Pulinaketju

Osanottoni KaarinHa.

Suski, minulla on myös ollut perinteenä juhlapyhien päivystyksessä istuminen. Eilen yritettiin välttää sitä käymällä lapsen kanssa lääkärissä, antibiootit korvatulehdukseen ja tipat silmätulehdukseen.

Rauhallista Joulua kaikille!

Saatiin lunta tänään :joyful:

Liitteet

• 20191225_122822.jpg
    20191225_122822.jpg
    54.7 KB · Katsottu: 156
Mun kierto tosiaan jäi 25 päivään eli nyt kp8. Phuuh. Miestäni murehdin, kun hän alkoi nähdä kaksoiskuvia tässä kuussa. On huimannut ja nyt on karsastusta. Kävi lääkärillä, joka ohjasi neurolle ja silmälääkäriin. Mies menee sinne välipäivinä. Hänellä ei nyt jaksaminen enää riitä yrittämiseen :sad001 Ymmärrettävää tietysti. Ensi vuoden toiveet: hän tervehtyisi ja saisimme plussan.

Mun kierto tosiaan jäi 25 päivään eli nyt kp8. Phuuh. Miestäni murehdin, kun hän alkoi nähdä kaksoiskuvia tässä kuussa. On huimannut ja nyt on karsastusta. Kävi lääkärillä, joka ohjasi neurolle ja silmälääkäriin. Mies menee sinne välipäivinä. Hänellä ei nyt jaksaminen enää riitä yrittämiseen :sad001 Ymmärrettävää tietysti. Ensi vuoden toiveet: hän tervehtyisi ja saisimme plussan.
Voi että. Voimia ja pikaista selvyyttä tilanteeseen!

@Vastavirran akka mietinkin mites siellä. No pyh ja pah. Hiljasta täälläkin. Kaikki into tehdä mitään ovistikkuja on pois. Hyvä jos muistaa mikä kp menossa.

Huh hah hei niin se aatto vain meni ja onhan ollu tupsetta... Voimia Helena ja toivotaan että kaikki ois hyvin ja saatte plussan ja toki mullekkin plussaa :3some

Voimia Helena! :Heartred
Ovis oli oloista päätellen maanantaina. Ei nyt ihan oikeaan aikaan saatu hyödynnettyä, kun ollaan kyläilyreissussa, viimeistään parin viikon päästä selvinnee...

Kp1 ja uutta matoa koukkuun. Toivotaan Helena, että ukko paranee ripeästi ja pääsette jatkamaan taas. Ja Sharmanderille toivotaan kunnon ovista. Mites viimemetriläiset, ollaanko vielä yhtenä kappaleena?

Paljon voimia Helena ❤️

Täällä kp26 ja runsaasti jo tihuttaa, nega testattu aamulla :sorry: Olin kyllä jo aika varma ettei tärppiä tule, oli kroppa ihan liian kovilla oviksen jälkeen.

Kp1 ja uutta matoa koukkuun. Toivotaan Helena, että ukko paranee ripeästi ja pääsette jatkamaan taas. Ja Sharmanderille toivotaan kunnon ovista. Mites viimemetriläiset, ollaanko vielä yhtenä kappaleena?
Tsemppiä uuteen kiertoon, päivät pitenee, munat innostuu :bounce

Täällä vielä kasvatellaan, joulu varmasti jouduttanut kasvua :facepalm:, saa nähdä mikä jätti lie tulossa. Vaikkei nyt mahdottoman isolta tunnukaan, mutta mistä sitä taas tietääkään yhtään mitään.. Pitää ehkä ruveta pian katsomaan roinat kasaan jos vaikka pian pääsisikin jo toimiin. Vähän vielä synttärijuhlaa tässä fiksattavana - juhlaa toisen perään, nopeuttaa entisestään päivien juoksua..

Paineet sun muut pysyneet priimana, kyllä se vanhakin ehkä voi vielä onnistua..

Takaisin