Sharmander
Asioista perillä oleva
Tervetuloa !Tulenpas miekin tänne mukaan. Ihan ei ikä riitä, mutta jutut koskettaa huomattavasti paremmin. Olen siis tälläinen city-Martta, joka rakastaa estetiikan lisäksi ulkoilua, sienestystä ja kotihommia sekä pohtii hyvin kriittisesti myöskin Hoploppien vetovoimaa. Meidän perheessä kun noi sisäleikkipuistohässäkät ovat lähinnä sitä harvinaista herkkua ja ns. laatuaikaa. Arjen huumori kyllä revitään ihan hiekkalaatikolta ja jos ei revitä, niin katse peiliin toivottavasti auttaa.
Eli ikää 38v, toinen lapsi toiveissa. Puolisolla ikää 5v mua enemmän ja hänellä ennestään kaksi kouluikäistä lasta. Nyt toiveissa iltatähti meidän kaartin jatkoksi. Mulla PCOS, joka vaikeuttaa projektia. Ikää ja lievä ylipainokin taustalta löytyy, joten katsotaan kuinka hullun käy. Isoihin hoitoihin emme ole enää valmiita lähtemään, mutta parin vuoden ajan olemme valmiita ovistikkuihin kurkkimaan ja toivoa kaiken maailman pillereistä hakemaan. Muut speksit näkyykin keskenmenoineen tosta alta.
Joten ei muuta kuin mukavaa tiistaita ja kehittäviä keskusteluja! Yhdessä on mukava matkaa taittaa.
niin tosiaan onko testejä tai piinapäivien raportteja!?