13.1, mennään Motto78 kanssa ihan samoilla päivillä ! Pitää ehkä sopia jokin sopiva syntymäpäivä, eihän virtuaalikaksoset voi eri päivinä kuitenkaan.. ? Vai joko kerkesit Motto78??Lambi Millon se la olikaan? Sori huono muistini
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
13.1, mennään Motto78 kanssa ihan samoilla päivillä ! Pitää ehkä sopia jokin sopiva syntymäpäivä, eihän virtuaalikaksoset voi eri päivinä kuitenkaan.. ? Vai joko kerkesit Motto78??Lambi Millon se la olikaan? Sori huono muistini
Täälläkin vielä yhtenä kappaleena, tyyppi ei ole vielä edes kiinnittynyt eli voidaan hyvin sopia hyvä syntymäpäivä tammikuulle.13.1, mennään Motto78 kanssa ihan samoilla päivillä ! Pitää ehkä sopia jokin sopiva syntymäpäivä, eihän virtuaalikaksoset voi eri päivinä kuitenkaan.. ? Vai joko kerkesit Motto78??
Toi sf mitta ei kyllä kerro vauvan koosta oikeen mitään, vaikka mitä väittäisivät .. Ei täälläkään olla kiinni, vaikka hetken jo niin luulin.. Majailee vaan tosi syvällä lantiossa mutta kiertää vielä akseliaan ympäri.Täälläkin vielä yhtenä kappaleena, tyyppi ei ole vielä edes kiinnittynyt eli voidaan hyvin sopia hyvä syntymäpäivä tammikuulle.
Mulle sopisi hyvin jo laskettua edeltävä viikko, sf-mitta on noussut vauhdilla Synnytystapa-arvio on ti, katsotaan millainen jötkäle sitä on tullut kasvatettua.
Mun pojan la oli aikoinaan 27.12.10 ja hän syntyi 11.1.2011 Käynnisteltiin 10.1 :)Toi sf mitta ei kyllä kerro vauvan koosta oikeen mitään, vaikka mitä väittäisivät .. Ei täälläkään olla kiinni, vaikka hetken jo niin luulin.. Majailee vaan tosi syvällä lantiossa mutta kiertää vielä akseliaan ympäri.
Tsemppiä arvioon! Toivottavasti saatte mieluisan tuloksen sielläkin!
11.1 vois olla tosi hyvä päivä kurkistaa valoon? Vaikka realistisesti katsottuna meillä mennään kyllä ainakin sinne 20.1..
Mulla on kans yks 11.1 syntynyt, laskettu seilasi 1.1-12.1 tiedä sitten menikö yli vai ali loppuviimeinMun pojan la oli aikoinaan 27.12.10 ja hän syntyi 11.1.2011 Käynnisteltiin 10.1 :)
Voi että. Nuo on jotenkin itselle ollu sellaisia surun paikkoja vaikkei pitäis. Kun tavallaan itse ei oo koskaan voinu päättää lapsilukuaan. Sit on niitä ketkä kehuu että ehkä yks tai ei yhtään mut sit pam-niillä on ykskaks viis penskaa.Oltiin tänään miehen veljen lapsen ykkössynttäreillä. Huomasin emännän vatsan olevan pyöreenä ja vauvahan sieltä on toukokuussa tulossa. Pari, joka sanoi, että haluavat vain yhden. Huoh Onnellinen pitää tietysti olla, mutta mies huomasi, että olen surullinen. Voisko joskus tulla jotain hyviä uutisia..
@KaarinHa onko sul mitään terolutteja tms? Saisit katkaistua ton kierron?
Mulla oli tuota samaa repivää yskää vissiin pari kuukautta. Kuume ei noussut eikä ollut mitään räkähommaa mut se yskä. Esikoisella oli sama. Parilla muulla tutulla myös. Lie liikenteessäEi ole teroja, eikä muutakaan lääkettä ole nyt tähän. Tänään sitten kuitenkin tuli pariin otteeseen paperiin pyyhkiessä muutama tippa kirkkaanpunaista verta, mutta ei sitä siteeseen asti ole juurikaan tullut. Sitten nekin tiputtelut hävisi johonkin. Kahtotaan nyt sitten, mitä tuleman pitää. Eipä tuolla kai nyt niin merkitystä ole, tulee sitten ne menkat kun tulee, jos tulee. Ei kai siitä haittaakaan ole, vaikka kierto on välillä pitkä. Siis kun ei nyt mitään yritystä enää ole raskautua. Harmittaa myöntää, että en ehkä jaksaisi toista lasta enää. Vaikea tosin tietää, mutta tuntuu siltä ainakin tässä hetkessä. Varmasti siihen vaikuttaa tämä vaihe pojan kasvussa ja kehityksessä, kun on niin vauhdikasta menoa, ja tuntuu, että ne päiväunetkin on jäämässä pois ainakin kotona ollessa.
Niin joo, tein sen yhden raskaustestin pois tuossa yks päivä, oli niin nega kuin voi vain ikinä olla :D Ovista en ole jaksanut edes uteliaisuuden vuoksi tikutella.
Joku ihme flunssa tms. iski tuossa muutama päivä sitten, ei ole ollut kuumetta ollenkaan, eikä kovin isosti nuhaakaan, ja nyt on sitten jäljellä vain erittäin ärsyttävä yskä, joka tuntuu repivän keuhkoja aika syvältä. Tiedä sitten, mikä senkin aiheuttaa.
Plussaa toivon kaikille sitä yrittäville!
Puhu vain! Ei plussauksesta täällä kukaan mieltään pahoita, päin vastoin, se antaa toivoa muillekin yrittäjille. Eikä tämä ketju ole pelkästään kuumeilijoille, vaan kaikissa tilanteissa oleville, ja kukin saa ihan vapaasti kirjoittaa omasta tilanteestaan. Sen takia tämä ketju oikeastaan perustettiinkin, että olisi meille varttuneemmille jokin paikka, jossa ei ole väliä onko kuumeilija, odottaja, pienen vanhempi vai jo isomman vanhempi. Eli kirjoittele tänne vain kaikesta mitä mieleen juolahtaa.Tuota mää vähän tässä oon miettinyt et en tiedä vihtinkö sit kuitenkaan puhua mitään koska pahoittaa niin monen mielen jos plussaan ja sitä en halua teille