Täällä ollaan toistaiseksi säilytty terveinä, ainoastaan pojalla on ollut välillä lievää flunssaa. Täytyy koputtaa puuta!
Olen nauttinut syksystä ja viileistä keleistä, ihanaa kun ei tarvitse hikoilla 24/7. Pihahommia vaan pitäisi vähän ahkerammin saada tehtyä, vaikka eipä nuo puiden lehdet nurmikossa kauheasti haittaa, voi sitten keväällä/kesän alussa ajella ruohonleikkurilla silpuksi sitten kun ne on kuivuneet vähän.
Tässä on nyt muutama viikko yritetty sopeutua elämään kahden kissan kanssa, kolmas jouduttiin lopettamaan kun sillä oli jokin ongelma pissaamisen kanssa, eikä siihen löydetty mitään fyysistä syytä koskaan
Se pissaili yhä tihenevään tahtiin minne sattuu, ja alkoi jo tulla huonekaluille ja talollekin hieman ongelmia asiasta. Se teki sitä harvakseltaan jo silloin kun meille muutti, mutta joskus meni pitkiäkin aikoja, ettei mitään ongelmaa ollut. Nyt se viime aikoina alkoi vetäytyä aina vain enemmän omiin oloihinsa nukkumaan jonnekin ja tosiaan aina vain enemmän niitä pissoja löytyi mistä sattuu. Ikää sillä taisi olla miltei 15 vuotta, ei tiedetty sen tarkkaa ikää silloin kun se kodinvaihtajana meille otettiin. Muuten oli aivan ihana kissa, seurallinen, kiltti ja hauska kaveri. Leikattu narttu oli. Eläinlääkäri tutkaili sitä vähän kun se vietiin eutanasiaa varten sinne, ja sanoi, että päällisin puolin tuntui olevan hyväkuntoinen, terve kissa. Nyt se sitten lepää meidän takapihalla haudassaan, ja käydään pojan kanssa välillä sanomassa sille moikat. Itkuhan siitä minulle aina tulee. Ikävä on joka tapauksessa, vaikka siitä ongelmia syntyikin. Se tykkäsi minun raskausaikanakin olla sylissä, korva kiinni masussa vauvaa kuunnellen, myös siksi sillä kissalla on spesiaalipaikka minun sydämessäni.
Muuten tässä mennään elämää eteen päin ihan arkisissa puuhissa, töitä ja minulla myös kauhean käsityöinnon kanssa edelleen. Olen ottanut uusia haasteitakin itselleni sillä saralla, opettelen uusia juttuja neulomisesta edelleen ja myös ompelua olen nyt kokeillut ja toivoisin, että olisi paaaaaljon enemmän aikaa ja jaksamista harjoitella. Eiköhän sitä joskus löydä jostain. Olisi ollut niin kivaa lähteä taas todella pitkän tauon jälkeen kansalaisopiston kursseille, ehkä jotain käsityötä ja vaikkapa liikuntaakin voisi olla taas ihan kiva harrastaa. En ole nyt syksyllä saanut aikaiseksi lenkkeilyn aloittamista, kesällä kaikki sellainen jää kun on liian kuuma.
Mukavaa syksyä kaikille