Pikkuvarpaat
Piirimestaruustason postaaja
Täytyy opetella laittaan tänne kuvaa tosin ei kyllä oo yhtään testiä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heh! Hyvä!!Illanvietto alkoi hyvin, sain vaivihkaa tilattua mocktailin, kunnes tarjoilija drinksuja pöytään tuodessaan kajautti et kenelle tämä alkoholiton olikaan toivon et meteli peitti osaksi tuon....loppuillan sitten venytin pienen viinilasin voimalla.
Meillä kans jos oikein hermoja kiristää ipanat niin mies heittää et "pitäiskö tähän vielä neljäs tehä" tai "kuka hullu haluaa neljä lasta" :DHeh! Hyvä!!
täällä ..öö..kp21. Ovistikut on joko kuraa tai tosiaan ihan käänteisesti surkea kierto kuin se taannoinen surkea jossa tikut oli koko ajan lähes plus. Tai kaikkihan nää on surkeita, ei siinä. Ovistikku sama hailukka nega. Ei siis mitään uutta tällä rintamalla vaikka tänään oli tuttu vitutus ahdistus, piti painua pihalle lumitöihin kun tuntui että lasten vääntö ja pienimmän roikkuminen saa mut irtoamaan nahkoistani jaaa ai että lisää lapsia tänne :angelic:
Meillä on kans kateltu viime viikkoina valokuvia, kun tuo miehen tilanne iski. Mulla nostattaa vauvakuumetta, miehellä ei. Mutta sen olen huomannut, että hän on muutaman kerran heittänyt kommenttia, että "kyllä nyt varmaan tärppää" tai että "olis se mukavampaa sen vauvan kanss olla kuin vakavasti sairaana". On koko viime vuoden vastustellut vauvan hankintaa, mutta minun mielikseni ryhtyi yrittämään ja nyt on kääntänyt kelkkansa ja on ihan varma, että me vielä onnistutaan. Ihana Minä tosin olen kommentoinut aina takaisin, että "tuskin me enää onnistutaan" ja "ei mun tuurilla enää raskauduta". Olen kyllä vähän jo luovuttanut, kun ei ole tähän mennessäkään tärpännyt. Mies ei nyt sitten kuitenkaan ottanut ehkäisyä enää käyttöön, kun sanoin, että kovasti sen vauvan vielä haluaisin. Ja nyt tiedän, että hänkin sen haluaisi.Me katottiin eilen vanhoja valokuvia, kun lapset oli vauvoja. Siitä on jo niin kauan. Miten ihania pikkuisia nuo kolme on olleetkin! Ihania ne on vieläkin. Ihan huippuja. Mutta kyllä nuo kuvat nosti sekä mulla että miehellä tätä vauvakuumetta. Olisipa ihana saada kokea tuo kerran vielä
Sympatiani. Mä ajattelin samoin tässä vikassa etenkin. En antanu itselleni lupaa olla onnellinen/iloinen. Sitä vaistomaisesti pelkäsi menetystä kun se oli sattunu kohdalle niin monesti. Luonnollista. Sit ajattelin et jos ultrassa ja muissa kokeissa kaikki on hyvin niin en enää ikinä murehdi ja sure. Nautin vain. Mut kuinkas kävikään. Mun oli hankala luottaa ja olla enää siinä pinkissä kuplassa. Vielä vikalla viikolla kävin paniikkiultrassa kun lapsi liikkui muutenki jotenkin vähän. Olin varma et viimestään synnytyksessä tää onni viedään pois. Kuinka vaikea taito se onkaan!! Mut sit annoin toisaalta itselleni anteeksi, tausta kun on mikä on. Hormoneissa mieli on vielä hullumpi. Lisäks olin väsyny ja kipeäkin välillä, nukkuin surkeasti, mut kävin töissä tappiin asti, ajoin 160km päivittäin