Pulinaketju

Mitkä viikot sulla on nyt? Oliko sulla jo varhaisultra varattuna?
Vasta rv 5+3. Varhaisultra on rv 7+6. Mutta mietin tässä kannattaako neuvolaa varata ennen kun tiedän onko mitään elämää enää. Täytyy maanantaina soitella neuvolaan ja kysellä mitä ovat mieltä.
 
Kurkin taustalla ja uskallan ehkä vähän jo kirjoitellakin :grin Toivottavasti sopii mukaan :)
jotenkin tämä keskustelu tuntuu kotoisammalta kuin 2020 yrittäjät. Koen että olen niin eri viivalla siellä kirjoittajien kanssa. Ensinnäkin ihan iän puolesta (kohta 39v) ja sitten aiemman lapsettomuuden ja hoitojen takia myös. Esittelyketjussa on enemmän mun taustoista.

Nyt siis menossa yk9, mun kolmatta ja miehen ensimmäistä yritetään. Tässä kierrossa taitaa olla dpo3 meneillään. Oli vähän epäselvä oviksen ajankohta ja kun silloin ei ollut testejäkään käsillä että olisi voinut varmistaa, niin ihan varma en ole :bookworm:
 
Jos välillä aktivoituis tännekin.

Onnea tasapuolisesti kaikille onnistujille, pahoittelut epäonnistujille ja menetyksen kokeneille.

Täällä tyttö on 2 vee 4 kk. Ihana pieni, jolla on kohtuullisen voimakas oma tahto, joten aikamoisen tahtotaaperon kanssa eletään. Lapsen kanssa menee kivasti, mutta muu elämä potkii päähän.

Vedet tuli sisään yläkerrasta parisen kuukautta sitten, samoihin aikoihin meistä tehtii aiheeton lasu (tämä on selvitetty ihan lastensuojelun toimesta), asutaan evakossa, vanhempi koiraa sairastaa jotain (pahin vaihtoehto on syöpä, tutkimukset vaiheessa), isä kävi kuoleman portailla (suolitukos ja kuolio suolessa) ja siihen päälle tämä koronapaska. Oma jaksaminen on tällä hetkellä aika tapissa. Mutta kai se päivä paistaa vielä tännekin. Nyt vaan toivon, että isä toipuis mahdollisimman entiselleen ja että päästäis edes jouluksi kotiin.
 
Kuulumisia. Tänne tosiaan kuuluu ihan hyvää, vieläkin ajoittain pahaa oloa. Pieniä liikkeitä tunnen aina välillä, en todellakaan vielä päivittäin. Istukka oli takaseinässä.
Joululahjaostoksilla juostu koko päivä, jalat ihan kipeet. Pitää laittaa mies hieromaan:p:grin
Miten teillä seksi raskauden aikana, onko teillä haluja? Mulla haluja joskus ihan älyttömästi ja sitten taas ei ollenkaan tee mieli, ilmeisesti näissäkin pistetään raskaushormonien piikkiin, vaihtelevat mielihalut:shy:

mulle tuli rakenneultra aika 18.1.2021. Tuntuu että sinne on ikuisuus aikaa, mutta pääasia että sain ajan.

mutta oikein hyvää itsenäisyyspäivää kaikille:Heartblue:love7
 
Miten teillä seksi raskauden aikana, onko teillä haluja? Mulla haluja joskus ihan älyttömästi ja sitten taas ei ollenkaan tee mieli, ilmeisesti näissäkin pistetään raskaushormonien piikkiin, vaihtelevat mielihalut:shy:
Minulla halut olivat raskausaikana kovemmat kuin koskaan, samoin orgasmit parempia kuin koskaan. Synnytyksen jälkeen halut tippuivat nollaan ja palasivat vasta kun kierto käynnistyi, eli molemmilla kerroilla yli vuoden kuluttua synnytyksestä.
 
Minulla halut olivat raskausaikana kovemmat kuin koskaan, samoin orgasmit parempia kuin koskaan. Synnytyksen jälkeen halut tippuivat nollaan ja palasivat vasta kun kierto käynnistyi, eli molemmilla kerroilla yli vuoden kuluttua synnytyksestä.
Raskausaikana mulla kans halut kovana, mutta nyt synnytyksen jälkeen aivan nollissa.. :S
 
Mulla sitä huonoo oloo oli niin pitkään odotusaikana ettei seksi ihan heti ensimmäisenä ollu mielessä. Mies pelkäs et se vahingoittaa vauvaa seksillä vaikka mä sanoin et voi ihan hyvin heiluttaa peittoa eli ei ihan hirveesti.
 
Toi meidänkin lasu oli tehty siitä kuinka meillä päivittäin huudetaan ja että tyttö itkee kaiket illat. Ei pidä siis paikkaansa millää muotoa, mutta myönnän kyllä että kyllä meillä välillä itketään, huudetaan ja kiljutaan. Mutta uhmaikäisen kanssa se nyt vaan on välillä sellaista. Tosiaan ne lasu-ihmiset kävi ja näkivät kyllä samantein, että aiheeton ilmoitus on. Nimettömänä tehty eli en tiedä kuka sen on tehnyt.
 
