Pulinaketju

Kirahvi ihan selkeä plussa, hurjan paljon onnea ja kilokaupalla vauvaliimaa! :Heartbigred:hug007

Tänään on aivan ihana ja spesiaali päivä. Tämä oli jo kolmas kerta tänään, kun saa onnitella foorumilaista plussasta. Pitäisiköhän käydä laittamassa vaikka lotto, kun ei nyt ovista ole tähän hätään...

Kp15. Nukuin iltaviidestä aamyökahteen ja siitä vielä pari tuntia lisää. Mies lähti puol 7 ja puolikuntoisena
koitin saada muksut liikkeelle. Esikoisen koululääkäri olis ihan kohta, sen koitan hoitaa vielä. Ja käydä
kaupassa. Sitten lepoa loppupäivä.

Oivistais jäädä pongaamatta tässä sairastelun lomassa mutta vähän puuhailtu kuiteskin... Lääkkeistä kierto sekasin kuten lääkärikin sano mut jos nyt menkat alkaa niin sit helpompi laskee... Tässähän ei nyt mitään pakko hätää ole :grin millos muita testaajia?

Onnea vielä Kirahville!

@Helena80 pikaista paranemista. Joskus sitä kroppa tekee lopun jo siksikin kun on liikaa kaikkea

täällä kp17 ja niihin Raskauskeijun tikkuihin alko tulla vähän viivaa. Blankkona pysyivät tänne asti. Katellaan. Ihan hyvän oloisia tikkuja, ei ainakaan tuu sitä kummaa tummaa kuin PCn tikkuihin

Voimarutistus helenalle! Saikkua mäkin ehdottaisin sulle nyt hyvin herkästi:Heartred, aika paljon on taakkaa kannettavana.

WM ja Hippunen, hyvät on viikot teillä jo :gen014:gen014 !
Jatkuuko H hyvät fibat sullakin vielä?

Täällä odottelen terkan kotikäyntiä, onneksi suostui tulemaan tänne peräkylille, vaikka periaatteessa tarjoavat kotikäyntiä enää pääasiassa ensisynnyttäjille. Ei oikeen vielä nappaa lähteä tuonne kauemmas ajelemaan koko poikakaartin kera. Yritän nyt ainakin vielä tämän viikon pysyä rauhassa kotikylässä.

Katsotaan jos saan synnytyskokemusta jotenkin purettua, täytyy yrittää vähän terkalle avautua, jäi vähän hampaankoloon kätilön toiminta. Motto miten sulla? Jäikö pettynyt/helpottunut olo sektioon päätymisestä, vai saitko tukea asian kanssa? Sä nyt sattuneista ajoituksista pyörit mielessä..:wink

Täällä odottelen terkan kotikäyntiä, onneksi suostui tulemaan tänne peräkylille, vaikka periaatteessa tarjoavat kotikäyntiä enää pääasiassa ensisynnyttäjille. Ei oikeen vielä nappaa lähteä tuonne kauemmas ajelemaan koko poikakaartin kera. Yritän nyt ainakin vielä tämän viikon pysyä rauhassa kotikylässä.

Katsotaan jos saan synnytyskokemusta jotenkin purettua, täytyy yrittää vähän terkalle avautua, jäi vähän hampaankoloon kätilön toiminta. Motto miten sulla? Jäikö pettynyt/helpottunut olo sektioon päätymisestä, vai saitko tukea asian kanssa? Sä nyt sattuneista ajoituksista pyörit mielessä..:wink
Mites siellä on lähteny menemään?

