Pulinaketju

Kirahvi, onnea!!! Nyt pidämme peukkuja, että kaikki menee joko hyvin tai loistavasti.
Voisiko sinulla illanvietossa olla joku lääkitys, minkä vuoksi et nyt ota viiniä? Niskat jumissa ja panacodit käytössä tms?

Huomenta, "virallinen" testi tehty pp11. Plussa edelleen komeilee. Tuntuu et jotenkin vatsaa kiristäisi, mut voi olla mielikuvituksen tuotettakin. :woot: Muuten ei oireita. Maanantaina sitten hcg:t mittauttamaan ja jännitys jatkuu tuleeko vuotoja vai ei. Viimeksi vuoto alkoi viikko testistä ja jatkui kuukauden kunnes meni kesken.

Kivaa viikonloppua kaikille!

Muoks. Ja tietysti tänään kaveriporukalla dinneri tiedossa ja tossa porukassa viini yleensä virtaa. Argh. En haluis asiasta vielä puhua kellekään..ehkä pitää ottaa lasi viiniä eteen ja leikkiä sitä juovansa koko illan...

Onnea plussasta ❤

Jos tuntuu liian riskaapelille lähteä kaveriporukan kanssa ulos, voit jättäytyä pois tämän kerran vaikka flunssaan vedoten. Itse väitin hiljattain olevani lääkekuurilla. Flagylcompit (AB sekabakt.tulehdukseen) aiheuttaa antabusreaktion ja alapäänvaivoista ei tartte kun vihjata niin kukaan ei kysele :hilarious:

Multa eilen just kyseltiin, että millon treffataan porukalla (yleensä nää on just ruoka/juomatreffit). Yritän siirtää menoa helmikuun lopulle, milloin olis jo viikot niin pitkällä, että uskaltais kertoa.

Kv-isä kertoo vanhemmilleen jo viikon päästä, kun on menossa muutenkin sinne kylään. Isänsä on niin huonona, että tuskin ukki ehtii vauvaa nähdä. Halutaan, että hän ehtii iloita suvun jatkumisesta, kun on sitä kovin harmitellut ettei pojalla ole lapsia.

Nyt on kommee @_kirahvi ! Mä tein silleen (oli siskon isot synttärit kun tein sinä aamuna testin hoitoalkuisesta) et otin just viinilasin ja olevinaan join, kukaan ei kiinnittäny huomioo ettei se vajunut. Jonku ns millin suullisen otin. Kun muut tilas siideriä hain holittoman. Sit tästä kolmosesta oli pikkujoulut töissä ja menin illanviettoon autolla ja sanoin et miehellä on joku meno illalla vielä tms tai et oli joku hälyvalmius et mun on oltava autokunnossa. Noi lääkehommat on vähän semmosia.. no.. toki niitäkin voi käyttää mut mä kokeilin sitäkin ku oli kaverit muuttoapuna ja piti alkaa saunajuomille. Kaveri sanoi suoraan et puhut paskaa vaikkei tienny mitään raskaudesta eikä näkyny päälle :laughing001 sit myönsin asian laidan... niitä jotenki käyttää kaikki :laughing002

Onnea kirahvi!
Ei menisi meidänkään kaveripiirissä läpi enää mitkään lääkekuurit :grin Mut varmasti hyvä suunnitelma et ottaa sen yhden lasillisen eteen ja sit on vaan juovinaan siitä.

Lillukka, harkitkaa kertomista puhelimitse jo nyt, koska niin monta kertaa kuulee näitä tilanteita, että ihminen meneekin yllättäin huonoksi päivää ennen tapaamista ja sitten ei ehdittykään kertoa. Ikinä kun ei tiedä päivien määrää.

Onnea kirahvi!
Ei menisi meidänkään kaveripiirissä läpi enää mitkään lääkekuurit :grin Mut varmasti hyvä suunnitelma et ottaa sen yhden lasillisen eteen ja sit on vaan juovinaan siitä.
Tai sitten menee vessaan juuri kun muut tilaavat ja käy tilaamassa tiskiltä alkoholittoman drinkin. Minä olen juonut monta mehudrinkkiä ja aina kaikki olettavat niissä olevan alkoholia, samoin kun olen ostanut pelkän kaakaon, on siinäkin aina oletettu olevan terästystä mukana. Täydestä menee. :cool:

Peukut pystyssä kirahville!