Näissä keskenmenneissä alkuraskaudessa ei seksi juuri käynyt edes mielessä, niin huono olo koko ajan. Mut tyhjennyksien jälkeen hormonitoiminnalle tapahtuu jotain, koska ihan hulluna tekee mieli, koko ajan. Ja ihan perinteistä yhdyntää ei voi harrastaa jälkivuodon vuoksi, olo on aika turhautunut :yuck::hilarious:

Kahdessa ensimmäisessä raskaudessa eka kolmannes ei tehnyt mieli, mutta sen jälkeen olo oli uhkea ja seksikäs, tykkäsin vartalostani, kun rinnat kasvoi, ym. Mutta mitään järjetöntä himoa en silloin kokenut, no se parisuhde ei ollut mikään hyvä näin jälkeenpäin katsottuna.
 
Voihan naapurit! :eek:
Mun vanhempien seinän taakse muutti taannoin lapsiperhe 6hlöä ja sain kyllä kuulla moneen otteeseen miten siellä huudetaan.. No, kyllä varmaan joka perheessä missä enempi lapsia piisaa sitäkin sorttia.
Meidän ei onnistuisi mitenkään päin asua kenenkään seinän takana, ääntä on kaikkina vuorokaudenaikoina yli sallitun. Meillä asuu tuliset testosteroonit, milloin karjuu teini pelille ja toisinaan taas ukko korjattavalle saranalle. Vauva osaa itkeä kovaa koska vaan ja pikkupojilla on varsin lyhyt pinna keskenään niilläkin. Ehdottomasti kovin ääni lähtee kuitenkin kolmevuotiaasta, meidän pikku palosireenistä :rolleyes:. Estrogeenit on meillä paljon hillitympiä, mitä nyt hetkittäisiä pms karjaisuja siellä täällä.
Sympatiat lasun saaneille! Meitä niiltä suojaa vain olosuhteet :hilarious:
 
No täytyy myöntää et meillekin tehty aiheeton lasu siitä on jo aikaa syynä et oon huutanu lapsille ja lapset huutaa sossut kävi toteamassa et aiheeton mut tosi ikäviä noi. Meillä tiiän et joku naapuri tehny.
 
Meidän kahdesta vanhimmasta on tehty lasu. Mut oli sinänsä aiheellinen koska sen teki poliisit.

Ex tuli kännissä kotiin kun pojat oli 2,5v ja 8kk. Uhkasi tappaa meät kaikki. Soitin häkeen. Tuli 6 partioita, 12 poliisia. Haki exän ja protokollan mukaan siitä tuli lasu. Päivystävä sosiaalityöntekijä soitti samantien ja mä itkin sille että mä haluan erota mutta narsistista se on vaikeaa. Itkin että tarvitsen apua ja en pääse omaan kotiin kun on luottotiedot mennyt ja rahaa ei ole. Se lohdutti ja sanoi että lasu jää "ennaltaehkäiseväksi ilmoitukseksi". Jos siis tulisi toinen lasu, niin sitten tulisi sossut kotiin. Nyt muistakaa että ex huusi hänen puhelun aikana että "mä tapan ton huoran ja huoran penikat".

No, mitä tapahtui sitten. Seuraavana päivänä ex tuli putkasta, pyysi anteeksi ja jatko elämää. Mä itkin yksin ja hoidin lapsia. Kukaan ei puuttunut eikä tarjonnut apuaan. Kunnes VTS tarjosi mulle asuntoa. Eihän mulla ollut rahaa takuuvuokraan, mutta mun kaveri oli Tampereen sossussa töissä ja auttoi. Pääsin pois ja omilleni.

Kun olisin apua tarvinnut - ei kukaan auttanut. Miksi mulle ei tarjottu turvakotia? En tiedä.

No kerran tehtiin myös kun ex joutu psykiatriselle osastolle niin sieltä tehdään automaattisesti mut se ei vaikuttanut mihinkään koska lapset ei käy siellä jos on depressiokausi.
 
Twisted, olipa todella saamaton sosiaalityöntekijä! Kyllähän tuossa pitäisi heti alkaa auttaa, tarjota turvakotia ja takuuvuokraa!
 
