Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Paljon onnea!Mä painelin taas vääriä nappuloita, pahoittelut asianomaisille!
Eilen oli vihdoin meidän hääpäivä
Siis me ei olla ollenkaan sellaisia esiintyjä tyyppejä eikä haluta omissa häissäkään olla framilla. Ollaan koitettu selittää, että ei haluta ihmisten tulevan juhlimaan meitä vaan meidän kanssa. Siks istutaan kaikkien vieraiden joukossa (tämäkin aiheutti mutinaa). Eli ei todellakaan tanssita yhtään mitään tai kenenkään koreografiaa....Kiitos onnitteluista ihanat!
Hääjuhla siis vasta tulossa ja mulla leipoo oman äidin kanssa kiinni...Halusimme loimulohta - äiti tilasi uunilohta (mun inhokki, tarvitsee lämpöhauteen =lisää kustannuksia, meillä on jo 2 lämmintä ruokaa ja nyt uupuu kala kylmistä). Lisäksi höyryää joistain fetakipoista vaikka meille ei ole tulossa fetaa pöytään. Loukkaantui kun en missään nimessä suostunut edes ajattelemaan hänen tekemäänsä tanssikoreografiaa ja vaihtamaan sisääntulo biisiä hänen lempibiisiinsä :banghead: (ainoa asia jonka sulhanen saa päättää - Liverpoolin kannatusbiisi). Voi kun olis jo ohi... Hieman raskasta kun muutenkin stressaan ja olen raskaana samalla. Saa nauraa, piti päästä vaan purkamaan...mä aion kostaa tämän omille lapsilleni..
Mä mietin noiden nimien kanssa että poistanko, enkä poistanut. Ehkä pitäis muokata..
Meidän häihin 9 vuotta sitten mun äiti ehdotti ruoaksi lohikeittoa, vaikka me ollaan vegaaneja ja hän itse oli allerginen kalalle. Lisäksi vieraista puolet oli jonkinasteisia kasvissyöjiä, niin lohikeitto ei senkään puolesta olisi ollut mitenkään järkevä valinta.Kiitos onnitteluista ihanat!
Hääjuhla siis vasta tulossa ja mulla leipoo oman äidin kanssa kiinni...Halusimme loimulohta - äiti tilasi uunilohta (mun inhokki, tarvitsee lämpöhauteen =lisää kustannuksia, meillä on jo 2 lämmintä ruokaa ja nyt uupuu kala kylmistä). Lisäksi höyryää joistain fetakipoista vaikka meille ei ole tulossa fetaa pöytään. Loukkaantui kun en missään nimessä suostunut edes ajattelemaan hänen tekemäänsä tanssikoreografiaa ja vaihtamaan sisääntulo biisiä hänen lempibiisiinsä :banghead: (ainoa asia jonka sulhanen saa päättää - Liverpoolin kannatusbiisi). Voi kun olis jo ohi... Hieman raskasta kun muutenkin stressaan ja olen raskaana samalla. Saa nauraa, piti päästä vaan purkamaan...mä aion kostaa tämän omille lapsilleni..
Mä mietin noiden nimien kanssa että poistanko, enkä poistanut. Ehkä pitäis muokata..
Joo sun huomio oli ihan validi. Mä olen aina liiankin avoin asioiden kanssa usein.Meidän häihin 9 vuotta sitten mun äiti ehdotti ruoaksi lohikeittoa, vaikka me ollaan vegaaneja ja hän itse oli allerginen kalalle. Lisäksi vieraista puolet oli jonkinasteisia kasvissyöjiä, niin lohikeitto ei senkään puolesta olisi ollut mitenkään järkevä valinta.
Minä olen täällä mieluummin anonyymisti, en edes käytä samaa nimimerkkiä missään muualla, niin mainitsin nimistä siltä varalta että ne ovat jääneet kuvaan vahingossa.
Uskomatonta käytöstä.Mä oon kuullut, kuinka morsiamen äiti kommentoi häämenua "yök hyi en syö tuosta mitään"... Aikuinen ihminen