Pulinaketju

Mulla kanssa ovis loppuviikosta. Ukko lähti reissuun ja palajaa ehkä torstaina. Eikä tietenkään ole keritty mitään harrastella. No katsotaan, kuinka keretään. Vaikka sama kai se taitaa olla, ehditään tai ei, kun ei sitä plussaa tikkuun tule kuitenkaan. Matoja koukkuun vaan. Blaah.
Näimpä. Näimpä. Vaikka jokainen tsäänssi on uusi mahdollisuus sanoi edesmennyt legenda (eikä tainnu sekään onnea tuottaa)

Mahaa nipistää siihen malliin, että taitaa muna karata ennen aikojaan. Alkaa nyppiä tämä kisa maailmankaikkeutta vastaan. Vastavirran akka 0-Mk 1. Kun reippaasti varmistelee oviksen ajoitusta petihommissa, niin ovis tulee myöhemmin, mutta jätäs varmistelematta, niin muna karkaa. Selvää vinoilua siis. Kaikista viisainta olis lopettaa koko yrittäminen. Alkaa olla raja tulossa vastaan näemmä. Pahoittelut avautumisesta, mutta te jos ketkä tiedätte tämän tunteen.

Mahaa nipistää siihen malliin, että taitaa muna karata ennen aikojaan. Alkaa nyppiä tämä kisa maailmankaikkeutta vastaan. Vastavirran akka 0-Mk 1. Kun reippaasti varmistelee oviksen ajoitusta petihommissa, niin ovis tulee myöhemmin, mutta jätäs varmistelematta, niin muna karkaa. Selvää vinoilua siis. Kaikista viisainta olis lopettaa koko yrittäminen. Alkaa olla raja tulossa vastaan näemmä. Pahoittelut avautumisesta, mutta te jos ketkä tiedätte tämän tunteen.
Tiedän. Mulla oli kans niitä kipuja sillo yks päivä. Se muka plus tuli eilen. Tuskin tässä kisassa tosiaan voittoa tulee vaikka tilais huulirasvaa Norjasta :sorry: Sympatiat sinne.

Täällä kp 10 ja ensimmäisen ovistestin tein tänään. Haaleaa viivaa näyttää, niin kuin oletinkin. Yleensä tunnistan kyllä oviksen itsekin limoista, haluista ja irtoamiskivusta, mutta kokeillaan nyt testejäkin. Tässä on talletuksissa otettu jo förskottia, mutta toivotaan että mies on loppuviikosta edelleen halukkaalla tuulella.

PC antoi äsken vieläkin mustemman tikun, täysin ”oikeaoppinen” plussa joka pamahti samantien ku tikku kastui. Mut se digi hymyili jo eilen vaikka Pc ei ollu tällanen. Kummasta se lasketaan. ei muuten mut mies tuskin haluaa panohommia montaa päivää putkeen millään verukkeella

PC antoi äsken vieläkin mustemman tikun, täysin ”oikeaoppinen” plussa joka pamahti samantien ku tikku kastui. Mut se digi hymyili jo eilen vaikka Pc ei ollu tällanen. Kummasta se lasketaan. ei muuten mut mies tuskin haluaa panohommia montaa päivää putkeen millään verukkeella
Tänään ja nyt on paras aika!

Mulla meni niin, että ensin tuli tasavahva pc ja seuraavana kirkuva. Monesti ovis oli silloin kirkuvan päivänä/ seuraavana yönä. Joo, tuossa sitä huomaa ettei ne ukotkaan ole enää nuoria. Tosin rehellisesti sanoen, en jaksaisi minäkään montaa päivää putkeen.

