Niinpä! Pelkkää kehonkieltä vaan !Ovispäivänä kannattaa olla puhumatta :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niinpä! Pelkkää kehonkieltä vaan !Ovispäivänä kannattaa olla puhumatta :)
Haha todellakin! Onneks tää provosointiolo väistyy menkkojen myötäOvispäivänä kannattaa olla puhumatta :)
Kyllä näkyy tai minusta ainakin tuntuu siltäRaskaita muistoja. Lämpimiä ajatuksia ja valonpilkahduksia jouluusi . Mua aina lämmittää ajatus että esim menetetyt vauvat on mun sydämessäni aina. Niitä kukaan ei vie pois. Kuolleiden ihmisten kohdallakin yritän muistaa ne hyvät ajat ja kauniit hetket. Uskon että poismennyt haluaisi myös niin. Ehkä veljesi silmät tai hymy näkyy jossakussa pienokaisessasi
Noi nettirekisterit on kyllä ajoittain niin persiistä ..Aivan kauhee pomo... Miekin oon miehelle välillä kun pomotti töissä sanonu ettet oo yhtään enempää pomo ku minäkään No joo huono vertaus... Mut joo oli kyl kaamee päivä tänään ois pitäny paketoida No 2 sain pakettiin kun tuli hälytys et pitää tietyt paperit lähtee roudaan melkeen 100km päähän ku on ell net myöntänyt ja net pitää sunnuntaihin mennessä olla ostajalla... No jaa eipä muutaku matkaan... Sit isäntä ilmoittaa että on kuumeessa No onneks isommat ei oo koulussa enään pystyvät tuuraan mut pelolla ootan et mikä tauti jyllää vai onko vain että tressi helpottaa kun työt vähän laantuu
Tuossa uä hetkellä oli 10+6 ja nyt kun kirjoitan on 11+3.Ihana kuva, Piitula! Paljonko nyt on viikkoja?
Minulla vauvat eivät koskaan olleet noin päin sopivasti, aina väärin päin ja jatkuvasti liikkeessä.
Peukut pystyssä teille, VA & Alcyone. Tuurilla ehditte laittamaan positiivisen tikun ukolle lahjapakettiin.