Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oikeasti odotan sitä kun pääsen lasten kanssa suunnistamaan! Kolmevuotias jo pystyisikin, mutta nyt on uusi vauva, joten ei vielä hetkeen.
Niitä tulee varmasti kaikille silloin tällöin.Antakaa anteeksi kirjoitusvirheet joita tekstini varmasti sisältää . Kännykällä näpyttelen!
Ja mä rakastan itse sienestää ja Marjastaa tai ylipäätään liikkunmetsässä !
Allekirjoitan. Mun äiti on 85 ja sanoo että edelleen tekisi jos voisi. Kohtu viety vuosikymmeniä sitten jo mutta sanoi että joka vauvan jälkeen jäi se ikävä. Oli vaikea lopettaa vaikka (sen ajan) lääkärit sanoi että sydänvikaisena kuolee äiti tai lapsi jos vielä olisi mun jälkeen oikeasti odottanut loppuun saakka. Oli ollut raskaana mun jälkeen ja sanoi että edelleen näkee unta pienestä pojasta. Meitä on kai vaan tällaisia kellä se tuska ei tekemällä lopu. Ja tuntuu että mitä vaikeampaa tää on sitä hankalampaa myöntää ja luovuttaaOlen joskus kuullut/lukenut tällaisen viisauden:
”Jokainen nainen kantaa ikuisesti sydämessään haikeaa toivetta vielä yhdestä lapsesta.”
Voin allekirjoittaa. Vaikka kai siitä ehkä yrittää luopua, kun alkaa olla aika selvää ettei sitä tule.
Täällä myös sienestäjä! Kaikki lapset ovat myös innokkaita sienestäjiä. Nuorimmainen kerää mieluiten tatteja, mutta myös kantarellit ja suppikset ovat tuttuja. Isot lapset keräävät monipuolisesti vähän kaikkia, mitä minäkin.Ja mä rakastan itse sienestää ja Marjastaa tai ylipäätään liikkunmetsässä !
Meillä taas ei ole suurperheitä (2-3 lasta järjestäen kaikissa niin kauas kun historia kertoo)missään lähisuvuissa, on saanutkin ehkä sukulaisilta eniten ihmettelyä tässä. Onneksi kuitenkin alun ihmetyksen jälkeen es omat vanhemmat ovat selkeästi päässeet iloitsemaan tästä lahjasta !Isän puolella on suurperheitä ja taas äidin puolella ei.. Mun mummolla oli 9 lasta joista 2 kaksoset.. Äidillä vain 3..kyllä met ollaan kuultu vaikka ja mitä siitä kun on paljon lapsia mut ei olla välitetty mitä muut ja suku puhuu.. Kyllähän se kieltämättä pahalle tuntuu mut ei ole heidän elä