Pulinaketju

KaarinHa osanottoni! :Heartred

Helenalle myös voimia. :Heartred

Ei tullut mulle jouluplussaa, tuhruttelu alkoi jo viikko sitten dpo 9. Vasta dpo 15 hanat aukesi kunnolla. Rasittaa kun edes menkat ei onnistu niin kuin pitäisi, lisääntymisestä nyt puhumattakaan. Yhä useammin tulee mieleen, että pitäisikö vaan luovuttaa, niin ei tarvitsisi aina pettyä itseensä.

Mutta jotain ihanaakin tapahtui jouluna, mua kosittiin. :love7

Onnea kihlautumisesta :)

KaarinHa osanottoni! :Heartred

Helenalle myös voimia. :Heartred

Ei tullut mulle jouluplussaa, tuhruttelu alkoi jo viikko sitten dpo 9. Vasta dpo 15 hanat aukesi kunnolla. Rasittaa kun edes menkat ei onnistu niin kuin pitäisi, lisääntymisestä nyt puhumattakaan. Yhä useammin tulee mieleen, että pitäisikö vaan luovuttaa, niin ei tarvitsisi aina pettyä itseensä.

Mutta jotain ihanaakin tapahtui jouluna, mua kosittiin. :love7
Onnea ❣

Onnea, Alcyone :love7

Mun sisko vm 86 poikkes ennen joulua. Hän kertoi serkkuni raskaudesta ja pohti ääneen omia haaveitaan. Hänellä siis häät ens elokuussa ja haluaa heti alkaa yrittämään sen jälkeen. Oli hommannut jo ainakin ovismittarin ja hedelmällisyysmonitorin. Murehti, kuinka onnistuu raskautumaan. Yritystä ei ole koskaan vielä ollut ja täyttää huhtikuussa 34. Kerroin sitten, että me ollaan yritetty kohta vuosi. Oli hämmästyneen oloinen. Ajattelee varmaan, että mulla on paljon ikää. Ei kuitenkaan kommentoinut mitään. Toivoteltiin tsemppiä puolin ja toisin. Meidän välistä olevalla siskolla oli ongelmia raskautua monta vuotta, joten siksi varmaan siskoa mietityttää. Lohduttelin häntä, että kaikki voi mennä ihan hyvin ja plussa voi tulla nopeasti.

Onnea, Alcyone :love7

Mun sisko vm 86 poikkes ennen joulua. Hän kertoi serkkuni raskaudesta ja pohti ääneen omia haaveitaan. Hänellä siis häät ens elokuussa ja haluaa heti alkaa yrittämään sen jälkeen. Oli hommannut jo ainakin ovismittarin ja hedelmällisyysmonitorin. Murehti, kuinka onnistuu raskautumaan. Yritystä ei ole koskaan vielä ollut ja täyttää huhtikuussa 34. Kerroin sitten, että me ollaan yritetty kohta vuosi. Oli hämmästyneen oloinen. Ajattelee varmaan, että mulla on paljon ikää. Ei kuitenkaan kommentoinut mitään. Toivoteltiin tsemppiä puolin ja toisin. Meidän välistä olevalla siskolla oli ongelmia raskautua monta vuotta, joten siksi varmaan siskoa mietityttää. Lohduttelin häntä, että kaikki voi mennä ihan hyvin ja plussa voi tulla nopeasti.
Tollainen siskous on kyllä kullan arvoista :love7, se on vähän eri puhua näistä ystävien kanssa, joihin ei ole mitään geeniyhteyttä.
Voisin kuvitella että siskosi olisi ehkä myös hämmentynyt siitä miten sun iässä raskautuminen voikin olla jo hitaampaa kun nuorempana?
Tsemppiä ja tärppiä teille Helena80! Tuoreet kevätmunat lähdössä liikkeelle teillekin auringon myötä :shy:!

Tsemppiä Helena! Minä suhtaudun epäilyksellä kaikkiin noihin "ei meille tule lapsia" tai "ei meille tule enempää" väitöksiin. Suomessa tuntuu olevan tapana, ettei kukaan halua myöntää haluavansa lapsia, paitsi sitten kun lapsi on jo tulossa, ja sittenkin selitellään että "ei me muuten mutta kun vahingossa". En yhtään ymmärrä, mikä lapsen haluamisessa on niin pahaa, ettei voi sanoa että olisihan se kiva jos lapsen saisi ja toinenkin olisi mukava.
Ehkä tää kuuluu sellaiseen suomalaiseen perusluonteeseen - kell onni on sen kätkeköön :think005? Tai että mistään henkilökohtaisesta ei voi puhua ennen varmuutta?
Sääli sinänsä, toivoisi että aiheista voitaisiin keskustella myös ajatustasolla.
Täällä on kyllä poikkeuksellisen hyvin toiminut tämä, ehkä kasvottomuus helpottaa tässä?