Twisted, olipa todella saamaton sosiaalityöntekijä! Kyllähän tuossa pitäisi heti alkaa auttaa, tarjota turvakotia ja takuuvuokraa!
Näin jälkeenpäin kun asiaa mietin, niin olen aivan samaa mieltä. Silloin olin täysin voimaton, täysin narsistin valloissa, niin en päässyt pois omin avuin. Onneksi ystäväni sitten vauhditti takuuvuokra-asiassa, en tiedä olisiko saanut tehdä päätöstä, mutta hän sanoi, että perusteet siihen oli, niin teki sen "jonon ohi" koska olin hädässä. Hän otti tietoisen riskin, mutta sanoi, että kantaa siitä vastuun koska kukaan muu ei siinä vaiheessa auttanut.. Olen aina häntä tästä kiittänyt ja edelleen muistan hänen olleen se joka heitti pelastusrenkaan minulle ja lapsille. :Heartred
 
Peppipupu :Heartbigred mä en tiedä muistatko edes mua.. joskus höpistiin vanhassa ketjussa. Nyt vuoden jälkeen lähdin sen ketjun kautta etsimään onko kukaan ”tuttu” onnistunut haaveissaan ja miten Sinua oli enkelinsiipi vain hipaissut. Voi itku. Olen pahoillani. Mutta yritä löytää hopeareunus tästäkin jos voit. Eli sinä voit raskautua :Heartbigred

Ja moi kaikille muillekin tutuille:hello

Minä olen onnistunut vallan mainiosti olemaan raskautumatta edelleen.
Aina se toivo takaraivossa elää, mutta odotuksia ei enää ole. Eikä mitään tukilääkityksiä tai muutakaan enää näillä kilsoilla.

Hyvää itsenäisyyspäivää :salut
 
Kiitos tervetulotoivotuksista :)

Kovia tarinoita teillä noista aiheettomista lasuista ja sitten taas vastavuoroisesti siitä, kun apua ei saa, vaikka sitä itkien rukoilisi :sad001 :Heartpink

Täällä ei mitään mainittavaa, aika matelee ja nännit on kosketusarkana vaihteeksi. Jännä miten tämäkin vaihtelee kierrosta toiseen.. joskus on nännit niin arkana oviksesta lähtien et niiden ajatteleminenkin sattuu, joskus ei tunnu miltään, joskus on vasen arka mut oikea ei ja niin edelleen :wacky: nyt onkin mennyt pari kiertoa ilman mitään tissituntemuksia, tässä kierrossa sit tuntuu korkojen kera. On se vähintäänkin mielenkiintoista olla nainen. Ja varsinkin raskautta yrittävä nainen :dead: dpo5 oletettavasti menossa nyt.

Pitäisikin varata aika ferritiinikontrolliin taas. Kävin elokuussa omakustanteisesti ja ferrit oli alle 5 silloin. Aloin syödä rautalisää ja kuukauden päästä työterveyden kontrollissa arvo oli 29, joka todettiin hyväksi ja jopa "yläkanttiin" olevaksi :banghead: eli lisää kontrolleja ei sieltä tipu, mutta ihan sama, käyn sitten puhdin kautta jos on kerran noin vaikeaa mitata se ferri. Rautaa syön edelleen 100-200mg vuorokaudessa. Ainakin vireystilassa on ihan tajuton muutos tapahtunut, oikeastaan jo heti parin viikon jälkeen huomasin ison eron :smiley-bounce013
 
Peppipupu :Heartbigred mä en tiedä muistatko edes mua.. joskus höpistiin vanhassa ketjussa. Nyt vuoden jälkeen lähdin sen ketjun kautta etsimään onko kukaan ”tuttu” onnistunut haaveissaan ja miten Sinua oli enkelinsiipi vain hipaissut. Voi itku. Olen pahoillani. Mutta yritä löytää hopeareunus tästäkin jos voit. Eli sinä voit raskautua :Heartbigred

Ja moi kaikille muillekin tutuille:hello

Minä olen onnistunut vallan mainiosti olemaan raskautumatta edelleen.
Aina se toivo takaraivossa elää, mutta odotuksia ei enää ole. Eikä mitään tukilääkityksiä tai muutakaan enää näillä kilsoilla.

Hyvää itsenäisyyspäivää :salut
Muistan toki!! :love7 harmi, ettei teilläkään vielä plussaa!

Mulla tänään hcg 970 ja Naikkarilta ei kommenttia... Kai sit ok.
 
Mä soitin tänään naikkarille, kun nyt on ollut sitä ruskeaa tuhruvuotoa viime viikon maanantaista, torstaina verihulahdus, eilen verta pyyhkiessä oikeastaan koko päivän ja yöllä alkoi alaselkäpolttelut. Tänään taas pyyhkiessä verta ja ruskeaa. Sieltä sanottiin että kuulostaa mahdolliselta keskenmenolta, tee raskaustesti kolmen viikon päästä. Ei tsekata näillä viikoilla (Rv 6+0) mitenkään. Kysyin kauanko pitää odotella kunnon vuotoa, kun tosiaan ei vuoda niin että tulisi siteeseen muuta kuin pientä tuhrua välillä. Voi kuulemma mennä muutama viikkokin että alkaa vuotaa. Kiva tässä nyt sitten taas odotella epätietoisuudessa. Mulla on ultra varattu yksityiseltä kahden viikon päästä.
 
Takaisin
Top