Pulinaketju

Moikka kaikille pitkästä aikaan! :)

Itsekin olen taustaillut pitkän aikaa ja välillä käynyt kurkkimassa teidän kuulumisia.
Ihania uutisia Hippusella ja Äitykällä, onnea valtavasti! :Heartbigred
Marcipa, sinullekin onnea paljon! Mullakin viime raskaudesta oli tuhruttelua pitkin alkuraskautta. Välillä kirkasta, välillä rusehtavaa. Kerran kävin paniikkiultrassakin, mutta tiputtelulle ei löytynyt ikinä mitään kummempaa syytä ja kaikki päätyi hyvin! :Heartbigred Mutta voin niin samaistua tuohon pelkoon ja tunteeseen. Voimia sinulle ja pidetään peukkuja että on harmitonta tiputtelua.

Me ollaan taas hoidoissa. Viime syksynä oltiin siis julkisella vika meille tarjottava hoito, ivf, josta ei mitään tulosta. Tuolloin suositeltiin yksityiselle lahjasoluhoitoihin. Vuosi meni ja nyt ollaan yksityisellä ja tän viikon perjantaina punktio edessä. Ja omilla soluilla, tämä lekuri oli sitä mieltä että vielä koitettaisiin näin. Jännittää. Ma ultrassa oli pari-kolme follikkelia molemmin puolin. :nailbiting:
 
Marcipalle tsemppiä ja kylmiä hermoja :Heartred Toivotaan, että kaikki on hyvin!

MiuMau79 Onnea hoitoihin! :) Ja toivotaan, että onnistuu omilla soluilla. :Heartred

Me ollaan oltu myös hoidoissa omilla soluilla ja jos sun nimimerkissä on syntymävuosi, niin olen vuoden vanhempi.
Ja nyt meidän IVF kierroksen viimeisestä alkiosta tuli plussa viime lauantaina! Elämäni ensimmäinen plussa! :love017
Tietysti on isot riskit ja kahden viikon päästä näkee vasta onko ketään edes kyydissä, mutta mä en voi muuta olla kun onnellinen tässä kohtaa. Tämäkin steppi on jo ihme! Pakko koittaa nauttia tästä niin kauan, kun voi.

Hippunen77 Hurjasti Onnea! :Heartred
 
Kiitos onnitteluista! Nyt menossa rv 14, la siis kesäkuussa. Ikäeroa tulis kaiken mennessä hyvin vajaa 1v.3 kk. Jos tää pikkuinen selviää maailmaan, niin toivottavasti isoveli edes kävelisi siinä vaiheessa.. :grin

Hurjasti onnea matkaan odotukseen Marcipalle ja CherryRedille, sekä MiuMaulle peukut pystyyn uudelle yritykselle!:)
 
Kiitos onnitteluista! Nyt menossa rv 14, la siis kesäkuussa. Ikäeroa tulis kaiken mennessä hyvin vajaa 1v.3 kk. Jos tää pikkuinen selviää maailmaan, niin toivottavasti isoveli edes kävelisi siinä vaiheessa.. :grin

Hurjasti onnea matkaan odotukseen Marcipalle ja CherryRedille, sekä MiuMaulle peukut pystyyn uudelle yritykselle!:)
On kyllä jotenkin liikuttavan ihanaa! Ihmettä toisen perään:Heartred

Pakko kysyä, ootko pystynyt imettää vai lähtikö raskaus käyntiin siitä huolimatta?
Itsellä imetys pitää kyllä estrogeenit kateissa, vähän sellanen jatkuva hedelmätön vanhaemäntä olo..
Yöimetyksen lopetus 90% helpotti kyllä tilannetta, nyt tuntuu että alkaa munasarjat huhuilla jotain aktiviteettiä :hilarious:.. vaikka luulin ettei menkkoja kaipaisi enää, niin josko nyt kuitenkin :troll:, vaikka joululahjaksi menkat:grin.
 
Heippa ! Mitä tekisitte mun tilassa? Eilen Naikkarilla 1.5 viikkoa cytoteceista kohtu tyhjä. Varmuuden vuoksi hcg ja piirun alle 1400..

Laitoin viestiä, että tekisikö joku jotain tai edes seurantaan kun ei se ole poistunut mikä jossain onkin.. Eli sama sota taas aletaan.

