Mä kyllä edelleen yrittäisin ja toivoisin... mut nyt ei oo sitä miestä :bag:
Vauvahaavetta tuntuu olevan todella vaikea haudata lopullisesti
Parisuhdehaaveen olen jo tainnut haudata... tänään oli ensimmäinen päivä kuukauteen, kun en ole itkenyt yhtään kyyneltä. Niin rankka on ollut tää prosessi mulle. Eilen itkin sitäkin enemmän sitte.
Oon alkanut purkaa tätä tunnetaakkaa ja surua musiikin avulla (kas kun tulin ajatelleeksi, ja musiikkia opiskelen!!!) ja se onkin yllättäen helpottanut paljon. Sen takia olenkin itkenyt paljon. Eri biisit nostaa esiin eri tunteita, mut enimmäkseen kai surua olen purkanut. No, oon lukenut, että tukahdutettu ja sisuksiin painettu viha purkautuu usein myös suruna ulos. Purettu on. Jotain. Paljon. Monen asian menettämisen surua. Niin ja en mä mitään klassista oo kunnellut, vaan suomi-iskelmää. Juha Tapiota, Lauri Tähkää, Johanna Kurkelaa, Chisua... Selvästi se on ollut tarpeellista. Oon ollut kuukauden lähes täysin eristäytyneenä kotiin. Eilen kävin ekaa päivää koululla, ja itkemiseksi meni eka soittotuntikin. Onneksi mulla on tosi ihana, ymmärtäväinen ja empaattinen opettaja.
Ehkä mä selviän tästä hengissä. Vaikka välillä on ollu päiviä jolloin on tuntunut että en selviä. Ehkä sekin päivä tulee, kun kaikki suru on puserrettu ulos, ja ilo alkaa taas kuplia pintaan. Sitä odotellessa...
Tavallaan lohdullista, että ei tarvi nyt alkaa stressata mikä dpo ja milloin alkaa testaamaan. Vuoden päivät sitä takana, nyt on ”loma” siitä. Vaikka olo edelleen haikea... Mun kohdalla tää todellakin tarkoittaa vauvahaaveen hautaamista kokonaan. Tuskin tässä nyt ihan hetikohta saan haaviini uuden (ja tällä kertaa täydellisen) miehen, joka ihan heti ekoilla treffeillä haluais alkaa vauvantekopuuhiin...
Ja ehkä nyt en itsekään ihan niin toimisi. Sarkasmia vaan... Tänä keväänä tulee 49 mittariin, joten enköhän mä oo hävinny tän pelin
(DHEA:ta kyllä käytän vielä...) Mut teidän testailut kiinnostaa edelleen. Vaikka en oo jaksanu vastailla juurikaan, oon joka päivä käyny lukemassa viestit. Ja pidän peukkuja täällä, elän sitte mukana teidän onnistumisissa, vaikka en itse enää ole pelissä mukana