Pulinaketju

Onnea Peppipupu hirmusti:love7
Meillä oon vaatteita kierrättänyt eka omille lapsille jos vain passaavat.. Osan antanut tutuille ja osan myös säästänyt ja varsinkin sellaset mitkä ollaan ekana ostettu tai saatu ku on syntyneet... Saavat sitten käyttää omilla lapsilla jos sellasia joskus saavat:)

Täällä muutto alkaa olla tehty ja kp1. Eli nyt kierto vaihteeksi 29 päivää, viimeiset kolme ollu vain 26vrk.

En tiedä jaksanko enää toista kiertoa vetää letroja. Ei niistä taida apua olla enää. Itkettää kyllä sitäkin enemmän kaikki mahdolliset ja mahdottomat asiat. Tähän muuttoväsymyksen päälle vielä hormonikiukut niin hyvä tulee... tuore avioliitto koetuksella :smiley-angry017:violent001

Tosta viikkonäytöllisestä digistä mulla ei oo koskaan näyttäny just sinä päivänä kun digin mukaan vois jo näkyä seuraavaa vaihetta 3 lasta ollaan syliin silti saatu. Kovasti vaihtelee noi pitoisuudet raskaudesta/ ihmisestä toiseen.

Paras kaveri yritti tänään kasvotusten kertoa, että aloittivat neljännen lapsen yrityksen ja että on todennäköisesti tärpännyt. Itkettiin molemmat. Hän tietää, että tämä on vaikea asia minulle. Tosi alakuloinen olo tällä hetkellä. Mieskin kärsii tästä. Meni ihan fiilikset laittaa joulua tai mennä töihin. Olen iloinen kaverin puolesta tietysti.

Paras kaveri yritti tänään kasvotusten kertoa, että aloittivat neljännen lapsen yrityksen ja että on todennäköisesti tärpännyt. Itkettiin molemmat. Hän tietää, että tämä on vaikea asia minulle. Tosi alakuloinen olo tällä hetkellä. Mieskin kärsii tästä. Meni ihan fiilikset laittaa joulua tai mennä töihin. Olen iloinen kaverin puolesta tietysti.
Todellinen ystävä kun pystyy ottamaan sun surun vastaan ja sinä heidän ilon. :Heartred

Olen viettänyt hiljaiseloa, koska on ollut todella huono olo,ja lisäksimolen todella väsynyt:sleep011

ihania uutisia.

onnea Berry pienestä nyytistä:Heartred

peppipupulle paljon onnea 9kk matkalle. En mäkään niin tuosta digitestistä huolestuisi, kaikilla nousee hormoni eri tahtiin.

Helenan onnea miehen hyvistä uutisista:Heartpink

Huomenna eka neuvola:Heartblue

t. Sarianne ja papu rv 8+5

Mitäs isänpäivä suunnitelmia vai onko?
Kotona eka juhlitaan isiä ja lapset antaa lahjat ja kortit sit mennään mummolaan jatkamaan juhlimista ai että niin ihanaa ja mikä parasta kohta on joulukuu ja saa lisää valoja koristeita laittaa tykkään niin valtavasti joulusta toki tuo risti riitaisa tunteita mutta silti niin lämpimiä

Täällähän on tapahtunut kaikenlaista. Onnea plussaajille ja Berrylle!! :Heartpink

Itse olen taas tikuttanut tutkimusmielessä ovulaatiota, ja kyllä se säännölliseltä (kp14) näyttää. Yllättävää, kun ikääkin on tullut- silloin 8v sitten se oli exact sama, kuten myös kierron pituus. Kuukauden päästä on eka hetki yrittää. :rolleyes: Jännittää jäätävästi miten menee. Kohta pitää alkaa harkita mikä raskaustesti se sitten olisi hyvä :grin

Ovulaatiotestejä olen vertaillut tässä ennakkoon, ja mun kohdalla Pregcheck taitaa viedä One stepilta voiton nopeudessa ja selkeydessä. Harmi kun ostin satsin juuri One steppejä.. Lisäksi olen vetänyt vitamiineja ja hivenaineita ikäänkuin etukäteen, jos siitä jotain hyötyä on. Oletteko muuten syöneet äitiysvitamiineja etukäteen, vai sitten plussatessa? Mulla on vielä normimonivitamiini, ja normiomegat.

