Pulinaketju

Voihan se olla, että vilkkaassa lähiössä niiden on oltava vaikeita, jotta ulkopuoliset eivät niitä vahingossa löytäisi.

Mä oon taas kipee :inpain: tuntuu että viime vuonna enkä keväälläkään ollu kertaakaan, nyt oon taas. Tai olo on todella kuumeinen ja yskä alkoi. Lämmöt on vain siinä 37 kieppeillä eli ei kuumetta mutta oon ihan naatti. Jos ei olis ollu näin pa**a kierto niin olis just semmonen alkuraskausolo :hilarious: Mistähän sekin johtuu, kesälläkin tuntu (sillon ku sain ns ovisplussan kiinni) että olin aina dpo päivillä kipee/räkätaudissa. Siis muutakin ku se oviksen jälkein lämmönnousu. Tokihan elimistö kai laskee puolustusta mut luulis et naiset olis aina kerran kuussa kipeenä :hungover:

Liikunnasta puheenollen, ostin nyt sellaisen painavan hulavanteen, mutta se on niin iso, ettei sitä mahdu kunnolla sisällä pyörittämään. Eli vielä en ole ehtinyt sitäkään kunnolla kokeilemaan, uloskaan en kehtaa mennä julkisesti yrittämään. :laughing021

Mä oon taas kipee :inpain: tuntuu että viime vuonna enkä keväälläkään ollu kertaakaan, nyt oon taas. Tai olo on todella kuumeinen ja yskä alkoi. Lämmöt on vain siinä 37 kieppeillä eli ei kuumetta mutta oon ihan naatti. Jos ei olis ollu näin pa**a kierto niin olis just semmonen alkuraskausolo :hilarious: Mistähän sekin johtuu, kesälläkin tuntu (sillon ku sain ns ovisplussan kiinni) että olin aina dpo päivillä kipee/räkätaudissa. Siis muutakin ku se oviksen jälkein lämmönnousu. Tokihan elimistö kai laskee puolustusta mut luulis et naiset olis aina kerran kuussa kipeenä :hungover:
Minä olen aina sairastunut plussaamisen jälkeen. Joka kerta hirvein flunssa piiitkään pitkään aikaan. Jospa olisi kuitenkin tärpännyt?

Liikunnasta puheenollen, ostin nyt sellaisen painavan hulavanteen, mutta se on niin iso, ettei sitä mahdu kunnolla sisällä pyörittämään. Eli vielä en ole ehtinyt sitäkään kunnolla kokeilemaan, uloskaan en kehtaa mennä julkisesti yrittämään. :laughing021
Hih. Toi on just semmonen ”idea hyvä mut toteutus tökkii”-väline :hilarious: tehokas se kaiketi kyl olis!

Minä olen aina sairastunut plussaamisen jälkeen. Joka kerta hirvein flunssa piiitkään pitkään aikaan. Jospa olisi kuitenkin tärpännyt?
No muu olo ei kyl puhu sen puolesta. En jaksa uskoa millään kun ei koko kuussa ollu mitään sellaista oloa, hempeillessäkin olis melkein kaivannu liukkaria. Mut totta, olen huomannu saman mut eiköhän tää mee samaan piikkiin ku kesän räkikset

Tuo on kuulemma nytten todella suosittu väline :-)
Harmi jos ei mahdu sisällä harjoittelemaan.
Ja varmasti voi olla tehokas.

Tuo on kuulemma nytten todella suosittu väline :)
Harmi jos ei mahdu sisällä harjoittelemaan.
Ja varmasti voi olla tehokas.
Niinpä! Jo raskausaikana kaiholla haaveilin tuosta, mutta raskaana ei voi, ja nyt sitten ei ole tilaa tuolle.

Minulla on myös vanne. Olohuoneessa mahtuu pyöritellä, mutta tuntuu tulevan mustelmia, kun vähän innostuu ja välillä on junarataa yms baanalla.

Nyt se huolella hauduteltu kysta puhkesi. Tähtiä näkyi pari tuntia päivällä kun kävi niin kipeää. Töissä sinnittelin ja toivoin ettei kukaan huomaa. Iltapäivällä oli jo ihan normaali olo. Jospa ne menkatkin kohta starttasi, kun niin on ainakin ennen käynyt että puhkeamisen jälkeen ei tarvi viikkotolkulla enää odotella. Olisipa jees päästä uudelle kierrokselle!

Nyt se huolella hauduteltu kysta puhkesi. Tähtiä näkyi pari tuntia päivällä kun kävi niin kipeää. Töissä sinnittelin ja toivoin ettei kukaan huomaa. Iltapäivällä oli jo ihan normaali olo. Jospa ne menkatkin kohta starttasi, kun niin on ainakin ennen käynyt että puhkeamisen jälkeen ei tarvi viikkotolkulla enää odotella. Olisipa jees päästä uudelle kierrokselle!
Apua! Onneksi on nyt ohi. Kauankohan tosta menee vuotoon?

