Kyllä täälläkin polttelee! Mutta kun tiedän etten ehdi ja työ jää varmasti kesken, en edes aloita. Jos flow katkeaa ja työ jää kesken, sitä on todella ikävä joskus yrittää jatkaa, ja keskeneräisen katselu se vasta ikävää onkin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minulla on miljoona keskeneräistä työtä lankojen joukossa. On tullut aloitettua ja sitten on iskenyt joku vaiva. Ei niitä tee mieli jatkaa, kun tulee mieleen se vamma, jonka vuoksi ne on kesken. En silti poiskaan heitä hyviä lankoja.Kyllä täälläkin polttelee! Mutta kun tiedän etten ehdi ja työ jää varmasti kesken, en edes aloita. Jos flow katkeaa ja työ jää kesken, sitä on todella ikävä joskus yrittää jatkaa, ja keskeneräisen katselu se vasta ikävää onkin!
purr..ihana!Mä kehrään. Mieluiten kehrään, jos jotain käsitöitä teen. Neulon kyllä myös. Nyt en oo oikein ehtinyt tekemään mitään muuta käsilläni kuin tuo opiskeluun liittyvä harjoittelu. Ja tänä syksynä en oikein sitäkään. Ehkä joululomalla sit taas kehräilen... jotain kauniin väristä villaa. Väriterapian saa siinä samalla, kun lanka valmistuu. Mulla on itse kehrättyjä lankoja laatikkotolkulla, joskus vois tietty niitä neuloakin, eikä vaan tehtailla lisää lankaa. Mut kehrääminen on niin terapeuttista hommaa!
Mulla oli myös räsymattoja tekevä mummo - ja niitä kangaspuita aikanaan hetken harkitsin kun ei muitakaan kiinnostuneita ollut. Mutta jäipä ottamatta, vaatisi pikkusen enemmän meinaamista järjestää tilaakin niille.. Ehkä vielä joskus! Nyt ei oo öö, kymmeneen vuoteen ollut muutenkaan mattoja lattioilla, niin eipä tässä isoja ole menettänyt.Lambi, kangaspuut on oikeasti terapeuttista puuhaa! Isoäiti teki räsymattoja oikein urakalla, ja pääsin usein mukaan paukuttamaan. Teki hyvää teiniangstille, harmillisesti vaan allergiat ei pitäneet kangaspölystä.
Mahdollisuus kuitenkin on!!Kyllä mäkin voi sen jouluplussan ottaa. Kp 13 ja vielä saa ovistakin odotella tovin, toivottavasti sentään tulee tässä kuussa. Jotenkin on sellainen olo, että miksi näin vanhana enää edes yrittää raskautua, kun onnistumisen todennäköisyys on naurettavan pieni. Hoidot meillä on katsomatta, ehkä ensi vuonna päädytään niihin asti?
Ni. Aina on mahis kunnes toisin todistetaanKyllä mäkin voi sen jouluplussan ottaa. Kp 13 ja vielä saa ovistakin odotella tovin, toivottavasti sentään tulee tässä kuussa. Jotenkin on sellainen olo, että miksi näin vanhana enää edes yrittää raskautua, kun onnistumisen todennäköisyys on naurettavan pieni. Hoidot meillä on katsomatta, ehkä ensi vuonna päädytään niihin asti?