Pulinaketju

Kiitos onnitteluista ihanat!

Hääjuhla siis vasta tulossa ja mulla leipoo oman äidin kanssa kiinni...Halusimme loimulohta - äiti tilasi uunilohta (mun inhokki, tarvitsee lämpöhauteen =lisää kustannuksia, meillä on jo 2 lämmintä ruokaa ja nyt uupuu kala kylmistä). Lisäksi höyryää joistain fetakipoista vaikka meille ei ole tulossa fetaa pöytään. Loukkaantui kun en missään nimessä suostunut edes ajattelemaan hänen tekemäänsä tanssikoreografiaa ja vaihtamaan sisääntulo biisiä hänen lempibiisiinsä :banghead: (ainoa asia jonka sulhanen saa päättää - Liverpoolin kannatusbiisi). Voi kun olis jo ohi... Hieman raskasta kun muutenkin stressaan ja olen raskaana samalla. Saa nauraa, piti päästä vaan purkamaan...mä aion kostaa tämän omille lapsilleni..

Mä mietin noiden nimien kanssa että poistanko, enkä poistanut. Ehkä pitäis muokata..
 
Kiitos onnitteluista ihanat!

Hääjuhla siis vasta tulossa ja mulla leipoo oman äidin kanssa kiinni...Halusimme loimulohta - äiti tilasi uunilohta (mun inhokki, tarvitsee lämpöhauteen =lisää kustannuksia, meillä on jo 2 lämmintä ruokaa ja nyt uupuu kala kylmistä). Lisäksi höyryää joistain fetakipoista vaikka meille ei ole tulossa fetaa pöytään. Loukkaantui kun en missään nimessä suostunut edes ajattelemaan hänen tekemäänsä tanssikoreografiaa ja vaihtamaan sisääntulo biisiä hänen lempibiisiinsä :banghead: (ainoa asia jonka sulhanen saa päättää - Liverpoolin kannatusbiisi). Voi kun olis jo ohi... Hieman raskasta kun muutenkin stressaan ja olen raskaana samalla. Saa nauraa, piti päästä vaan purkamaan...mä aion kostaa tämän omille lapsilleni..

Mä mietin noiden nimien kanssa että poistanko, enkä poistanut. Ehkä pitäis muokata..
Siis me ei olla ollenkaan sellaisia esiintyjä tyyppejä eikä haluta omissa häissäkään olla framilla. Ollaan koitettu selittää, että ei haluta ihmisten tulevan juhlimaan meitä vaan meidän kanssa. Siks istutaan kaikkien vieraiden joukossa (tämäkin aiheutti mutinaa). Eli ei todellakaan tanssita yhtään mitään tai kenenkään koreografiaa....:wideyed:
 
Aika ihania juttuja sulla siellä menossa Peppipupu :Heartred, mahtavan persoonallisesti vedätte häät! Sitä kai se aikuisuus teettää - olihan se vähän eri juttu silloin pian 20 v sitten (!!) vetää häät. Siinä oli vielä vanhemmilla sanomisvaltaa :grin..
Mä oon kyllä sun kanssa samoilla linjoilla noiden nimien suhteen.. Jotenkin nykymaailmassa on liikaa hysteriaa oikean ihmisen piilotteluun, ja samaan aikaan joka käänne avataan sosiaalisen median feediin kysymättä kiinnostaako ihmisiä kuunnella. Kauniit nimet kauniilla pariskunnalla :happy:!
 
Kiitos onnitteluista ihanat!

Hääjuhla siis vasta tulossa ja mulla leipoo oman äidin kanssa kiinni...Halusimme loimulohta - äiti tilasi uunilohta (mun inhokki, tarvitsee lämpöhauteen =lisää kustannuksia, meillä on jo 2 lämmintä ruokaa ja nyt uupuu kala kylmistä). Lisäksi höyryää joistain fetakipoista vaikka meille ei ole tulossa fetaa pöytään. Loukkaantui kun en missään nimessä suostunut edes ajattelemaan hänen tekemäänsä tanssikoreografiaa ja vaihtamaan sisääntulo biisiä hänen lempibiisiinsä :banghead: (ainoa asia jonka sulhanen saa päättää - Liverpoolin kannatusbiisi). Voi kun olis jo ohi... Hieman raskasta kun muutenkin stressaan ja olen raskaana samalla. Saa nauraa, piti päästä vaan purkamaan...mä aion kostaa tämän omille lapsilleni..

Mä mietin noiden nimien kanssa että poistanko, enkä poistanut. Ehkä pitäis muokata..
Meidän häihin 9 vuotta sitten mun äiti ehdotti ruoaksi lohikeittoa, vaikka me ollaan vegaaneja ja hän itse oli allerginen kalalle. Lisäksi vieraista puolet oli jonkinasteisia kasvissyöjiä, niin lohikeitto ei senkään puolesta olisi ollut mitenkään järkevä valinta.

Minä olen täällä mieluummin anonyymisti, en edes käytä samaa nimimerkkiä missään muualla, niin mainitsin nimistä siltä varalta että ne ovat jääneet kuvaan vahingossa.
 