En pelkää koronaa, mutta toki aiotaan noudattaa huolellisuutta käsipesussa ja reissussa olla tarkkoja syömiseen kanssa. Ollaan siis puolentoista viikon kuluttua lähdössä Balille ja Singaporeen. Balilla ei vissiin vielä ole tartuntaa, Singaporessa jokunen tapaus. Mutta varmaan yhtä todennäköisesti Koronan voi saada täällä pk-seudullakin. Lentokentät tosin ovat riskimpiä paikkoja. Reissuun lähdössä minä ja kaksi vanhinta, eikä meillä ole kenelläkään mitään perussairauksia.
Bali on ihana!

Lillukka, harkitkaa kertomista puhelimitse jo nyt, koska niin monta kertaa kuulee näitä tilanteita, että ihminen meneekin yllättäin huonoksi päivää ennen tapaamista ja sitten ei ehdittykään kertoa. Ikinä kun ei tiedä päivien määrää.
Olen antanut vauvan isälle luvan kertoa, heti kun hänestä tuntuu sopivalle. En tunne perhettä muuten kuin kv-isän puheiden kautta, enkä tiedä miten nopeasti etenevä sairaus on (keuhkoahtauma). Vauvan isän puoliso tuossa illalla sanoikin mulle, että pitää uutisia varten kaivaa happiviikset hollille, eivät saata vanhemmat odottaa poikansa kertovan moisia uutisia kun kyse on miesparista :grin

Mä olin raskaana just haastavimpaan pikkujouluaikaan ja taisi olla 5-6 tilaisuutta, joissa otin lasin viiniä ja ”join” sitä koko illan tai jätin vaivihkaa johonkin. Kukaan ei epäillyt mitään. Tosin mä luulen, että tässä iässä kukaan ei myöskään olettanut, että voisin olla raskaana, niin senkään vuoksi ei epäilyt heränneet.

Olen antanut vauvan isälle luvan kertoa, heti kun hänestä tuntuu sopivalle. En tunne perhettä muuten kuin kv-isän puheiden kautta, enkä tiedä miten nopeasti etenevä sairaus on (keuhkoahtauma). Vauvan isän puoliso tuossa illalla sanoikin mulle, että pitää uutisia varten kaivaa happiviikset hollille, eivät saata vanhemmat odottaa poikansa kertovan moisia uutisia kun kyse on miesparista :grin
Oma isäni on sairastanut keuhkoahtaumaa toistakymmentä vuotta. Nyt on niin heikossa kunnossa, että jos tulee edes flunssa, niin sairaala kutsuu. Influenssaan kuolisi varmasti. Meille pääsee vielä kyläilemään, vaikka on kolme porrasta, mutta autolla haetaan oven edestä ja tuodaan ovelle.

Mä olin raskaana just haastavimpaan pikkujouluaikaan ja taisi olla 5-6 tilaisuutta, joissa otin lasin viiniä ja ”join” sitä koko illan tai jätin vaivihkaa johonkin. Kukaan ei epäillyt mitään. Tosin mä luulen, että tässä iässä kukaan ei myöskään olettanut, että voisin olla raskaana, niin senkään vuoksi ei epäilyt heränneet.
Tämä!

Jos ei olis kp20 enkä olis tehny ovistikkuja enkä muutenkaan tietäis mitään mistään niin vois olla olossa ihmettelyä. Aamupäivän on särkenyt alalantiota reisiin säteillen (niinku joskus raskaana ennen testiä) ja kun piti lounastaa hesessä en voinu syödä mitään :wtf: kuvotti pelkkä hajukin vaikka aamupalasta oli monta monta tuntia. voihan hormonit:wacky:
Muok tämä typerä alalantioreisikipu vaan jatkuu

Muokattu viimeksi:
Me ollaan lähdössä huomenna Teneriffalle sydänvikaisen neutropenialapsen kanssa... vähän jännittää mutta ei alettu kauan odotettua matkaa perumaankaan.

Mulla oli kanssa illanviettoja kun testin tein. Yllätys kun testin tein joulukuun alussa. Vieraammille meni läpi toi, että oli juovinaan ja holittomat drinkit. Ystäväpariskunnille sitten ihan kerroin kun en jaksanut ruveta säätämään. Olisivat olleet tukena kuitenkin jos lopputulema ois ollut toinen.

Takaisin