Pulinaketju

Imetys vaikla olisikin vain osaimetystä tekee kaikenlaisia temppuja kiertoon. Varsinkin meillä vanhemmilla kun hormoniheittelyt vaikuttaa enemmän. Vaan toivoa koitan luoda tässä.

Ehkä minullakin on imetyksellä sitten jotain vaikutusta hormoneihin, vaikka pääsääntöisesti 1x päivässä vain onkin. Vapaapäivinä saattaa olla jopa 3x päivässä, jos poika oikein innostuu tissittelemään. Poika on sentään 2v 4kk, eikä vielä tunnu siltä, että hää haluais tissillä käyntiä lopettaakaan :bag: Johan tuo imetys joutais kohta jo loppuakin kokonaan, mutta en raaski kun se tuntuu olevan pojalle suht tärkeää ajoittain <3

Voihan vetutukset :grin, samaistun tänään! Oikeen päivän puheenaihe ollut meillä tämä mun hermon kireyden taso. :hilarious:
Aamusta asti ollut hyviä supistuksia, mutta harvakseen, pinkkiä limaakin taas liikkeellä :woot:.
Nyt ei vaan saa loppua enää, liian lupaava on.. Jospa yöllä :wacky:..

Motto sulla toivottavasti ollut vähän vauhdikkaampi loppu?? :nailbiting:
No ehkä vaavi odottaa huomista. Pikkusen olis komeat numerot tarjolla. Jaksaa jaksaa.

Täälläkin jännitetään moton ja lambin puolesta! :wav

Mää sain ehkä kenties melkein jonkun mielikuvitushaamun esiäidin tänään CB:n siihen early-testiin, jossa tulee vaan yks viiva pystyyn tai ei viivaa ollenkaan testi-ikkunaan. Voi kyllä olla että kuvittelen. Oli kuitenkin lupaavan tuntuinen vihlaisu alavatsalla pe-la välisenä yönä, joten jännitetään nyt tässä sitten :biggrin

Peukkuja synnyttäjille!!<3

Kuis @Vastavirran akka menee!?

puuh. Jospa tää vuoto tästä.. En mä muista kakkosen imetysaikaan olleen tällasta remppaa mutta kaippa se sitten oli. tosin koko vuoto alkoi ku mukula oli 1,5v ja raskauduin het toisesta kierrosta :oops: taishan ne sen jälkeen sekaisin olla mutta laitoin ne menetyksen piikkiin.

Täälläkin jännitetään moton ja lambin puolesta! :wav

Mää sain ehkä kenties melkein jonkun mielikuvitushaamun esiäidin tänään CB:n siihen early-testiin, jossa tulee vaan yks viiva pystyyn tai ei viivaa ollenkaan testi-ikkunaan. Voi kyllä olla että kuvittelen. Oli kuitenkin lupaavan tuntuinen vihlaisu alavatsalla pe-la välisenä yönä, joten jännitetään nyt tässä sitten :biggrin
:eek:Mitäh!? Mikä kp tai dpo sulla menossa? Laitahan kuvvaa tänne??

Peukkuja synnyttäjille!!:Heartred

Kuis @Vastavirran akka menee!?

puuh. Jospa tää vuoto tästä.. En mä muista kakkosen imetysaikaan olleen tällasta remppaa mutta kaippa se sitten oli. tosin koko vuoto alkoi ku mukula oli 1,5v ja raskauduin het toisesta kierrosta :oops: taishan ne sen jälkeen sekaisin olla mutta laitoin ne menetyksen piikkiin.
No dpo8 enkä ole aloittanut testailuja. Jos huomenna starttais. Pieniä oireita, kuten vv ja repäisykipuja, mutta eipä ne mitään ole ennenkään taanneet. Lämmöistä ei hajuakaan, joku on hävittänyt mittarin tästä torpasta. Onko sun lähetteestä kuulunut uutta?

Dpo10 tai 11, ovistikku oli positiivinen kaksi päivää niin en oo varma kumpi. ”Jotain” siinä tikussa näkyi testiajan puitteissa, mutta kuvaan oli vaikea saada :rolleyes: Tässä kuivuneena.

