Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meilläkin tämmönen ostettu kun kuopus luopu vauvan autokopasta oisko esikoinen ollu sillon 4,5 v. Turvavyöistunta voi käyttää kun on 3 v ja painaa 15 kg. Keskimmäinen (4 v nyt täyttää) meillä taas on turvaistuimessa mutta auton turvavöillä kiinni. Ja pituus niissä turvaistuimissa tulee vastaan ennen painorajaa.KaarinHa, meillä mies tilasi turvavyöistuimen, vaikka Turvaistuimessa periaatteessa kilot vielä riittävät, mutta istuin tuntuu ahtaalta ja vyöt on vaikea saada kiinni. Meillä kuopus on jo yli 4-vuotias, mutta kuvittelin, että mahtuisi istuimeen vielä pitkään, kun on ikäisekseen lyhyt. Meille on tulossa britaxin turvavyöistuin, joka on saanut hyvät arviot turvallisuudesta, hintaa oli jotain alle 300e.
Ja kevennyksenä kun jonkunlaista turvavyöistuinta suositellaan aina jopa 150 cm asti niin mua naurattaa nää keskustelut et äitikin tarvis oman istuimensa. Kun oon lyhyt just ton 150 cm pitkä.vaikka epäilen kyllä vähän et ne on vaan 130 vai 140 cm pitusille max noi turvavyöistuimet yleensä.
Me saadaan kerrankin olla kotona rauhassa jouluna aina se on kyläpaikasta toiseen ehtimistä ja lomaa yleensä max se 3 päivää. Mun porukat suu tässä lähellä se ei oo mikään vaiva käydä siellä hetki pyörähtämässä mutta anopilta on jo 2 puolisoo kuollu niin ei oo ihan reilua sitäkään ihan yksin jättää ja toinen sukulaispaikka on siinä matkan varrella. Anoppi tarvii aina apua jos jossakin ja mä juoksen lasten perässä ja oon hälytysvalmiudessa kun siellä on dosetit pöydänkulmalla ja teräviä veitsiä nää löytää pöydiltä, pieniä esineitä/ leluja löytyy mitä joku voi suuhunsa pistää. Mä en tykkää yhtään joulusta kun ei koskaan ehi yhtää olla yks päivä jos ollaan kotona niin pyöritetään tiskiä ja pyykkiä. Sain muuten joulurauhanjulistuksenkin katottua ekaa kertaa moneen vuoteen kun yks nukku ja kaks on jo vähän isompia. Taas todistus siitä et kasvaa nää ja joulun jälkeen on eskariin ilmottautuminen apua! Koska esikoisesta tuli niin iso?
Sain jälleen ystävältä lahjaksi tällaisen. Löytyy putiikista nimeltä La Filia (Mäntsälästä). Netistä lafilia.fi.Mahtava kynttilä Helena! :D