Pulinaketju

Paljon onnea Peppipupu :Heartblue Teidän poju päätti syntyä samoilla viikoilla kun meidän pimu ja alkukin kuulostaa kovin tutulta. Tehoyksikkö Saaressa on aivan ihana henkilökunta, jos vauvanne sinne päätyi.
Pikaista toipumista sinulle ja vauvalla on kyllä komea nimi
 
Huh mikä startti! Eipä tarvinnut varmaan murehtia enää sektioon päätymistä, onnea koko perheelle! :happy093
 
Tyyppi päätti eilen illalla syntyä. Alko siis istukan irtoamisella , ja koska etinen mentiin kovaa leikkuriin. Veri tuli suohkuamalla housuista huolimatta klo 19 ja poika ulkona 20:57. Koska synty 34+4 meni iskän kanssa teholle ja mä olen osastolla toipumassa. Kohta pääsee ekaa kertaa sylittelemään. Kyllä suomessa ja Naikkarilla on hyvä hoito. Kirjoittelen enemmän paremmalla ajalla. Hänestä tuli siis Elian Tim Eemeli.

Ai niin strategiset 2480g ja 50cm eli koripalloilija :Heartblue
Paljon onnea :Heartblue:Heartred
 
Paljon onnea, Peppipupu! :Heartred
Hurjalta kuulosti, onneksi kuitenkin kaikki meni lopulta hyvin. Hyvät mitat noin pienille viikoille!
 
Onnea onnea Peppipupu ja perhe. Tuli ihan liikutuksen kyyneleet silmiin tuosta kuvasta. Hyvää toipumista sinulle ja uuden elämän alkua Elianille. :Heartred
 
Tyyppi päätti eilen illalla syntyä. Alko siis istukan irtoamisella , ja koska etinen mentiin kovaa leikkuriin. Veri tuli suohkuamalla housuista huolimatta klo 19 ja poika ulkona 20:57. Koska synty 34+4 meni iskän kanssa teholle ja mä olen osastolla toipumassa. Kohta pääsee ekaa kertaa sylittelemään. Kyllä suomessa ja Naikkarilla on hyvä hoito. Kirjoittelen enemmän paremmalla ajalla. Hänestä tuli siis Elian Tim Eemeli.

Ai niin strategiset 2480g ja 50cm eli koripalloilija :Heartblue
Paljon onnea :Heartpink
 
Paljon onnea Peppipupu :Heartblue Teidän poju päätti syntyä samoilla viikoilla kun meidän pimu ja alkukin kuulostaa kovin tutulta. Tehoyksikkö Saaressa on aivan ihana henkilökunta, jos vauvanne sinne päätyi.
Pikaista toipumista sinulle ja vauvalla on kyllä komea nimi
Juu Saaressa ollaan ja ihan huippua on kyllä hoito ❣️
 
Oiiii että Peppipupu mikä alku teillä on vauvan elämälle ulkomaailmassa tullut :woot:

Onnea hurjasti koko perheelle! Tuli ihan kyynel silmään täällä kun oli niin ihana uutinen!

Samaa mietin myös kuin lambikin, että ei varmastikaan ehtinyt pelätä itse sektiota eikä murehtia sitä odotellessa, kun kaikki kävikin yhtäkkiä niin nopeasti. Paljon tsemppiä tulevaan, niin ihana pieni :Heartred
 
Lupaavalta näyttää, dpo10 :woot:
 

Liitteet

  • 20210827_081023.jpg
    20210827_081023.jpg
    608 KB · Katsottu: 83
Onnea Peppipupulle ihanasta pikkuisesta :Heartblue.

Täällähän on yhtäkkiä paljon plussia. Mahtavaa!
Itselle eteen tulee vaan tuttujen vauvamahoja. Tällä viikolla näin kollegan ensimmäistä kertaa sitten kevään -20 ja hänellä on la 26.12. kuten mullakin olisi ollut viimeisimmässä keskenmenneessä.
 
Ketkä vietti venetsialaiset?
Oli niin ihana ilma että tarkeni ulkona grillata ja terassilla istua:) oli pitkästä aikaa ihana viikonloppu muutamien ystävienkaa:)
Kohta muuttuu työkuviot uusiin muutamaviikko ja sit saa ihmetellä et mitä nyt tehdään ja selvitäänkö vaikka eikait mikään voi enään hullummaks mennä .. voi luoja kun olis vipu mistä vois kääntää taaksepäin niin tekisin sen heti...tällä hetkellä ei vain tunnu elämä elämältä silloin oikeesti:sad001mut joo en tiiä miks täälä oon vielä ja kuulunkokaan edes tänne:confused005
 
Ketkä vietti venetsialaiset?
Oli niin ihana ilma että tarkeni ulkona grillata ja terassilla istua:) oli pitkästä aikaa ihana viikonloppu muutamien ystävienkaa:)
Kohta muuttuu työkuviot uusiin muutamaviikko ja sit saa ihmetellä et mitä nyt tehdään ja selvitäänkö vaikka eikait mikään voi enään hullummaks mennä .. voi luoja kun olis vipu mistä vois kääntää taaksepäin niin tekisin sen heti...tällä hetkellä ei vain tunnu elämä elämältä silloin oikeesti:sad001mut joo en tiiä miks täälä oon vielä ja kuulunkokaan edes tänne:confused005
Hienoa kuulla että on uusia kuvioita edessä! Kauheesti kiinnostaa, mitä muutoksia ootte keksineet vaikeaan tilanteeseen? Onko maitotila ajettu alas? Se on varmasti aikamoinen muutos!
Mä juhlin myös sukulaisten seurassa, peräti 22.15 asti jaksoin.. Ihan krapula olo moisen jälkeen vaikkei Alkoa ollutkaan :hilarious:.
Etäkoulussa ja karanteenissa meidän teinit taas . On tää.. :banghead:
Vaan onneksi piisaa tatteja metsissä!! Ihan huikeeta miten saa kerrankin yllinkyllin sitä sorttia!
Ei kai meistä kukaan kuulu tänne, mun puhelin yrittää mua ainakin erottaa, ruutu niin hajalla ettei kirjoittaminen meinme onnistua.. :hilarious:
 
Minä siirryn tietokone puolelle koska jalat on mitkä on ja selkäleikkaukseen on mahdoton tässä vaiheessa mennä toki pakko jos liikut loppuu...no vaikeita päätöksiä mut elämän on jatkuttava..voi itku mulla ois niin paljon sanottavaa mutta en osaa sitä järkevästi kirjoittaa ja se olis varmasti tylsääkin..meitä on nyt niiiiin kauan koeteltu et jos edes pienen hitusen sais valoa näkyviin mut mut mut:confused005
Lapset kasvaa vauhdilla meidän nuorin on lähdössä kans kerhoon ja olen yhden päivän yksin kunnes koululaiset tulee..ai että saan olla vain minä:grin
 
Takaisin
Top