Pulinaketju

Samaa olenkin katsellut. Oliko teillä kaksi patjaa, toinen sängyssä ja toinen vaunukopassa?
Meillä oli myös tuo hälytin sängyssä. Mä en nukuttanut tyttöä rattaissa kuin lenkeillä niin yksi riitti. Ja tuon kanssa kyllä oppii äkkiä ettei kannata puoliunisena nostaa vauvaa sängystä ja unohtaa hälytintä päälle :shy: :hilarious: siihen mekkalaan herää koko talo.
Mutta mulle se toi mielenrauhan öiksi. Tosin tyttö nukkui kainalossa heti kun kasvoi vähän isommaksi. Ja itseasiassa nukkuu edelleen (3v8kk) :rolleyes:

Meillä nelikuinenkin tuijottaa Ryhmä Hauta kuin hypnotisoituna, muita ohjelmia ei niinkään. Sopii minulle, saa rauhassa laittaa tiskit ja pyykit kun laittaa lapsen sitteriin ja Ryhmä Haun telkkuun. Edes Teletapit eivät toimi yhtä hyvin.
Ryhmä Hau on paras :grin Toinen tytön lemppari on Oktonautit. Tosin nyt kun osaa käyttää tablettia niin sujuvasti katselee kaikkia pikku kakkosen ohjelmia Ylen lasten areenasta.

Tsemppiä synnäriporukalle <3

hmmm. Meilläkin noi lastenohjelma-asiat on aika nopsaan muuttuneet. Esikoinen on vuoden sisällä innostunut tubettajista jota myötä keskimmäinen katsois kans mielellään pelivideoita youtubesta :shifty: siinä missä esikoinen 6v:nä ei tiennyt vielä pelaamisesta mitään. Mut näinpä se menee. Minkäs teet.
Mä olen vähän nirso lastenohjelmien kanssa. Onneksi tai ”onneksi” esikoinenkaan ei koskaan innostunut mistään my little pony hommista, joskus olen jonkun jakson ohimennen nähnyt ja miettiny miksi lähes kaikki ”tyttöjen” ohjelmat on semmosia juoruilua ja juonittelua täynnä olevaa shaissee :sour: Ns pojille suunnatut on enemmän tollaisia ”pelastetaan yhdessä tiimityönä” -tyylisiä. Octonautit ja vastaavat on ollu molempien tykkäämiä pienempänä. Ja se Leo vai mikä olikaan on kyl ihan paras :hilarious: Keskimmäinen tykkää vaaleanpunaisesta pantterista.

Kannattaa miettiä myös se vaihtoehto, josko miehen sukusoluja kannattaisi pakastaa. Monestihan syöpähoidot ovat sellaisia, ettei hoitojen aikana saa luomuna yrittääkään, mutta aikaisemmin pakastetuilla saa. Kauhean karua joutua tällaisia miettimään, mutta jos molemmat edelleen vauvaa toivovat, voi yritystä jatkaa tällä tavalla. Tsemppiä koko perheelle. :Heartred
Pakastaminen kannattaa, mutta Taysin hedelmöityspolin ylilääkäri on sitä mieltä että syöpähoidossa olevan sukusoluja ei käytetä. Pitää olla 5v remissiossa, että saa hoitoja. Paras ystäväni ja hänen miehensä on juuri tässä tilanteessa. Ylilääkäri asetti solut käyttökieltoon, ja edes yksityinen ei kävele sen päätöksen yli. Tää juttu on menossa kyllä Aviin ja oikeusasiamiehelle, mutta pitkä prosessi ja vasta kun eettinen lautakunta on tehnyt päätöksen, saadaan tietää, saako soluja ikinä käyttöön jos mies ei parane.

:( seuraan vierestä kun paras ystäväni on vähän päälle 20v, mies sairastaa osteosarkoomaa keuhkoissa, amh on 0,58 ja kukaan ei teekkään hoitoja vaikka ensin Ovumia lupasi ne. Vauvankaipuu on molemmilla suunnaton ja mies toivoo vain, että jos kuolee, kerkeisi nähdä oman lapsensa.

En kyllä muista, milloin olisi ollut tällainen tammikuu. Lämpötila enimmäkseen plussan puolella, vettä satelee harva se päivä ja kohta ei ole luntakaan enää kuin kolatuissa kasoissa :shifty: Pojan kanssa oltiin hiekkalaatikolla, sekin oli kai jo pohjia myöten sula. Piha on vielä osittain jäässä ja tottahan poika kaatui sitten vesilätäkköön, mutta onneksi haalari piti veden ulkopuolella, vaikka vanha onkin, käytettynä ostettu.

Jotenkin on ruvennut tuntumaan siltä, että minulla saattaisi olla jonkinasteinen kohdun laskeuma :wideyed: En nyt muutakaan keksi, mikä voisi tuntua tällaiselta. Luin Terveyskirjastosta siitä lisätietoja. Mitään kipuja ei ole, eikä muuta oiretta kuin tuo ylimääräisen jonkin tuntuminen emättimessä myös sormin kokeillessa. Ehkäpä marssin lääkärille kun kerkeen... Jotenkin kyllä ajattelin, että se tulisi piakkoin synnytyksen jälkeen, mutta olin väärässä, voi tulla vanhemmiten muutenkin. Eipä tullut hirveästi treenattua lantion seudun lihaksia synnytyksen jälkeen, ja liian vähän nyt tähän päiväänkin mennessä :bag: No, minkäs sille enää mahtaa.

Kp79. Nyt on mennyt muutama päivä ihan menkkatuntemuksissa, mutta kun ei niin ei. Jotain marjapuuron väristä hyvin niukkaa jotakin, kuin valkkaria sieltä tulee nipinnapin pikkuhousunsuojaan asti :shifty: Ehkä senkin vuoksi voisi olla ihan hyvä siellä tohtorilla käydä.

Takaisin