Ompas täällä hiljaista! Mulla ollut sen verran haipakkaa ettei ole tänne päässyt edes silmäilemään.
Tosiaan jo np ultrassa pohdittiin istukan paikkaa ja nyt varmistui että on täydellisen etinen ja 4 cm paksu - ei tule siirtymään. Ensi viikolla sit vielä ultra ja sektion suunnitteluun...:banghead: lääkäri sanoi että leikkaus viikolla 37. Eli onkohan rv 37 ( eli 36+0-36+6) 37+ jotain vai ihan viikko numero 37? No eniveis, vauva tulee aikaisemmin, viimeistään 19.9. mulla kamala sektiopelko, jota menen purkamaan nyt sitten psykologille. Koko viime viikko menikin tuon vatvomisessa ja nyt päädyttiin viemään kaikki valmiina olleet vauvatavarat kellarin kun mulla meinasi levitä pää. Koitan nyt aktiivisesti ajatella kaikkea muuta kun vauvaa ja tulevaa, mikä tietty hieman hankalaa. En käsitä miksi ei tätä annettu jollekin joka sen sektion välttämättä haluaa? Kun mun ainoa selkeä toive oli se alatiesynnytys.
Hurjan nopsaan aika menee, teilläkin kohta jo vauva sylissä ja tuntuu että vastahan plussasit.
Tuohon sektioasiaan voin sanoa, että ymmärrän täysin ajatuksesi. Minulle se suunniteltu sektio oli ihan myrkkyä mielessä, enkä sinuiksi sen ajatuksen kanssa päässyt etten voi alateitse synnyttää…no universumi päätti toisin ja oltiinkin kiireellisessä sektiossa. Mutta siitä selviää ja toipuminen kävi ainakin itselläni nopsaan, särkylääkkeitäkään en kotiutumiseni jälkeen montaa ottanut.
Mutta valehtelisin jos väittäisin ettenkö olisi edelleen vähän katkera siitä että istukka majoittui täälläkin väärään paikkaan eikä siitä suostunut liikkumaan, keho petti minut. Oalkinto oli kuitenkin paras mahdollinen, tytöntyllerö on vaan niin ihanansuloinen hymytyttö