Pikkuvarpaat
Piirimestaruustason postaaja
Niin ja lambi kyllä net elukat pysyy mut mun työ muuttuu koneelle ja robotti ottaa ohjat:)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Valitettavasti hänen isä hävisi taistelun syöpää vastaan kolme päivää ennen pojan syntymää
Hän kulkee matkassa mukana, mutta ei enää täällä meidän kanssa. Ikävä on järjetön, paras ystävä on poissa
Mä oon loppuraskaudessa saanut akupunktiota asiaan erikoistuneelta ystävälta, mutta juurikin supistusten voimistamiseen ja synnytyksen tukemiseen. Mutta onhan noita eri pisteitä keho täynnä, muistaakseni katsottiin mitä pisteitä ei ennen tiettyjä raskausviikkoja saanut pistellä.. Kysy ihmeessä hoitajalta?Onko kukaan käynyt raskaana akupunktiossa? Vai onko jotkuin tahot kieltäytyneet antamasta hoitoa raskauteen vedoten?
Onneksi olkoon!!Moikka,
Tuun kurkkaan tälle puolelle :) Ikää siis 40v ja iltatähteä odotellaan rv8. Muut kaksi lasta kouluikäisiä. Jännä ajatus sinänsä, että olen ollut raskaana 2-kymppisenä, 3-kymppisenä ja 4-kymppisenä En kyllä mitenkään voi olla niin vanha Ikä tuo kuitenkin riskinsä... Minkälaisia riskilukuja olette saaneet ja oletteko kenties olleet siinä lapsivesipunktiossa? Itselläni on verikokeet vasta 2vk päästä samalla kuin eka neuvolakin. Mietin jo kuitenkin näitä juttuja...
Onneksi olkoon!!
Oman iltatähteni syntymästä alkaa olla jo viisi vuotta. Riskiluku oli maltillinen eikä aiheuttanut enempää toimenpiteitä. Sen sijaan nuorena ensimmäisessä raskaudessa seula hälytti ja silloin otettiin lapsivesinäyte. Eli ikä ei välttämättä aiheuta ongelmia. Terve lapsi toki syntyi ensimmäisestäkin raskaudesta.
Olikohan alle 5% per kierto.. ei se iso ollut, sen muistan kun itsekin noita tutkin viime vuonna. Joillakin sekin tietysti tapahtuu heti tai pian ja joillakin pitkän ajan kuluessa tai ei ollenkaan.Onko muuten teillä tietoa, mikä on onnistumisprosentti, kuinka suuri(pieni) mahdollisuus on raskautua luonnollisesti yli 40vuotiaana?
Itselläni raskautuminen ei niinkään ole ollut ongelma (6 alkanutta raskautta 1,5 vuoden sisään), mutta raskaudet menevät kesken. Ikää näissä raskauksissa 43-44.Olikohan alle 5% per kierto.. ei se iso ollut, sen muistan kun itsekin noita tutkin viime vuonna. Joillakin sekin tietysti tapahtuu heti tai pian ja joillakin pitkän ajan kuluessa tai ei ollenkaan.
Itselläni raskautuminen ei niinkään ole ollut ongelma (6 alkanutta raskautta 1,5 vuoden sisään), mutta raskaudet menevät kesken. Ikää näissä raskauksissa 43-44.
Vaikka minulta ei kysytty, niin vastaan silti. Tässä iässä suurin osa keskenmenoista johtuu sukusolujen heikosta laadusta, jota tukilääkitys ei korjaa. Tietysti jos jo nuorempana on huomattu tarve lääkitykselle, niin ei se tarve mihinkään katoa. Mutta toki siellä rupusten munasolujen joukossa voi aina olla se ainoa kunnollinen, joka auttaa onnistumaan.Saisiko tuohon jotain tukilääkitystä? Eli kiinnittymistä tukevaa...