Vaatisitteko sen metotrexaattipiikin jolloin tulee bannia 1kk vai odottelisitteko alenemista itsestään? Kysyisittekö kaavinnan mahdollisuutta? Sitten olisi kaksi kaavintaa puolen vuoden sisään..

Ainakin seuraavan saavat nyt luvan seurata alusta asti siellä ultrassa. Ei jaksaisi aina taistella omasta hoidosta. Meneekö nämä kaikilla näin päin peetä? Siis tämä hoitopolku? Nämö olleet muutenkin raskaita tapahtumia niin sitten tuntuu todella pahalta ettei ketään näytä kiinnostavan kun arvot pitkin kettua..
 
Peppipupu, oliko sinulta aikaisemmin mitattu hcg:tä? Se voi nimittäin tippua tosi hitaasti, vaikka kohtu olisikin tyhjä. Jos viime aikoina on vain tuo yksi otettu, kannattaisi muutaman päivän sisällä mitata uudestaan, jotta näkee onko se laskemassa vai nousemassa vai pysyykö paikoillaan. Jos on laskussa, voi odotella, jos ei ole, niin sittenhän siihen tarvitaan toimenpiteitä.
 
Hcg laskee hitaasti, mutta jos vähänkin epäilyttää ja mietityttää, niin kysele pois, ei siinä ainakaan mitään menetä.
 
Peppipupu, kuulostaa raskaalta! Minulla on runsaasti kokemusta huonosta hoidosta ja hoitamattomuudesta. Kun olen jaksanut, olen taistellut hoidosta ja kun olen ollut liian väsynyt (tosi usein) olen vain odotellut, mitä kroppa keksii seuraavaksi. Kyllä tuo taistelu parempi vaihtoehto on, mutta aina ei jaksa.

Voimia taisteluun tai odotteluun!
 
Kiitos onnitteluista! Nyt menossa rv 14, la siis kesäkuussa. Ikäeroa tulis kaiken mennessä hyvin vajaa 1v.3 kk. Jos tää pikkuinen selviää maailmaan, niin toivottavasti isoveli edes kävelisi siinä vaiheessa.. :grin

Hurjasti onnea matkaan odotukseen Marcipalle ja CherryRedille, sekä MiuMaulle peukut pystyyn uudelle yritykselle!:)
Meidän pojilla on ikäeroa 1v 3kk ja olivat pitkään kuin kaksoset. Oli tosi ihana seurata kuinka isoveli ja pikkuveli ottivat kontaktia toisiinsa ja hyvin pienestä asti löysivät yhteiset leikit. Joissain asioissa kehittyivät melkein samaa tahtia.
 
Ei mene täälläkään raskaus kuten pitäisi. Tänään tein aamulla digitestin, joka näytti rohkaisevasti 3+. Eikös siitä parin tunnin päästä vessaköynnillä hulahtanut kirkasta verta niin että pönttö oli ihan punainen. Sen jälkeen ei taas ole tullut muuta kuin todella vähäistä tuhrua, mutta eiköhän tämä ollut tässä.
 
Ei mene täälläkään raskaus kuten pitäisi. Tänään tein aamulla digitestin, joka näytti rohkaisevasti 3+. Eikös siitä parin tunnin päästä vessaköynnillä hulahtanut kirkasta verta niin että pönttö oli ihan punainen. Sen jälkeen ei taas ole tullut muuta kuin todella vähäistä tuhrua, mutta eiköhän tämä ollut tässä.
Älä heitä vielä kirvestä kaivoon :Heartred jos olisikin se hematooma :angelic:
 
Tuolla heinäkuisten ryhmässä yhdellä odottajalla oli myös tuollainen vuoto, hyytymien kera, mutta ei mennyt kesken. Älä vielä menetä toivoa!
 
Nyt ei ole sen holahduksen jälkeen tullut kuin tosi vähäistä ruskeaa tuhrua pyyhkiessä. Holahduksesta pian vuorokausi kulunut. Ehkä se oli sitten joku hematooma. Mitään kipujakaan ei ole. Inhottavaa vaan tällainen epätietoisuus. Mutta eipä ultrassa vielä mitään näkyisi, joten ei kai auta kuin odottaa. Eilen jo ajattelin, että tässä voi hyvin juoda avatun viiniglögin loppuun, mitta enpä taida vielä juodakaan.
 
Mitkä viikot sulla on nyt? Oliko sulla jo varhaisultra varattuna?
 
Takaisin
Top