Tuota mää vähän tässä oon miettinyt et en tiedä vihtinkö sit kuitenkaan puhua mitään koska pahoittaa niin monen mielen jos plussaan ja sitä en halua teille
Älä viitsi :happy:, kyllä täällä tykätään plussista, sunkin omista! Ei ole keneltäkään muulta pois, vielä vähemmän kun ei edes tunneta :shy:. Ne läheiset plussat voi kirpasta, mutta foorumi elää vähän eri tasolla.
Ehdottomasti tarvitaan siis raporttia asian edistymisestä!

Kiitos... Tuon vahvan lääkkeen nyt jätin jo pois vaikka lääkäri sanokin että häviää kehosta heti mut siltikin... Tuo piti vuotoo ja kertoo kummallisin joten näillä nyt aloitellaan

Alcyone... vau, hurjasti onnea joulukosinnasta! Tuleeko pitkä vai lyhyt kihlaus, joko hääpäivä on päätetty? (Kaikki yksityiskohdat tänne kiitos :grin, voi sitten fiilistellä mukana.)

Kiitos :Heartred Päätettiin, että häät on tänä talvena, luultavasti jo helmikuun alussa. Vähän riippuu siitäkin, miten saadaan vihkijälle aika varattua. Tässä tulee valmisteluiden kanssa niin kiire, että pidetään tosi pienet häät, vain kaikkein lähimmät kutsutaan. Mullahan tämä on jo toinen kerta :bag:, yhdet isot prinsessahäät olen juhlinut nuorena, niin en toisia enää kaipaa. Olen vaan älyttömän onnellinen siitä, että mies haluaa tällä tavoin sitoutua, vaikka olen häntä vanhempi eikä perheen perustaminen välttämättä enää onnistu mun kanssa.

Hentohaave, tsemppiä. :Heartred
Minä en ole ikinä huolinut yhtään eksää takaisin, lähinnä sen vuoksi, että parisuhde kyseisen henkilön kanssa on kokeiltu, ja on todistettu ettei se toimi, joten seuraavaa vain hakuun. Ainakin minulla tuo oma päätös lopettaa kyseinen jakso elämässä nopeuttaa myös erosta selviämistä, toki alkuun on aina se aika, jolloin itkee aina kun herää ja aina kun menee nukkumaan, mutta se ei jatku ikuisesti. Ja sen aikaa kun sitä kestää, voi keskittyä vain hengittämään. Itkee sen verran kuin itkua on tulossa ja se loppuu sitten kun on saanut itkeä riittävästi.

Tänään itkin enää vain vähän. Aaltoliikettä tää kyllä on. Joinakin päivinä taistelen itteni kanssa, etten laittais viestiä ja kertoisi miten paljon häntä ikävöin, miten kova ikävä on hänen läheisyyttä ja kosketusta :( Toisina päivinä olen valtavan voimaantunut ja ylpeä itsestäni, kun olen taas piirtänyt määrätietoisesti omat rajani näkyviksi, eikä ole mitään aikomusta taivuttaa eikä siirtää niitä. Aaltoliikettä. Kai tää tästä, joku päivä vielä paremmaksi muuttuu.

Tuota mää vähän tässä oon miettinyt et en tiedä vihtinkö sit kuitenkaan puhua mitään koska pahoittaa niin monen mielen jos plussaan ja sitä en halua teille

Kyllä mä ajattelen niin päin, että muiden plussat tässä ketjussa tuo toivoa itsellekin hyvän mielen lisäksi. :)

Onnea Alcyone! :)

Ei tullut tosiaan tänne jouluplussaa, sen sijaan tiputteli kp:t 26-28 ja tänään kp29 vasta aukes hanat kunnolla, ja ihan kamalan kivuliasta on. Joutunu ottaa maksimiannoksen särkylääkettä ja silti särkee ilkeästi, mutta ehdottoman positiivista on se, että kierto oli 28 päivää ja luteaali 14 vaikka vikat 3 päivää tiputtelikin :gen014Jospa se kierto tästä olis taas asettumassa viimein.

Onnea Alcyone! :)

Ei tullut tosiaan tänne jouluplussaa, sen sijaan tiputteli kp:t 26-28 ja tänään kp29 vasta aukes hanat kunnolla, ja ihan kamalan kivuliasta on. Joutunu ottaa maksimiannoksen särkylääkettä ja silti särkee ilkeästi, mutta ehdottoman positiivista on se, että kierto oli 28 päivää ja luteaali 14 vaikka vikat 3 päivää tiputtelikin :gen014Jospa se kierto tästä olis taas asettumassa viimein.
Pahoittelut ja plussaa ens kuuhun:Heartred alcyone sori jos kysyn mut onko sulla lapsia?

Takaisin