Kohta pääset uuteen kiertoon. Uusi kierto, uusi mahdollisuus!

Tänks kaverit. Jotenkin huojentunut ja hyvä olo nyt. Seuraavaksi toivotaan sitten limakalvojen kuntoutumista ja mehustumista imetyksen jäljiltä. Ette usko kun tuli typerä olo siitä että huomasin kirkasta valkkarin tapaista pyyhkiessä tänään ja ääneen hihkasisin vessakopissa että "jesss". Meil on töissä 3 koppia vierekkäin, joten jos joku oli siellä samaan aikaan, saattoi ihmetellä..:hilarious:
On siis ollut koko tämän pitkän kierron ihan rutikuiva meininki.

Ainii tuo retkeily. Mä haaveilen että pääsis valtamaan jonnekin. Mä tykkäisin sellaisesta, ollaan joskus Kolilla käyty. Mut joku lappi tms. Mies ei oo niin innostunut :rolleyes:
Se on tuo vaeltaminen se ainoa kaipaamani asia pikkulapsiarjen ulkopuolelta. Me vaellettiin kesät talvet miehen kanssa ennen lapsia, se oli ihan parasta! On 'vähän' lyhenneet retket tuosta.. :rolleyes: pikkasen haikeeta, vaikken nykytilaa mihinkään vaihtaisikaan.

Se on tuo vaeltaminen se ainoa kaipaamani asia pikkulapsiarjen ulkopuolelta. Me vaellettiin kesät talvet miehen kanssa ennen lapsia, se oli ihan parasta! On 'vähän' lyhenneet retket tuosta.. :rolleyes: pikkasen haikeeta, vaikken nykytilaa mihinkään vaihtaisikaan.
Se olis! Mä rakastin kun lapsena käytiin paljon lapissa, tehtiin pitkiä hiihtoretkiä tykkylumisten puiden keskellä. Nykysin meidän retket on lähinnä pieniä kävelyitä makkaranpaistopaikoille.
Mut joo, tällaisena hälyä huonosti kestävänä saan metsän rauhasta paljon fiiliksiä. Mies tykkää enemmän makoilla auringossa uima-altailla. Kyl sekin on ihan jeppis, tykkään lämmöstä, mutta noin niinku rentouden kannalta nokipannukahvi tähtien alla on ihan luksuksen luksus

Minä olen cityvaeltaja. Tykkään kulkea metsässä, mutta on se vaan mahdottoman ihanaa käyttää vesiklosettia ja käpertyä omaan sänkyyn yöksi.

Minä olen cityvaeltaja. Tykkään kulkea metsässä, mutta on se vaan mahdottoman ihanaa käyttää vesiklosettia ja käpertyä omaan sänkyyn yöksi.
Sama juttu. Mä asun niin syrjässä, ihan maalla ja metsässä, että saan luontokokemuksia jo ihan omassa pihassa. Huomattavasti harvemmin täällä asuessa tulee kova kaipuu mättäälle istumaan kuin kaupungissa asuessa tuli. Huomaan että mulla stressitasot nousee nykyään jo pelkästä liikenteen äänestä. Jotenkin melun ja vilinän sieto on kaiken kaikkiaan huonontunut. Täällä metsään ja hiljaisuuteen pääsee pari metriä takaovesta. Luonnon tapahtumia ja vuodenaikoja tulee nykyään seurattua tarkemmin. Myös ikkunan läpi, lämpimältä sohvalta tai saunasta. Mukavuudenhaluiselle just hyvä.

Sama juttu. Mä asun niin syrjässä, ihan maalla ja metsässä, että saan luontokokemuksia jo ihan omassa pihassa. Huomattavasti harvemmin täällä asuessa tulee kova kaipuu mättäälle istumaan kuin kaupungissa asuessa tuli. Huomaan että mulla stressitasot nousee nykyään jo pelkästä liikenteen äänestä. Jotenkin melun ja vilinän sieto on kaiken kaikkiaan huonontunut. Täällä metsään ja hiljaisuuteen pääsee pari metriä takaovesta. Luonnon tapahtumia ja vuodenaikoja tulee nykyään seurattua tarkemmin. Myös ikkunan läpi, lämpimältä sohvalta tai saunasta. Mukavuudenhaluiselle just hyvä.
Me asutaan kaupungissa metsän reunassa ja käyn maalla töissä. Pääsen joka päivä metsään ja silti on kaupungin hyvät puolet.

Osa kavereista on hakeutunut kaupungin keskustaan, kun lapset ovat muuttaneet kotoa. Minulle se ei sopisi. Pitää päästä metsään helposti ja joka päivä.

Takaisin