvissä!

Mä oon niin seuraavan kierroksen kisassa mukana!
Yöllä ja pidemmillä automatkoilla taidettiin kyllä välillä käyttää reilu kaksi vuotiaanakin mut sen jälkeen ei oo pahemmin tarvittu. Tän vuoden puolella tuli vissiin kerran vahinko sänkyyn aamulla kun ei ollut jaksanut kuulemma nousta vessaan, mut taisi sit ymmärtää et kai sitä on parempi vaan jaksaa nousta kun ei ne märät yöpuvun housutkaan kivalta tuntuneet 

.. Että on ollutkin vajaaälyistä toimintaa meiltä
. Oon vähän yrittänyt sittemmin valistaa iskää siitä mitä Ei kannata koneeseen raahata. Aika kehnolla menestyksellä tosin - vanha kettu ei opi, vai miten se meni..
Noh, onko tää nyt oikeesti kunnon ovis, vai lopun alkua? Oisko ubiqinonit vihdoin alkanu puremaan...? Yli puoli vuotta oon niitä syöny 600mg/vrk. Paitsi tässä kierrossa en, kun me ”luovuttiin yrityksestä” :angelic: Saas ny nähdä kuin tästä luovutaan.
veljen haudalla kävin ja kyllä sattuu edelleen

En oo nukkunu kunnolla moneen yöhön ja näen tosi hämäriä unia. Töissä kauhee stressi. Menen kohta hierontaan, kun sain lenkin tehtyä.