Mulla meni niin, että ensin tuli tasavahva pc ja seuraavana kirkuva. Monesti ovis oli silloin kirkuvan päivänä/ seuraavana yönä. Joo, tuossa sitä huomaa ettei ne ukotkaan ole enää nuoria. Tosin rehellisesti sanoen, en jaksaisi minäkään montaa päivää putkeen.
Niimpä. Muistan kun mies esikoisen vauva-aikaan valitti seksin vähyyttä. No joo, olihan sitä vähän verrattuna aikaan ennen lapsia. Mut nykysin tuntuu että mä roikkuisin muutenkin lahkessa enemmän. Ja se että mitä ny olen lukenu niin se ihan maksimissaan jokatoinen pv tahti kai olis se optimi oviksen aikaan näissä kohtaa etenkin vanhoilla siittiöillä :hilarious: että se liian tiheä ei tekis hyvää. Tiiä sitten. Ja voihan se toki olla ettei nää negat ole pelkästään ”mun vikaa” vaikka varmaan isoin vika mussa onkin. Mut nytkin toi on stressaantunu ja väsyny töistä ja muista tekemättömistä asioista, tiedän et tulee olee vaikea kaataa väkisin sänkyyn. Eilinen hempeily meinasi mennä täysin pieleen ekaa kertaa koskaan. Keskimmäinen oli jostain syystä herännyt eikä kuultu normaalisti kuuluvaa oven kolinaa tms. Siellä se istui sohvalla tihrustamassa kun lopulta tajuttiin. En tiefä kauanko oli istunu ja mitä kuullu :rolleyes:. Vähän jäi kesken siinä kohtaa ennekuin saatiin tilanne nollautumaan :sour: että jos on tarkotus raskautua nii tämä oli ainakin the-suoritus :hilarious:

ja kiitos teille. Tää ilta on ainoa tsäänssi taas hetkeen eli nyt tai ei koskaan. Mies on sit töissä pois taas. Saa nähdä onnistunko.

Tsemppiä ovista metsästäville ja sitä hyödyntäville :-)
Toivottavasti tämä olisi se kierto.

Itselläni perjantaina äippäpoli. Silloin 31+0. Pitäs alustavasti päättää sektio ajankohtaa.
Viikko ennen sitä tuikataan kortisonit ja aloitetaan antibiootti. Antibiootin toivotaan ehkäisevän haavan tulehtuminen.
Plastiikkakirurgi oli myös suositellut viikon Pico alipaineimuhoitoa haavalle. Onnesta netin mukaan se on pieni laite.

Wm, miten sinulla aiemmat leikkaushaavat ovat parantuneet? Minulla sektiohaava parani nopeasti, vaikka normaalisti mikä tahansa pieni naarmu kestää parantua kuukausia ja alkuperältään pieni viilto paisuu suureksi arveksi. Oli mukava yllätys, että tämä parani hyvin.

Wm, miten sinulla aiemmat leikkaushaavat ovat parantuneet? Minulla sektiohaava parani nopeasti, vaikka normaalisti mikä tahansa pieni naarmu kestää parantua kuukausia ja alkuperältään pieni viilto paisuu suureksi arveksi. Oli mukava yllätys, että tämä parani hyvin.

Eivät parane oikein mitenkään. Tikeistä ei mitään apua. Tulehtuvat aina 2pv päästä ja sitten joudutaan tikit vetämään auki ja avohaavana menee kiinni. Siinä kestää 2kk ja hoito on aikaa vievää. Eikä tikit muutenkaan umpeuta kun iho ei uusiudu.
Kyllä eds on varmasti tämän takana ettei umpeudu ja tulehtuu.
Nyt kysyttiin apua plastiikkakirurgilta. Ja antoi ohjeet miten suljetaan ja millä langalla.
Ja sitten oli tuo että viikoksi picohoito. Jospa se auttaisi.

Terkkuja Oulusta! Tänään sitten paluumatkalle, kunhan käydään tutustumassa kouluun.

Kp22/28-32. Rinnat ollu kipeet jo pari päivää, kuten aina ennen menkkoja.
Halauksia sinne!

Tsemppiä ovista metsästäville ja sitä hyödyntäville :)
Toivottavasti tämä olisi se kierto.