Mitäs kiraffin tikku tänään sanoo?? Onhan jännittävää!
Haalea näytti tänäänkin, ostin jonkun apteekin oman tikun. Lauantaina on siis se ihan virallinen testipäiva (pp11). Mulla on kaksi testiä jäljellä niin nyt arvon että pidänkö välipäivän huomenna vai perjantaina o_O

Tää on kyllä tuskaa kun jokaikinen vessareissu on potentiaalinen katastrofi et tuleeko vuotoa vai ei....:oops:

Haalea näytti tänäänkin, ostin jonkun apteekin oman tikun. Lauantaina on siis se ihan virallinen testipäiva (pp11). Mulla on kaksi testiä jäljellä niin nyt arvon että pidänkö välipäivän huomenna vai perjantaina o_O

Tää on kyllä tuskaa kun jokaikinen vessareissu on potentiaalinen katastrofi et tuleeko vuotoa vai ei....:oops:
Kyllähän eri merkkiset tikut näyttää eri vauhdilla noita värejä, hienoa jos eri merkkinenkin tykkää positiivista :smiley-bounce012!
Ehdottaisimme ostamaan lisää testejä :grin!! Meille meinaa kyllä käy jokapäiväinen tikkukuva katsottavaksi oikein hyvin!

Mites siellä on lähteny menemään?
Oikeen hyvin, vaikka yöt onkin tosi pätkäisiä :wacky:. Sängyssä ne kuitenkin jo pääpiirteittäin saa viettää. Päätä kyllä aamuyöstä yleensä särkee jatkuva hyppääminen, mutta se on pieni vaiva! Vauva on ihanan täydellinen, kauniskin kun karkki. :shy: paino on bebellä noussut hyvin että tissikin lie toimii. Lapsetkin alkaa hiljalleen sopeutua, ei oo hullumpaa olla kuopus- riittää ihailijaa :love7

Oikeen hyvin, vaikka yöt onkin tosi pätkäisiä :wacky:. Sängyssä ne kuitenkin jo pääpiirteittäin saa viettää. Päätä kyllä aamuyöstä yleensä särkee jatkuva hyppääminen, mutta se on pieni vaiva! Vauva on ihanan täydellinen, kauniskin kun karkki. :shy: paino on bebellä noussut hyvin että tissikin lie toimii. Lapsetkin alkaa hiljalleen sopeutua, ei oo hullumpaa olla kuopus- riittää ihailijaa :love7
Ihanaaa :smiley-bounce016!!

Sorisori...en tiennyt että löytyy yleisöä päivittäisille tikuille. Korjataan toki tilanne. :cool:Ohessa aamulta

Liitteet

• 20200129_182119.jpg
    20200129_182119.jpg
    16.5 KB · Katsottu: 175
Heippa. Saako tulla mukaan? Ajattelin liittyä tähän ketjuun vaikken tunnekaan itteeni nelikymppiseksi :hilarious: Pyöreät synttärit olis kuitenkin tulossa ja kyydissä ehkä mukana pikku tilliäinen rv6+1 :)

Näin sinkkuihmisenä odotan vauvaa toisen kumppanuusvanhemman kanssa, joten ihan yksikseen en asian kanssa kuitenkaan ole. Lapsi on hartaasti toivottu ja hyvin suunniteltu mutta koska kummallekin ensimmäinen ollaan välillä vähän hoo-moilasina. Kullan arvoisia neuvoja on saatu niin täältä foorumilta kuin harvoilta ja valituilta ystäviltä joille on rohjettu kertoa.

Mulla piti olla jo 3-kymppisenä kolme lasta, aviomies, farmariauto, omakotitalo ja koira... lapset jäi uupumaan kuviosta ja sitten elämä ei mennytkään kässärin mukaan. Perhehaaveiden takia on koettu paniikki tinderöintiä, väärien ihmisten kanssa deittailua ja olinpa adoptioneuvonnassakin (10v aikana ehtii vaik mitä :D ). Nyt mulla on useamman vuoden ollut olo että mun perhe on minä ja lapsi, parisuhteet on sit eri kuvio. Vaikka olin valmistautunut jo yksin vanhemmuuteen, olen nyt iloinen että toinen aikuinen jakamassa vastuuta, vaikkakin parin sadan kilometrin päästä.

Takaisin