Kävin lukemassa porukan mietteitä ja kuulumisia. Mukava kuulla hyviä uutisia työ-, koti- ja perherintamilta! Hirvittävän surullinen olen teidän ikäviä kokeneiden puolesta.
Olkoot vuosi 2021 ilontäyteinen ja onnellisempi kuin tämä kuluva, jota kaikki on kironneet. Sentään loppumetreillä! Itse oon aina pitänyt uuden vuoden juhlinnasta, jotenkin se uusi sivu muka kääntyy ja saa uudet haasteet (ei välttämättä). Joissain maissahan on nyt kielletty ilotulitteiden myynti ja ampuminen, ja mun mielestä näin saisi tehdä meilläkin. Porukalla kun kokoonnutaan toreille ihmettelemään raketteja, tai päädytään sinne sairaalahoitoon vammojen vuoksi.
Sitte sitä omaa napaa. Tässä on ollu vähän rankka viikko takana, ja tänä aamuna sitten tein plussatestin. Oireet oli ilmassa. Jalkojen palelulla ja janolla alkoi. Mieliala heittää kärrynpyörää, kohtu oireilee, finnit marssi riviin naamaan, ruoka maistuu jne. Kun lopulta rintoja alkoi aristaa, olin varma.
Ovulaatio oli todella kivulias, kolme päivää, ihan ihmettelin ja mietin irtosko nyt molemmilta puolilta.
Silmät vähän repsahti kun huviksi tekemäni PC ovulaatiotikku oli selkeä plussa, ja kohta myös PC raskaustesti (ofc paljon haaleampi).
Koska oikeasti mun tulisi testata vasta tulevana perjantaina, niin arvelinkin ettei sieltä vielä leffaviivoja tuu.
Varauksella suhtaudun vielä siihen jääkö toukka kyytiin, ei pitäisi lukea liikaa tietoa ettei pää täyty peloista. Toisaalta mietin että asiat menee nyt omalla painolla, eikä niihin enää pysty vaikuttaan. Mutta onneks tänä vuonna vältellään pyhinä sukulaisia, eikä tarvi pelätä jos alkaakin oksettaa ruokapöydässä. Lähettäisivät vielä koronatestiin.. Tosin on meillä se yks riittävän fiksu korvapari, joka saattaa naapurilapsille päivitellä kun meillä äiti vaan nukkuu ja oksentaa vaikka on joulu.