Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä varmasti voi imetystiheys vaikuttaa kiertopäiviin!Meilläkin tuo pojan D-vitamiiniarvo mitattiin kai ihan muiden seassa vaan, kun oli pitkä lista kaikenlaisia testejä siinä samassa kun noita allergiajuttuja aiemmin tänä vuonna selviteltiin.
Kp47 täällä, ei mitään oireita taas mihinkään suuntaan. Mietin vaan, että voiko esim. muutaman päivän ajan kestävä tiheämpi imetystahti vaikuttaa jotenkin, aiemmin kun oli pitkään niin että ehkä kerran päivässä imetin, eikä ihan joka päivä sitäkään, mutta nyt tässä viimeisen viikon aikana poika on jostain syystä taas innostunut kovasti vaatimaan pääsyä tissille Oli tosin kuumeessa nyt tässä myös pari päivää, silloin kyllä kävi usemman kerran päivässä tissillä. Osa kerroista taitaa kyllä olla enemmänkin huomionhakua, kun poika tietää, että kun hän pyytää tissille, niin sinne pääsee 99% kerroista, vaikka minulla olisi joku asia kesken.
Nyt on muutama päivä tässä mennyt vähän miten sattuu aika pojan kanssa, kun isoäitini on erittäin huonossa kunnossa ja tulee surtua sitä hänen tilannettaan sitten paljon, vaikka mitään en voikaan asialle tehdä En vain ole osannut huomioida poikaa tarpeeksi, kun energiaa menee siihen, että saan pidettyä itseni kasassa.
Pahoitelut mummon johdosta ne on hankalia hetkiä kun lapsi on pieni ja itsellä on suru tai huoli. Ei osaa/pysty keskittymään mihknkään. Mä olin aikanaan menetyksien jälkeen tosi lyhyellä sytytyslangalla. Hermo paloi nopeasti ja itku lensi. Mä tosin muutenkin itken herkästi. Lapset on kyl nähneet kun mä tiristelen millon mistäkinMeilläkin tuo pojan D-vitamiiniarvo mitattiin kai ihan muiden seassa vaan, kun oli pitkä lista kaikenlaisia testejä siinä samassa kun noita allergiajuttuja aiemmin tänä vuonna selviteltiin.
Kp47 täällä, ei mitään oireita taas mihinkään suuntaan. Mietin vaan, että voiko esim. muutaman päivän ajan kestävä tiheämpi imetystahti vaikuttaa jotenkin, aiemmin kun oli pitkään niin että ehkä kerran päivässä imetin, eikä ihan joka päivä sitäkään, mutta nyt tässä viimeisen viikon aikana poika on jostain syystä taas innostunut kovasti vaatimaan pääsyä tissille Oli tosin kuumeessa nyt tässä myös pari päivää, silloin kyllä kävi usemman kerran päivässä tissillä. Osa kerroista taitaa kyllä olla enemmänkin huomionhakua, kun poika tietää, että kun hän pyytää tissille, niin sinne pääsee 99% kerroista, vaikka minulla olisi joku asia kesken.
Nyt on muutama päivä tässä mennyt vähän miten sattuu aika pojan kanssa, kun isoäitini on erittäin huonossa kunnossa ja tulee surtua sitä hänen tilannettaan sitten paljon, vaikka mitään en voikaan asialle tehdä En vain ole osannut huomioida poikaa tarpeeksi, kun energiaa menee siihen, että saan pidettyä itseni kasassa.
No niin. Onhan jo paremmat numerot.Nonii. Äkkiä ne kannassa näkyy. FSH oli 19,4 ja prolaktiini 333 mU/l (Viitearvot 102-496 mU/l) eli jo ihan normaalilla tasolla imetyksestä huolimatta.
No juu. Tässä varmaan näkyy just se miten ne alkaa heitellä siniaallon lailla.No niin. Onhan jo paremmat numerot.
Mulla ei mitään oireita tällä kertaa. Ei arista tissitkään. Dpo 4-5. Tylsää aikaa.
Samaa tylsyyttä täälläkin, eli dpo 4. Jaksaisipa olla edes toiveikas. Tämä kierto jäänee ennätyslyhyeksi, jos luteaali on taas sen 11-12 pv mitä on nyt ollut kkm:n jälkeen. Liittyyköhän ikään ja edessä häämöttäviin vaihtareihin?No niin. Onhan jo paremmat numerot.
