Pikkuvarpaat
Piirimestaruustason postaaja
Wm voi että ompa todella harmillista mutta onneksi kuitenkin olet saanut lapsia voimia sinulle ja pidetään lippu korkealla et kaikki menee hyvin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Surullisia asiota. Onneks ehtit pieniä saadaKaksi lasta. Kummatkin sektiolla :)
Nyt tehdään sterilisaatio koska olisi erittäin vaarallista jos vielä tämän jälkeen raskautuisin.
Mun oma sairaus heikentää sidekudosta ja on osasyynä huonoon kohdun kestoon.
Luin just tän oman viestini uudelleen ja repesin :D Perunalaatikko, porkkanalaatikko, lanttulaatikko, jouluvalolaatikko... kaikenlaissii jouluruokia sitä tuleeki tehtyä!Minä aloitin pari päivää sitten jouluruokien tekemisen! Nyt on pakastimessa esipaistettuna jo porkkanalaatikko ja imelletty perunalaatikko. Tänään teen ison annoksen lanttulaatikkoa. Jouluvalolaatikon kannoin eilen kellarista sisään, aion tänään vähän siivoilla ja laittaa edes vähän jouluista tunnelmaa. On aikakin jo tehdä jotain mukavaa ihan itsensä takia :)
Noissa mun testeissä luki muistaakseni että kierron 3. päivä yks testi, ja toinen viikon päästä ekasta.Joopa joo. Kp 5 ja lh tapissa (PC). Eipä taas kuulosta lupaavalta ollenkaan. Piti taas testailla, kun nämä kummat menkat ihmetyttää. Mikä kp niitä vaihtarikokeita kannattaisi ottaa, vai onko niin justiinsa?
Oikeesti FSH testi pitää ottaa olikohan kp 2-5. Tämä ennustaa parhaiten sitä vaihdevuositasoa. Tosin oon huomannu että mullakin nykysin tikut on tosi tummia alusta alkaen kun taas vielä vaikka ennen tätä kolmosta ne pääsääntöisesti pysyi suht blankkoina tai teki maks hailua viivaa on off ennen piikkiäTarkoitin verikokeita. Ei mulla ole niitä liuskoja.
No kiitos tiedosta. Tässä kierroksessa en enää ehdi, mutta tammikuussa menen kokeisiin. Meinaatko itse käydä myös vielä uudelleen? Skaba, että kumpi saa isommat numerot? Sori, vähän mustaa huumoria.Oikeesti FSH testi pitää ottaa olikohan kp 2-5. Tämä ennustaa parhaiten sitä vaihdevuositasoa. Tosin oon huomannu että mullakin nykysin tikut on tosi tummia alusta alkaen kun taas vielä vaikka ennen tätä kolmosta ne pääsääntöisesti pysyi suht blankkoina tai teki maks hailua viivaa on off ennen piikkiä
Ja sittenkin koe pitäs toistaa pari kolme kuukautta kun tässä lopussa ne arvot heittelee. Niinku mullakin oli se 10,8 vielä viimeks alkukierron kokeessa ja nyt toi melkein 48 (vaikkakin se otettiin väärään aikaan kp30 tjsp. Mut uskon että kyl se korreloi tätä mun tilaa aika hyvin
Mulla on myös limat, ja halut tapissa. Nyt on viimeiset kuukaudet jääny kivut pois, vaikka viime kierrossa letrotkin käytössä. Eikä limakalvojen kuivuudesta tietoakaan. Enää. Keväällä oli, mut joku lisäravinne on purrut siihen, selvästikin. Ja kierto ei oo ikinä ollut näin jämptin säännöllinen. Ainoo poikkeama oli se elokuun kierto kun oli haamuplussia/kemiallinen raskaus. Sillon oli menkat joitakin päiviä myöhässä.No kiitos tiedosta. Tässä kierroksessa en enää ehdi, mutta tammikuussa menen kokeisiin. Meinaatko itse käydä myös vielä uudelleen? Skaba, että kumpi saa isommat numerot? Sori, vähän mustaa huumoria.
On se vaan kumma juttu, että joka kuukausi tulee kuitenkin ilmat ja kivut. On se kroppani vaan aika hassu. Mitä niitä tyhjiä munankuoria enää kannattaa ampua. Kauankohan tällaista esivaihdetta mahtaa kestää. Plääh.
Nii.. nyt puuttuis vaan se toimiva parisuhde ja isä sille lapselleJos nyt vielä halutkin ovat tapissa, niin ei peli vielä voi täysin menetetty olla. Jotain oikeita hormoneja siellä liikkuu vieläkin. Haluttomuus onkin sitten jo vaihdevuosioire.
Haha joo! Mä tarjoan skumpat joka tapauksessa :)No kiitos tiedosta. Tässä kierroksessa en enää ehdi, mutta tammikuussa menen kokeisiin. Meinaatko itse käydä myös vielä uudelleen? Skaba, että kumpi saa isommat numerot? Sori, vähän mustaa huumoria.
On se vaan kumma juttu, että joka kuukausi tulee kuitenkin ilmat ja kivut. On se kroppani vaan aika hassu. Mitä niitä tyhjiä munankuoria enää kannattaa ampua. Kauankohan tällaista esivaihdetta mahtaa kestää. Plääh.
Ai niinkö siinä lopulta kävi no aina parempi jos noin olis mullakinEi kun siinä syöpäjutussa Synlab olikin oikeassa ja HUS väärässä.
LOKAKUUSSA IS:n lukijoita järkytti uutinen nelikymppisestä Markosta, jonka verinäytteet Terveystalolla antoivat virheellisesti leukemiaan viittaavia tuloksia kolme peräkkäistä kertaa. Syöpähoitoihin varautuneen perheenisän tulevaisuudennäkymät mullistuivat HUS:n vastaanotolla Meilahdessa, kun erilliset seurantanäytteet analysoinut veritautilääkäri tyrmäsi diagnoosin perättömänä.
Sekaannuksen arveltiin sattuneen Terveystalon laboratoriopalveluista vastaavan Synlabin tallinnalaisessa laboratoriossa. Synlab ja Terveystalo vahvistivat IS:lle käynnistäneensä asian tiimoilta pikaselvityksen.
Nyt IS:n tietoon on tullut, että Terveystalon alkuperäiset löydökset pitävät sittenkin paikkansa. Uutisen musertama Marko toimitti potilastietonsa IS:n käyttöön vahvistaakseen kertomuksensa.
Jne.
Omg. Just. Huh. Mihinhän tässäkin kaikessa enää luottaaNiin tuo sinun artikkelisi oli lokakuulta, marraskuulta sitten tämä:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006305769.html
Ja 14.11. Mtvuutisten artikkelin mukaan HUS on ottanut luuydinnäytteen, eli pääsi HUSiin jatkotutkimuksiin. Sen uudempia uutisia en asiasta löydä.