ä.lomaan saakka. En antanu itselleni lupaa jäädä töistä. Ku ä.loma alkoi alkoi myös lasten kesäloma aika heti. Nyt pyöritän päätä silloiselle itselleni, miksi vaan en tehny niin ja näin. Mut ei sitä silloin tajunnut.Mulla oli vauvakuume, niinkuin sen ymmärrän, viimeksi kolmekymppisenä. Silloin se oli semmosta hullun pakkomielteistä. Mä luulen, että olen nyt suojellut enemmän itseäni ja varoin lietsomasta omia toiveita kovin paljon. Kävin lapsettomuutta läpi pari eri kertaa viimesen 10v aikana, ekan kerran erotessani 2010. Sen jälkeen enemmän hoin mielessäni, että tää ei välttämättä onnistu ollenkaan, on ihan ok jos jään lapsettomaksi (vaikka ei oikeasti ole ok!), tässä voi mennä tosi kauan... etc. Adoptioneuvonnassakin luulin et olin jo sinut asian kanssa, kunnes leirillä näin mikä hirveä tuska porukalla oli ja toki siellä oli enimmäkseen pariskuntia jotka saivat toivoa vaivaikäistä (sinkkuadoptio on muuten aika epäreilu pariskuntiin verrattuna).
En oikein vieläkään ole antanut itselleni lupaa nauttia tästä raskaudesta koska huomenna alkaa vasta rv8.Toki yritysajalla yritin tehdä positiivisia mielikuvaharjoitteita mutta varoin innostumasta liikaa. Tiedän, että sit kun annan itelleni luvan, tuun höyrähtämään totaallisesti tod.näk heti nt-ultran jälkeen jos siellä kaikki on ok.
Miestä kumoon vaanHmm. No nyt tapahtui mielenkiintoista kuivuttuaan. Noi Raskauskeijun ei oo muuttunu juuri aikaisemmin mikskään. Sama haamu ollu kuivuttuaa. Nyt katoin uudelleen niin näyttää tälle
View attachment 86021
Tein diginkin kun en heittäny näytettä pois. Se näyttää hymiötä ei jumankauta. Olis tämäki jääny näkemättä jos olisin tehny vain aamupv näytteen. Eli öö. Mikälie dpo -1 kai sitten
Ja siis mun silmään viivat ei oo edes tasavahvat. Monesti digi ei oo nauranu vaikka ollu mielestäni ihan tasavahva viiva. Ei näitä ymmärrä.
Hmm. No nyt tapahtui mielenkiintoista kuivuttuaan. Noi Raskauskeijun ei oo muuttunu juuri aikaisemmin mikskään. Sama haamu ollu kuivuttuaa. Nyt katoin uudelleen niin näyttää tälle
View attachment 86021
Tein diginkin kun en heittäny näytettä pois. Se näyttää hymiötä ei jumankauta. Olis tämäki jääny näkemättä jos olisin tehny vain aamupv näytteen. Eli öö. Mikälie dpo -1 kai sitten
Ja siis mun silmään viivat ei oo edes tasavahvat. Monesti digi ei oo nauranu vaikka ollu mielestäni ihan tasavahva viiva. Ei näitä ymmärrä.
Mulla kanssa ovis loppuviikosta. Ukko lähti reissuun ja palajaa ehkä torstaina. Eikä tietenkään ole keritty mitään harrastella. No katsotaan, kuinka keretään. Vaikka sama kai se taitaa olla, ehditään tai ei, kun ei sitä plussaa tikkuun tule kuitenkaan. Matoja koukkuun vaan. Blaah.Kiitos. Koetetaan taas kellistää Plääh..mielestäni nää kaikkien kiertojen tallettelut on osunu suht nappiin mutta ei jää kalat onkeen Kohta muuten tulee vuos yritystä täyteen kuinka äkkiä aika menee. Tai no kohta ja kohta mutta kesäkuun alussa alko menkat.
onnee vielä @_kirahvi asialliset arvot!!