Itselläni perjantaina äippäpoli. Silloin 31+0. Pitäs alustavasti päättää sektio ajankohtaa.
Viikko ennen sitä tuikataan kortisonit ja aloitetaan antibiootti. Antibiootin toivotaan ehkäisevän haavan tulehtuminen.
Plastiikkakirurgi oli myös suositellut viikon Pico alipaineimuhoitoa haavalle. Onnesta netin mukaan se on pieni laite.
voi että. Loppusuora alkaa häämöttää. En oo täällä kauaa kirjoitellu loppuviimein mut tuntuu että vastahan säkin olit ”pikkuviikoilla” jännäämässä miten tässä käy. Halaus.

On se nainen vaan eläin. Mies sanoi illalla että ei tänään, hänestä ei oo, nukahtaa seissalleen. Sanoin että hei nyt tai ei koskaan, kohta alkaa menkatkin ja taas tulee vähintään viikon paussi ja työtkin vie sut ja pläääh. No.. saatiin sittenkin jonniimoinen tallettelu aikaan :angelic::wacky:

Eivät parane oikein mitenkään. Tikeistä ei mitään apua. Tulehtuvat aina 2pv päästä ja sitten joudutaan tikit vetämään auki ja avohaavana menee kiinni. Siinä kestää 2kk ja hoito on aikaa vievää. Eikä tikit muutenkaan umpeuta kun iho ei uusiudu.
Nyt kysyttiin apua plastiikkakirurgilta. Ja antoi ohjeet miten suljetaan ja millä langalla.
Voi että mikä tilanne!!
Hei anteeksi jos oon tunkeileva tai huonomuistinen :sorry:Mut jos jaksat tai haluat niin kerro lyhyesti sun taustaa? Mä en muista olenko täältä sitä lukenut. Oletko aina ollut pyörätuolissa vai jokin tilanne johtanut tähän?

Toivotaan, että uusi haavanhoitosuunnitelma toimii! Minulla meni synnytyksessä viimeksi kaikki paremmin kuin koskaan. Yleensä puudutteet ja lääkkeet eivät toimi ja haavat eivät parane, mutta nyt oli poikkeus.

Voi kun nämä poikkeukset tulisivat useammin. Tänään on maratonlääkäripäivä. En silti mitään läpimurtoa odota oireiden helpottamiseksi.

Voi että mikä tilanne!!
Hei anteeksi jos oon tunkeileva tai huonomuistinen :sorry:Mut jos jaksat tai haluat niin kerro lyhyesti sun taustaa? Mä en muista olenko täältä sitä lukenut. Oletko aina ollut pyörätuolissa vai jokin tilanne johtanut tähän?

Liikuntakyky on huonontunut pikku hiljaa vuodesta 2014. Eka pyörätuoli tuli 2015 kuvioihin.
Sairastan Ehlers-Danlos nimistä sidekudossairautta. Tästä on on monta eri alatyyppiä. Itselläni on klassinen. Kehon tuottama kollageeni on viallista.
Pahimmat oireet on kivut ja ettei pysty pahemmin jaloilla liikkumaan.
Nivelet taipuu miten päin vain ja lähtee sijoiltaan erittäin helposti. Iho on hauras eikä uusiudu.

Raskautta odotimme neljä vuotta. Olin jo ilmoittautunut sterilisaatiojonoon, mutta sitä nyt ei ennen synnytystä tarvinnutkaan tehdä. Tuli kyllä yllätyksenä. Olin jo täysin luopunut toivosta.
Kaksi ensimmäistä tuli ekasta kierrosta kun lupa oli.
Muutama km ehti olla ennen tätä pysyvää plussaa.

Sairaus myös huonontaa kohdun kestävyyttä. Siksi kun arpi jo valmiiksi ohut niin ei uskalleta antaa mennä loppuun saakka.

Tämän lisäksi mulla on crohnintauti ja sen takia tehty ohutsuoliavanne mutta tuo tauti on onnesta ollut remissiossa pitkään :-)

Takaisin