Täällähän on tapahtunut kaikenlaista. Onnea
plussaajille ja Berrylle!!
Itse olen taas tikuttanut tutkimusmielessä ovulaatiota, ja kyllä se säännölliseltä (kp14) näyttää. Yllättävää, kun ikääkin on tullut- silloin 8v sitten se oli exact sama, kuten myös kierron pituus. Kuukauden päästä on eka hetki yrittää.
Jännittää jäätävästi miten menee. Kohta pitää alkaa harkita mikä raskaustesti se sitten olisi hyvä
Ovulaatiotestejä olen vertaillut tässä ennakkoon, ja mun kohdalla
Pregcheck taitaa viedä
One stepilta voiton nopeudessa ja selkeydessä. Harmi kun ostin satsin juuri One steppejä.. Lisäksi olen vetänyt vitamiineja ja hivenaineita ikäänkuin etukäteen, jos siitä jotain hyötyä on. Oletteko muuten syöneet
äitiysvitamiineja etukäteen, vai sitten plussatessa? Mulla on vielä normimonivitamiini, ja normiomegat.
Isänpäivä. Voihan.. Mä uppouduin työkiireisiin niin, etten muistanut edes korttia laittaa omalle iskälle, enkä ole ehtinyt juosta kaupoille miestä muistaakseni. :banghead: Onhan tässä kaksi päivää aikaa.
Vähintään se kakku, isosti panostaen. Onneksi lapsi kertoi, että on kaksikin lahjaa ja kortti.
"Toisessa lahjassa lukee että rakastan sinua, koska kyllähän mä isiä rakastan, vaikka välillä se ärsyttää niin että murisen *pui nyrkkiään* "
Sitäkin oon pohtinut, että mitenköhän tämä ainoa lapsi reagoi jos perheenlisää tulee. Ikinä hän ei ole toivonut sisarusta. Tähän asti on saanut olla keskipiste ja "vauva." Mutta mielellään se kyllä leikkii pienempien lasten kanssa, ja on tosi empaattinen, hellä ja herkkä luonne. Muiden lähiomaisten mielipiteellä ei ole niin merkitystä, jos kärkevää kommenttia tulisi. Korona-aika, epävakaat työmarkkinat, ikä, terveys.. Jepjep.