Minulla on ennätyskierronpituus 96. Sinulla on siihen vielä matkaa ja mielelläni pidän ennätyksen omissa nimissäni.Jouluplussa kelpaisi!
(Jos nyt vaan päästäis pikkuhiljaa uuteen kiertoon.. Kp74. )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minulla on ennätyskierronpituus 96. Sinulla on siihen vielä matkaa ja mielelläni pidän ennätyksen omissa nimissäni.Jouluplussa kelpaisi!
(Jos nyt vaan päästäis pikkuhiljaa uuteen kiertoon.. Kp74. )
Spontaanisti, ei ole todettu monirakkulaisuutta. Viime kesänä mulla oli ekaa kertaa pitkittynyt kierto, 80+ päivää, ja silloin syyksi löytyi kysta. Samaa epäilen nyt. Aikaisemmin on ollut kystia myös, mutta eivät ole kiertoon vaikuttaneet. En tiedä miksi nyt venyy. Vaikuttaisiko imetyksen alasajaminen ja lopetus?Onko teillä ollu noi pitkät kierrot ihan spontaanisti normaalien välillä vai onko jotain PCOS taustaa?
Tervetuloa Tero-kerhoon. Yök sanon minä. Kettu sentään että näitäkin piti alkaa vetämäänViimeinkin lääkäri uusi Terot. Toivottavasti niitä saisin huomenna, jos meinaavat olla kortilla. Eipä niillä kai kiire ole, kun ei tunnu ovistelut olevan lähelläkään vielä. Pieniä merkkejä on, mutta testi ei ole vielä plussalla.
Jouluna olisi kyllä mahtavaa saada plussa, kisassa mukana, jos munat riittää.
No jopas oireita tyrkkää. Ei mulla tule mitään kummallisuuksia. Ihan suht samat oireet Teroilla tai ilman. No jospas ne kohta alkais taas. Toivotaan.Okeii. Mielenkiintoista. Kyllähän ne kaikki imetykset ja muut ja niiden ajaminen lopppuun varmasti monella sotkee. Mulla ei oo aavistustakaan kun eSikoisesta menkat alkoi 3kk kohdalla ihan tavallisina (imetys loppui) ja kakkosesta raskauduin silloin 2.kierrosta synnytyksen jälkeen 1,5v kohdalla ja menetyksen jälkeen kierrot palaili aika nopeasti ennalleen. Nyt menkat alkoi 11kk kohdalla ja alkuun meni suht normaalin piikkiin ja nyt alkoi nää maratonit.
PCOSn toki ymmärrän, se taitaa lähes suurimmalla osalla sotkea.
nää terot tekee kyl mulle näkäjään kaikkee. Olen provosoituva ja ärtyvä, nivusiin särkee koko ajan jotenki, palelee ja välillä tulee kylmä hiki. Ällöttää ja rinnat räjähtää. Väsyttää! Vissiin estrogeenit on nii matalat että progeoireet on voimakkaat. En tiiä. Viel pitäs kolme päivää syödä
Jep. Lutinus on sama ku lugesteron. Se tekee kyl kovan kuvotuksen. Ei rintaoireita. Tero näköjään pistää tissit kipeiks. Ja toisaalta joka kierrossa missä oon mitään käyttäny oireet on millon mitäkin.Minulla ei tullut ikäviä sivuvaikutuksia muista kuin teroluteista ja lutinuksista. Teroluteista tuli kovat mahakivut ja runsaat kuukautiset, lutinuksista taas pahoinvointia.
sanoppa. Mulla on kans ollu aina ihan järkkypitkät jälkivuodot. En ymmärrä ollenkaan miten kavereilla ne nuupahtaa viikossa nätisti. esikoisesta taisin vuotaa lähemmäs kaks kuukautta.No jopas oireita tyrkkää. Ei mulla tule mitään kummallisuuksia. Ihan suht samat oireet Teroilla tai ilman. No jospas ne kohta alkais taas. Toivotaan.
Mulla on kyllä synnytysten jälkeen menkat lähteneet suht heti käyntiin. Ensin aina järkyttävän pitkä jälkivuoto ja sitten menkat lisäksi. En tiedä sitten, että miten olisi käynyt pidempien imetysten kanssa. No mulla tuota verta tuntuu piisaavan varmaan vielä parikymmentä vuotta. En uskokaan, että hevillä loppuisi vaikka munatkin olisi jo menneet.
Joo en oo syöny omegoja ihan justiin just in case. Onhan se vähän ankeaa, kolmonen tuli vielä avotarjonnassa ja jotenkin muljautti paikat sekaisin. Pissakin karkaili sen neljä viis viikkoa mitä ei kummastakaan toisesta lapsesta vaikka synnytys oli muute helppoa. Oli tosi mieltä ylentävää vuotaa joka rööristä.Jos syö liian vähän vihreitä vihanneksia (k1-vitamiinin lähteitä) tai liikaa omega 3 -rasvahappoja, niin sitten voi vuotaa runsaasti jo ihan noiden takia.
Niimpä. Sen kun tietäis. En mä muuten mitekkään poikeavasti vuoda, haavat tyretyy ihan normaalisti.Minä olen vältellyt juuri vuotojen takia noita omegoja ja vihreetäkin tulee vedettyä ihan säännöllisesti. Menkat ovat aina olleet runsaat, paitsi nämä viimeiset. Myöskään km tutkimuksessa ei minusta löytynyt poikkeavaa. Tiedä sitten mistä moinen hauskuus elämään joillekin iskee.