shieldmaiden
Vauhtiin päässyt keskustelija
Kiitos naiset. Järki sanoo ettei niitä halpoja liuskatikkuja kannattaisi päiväkausia verrata, vaan niin 90% naisista näkyy tekevän. Ja sen myötä ihmetellään miks tolla on ollut vahvat viivat ja mulla tämmöset. Epävarmuudessa on ikävä elää. Njoo, tänään edelleen sama näkymä tikussa, dpo17 ja kp 31 (normikierto 29). Eli 4 päivää sama vahvuus. Mulla ei ole ollut kemiallista tai varh. keskenmenoa, joten elän pelokkaana mistä tämä voi johtua. Pitihän sen 2 päivän välein vahvistua. Pregchek myy kiinalaisen Wondfo:n tikkuja ominaan, netissä on globaalisti juttua siitä että ne vahvistuu hitaasti, tai tikun laatutasot heittelee valmistuserittäin. Jotkut jopa laimentaa pissiä vedellä, kun toisinaan (eli harvoin) tikku reagoi liikaan hormonimäärään negatiivisesti, ja vertaa sitten laimentamattoman tulokseen.
Oon testannut siis vain 6-9h pidätettyä aamupissiä Pregcheckillä, mutta kahdesti myös semmosella yliherkällä raskauskeijun one step-liuskalla (yleisesti kai huonoja?). Dpo 12 oli tyhjä, tänään dpo 17 on selkeä viiva muttei tosiaankaan tasavahva. Viikkonäytöllinen olisi ajateltuna joulun jälkipäiviin, mutta pahoin pelkään että se vuoto tulee ennen sitä. Fyysisiä oireita on jonkin verran, eli kohtu oireilee (nippailu, paine), nännit kipeät, janottaa ja pissittää, mieliala heittää. Tänään on tehnyt mieli oksentaa, mutten tiiä onko tää nyt kuitenkin mun psyykkisen ahdistuneisuuden oire (vai sitä itseään).
Alkaiskohan perinpohjaiseen itsesäälisessioon, vai tekiskö joululeipomuksia vaikka kuinka ärsyttää alkaa millekään.
Oon testannut siis vain 6-9h pidätettyä aamupissiä Pregcheckillä, mutta kahdesti myös semmosella yliherkällä raskauskeijun one step-liuskalla (yleisesti kai huonoja?). Dpo 12 oli tyhjä, tänään dpo 17 on selkeä viiva muttei tosiaankaan tasavahva. Viikkonäytöllinen olisi ajateltuna joulun jälkipäiviin, mutta pahoin pelkään että se vuoto tulee ennen sitä. Fyysisiä oireita on jonkin verran, eli kohtu oireilee (nippailu, paine), nännit kipeät, janottaa ja pissittää, mieliala heittää. Tänään on tehnyt mieli oksentaa, mutten tiiä onko tää nyt kuitenkin mun psyykkisen ahdistuneisuuden oire (vai sitä itseään).
Alkaiskohan perinpohjaiseen itsesäälisessioon, vai tekiskö joululeipomuksia vaikka kuinka ärsyttää alkaa millekään.