Liitteet

• 6352DC89-3F5E-4041-9B42-EE8BD6556F98.jpeg
    6352DC89-3F5E-4041-9B42-EE8BD6556F98.jpeg
    14.2 KB · Katsottu: 196
Dpo10 tai 11, ovistikku oli positiivinen kaksi päivää niin en oo varma kumpi. ”Jotain” siinä tikussa näkyi testiajan puitteissa, mutta kuvaan oli vaikea saada :rolleyes: Tässä kuivuneena.
Testaathan huomenna uudelleen heti aamulla?

No dpo8 enkä ole aloittanut testailuja. Jos huomenna starttais. Pieniä oireita, kuten vv ja repäisykipuja, mutta eipä ne mitään ole ennenkään taanneet. Lämmöistä ei hajuakaan, joku on hävittänyt mittarin tästä torpasta. Onko sun lähetteestä kuulunut uutta?
Oujee! No positiivisellehan tuo kuulostaa! onk mittään viitteitä, palelua tai muuta poikkeavaa?

joo! Paperinippu tuli perjantaina. Aika huhtikuulle :woot: nyt vaan mietin että mitä mä siellä sanon :hilarious: eihän ne hoitaa mua ala ja ja ja :wacky: No, tehkööt edes ultran. Omakannassa luki gynekonsultaatiossa että ”alentunut hedelmällisyys, ei kuitenkaan viitteitä menopaussista” Tässähän ollaan vielä pelikentillä ..ainakin paperilla :hilarious::hilarious:

Purappa tuo muovihässäkkä :pompus:. Onks sulla tapana et loppukierrossa LH nousee? No, aamulla uutta, varmasti alkaa suunta näkymään!

Oujee! No positiivisellehan tuo kuulostaa! onk mittään viitteitä, palelua tai muuta poikkeavaa?

joo! Paperinippu tuli perjantaina. Aika huhtikuulle :woot: nyt vaan mietin että mitä mä siellä sanon :hilarious: eihän ne hoitaa mua ala ja ja ja :wacky: No, tehkööt edes ultran. Omakannassa luki gynekonsultaatiossa että ”alentunut hedelmällisyys, ei kuitenkaan viitteitä menopaussista” Tässähän ollaan vielä pelikentillä ..ainakin paperilla :hilarious::hilarious:
Ei palele. Johtuu ehkä takan lämmityksistä joka päivä, vaikkei ole edes pakkasta. Lyön panokseni negan puolesta.

No hienoa. Jospas jotain hienosäätöä edes keksisivät.

Aiemmin oon saanu vääriä haamuja cb:n testeihin, eli varmaan oli korkea LH loppukierrosta, mutta en enää hoitojen ja raskauden jälkeen. Ellei se sitten oo palaamassa.

Nyt muuten kun tuosta palelusta mainitsit niin oon muutaman yön nukkunut villasukat jalassa vaikka yleensä en tarvitse. Hmm.. :bored: Muita oireita ei kyllä oo. Voikohan Terot aiheuttaa palelua? Niitä syön nyt tässä kierrossa.

Mites lambi, onko edistystä?

Aiemmin oon saanu vääriä haamuja cb:n testeihin, eli varmaan oli korkea LH loppukierrosta, mutta en enää hoitojen ja raskauden jälkeen. Ellei se sitten oo palaamassa.

Nyt muuten kun tuosta palelusta mainitsit niin oon muutaman yön nukkunut villasukat jalassa vaikka yleensä en tarvitse. Hmm.. :bored: Muita oireita ei kyllä oo. Voikohan Terot aiheuttaa palelua? Niitä syön nyt tässä kierrossa.

Mites lambi, onko edistystä?
Terot nostaa kyl ainakin itsellä lämmöt korkealle. NykyiSin ei enää palele niinkuin ennen aikaan mut luge ja terokuurien kans syksyllä nukuin kahden peiton kans ajoittain ihan horkassa.

@Vastavirran akka no joo.. en tiedä mikä mullakin nykyisin on, vanhuus kai.. kaikki vuodet olen palellut kesälläkin, nyt tuntuu että kaikkialla on liian kuuma. tai välillä palelee joo mutta pääsääntöisesti saatan painella paitahihasillani pihalla ja hyvälle vaan tuntuu :hungover: Ennen tätä kolmosta kuljin kesäkuulle untuvatakissa ja sisällä villatakit ja sukat päällä. Voihan hormonit.

Takaisin