Isänpäivä. Voihan.. Mä uppouduin työkiireisiin niin, etten muistanut edes korttia laittaa omalle iskälle, enkä ole ehtinyt juosta kaupoille miestä muistaakseni. :banghead: Onhan tässä kaksi päivää aikaa. :sorry: Vähintään se kakku, isosti panostaen. Onneksi lapsi kertoi, että on kaksikin lahjaa ja kortti. :Heartred "Toisessa lahjassa lukee että rakastan sinua, koska kyllähän mä isiä rakastan, vaikka välillä se ärsyttää niin että murisen *pui nyrkkiään* " :joyful:

Sitäkin oon pohtinut, että mitenköhän tämä ainoa lapsi reagoi jos perheenlisää tulee. Ikinä hän ei ole toivonut sisarusta. Tähän asti on saanut olla keskipiste ja "vauva." Mutta mielellään se kyllä leikkii pienempien lasten kanssa, ja on tosi empaattinen, hellä ja herkkä luonne. Muiden lähiomaisten mielipiteellä ei ole niin merkitystä, jos kärkevää kommenttia tulisi. Korona-aika, epävakaat työmarkkinat, ikä, terveys.. Jepjep.

Suositus kai on syödä raskausvitamiinia foolihapon saamiseksi 3kk ennen raskautta/yrittämistä. Mutta tiedän äitejä, jotka aloittaa mammavitskut kun testi näyttää plussaa. Eli turha panikoida asiasta/lykätä yritystä sen takia IMHO.

Meillä neidin matka onkin jatkunut vähän erilailla tehon kautta vastasyntyneiden osastolle. Nyt alkaa (toivottavasti) olo ja elo vähän tasaantua. Kauan tässä menee sitten on oma juttunsa. Kukaan ei tiedä. Äidin paniikki ja järkytys väistymässä. Puuh...

Mutta vauva on ihana ja rakas. Yritän vain riittää molemmille lapsilleni tässä hankalassa tilanteessa, missä joutuu olemaan jommankumman luota aina poissa.

Raskautuneille hirmusti tsemppiä ja kaikille muillekkin jaksamista vaiheisiinne.

Suositus kai on syödä raskausvitamiinia foolihapon saamiseksi 3kk ennen raskautta/yrittämistä. Mutta tiedän äitejä, jotka aloittaa mammavitskut kun testi näyttää plussaa. Eli turha panikoida asiasta/lykätä yritystä sen takia IMHO.

Meillä neidin matka onkin jatkunut vähän erilailla tehon kautta vastasyntyneiden osastolle. Nyt alkaa (toivottavasti) olo ja elo vähän tasaantua. Kauan tässä menee sitten on oma juttunsa. Kukaan ei tiedä. Äidin paniikki ja järkytys väistymässä. Puuh...

Mutta vauva on ihana ja rakas. Yritän vain riittää molemmille lapsilleni tässä hankalassa tilanteessa, missä joutuu olemaan jommankumman luota aina poissa.

Raskautuneille hirmusti tsemppiä ja kaikille muillekkin jaksamista vaiheisiinne.
Hui hirvitys :nailbiting:! Mitä siellä on tapahtunut?

Näitä lukiessa menee oma raskas yö/päivä taas mittasuhteisiin.

Huoh, mikä viikko. Tämä työ käy koko ajan raskaammaksi. Tosi pirstaleista ja säännösteltyä. Harkitsen taas vakavasti alan vaihtoa. Mokoma kesäloma saa aina toisiin aatoksiin, kun ehtii levätä ja nollata. Meillä alkoi tiistaista uudet järjestelyt koronan vuoksi. Tietyt luokkatilat ja välituntialueet. Tosi väsyneitä ja kiukkuisia kollegoita minä mukaan lukien.

Me käytiin uudemman kerran perheArtella moikkaamassa pikkuista, lähinnä siis siksi ettei mies pääse osallistumaan nt-ultraan 17.11 reissuhommien vuoksi...ja no, halusin nyt varmistaa että siellä tyyppi on edelleen kasvamassa.
Ja olihan siellä, mini 52.7mm pitkä vastaten rv 12+0 :love7
ai että, ihan mahtavaa!! Onnea tästä etapista :love7

Huoh, mikä viikko. Tämä työ käy koko ajan raskaammaksi. Tosi pirstaleista ja säännösteltyä. Harkitsen taas vakavasti alan vaihtoa. Mokoma kesäloma saa aina toisiin aatoksiin, kun ehtii levätä ja nollata. Meillä alkoi tiistaista uudet järjestelyt koronan vuoksi. Tietyt luokkatilat ja välituntialueet. Tosi väsyneitä ja kiukkuisia kollegoita minä mukaan lukien.
Voi Helena:sad001! Meistä varmasti moni voi samaistua noihin ammatinvaihdos aatoksiin..
Mä pyöritän ihan samaa ajatuskuviota, ties monettako vuotta. Täytyis vaan osata irrottaa vanhasta että vois kunnolla ponnistaa uuteen suuntaan.

Hui hirvitys :nailbiting:! Mitä siellä on tapahtunut?

Näitä lukiessa menee oma raskas yö/päivä taas mittasuhteisiin.

Pienellä haasteita hengitellä niin nyt harjoitellaan sitten lisähapella hommeleita. Tilanne onneksi jo vähän tasoittunut.

Takaisin