Meidän häihin 9 vuotta sitten mun äiti ehdotti ruoaksi lohikeittoa, vaikka me ollaan vegaaneja ja hän itse oli allerginen kalalle. Lisäksi vieraista puolet oli jonkinasteisia kasvissyöjiä, niin lohikeitto ei senkään puolesta olisi ollut mitenkään järkevä valinta.

Minä olen täällä mieluummin anonyymisti, en edes käytä samaa nimimerkkiä missään muualla, niin mainitsin nimistä siltä varalta että ne ovat jääneet kuvaan vahingossa.
Joo sun huomio oli ihan validi. Mä olen aina liiankin avoin asioiden kanssa usein.

Mä oon kuullut, kuinka morsiamen äiti kommentoi häämenua "yök hyi en syö tuosta mitään"... Aikuinen ihminen :stop:
 
Minulla on vielä viikko töitä ja sitten hetken saa lomailla. En pidä kaikkea lomaa kerralla, kun tässä nyt on muutenkin ollut kotona koko ajan, niin lyhyempikin loma riittää. Ja poikakin alkaa olla siinä iässä, että rupeaa kaipailemaan kavereita aika nopeasti, kun tässä naapurustossa ei ole ketään, jonka kanssa leikkiä, niin on vähän tylsää ikäloppujen väsyneiden vanhempien kanssa olla kotona :D

Olen taas hurahtanut ihan täysin käsitöiden maailmaan, ja kaikenlaista projektia on meneillään, lähinnä neulomista ja virkkaamista. Mukavaa taas pitkästä aikaa saada tehtyä kaikenlaista. Nyt tosin olen yrittänyt pitää homman aisoissa, eli yritän tehdä yhden asian kerrallaan loppuun, eikä olisi aina montaa työtä samaan aikaan kesken. Silloin tuntuu, ettei ikinä saa mitään valmiiksi asti. Nyt kun tekee yhtä asiaa kerrallaan, niin valmista tuntuu tietenkin tulevan nopeammin :)

Poika siirtyy syksyllä isompien ryhmään päiväkodissa. Saa nähdä, miten se menee. Onneksi on tuttuja hoitajia myös siellä, ja osa lapsistakin on tuttuja. Joskus vaan tuntuu, että poika on kovin muutosvastarintainen ainakin kotona, ehkä se kuuluu ikään.

Pojalla on ruvennut olemaan melkoisesti omaa tahtoa, ja voi tuota mielensäpahoittamista! Joskus tuntuu, etten osaa mitään tehdä oikein, kun kauhea huuto alkaa, jos siirrän jotakin tavaraa johonkin tai koitan auttaa :hilarious: Tähän asti on kyllä päästy tosi helpolla, mielestäni kunnollista uhmaa ei ole ollut vielä ollenkaan. Välillä kun itseä väsyttää paljon, meinaa hermo mennä, mutta onneksi aika harvoin nykyään niin tapahtuu. Joskus kun hermoa alkaa kiristää, kysyn pojalta, että pitääkö hermostua, niin ei tarvitse sitten hermostua kun alkaa sujua hommat. Pidän aika isoa ääntä kun hermostun oikein tosissani, vaikkei tietenkään saisi huutaa, mutta joskus huudan kuitenkin :bag: Ja joka ikinen kerta tunnen itseni niin ääliöksi, kun sorrun huutamaan, ja veivaan asiaa mielessäni päivätolkulla ihan maanmatosena :sorry: Mutta kun kiihtyvyys 0-100 on puoli sekuntia, niin tulee karjahdeltua välillä. Onneksi poika tuntuu minusta tykkäävän silti, ja muistaa kertoa sen monta kertaa päivässä :Heartred

Antoisaa aikaa on nyt pojan kanssa kuitenkin, kun voidaan keskustellakin monenlaisista asioista jo, vaikka pojan puhe onkin edelleen hiukan liian epäselvää. Puheterapiaan ollaan menossa jossain vaiheessa, sitten ollaan itsekin viisaampia jatkosta. Kehitystä toki tulee puheessa koko ajan, ja joskus tuntuu, että olen ainoa, joka pojan puhetta oikeasti ymmärtää, tosin joskus viiveellä, mutta kuitenkin.

Syksyllä ehkä "joutuu" palaamaan takaisin toimistolle töihin. Nyt kesällä on kyllä kiva olla etätöissä, varsinkin helteillä, kun kotona on ilmalämpöpumppu, toimistolla taas ei ole mitään muuta viilennystä kuin pöytätuuletin. Ensimmäisen koronarokotuksen sain jo jokunen viikko sitten, ehkä elokuussa saadaan toiset annokset. Ei tullut rokotuksesta muita oireita kuin että olin aivan älyttömän väsynyt muutaman päivän ja käsi tuli kipeäksi pistoksen kohdalta. Taisi olla ainakin viikon kipeä. Saa nähdä, mitä se toinen annos sitten tekee, vaiko mitään.
 
Takaisin
Top