Mulla ei mitään oireita tällä kertaa. Ei arista tissitkään. Dpo 4-5. Tylsää aikaa.
Kuulostaa hurjan raskaalta jo välimatkankin takia . Ei ihme että voimat loppuiMuistan kuin eilisen....lapset oli pieniä nuorin 4kk siis näistä teineistä... Puhelin soi yöllä kolmen aikaan jotenkin oli jääny äänet yleensä ei edellisenä iltana oli kello meillä ja äitillä pysähtyy kun vastasin toisesta päästä kuulu voitko mennä istumaan minä siihen et miksi kuka puhuu silloin poliisi sanoi mitä oli tapahtunut ja kuuden jälkeen pakkasin tavarat otin nuorimman mukaan hajin äidin ja lähdin ajaan 6 tuntia reilu sairaalaan josta en muista yhtään mitään olin ihan shokissa... Perille päästyä mentiin kahto ajan veljeä joka makasi teholla letkuissa oli tavallaan vihainen ja sanoin miksi et puhu mitään... Ei vastausta... Myöhemmin kyllä tajusin tilanteen vakavuuden mutta en halunnut myöntää sitä itelle koska en halunnu päästää irti... Kuukaudet vieri ja met ajettiin vähän väliä samaa väliä kahtomaan kyllä lapset jotain tajus mutta kyllähän se söi kaikkia myös parisuhdetta mutta en voinut hylätä veljeä... Kaikkiin papereihin oltiin merkattu mulle päätösvalta oli siitäkin ihan ihmeissäni... Viikko ennen pääsiäistä puhelin soi ja sanottiin et tulkaa nyt tila on huono olihan niitä huonoja päiviä vuoden aikana ollu tosi paljon.. Lähdettiin ajaan perille päästiin jäätiin sinne.. Pääsiäispäivän aamu koitti ja veli nukkui pois en ennättänyt paikalle myöhästyttiin viis minuuttia siis vaivaiset viis minuuttia vaikka oltiin majotuttu lähelle ja hoitajat soitti hyvissä ajoin mut ei ei se riittänyt... Oli niin maanmurtama etten tajut edes miehelle soittaa kaikki oli ihan mustaa... Helpompi olis ollu jos ei oli tarvinnut kun kerran menettää eikä olis vuotta tarvinnut odottaa... Kertominen lapsille oli todella vaikiaa vanhin oli hänen kummilapsi ja ymmärsi hyvin ja olivat todella läheisiä ja näkivät useasti vaikka välimatkaa oli... Hautajaiset oli hankalat.. Raskaat kaikki vain sumeni mulla.. Siihen loppu voimat en pystynyt vain enään... Mutta mikä ihaninta kaiken keskellä niin lapset ja se elämisen tarmoja huolettomuus ilman niitä en tiedä missä olisin mut niiden avulla pelastuin ja jatkoin elämää vaikka koettelu ei siihen loppunut... Kiitos teille naiset oli pakko purkaa.. Tää joulu tekee vaikeaksi
Raskaita muistoja. Lämpimiä ajatuksia ja valonpilkahduksia jouluusi . Mua aina lämmittää ajatus että esim menetetyt vauvat on mun sydämessäni aina. Niitä kukaan ei vie pois. Kuolleiden ihmisten kohdallakin yritän muistaa ne hyvät ajat ja kauniit hetket. Uskon että poismennyt haluaisi myös niin. Ehkä veljesi silmät tai hymy näkyy jossakussa pienokaisessasiLambi jälkeenpäin vasta tajusin kuinka loppu olin... Kiitos teille myös kaikille muillekin rauhaisaa joulun odotusta
Ovispäivänä kannattaa olla puhumatta :)Noniiii. Nyt on ostettu kaikki lisäravinteet mitä maa päällään kantaa DHEA, E-vitamiini, ubiqinoli jenkeistä... helokkiöljy on jo menny tovin samoin inositolipurkin syön loppuun Nyt vaan sopii toivoa et miehen kans hellyyshetket taas alkaa pyöriä kunhan vuoto loppuu. Meinaa meidän keskustelut nykyään mennä väittelyksi vaikka puhuttaisiin politiikasta Siinä ei sit enää iltaisin lempi leisku